Begin nu met de eerste case van PW 2 ... Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist Phoenix Wright 2 uitgespeeld!
Die laatste case...fan-tas-tisch!!!!
hopelijk krijg ik PW1+2 nog binnen voor het weekendquote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Begin nu met de eerste case van PW 2 ... Ben benieuwd!
Ranger niet, maar Diamond en Pearl welquote:Op woensdag 11 april 2007 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die Pokeman-games die binnenkort verschijnen? Is dat nog wat?
[afbeelding]
PW1 eerder uitgespeeld?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef ChOas het volgende:
Begin nu met de eerste case van PW 2 ... Ben benieuwd!
Toch wordt de spanning er goed ingehouden.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef BMH het volgende:
2e case van PW2 bijna klaar. Zit nu in chapter 4-2. Deze case duurde mij net iets TE lang.
Famitsu gaf een 9/9/9/9quote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef BMH het volgende:
In Phoenix Wright 4 (owjeeh probleem met de naam get!) kun je op getuigen inzoomen om non verbale communicatie af te lezen. Je moet bijvoorbeeld op de vingers letten en tekenen van stress ontdekken
gaaf
Oei das wel weer leukquote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef BMH het volgende:
In Phoenix Wright 4 (owjeeh probleem met de naam get!) kun je op getuigen inzoomen om non verbale communicatie af te lezen. Je moet bijvoorbeeld op de vingers letten en tekenen van stress ontdekken
gaaf
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog nooit een Pokemon-game gespeeld. Wat is de bedoeling? En zijn die games niet voor kleine kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |