quote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef JK het volgende:
Zojuist Pac Pix maar besteld opde Nintendo website, ik had liever Geist voor de NGC, maarja, die was er al niet meer.
En die kerstboom.... die controller gebruikt toch geen wifi maar infrarood of bluetooth oid ?
Jazeker.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef mini-lellan het volgende:
DS regiovrij?
jazeker.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:30 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hmmmm.....heeft iemand em al in bezit?![]()
Tech demo... Je zult er niet lang plezier aan beleven ben ik bangquote:
En? Ik heb het origineel al is gespeeld echt een fantastische game. Dus ben van plan om hem te halen.quote:
Jij hebt het origineel al gespeelt. Dan ben ik blij dat je japans goed was.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:00 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
En? Ik heb het origineel al is gespeeld echt een fantastische game. Dus ben van plan om hem te halen.![]()
Alleen heb ik gehoord dat de random encouters niet bij te houde zijn.![]()
Hij stond gepland voor deze maand, maar denk niet dat ze dat gaan halen. Ook Sim City DS staat nog voor deze maand.quote:
sim city? tof!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:02 schreef netto_m het volgende:
[..]
Hij stond gepland voor deze maand, maar denk niet dat ze dat gaan halen. Ook Sim City DS staat nog voor deze maand.
goed planquote:Op donderdag 14 december 2006 12:03 schreef tonks het volgende:
tvp. misschien eentje kopen volgende maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |