Eigenlijk moet je beide delen spelen, sommige personen van deel 1 komen terug in deel 2. (en je bent wel een paar dagen zoet met beide spellen.)quote:Op woensdag 6 december 2006 18:40 schreef JimmyJames het volgende:
Op het net nog volop verkrijgbaar. Maar dat beantwoordt mijn vraag niet. Phoenix lijkt me wel geinig maar welke van de twee moet ik dan nemen?
Dat lijkt me nou echt een ongelooflijk suf spel. No offence hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:01 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb vandaag Nintendogs gekocht (Dalmatiër and friends).
Heel irritant is dat de hond al niet eens naar zijn naam wil luisteren. Maar het wandelen enz met de hond is wel leuk.
Hoe vaak moet je hem voeren?
"Wat zijn trouwens aan te raden spelletjes behalve Animal Crossing Brain training en Mario Kart?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:23 schreef Maraca het volgende:
Brain Training
Ligt aan welke genres je houdquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:27 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
"Wat zijn trouwens aan te raden spelletjes behalve Animal Crossing Brain training en Mario Kart?
Meer heb ik nog niet gespeeld namelijk.. "
Tja weet ik nietquote:
Ah.. tetris ds lijkt me wel leukquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:44 schreef super-muffin het volgende:
op www.ds-gamer.nl staat een overzicht.
Nope, zet hem wel eens aan op school maar, voor zover ik weet heeft 1 iemand ook zijn DS mee. Maar die zit altijd te gamen dusquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ah.. tetris ds lijkt me wel leuk.
Trouwens... zit er bij jullie weleens iemand in die pictochat schermpjes? Bij mij nooit?![]()
PictoChat is lokaal. Het werkt alleen als er iemand anders in ong 15m. omtrek ook op PictoChat zit met z'n DS.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Trouwens... zit er bij jullie weleens iemand in die pictochat schermpjes? Bij mij nooit?![]()
Snelle levering, maar wel duur E50. en dan komen er ook nog verzendt kosten bij of niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:20 schreef Rejected het volgende:
Ik heb gister FF3 ontvangen en alweer 5 uurtjes gespeeld
Heel tof spelVond alleen die stukjes dat je mini bent wat minder, maar dat hoort natuurlijk bij een RPG.
![]()
Verder kan ik vol lof spreken over dimplus.nl, mijn bestelling op woensdagavond rond een uur of 20.00 ingevoerd. En het ging op donderdag op de post zodat ik het vrijdag al binnen had
Dat is nog eens service
Final Fantasy 3![]()
Ik vind het ook de meest nutteloze functie van de DSquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
PictoChat is lokaal. Het werkt alleen als er iemand anders in ong 15m. omtrek ook op PictoChat zit met z'n DS.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:19 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren toch weer iets hilarisch meegemaakt.. Mijn moeder kwam mijn kamer instormen..
Ma: "Ik heb je verslagen"![]()
met Brain Training..
ik: huh?![]()
Ma: "Ik heb een hersenleeftijd van 22 jarige en ik sta nu boven jou" (mijn huidige record staat op 28.. maar ik heb vaker de 20 gehaald)
ik kijk door mijn kamer heen.. Waar is mijn DS gebleven, me moeder had mijn DS weer eens "geleend"
Dus ik ben verslagen door mijn moeder..![]()
.
Inderdaad, als of praten te veel gevraagd is als je 10 meter bij elkaar vandaan zit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind het ook de meest nutteloze functie van de DS![]()
Vrij nutteloos op zich inderdaad. Alleen bij bijv. 42 spelklassiekers dat ook chat heeft, is het grappig om af en toe eens 'you suck' te sturen ofzoquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind het ook de meest nutteloze functie van de DS![]()
Ja, ik ben heel hard gepwntquote:
Is dat overigens een leuk spel of niet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vrij nutteloos op zich inderdaad. Alleen bij bijv. 42 spelklassiekers dat ook chat heeft, is het grappig om af en toe eens 'you suck' te sturen ofzo
Zeker! Een erg leuke collectie aan spelletjes (hoewel een paar erg stom zijn) die goed speelbaar zijn. Super is natuurlijk de download play, je kunt tegen anderen spelen zonder dat deze zelf het spel hoeven te hebben. En je kunt het ook opnemen tegen computerspelers. Bij elk spel zit een duidelijke uitleg die ook nog in-game op te vragen is. En de prijs is lekker (30 euro)quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is dat overigens een leuk spel of niet?
Nope, zal wel ergens in 2007 komenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:48 schreef Maaark het volgende:
Is er al Wii <> DS connectivity?
DS sales +1.000.000quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens goed nieuws: Dragon Quest IX naar Nintendo DS
Jezus jij suckedquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yoshi's Island bijna uitgespeeld, Bowser was BIJNA dood en toen ging ik af en aangezien het 5u was maar meteen de DS uitgezet
Levels zijn echt moeilijk, 5-7 gehaald met maar 8 punten
Overigens goed nieuws: Dragon Quest IX naar Nintendo DS
5200quote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Marble het volgende:
Wat is het nummer van de foutmelding?
Probeer dit eens: http://www.nintendowifi.c(...)shoot.do?error=52000 / http://www.nintendowifi.n(...)shoot.do?error=52000quote:
Bedankt maar de kerstboom was de boosdoener!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Probeer dit eens: http://www.nintendowifi.c(...)shoot.do?error=52000 / http://www.nintendowifi.n(...)shoot.do?error=52000
Misschien door het kleine elektrische veld van de kerstboomverlichting...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
raar hoe kan de kerstboom dat nou doen?
dat het de sensorbar in de war kan schoppen van de wii is logisch, maar een wifi signaal moet daar toch tegen kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |