HOOR je te kopen ja, moet nietquote:40 euro. En we praten hier niet over warez heh Spellen hoor je te kopen, niet te downloaden
Welke heb je al gespeeld?quote:Op zondag 29 april 2007 12:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik wil m'n DS weer eens uit 't stof trekken, zijn er nog aanraders?
M&L zal ik eens naar kijken, Phoenix whright is toch dat rechtbank spel?quote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke heb je al gespeeld?
De must haves:
Tetris DS
New super mario bros
Mario Kart
Mario & Luigi: partners in time
Phoenix Wright
Pokemon Diamond
Cooking mama![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke heb je al gespeeld?
De must haves:
Tetris DS
New super mario bros
Mario Kart
Mario & Luigi: partners in time
Phoenix Wright
Pokemon Diamond
Advance Wars: Dual Wars
Starfox: Adventures
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannnuunnd! snel verder spelen...
Zelda zal nog wel even duren. Daar zit ook erg op te wachten.quote:Op maandag 30 april 2007 01:15 schreef AirRaid het volgende:
heb me van het weekend ook een DS gekocht en ben helemaal verslaafd eraan, kan ook bijna niet wachten totdat de de zelda game ervoor uitkomt
Volgens FOK!Games komt ie bijnaquote:Op maandag 30 april 2007 01:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zelda zal nog wel even duren. Daar zit ook erg op te wachten.
De gamewinkel hebben ze meestal wel zo'n Big Ben pakket of een ander nintendo pakket en daar zit meestal een oplader bij. Misschien dat je ook gewoon een losse oplader kan bestellen bij Nintendoquote:Op maandag 30 april 2007 11:16 schreef Schimpie het volgende:
Waar kan ik een nieuwe oplader voor mijn DS krijgen, ben hem jammer genoeg kwijt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |