HOOR je te kopen ja, moet nietquote:40 euro. En we praten hier niet over warez heh Spellen hoor je te kopen, niet te downloaden
Welke heb je al gespeeld?quote:Op zondag 29 april 2007 12:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik wil m'n DS weer eens uit 't stof trekken, zijn er nog aanraders?
M&L zal ik eens naar kijken, Phoenix whright is toch dat rechtbank spel?quote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke heb je al gespeeld?
De must haves:
Tetris DS
New super mario bros
Mario Kart
Mario & Luigi: partners in time
Phoenix Wright
Pokemon Diamond
Cooking mama![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke heb je al gespeeld?
De must haves:
Tetris DS
New super mario bros
Mario Kart
Mario & Luigi: partners in time
Phoenix Wright
Pokemon Diamond
Advance Wars: Dual Wars
Starfox: Adventures
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannnuunnd! snel verder spelen...
Zelda zal nog wel even duren. Daar zit ook erg op te wachten.quote:Op maandag 30 april 2007 01:15 schreef AirRaid het volgende:
heb me van het weekend ook een DS gekocht en ben helemaal verslaafd eraan, kan ook bijna niet wachten totdat de de zelda game ervoor uitkomt
Volgens FOK!Games komt ie bijnaquote:Op maandag 30 april 2007 01:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zelda zal nog wel even duren. Daar zit ook erg op te wachten.
De gamewinkel hebben ze meestal wel zo'n Big Ben pakket of een ander nintendo pakket en daar zit meestal een oplader bij. Misschien dat je ook gewoon een losse oplader kan bestellen bij Nintendoquote:Op maandag 30 april 2007 11:16 schreef Schimpie het volgende:
Waar kan ik een nieuwe oplader voor mijn DS krijgen, ben hem jammer genoeg kwijt..
Age of Empires op de DS is kutquote:Op maandag 30 april 2007 11:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mijn Wishlist
Age of Empires(ja, jeugdsentiment, speel het echte werk al sinds 1999)
Pokemon diamond(zelfde reden weer)
Brain training
Advance wars:Dual Strike
Dat is echt madness.quote:Op maandag 30 april 2007 11:40 schreef Dark_Prince het volgende:
omghttp://www.youtube.com/watch?v=VqTwCxe8_FQ
en ik vond hem op cruisin' al moeilijk![]()
Nice ik had al een nieuwe wallpaper nodigquote:Op maandag 30 april 2007 12:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
High Quality Artwork van Zelda Phantom Hourglass
prima te gebruiken als wallpaper,vond deze ergens op thehylia
[afbeelding]
[afbeelding]
ligt eraan op welke versie ik munchlax kan vangen en die ene kopstootfossielquote:Op maandag 30 april 2007 12:28 schreef BartK. het volgende:
Waarom gaat iedereen toch voor Diamond? En bijna niemand voor Pearl?
Voeg jezelf wel toe aan de friendcode wikiquote:Op maandag 30 april 2007 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook ik speel Pokémon. Diamond om precies te zijn. Mn neefje gaat Pearl doen zodat we samen Pokémon kunnen uitwisselen.
Ik dacht dat scyter en scizor diamond exclusive zijn?? in dat geval is dat voor mij de reden om diamond te nemen..:pquote:Op maandag 30 april 2007 12:28 schreef BartK. het volgende:
Waarom gaat iedereen toch voor Diamond? En bijna niemand voor Pearl?
Is scizor hier weer zo kut om te krijgen?quote:Op maandag 30 april 2007 17:55 schreef AmonAmarth het volgende:
[..]
Ik dacht dat scyter en scizor diamond exclusive zijn?? in dat geval is dat voor mij de reden om diamond te nemen..:p
Allebei puike titels die je op den duur moet hebben. Net als New Mario Bros, Advance Wars, 42 Spelklassiekers, Tetris, Yoshi's Island, Meteos en Mario & Luigi.quote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef DaggerNL het volgende:
Ben van plan om ook een DS lite te halen. Welke game is nou een must have als 1e game?
Brain Training of Mario Kart DS?
Je kan toch gewoon online met je draadloos router, hoef je toch geen nintendo wifi stick voor te kopen?
Hoe werkt het spel? oOquote:Op maandag 30 april 2007 12:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is echt madness.
Ik speel nu een level in de japanse versie op het laagste niveau en heb daar al moeite op een bepaald moment
check wel even op de nintendo wi-fi website of je wireless router word onderstuendquote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef DaggerNL het volgende:
Ben van plan om ook een DS lite te halen. Welke game is nou een must have als 1e game?
Brain Training of Mario Kart DS?
Je kan toch gewoon online met je draadloos router, hoef je toch geen nintendo wifi stick voor te kopen?
Het is wel een leuk spelletje, maar ik ben nu op het eind, en dat zuigt vreselijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef miss-scofield het volgende:
Imijn DS!
Wil de nieuwe Rayman kopen, maar heb eventjes geen geld.. Maar weet iemand of ie leuk is?? Vertel!
Ga er maar niet vanuit, de DS doet het nog steeds fantastisch en ik denk niet dat Nintendo van Sony's prijsverlaging echt wakker gaat liggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:31 schreef DaggerNL het volgende:
Hoop dat er snel een DS lite prijsverlaging komt door die verlaging van de PSP.
Jammer, Mijn router ondersteund het niet. Dan maar een usb wifi stick kopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ch
[..]
check wel even op de nintendo wi-fi website of je wireless router word onderstuend
indien niet,dan zul je een nintendo wi-fi stick moeten kopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |