HOOR je te kopen ja, moet nietquote:40 euro. En we praten hier niet over warez heh Spellen hoor je te kopen, niet te downloaden
Welke heb je al gespeeld?quote:Op zondag 29 april 2007 12:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik wil m'n DS weer eens uit 't stof trekken, zijn er nog aanraders?
M&L zal ik eens naar kijken, Phoenix whright is toch dat rechtbank spel?quote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke heb je al gespeeld?
De must haves:
Tetris DS
New super mario bros
Mario Kart
Mario & Luigi: partners in time
Phoenix Wright
Pokemon Diamond
Cooking mama![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke heb je al gespeeld?
De must haves:
Tetris DS
New super mario bros
Mario Kart
Mario & Luigi: partners in time
Phoenix Wright
Pokemon Diamond
Advance Wars: Dual Wars
Starfox: Adventures
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannnuunnd! snel verder spelen...
Zelda zal nog wel even duren. Daar zit ook erg op te wachten.quote:Op maandag 30 april 2007 01:15 schreef AirRaid het volgende:
heb me van het weekend ook een DS gekocht en ben helemaal verslaafd eraan, kan ook bijna niet wachten totdat de de zelda game ervoor uitkomt
Volgens FOK!Games komt ie bijnaquote:Op maandag 30 april 2007 01:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zelda zal nog wel even duren. Daar zit ook erg op te wachten.
De gamewinkel hebben ze meestal wel zo'n Big Ben pakket of een ander nintendo pakket en daar zit meestal een oplader bij. Misschien dat je ook gewoon een losse oplader kan bestellen bij Nintendoquote:Op maandag 30 april 2007 11:16 schreef Schimpie het volgende:
Waar kan ik een nieuwe oplader voor mijn DS krijgen, ben hem jammer genoeg kwijt..
Age of Empires op de DS is kutquote:Op maandag 30 april 2007 11:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mijn Wishlist
Age of Empires(ja, jeugdsentiment, speel het echte werk al sinds 1999)
Pokemon diamond(zelfde reden weer)
Brain training
Advance wars:Dual Strike
Dat is echt madness.quote:Op maandag 30 april 2007 11:40 schreef Dark_Prince het volgende:
omghttp://www.youtube.com/watch?v=VqTwCxe8_FQ
en ik vond hem op cruisin' al moeilijk![]()
Nice ik had al een nieuwe wallpaper nodigquote:Op maandag 30 april 2007 12:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
High Quality Artwork van Zelda Phantom Hourglass
prima te gebruiken als wallpaper,vond deze ergens op thehylia
[afbeelding]
[afbeelding]
ligt eraan op welke versie ik munchlax kan vangen en die ene kopstootfossielquote:Op maandag 30 april 2007 12:28 schreef BartK. het volgende:
Waarom gaat iedereen toch voor Diamond? En bijna niemand voor Pearl?
Voeg jezelf wel toe aan de friendcode wikiquote:Op maandag 30 april 2007 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook ik speel Pokémon. Diamond om precies te zijn. Mn neefje gaat Pearl doen zodat we samen Pokémon kunnen uitwisselen.
Ik dacht dat scyter en scizor diamond exclusive zijn?? in dat geval is dat voor mij de reden om diamond te nemen..:pquote:Op maandag 30 april 2007 12:28 schreef BartK. het volgende:
Waarom gaat iedereen toch voor Diamond? En bijna niemand voor Pearl?
Is scizor hier weer zo kut om te krijgen?quote:Op maandag 30 april 2007 17:55 schreef AmonAmarth het volgende:
[..]
Ik dacht dat scyter en scizor diamond exclusive zijn?? in dat geval is dat voor mij de reden om diamond te nemen..:p
Allebei puike titels die je op den duur moet hebben. Net als New Mario Bros, Advance Wars, 42 Spelklassiekers, Tetris, Yoshi's Island, Meteos en Mario & Luigi.quote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef DaggerNL het volgende:
Ben van plan om ook een DS lite te halen. Welke game is nou een must have als 1e game?
Brain Training of Mario Kart DS?
Je kan toch gewoon online met je draadloos router, hoef je toch geen nintendo wifi stick voor te kopen?
Hoe werkt het spel? oOquote:Op maandag 30 april 2007 12:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is echt madness.
Ik speel nu een level in de japanse versie op het laagste niveau en heb daar al moeite op een bepaald moment
check wel even op de nintendo wi-fi website of je wireless router word onderstuendquote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef DaggerNL het volgende:
Ben van plan om ook een DS lite te halen. Welke game is nou een must have als 1e game?
Brain Training of Mario Kart DS?
Je kan toch gewoon online met je draadloos router, hoef je toch geen nintendo wifi stick voor te kopen?
Het is wel een leuk spelletje, maar ik ben nu op het eind, en dat zuigt vreselijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef miss-scofield het volgende:
Imijn DS!
Wil de nieuwe Rayman kopen, maar heb eventjes geen geld.. Maar weet iemand of ie leuk is?? Vertel!
Ga er maar niet vanuit, de DS doet het nog steeds fantastisch en ik denk niet dat Nintendo van Sony's prijsverlaging echt wakker gaat liggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:31 schreef DaggerNL het volgende:
Hoop dat er snel een DS lite prijsverlaging komt door die verlaging van de PSP.
Jammer, Mijn router ondersteund het niet. Dan maar een usb wifi stick kopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ch
[..]
check wel even op de nintendo wi-fi website of je wireless router word onderstuend
indien niet,dan zul je een nintendo wi-fi stick moeten kopen....
wat ze laten zien is een replay, je moet met de maat van de muziek met de stylus op het rondje drukken zodra dat ringetje haast weg is. Het filmpje is van het laatste lvl op zn moeilijkstquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef BroesWillems het volgende:
OMG!NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannnuunnd! snel verder spelen...[ afbeelding ]
Okay, thanks! Maar is het die 40 euro waard? Wat is het doel van het spel?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is wel een leuk spelletje, maar ik ben nu op het eind, en dat zuigt vreselijkEr zit leuke touchscreen gameplay in, en het spelletje is ook wel prettig voor je oog. Kan niet tippen aan New Mario Bros, maar is zeker een leuke tussendoortje
Het is een 2D game heh, en nu gaat het om de konijnen. Je moet de konijntjes verslaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Okay, thanks! Maar is het die 40 euro waard? Wat is het doel van het spel?
Bij die vorige moest je vanalles bevrijden van de piraten! (Jammer, had het spel al uitgespeeld op pc, had gehoopt dattie ietsje anders zou zijn! Nog steeds erg leuk trouwens)
En niet veel kan tippen aan NSMB, mja, die heb ik ook al uitgespeeld![]()
Jij bent snel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is een 2D game heh, en nu gaat het om de konijnen. Je moet de konijntjes verslaan![]()
Uhh, moeilijke vraag. Laat ik het zo zeggen, het spel had tien euro goedkoper mogen zijn. Ik geef het spel ook een 7. Het spel is niet zo groot als New Mario, maar het komt zeker in de buurt. Trek je conclusie dus zelfquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jij bent snel!
Okay, die konijnen zagen er cool uit! Zal al ontstoppers enzo![]()
Maar, is het die 40 euro waard?
quote:http://www.famitsu.com/game/news/200...71171,0,0.html
Nintendo's 4/23 ~ 4/29
1. Final Fantasy XII: Revenant Wings (DS)
2. Super Paper Mario (Wii)
3. Momotarou Dentetsu DS: Tokyo & Japan (DS)
4. Wii Sports (Wii)
5. Big Brain Academy: Wii Degree (Wii)
6. Gyakuten Saiban 4 (DS)
7. One Piece Unlimited Adventure (Wii)
8. Panel de Pon DS (DS)
9. Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis (DS)
10. Wii Play (Wii)
Net als MC (media create) zij doen de wekelijkse charts voor japan ( NPD in in amerika en dat is maandelijks ) Europa wordt ook gedaan maar geen aantallen bekend gemaakt.quote:
Thanks!! Vind het er wel leuk uit zien! Gewoon een simpel platformspelletje! Ik ga 'm wel halen, hij zal binnenkort toch niet worden afgeprijsd (zoals met 'The Great Escape' voor maar ¤19,-!).quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Uhh, moeilijke vraag. Laat ik het zo zeggen, het spel had tien euro goedkoper mogen zijn. Ik geef het spel ook een 7. Het spel is niet zo groot als New Mario, maar het komt zeker in de buurt. Trek je conclusie dus zelf![]()
Bekijk anders dit filmpje even, dat zie je hoe het eerste level er uit ziet: http://www.youtube.com/watch?v=Yj4JlWSxEBI
Ik vond Metroid op de Cube echt fantastisch,... de DS versie lijkt me minder.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid is wel leuk, Castlevania niet
Heerlijk spel, veel plezier ermeequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:29 schreef Chocobo het volgende:
Nou,... in ieder geval Advance Wars DS voor 15 euro op de kop kunnen tikken.
Ik heb Dawn of Sorrow gespeeld en ben nu bezig met Portrait of Ruin. Beiden zijn erg leuk, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Dawn of Sorrow, die is wat klassieker. Een kasteel waar je je in je eentje doorheen vecht. In Portrait heb je verschillende werelden en een AI-teammate, beetje Resident Evil 0-achtig zeg maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:15 schreef Chocobo het volgende:
He,... ik ga over een paar weken op vakantie en ik zoek wat coole games om te spelen. Ik weet dat er nu twee Castlevania's uit zijn. Dawn of Sorrow ofzo en Portrait of Ruin? Welke is beter of beter gezegd,... leuker om te gamen?
Tevens heb ik interesse in FFIII uiteraard maar ik hoor dat die tegenvalt? Is FFIII cool? Iemand ervaringen. En als laatste lijkt Advance Wars me ook cool maar heb geen idee of dat ook echt wat is.
Zag bij videogamesplus.ca mooie prijzen? Iemand een idee wat de verzendtijd is?
3D op de DS is niks, wacht op de 2D versiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:30 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond Metroid op de Cube echt fantastisch,... de DS versie lijkt me minder.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid is wel leuk, Castlevania niet
Ik heb het enkel over 2D Metroid. 3D Metroid vind ik net zo kut als Castlevania.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond Metroid op de Cube echt fantastisch,... de DS versie lijkt me minder.
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het enkel over 2D Metroid. 3D Metroid vind ik net zo kut als Castlevania.
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een rare gamesmaak heb je ook he
Serieus...Metroid Prime op de GC is een van de beste games van de vorige generatie.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het enkel over 2D Metroid. 3D Metroid vind ik net zo kut als Castlevania.
wat zijn de verzendkosten hiervan ongeveer?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Zag bij videogamesplus.ca mooie prijzen? Iemand een idee wat de verzendtijd is?
Relatief weining. Bv Castlevania Dawn of Sorrow kopen bij Videogamesplus of bij Dvdboxoffice komt op hetzelfde neer. Dvdboxoffice is duurder maar met gratis shipping. VGP is goedkoper maar heeft shippingkosten. Totaal komt het voor beide bedrijven op 24 euro uit ofzo, maar ik geloof dat VGP binnen een paar dagen het spel aflevert.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:34 schreef AirRaid het volgende:
[..]
wat zijn de verzendkosten hiervan ongeveer?
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:29 schreef engessa het volgende:
Hoe reset ik mijn DS? Ik wil hem terug hebben in zijn factory default omdat ik hem verkocht heb, kan alleen nergens daar iets over vinden.
1 |
Is FFIII moeilijk,..... als tot in het frustrerende toe? Giga veel random encounters om de zoveel minuten? Dat je na die glimps van exploring nog geen idee hebt waar je bent ivm de attack?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:44 schreef SoSolid het volgende:
FF3 is zeer verslavend, zeker zijn geld waard, MAARRR het is denk ik wel beter als je er van houdt en van ff houdt. Maar zeer goede sfeer toffe omgevingen toffe gevechten.
Onlangs ook trauma centre gespeeld, ff3 en trauma centre zijn goed af te wisselen.
Negeer je me Gijs?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:46 schreef Chocobo het volgende:
Is FFIII moeilijk,..... als tot in het frustrerende toe? Giga veel random encounters om de zoveel minuten? Dat je na die glimps van exploring nog geen idee hebt waar je bent ivm de attack?
Nee Gijsquote:
Omfgquote:Gerucht: Nieuwe Europese release data:
29 juni - Wii Remote (Silver, Blue, Pearl Pink)
29 juni - Wii NunChuk (Silver, Blue, Pearl Pink)
29 juni - Puzzle League DS
29 juni - Final Fantasy VI ADVANCE
29 juni - Big Brain Academy - Wii
13 juli - Elite Beat Agents
13 juli - Trauma Center: Second Opinion - Wii
Waarom koop je nooit US versies? Er is echt geen enkele reden om EU versies te kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:15 schreef RaymanNL het volgende:
GelukkigHet is ook wel een puike game
[..]
OmfgDie word van mij
![]()
Dun hoesjequote:Op woensdag 16 mei 2007 19:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom koop je nooit US versies? Er is echt geen enkele reden om EU versies te kopen.
Hier in Enschede liggen er soms zelfs US versies bij de mediamarkt![]()
Hoeveel playtime heb je al?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:01 schreef Laniboekje het volgende:
Ben bij de laatste dungeon van FF III waar de eindbaas zich dan ook bevindt. Waar ik een beetje van baal is dat het laatste savepunt echt een uur/anderhalfuur voor die eindbaas zit. Als je dood gaat heb je in principe weer een uur van je tijd verspild.
Ik denk dat ik maar eens flink ga levelen voor die dungeon zodat ik hem de volgende keer in ieder geval helemaal in een keer kan uitspelen.
Maar ik moet wel zeggen, heerlijk spel.
Maar ik ben dan ook wel een grote FF-fan.
Zit nu echt iedere dag te oefenen met EBA, ben bezig met het Jumpin' Jack Flash op Hard Rock en damn wat is die lastig, ik gaat steeds de mist in met die rondjes draaienquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Elite Beat Agents is natuurlijk dikke fun. Dat japanse deel met moeilijke naam is ook geinig.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef PieterBas het volgende:
ik wacht nog steeds op Pokémon Diamond... kreeg gelukkig woensdag avond een mailtje dat ie verstuurd was
Die kan uit ja. Maar ik bedoel dat als je een vakje invult dat leegt hoort te zijn, hij er zelf een kruisje van maakt en je straftijd geeft.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hulpmode kun je gewoon uitzetten toch? Bij mij wordt het elke keer gevraagd voordat ik een puzzel start. (Use hints yes no)
De laatste keer dat ik keek zat ik op iets van 22/23 uur, ik weet het niet zeker meer. Ik ga nog wel levelen want ik word nog steeds genadig hard afgemaakt door de vijanden in die laatste dungeon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:26 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hoeveel playtime heb je al?
Ik zit op 49 uur en wil mn chars op 9999 hp
hallo Miss Scofield..quote:
Pokemonquote:Op maandag 21 mei 2007 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Verschijnt er deze zomer trouwens nog een leuke game?
Vorig jaar had ik nog NSMB om mijn vakantie mee door te komen.
De middelste vakjes invullen. Vanaf links en rechts 7 vakjes tellen en dan de overlappende vakjes aankruisen.quote:Op maandag 21 mei 2007 06:53 schreef Kersje86 het volgende:
hoe begin je eigenlijks als je niet een heel kolom of rij kan invullen? bijv bij een 10X10 zoals in de wifi mode waar de hoogste cijfer maar een 7 is... waar kijk je dan naar? Gisternacht gewoon 9 wins achter elkaar omdat connectie met tegenstander was verbroken lol
Tnx dan weet ik dat!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
mario kart werkt in ieder geval niet in multiplay tegen andere regio's, dat heb ik wel eens getest. Download play kun je uiteraard wel altijd doen, maar dan heb je maar een beperkt aantal banen
Deze week bij de Mediamarkt in Cruquius Nintendo DS Lite 111.00quote:Op maandag 21 mei 2007 15:53 schreef Banzaiaap het volgende:
Weet iemand waar ik het beste een DS kan kopen? Ik bedoel, qua prijs?Ik zit er aan te denken ook 1 te kopen!
Edit: Ds lite he![]()
Edit2: Welke spellen raden jullie aan om mee te beginnen? (Ik heb gewoon draadloos internet, dus dat is ook mogelijk)
Dat ligt toch bij haarlem, die kant op? Das een beetje ver weg..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Deze week bij de Mediamarkt in Cruquius Nintendo DS Lite 111.00
Mario kart natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:53 schreef Banzaiaap het volgende:
Weet iemand waar ik het beste een DS kan kopen? Ik bedoel, qua prijs?Ik zit er aan te denken ook 1 te kopen!
Edit: Ds lite he![]()
Edit2: Welke spellen raden jullie aan om mee te beginnen? (Ik heb gewoon draadloos internet, dus dat is ook mogelijk)
Kan in principe geen kwaad. Maar ik dacht mij te herinneren dat Nintendo dit zo kan fixen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb een scheurtje in mijn DS bij het scharnier (ofzo) linksboven. Dit kan geen kwaad hopenlijk?
De lite zeker? Geloof dat Nintendo had geadviseerd hem dan op te sturen, dan zou je nieuwe krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb een scheurtje in mijn DS bij het scharnier (ofzo) linksboven. Dit kan geen kwaad hopenlijk?
Pearl aangezien minder mensen die hebben zijn de exclusieve pokemon in die game populairder.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nou ben ik toch aan het twijfelen om Pokemon als zomervakantie-game te halen.
Welke kan ik het beste halen? Diamond of Pearl?
Firewall uitzetten virusscan ook,wil ook wel eens helpen als de de firewall even van je com afhaaltquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
verdorie ik kan m'n nintendo wi-fi stick niet meer gebruiken
verdomde software wil niet instaleren
[afbeelding]
iemand tips?
zou het komen van het feit omdat ik WPA gebruik?
firewall had ik al geprobeerdquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Firewall uitzetten virusscan ook,wil ook wel eens helpen als de de firewall even van je com afhaaltIS kut ik weet het
Net als deel 2 dusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
leuk nieuws voor de mensen die van plan zijn Gyakuten Saiban 3 te importeren uit japan
Famitsu revealed today that a full English translation will be included with the Japanese release of Gyakuten Saiban 3, stamping out any language barriers that might've prevented trans-Pacific gamers from picking up the adventure title early. This Best Price! edition (2980 yen; approximately $25) comes to Japan this August 23rd, a full month before North America's September 25th release!
Phoenix Wrightquote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke games zijn ong. zoals Hotel Dusk?
Beetje probleem oplossen dus, gewoon rustig rondlopen zonder te veel directe actie, items gebruiken, met mensen praten enzo.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke games zijn ong. zoals Hotel Dusk?
Beetje probleem oplossen dus, gewoon rustig rondlopen zonder te veel directe actie, items gebruiken, met mensen praten enzo.
Phoenix Wright is echt een aanrader!quote:
Ben ik ook helemaal verslaafd aan geraaktquote:
Je bent een advocaat en moet je cliënt verdedigen (gohquote:Op zondag 27 mei 2007 21:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort spel? Wat moet je doen? (Te lui om op te zoeken)
En natuurlijk kan je (optioneel) OBJECTION! roepen in de microfoonquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Je bent een advocaat en moet je cliënt verdedigen (goh). Daarvoor moet je onderzoek doen, mensen ondervragen en bewijs verzamelen (niet de meest gangbare taak voor een advocaat). De rechtzaken vind ik het leukst. Daar moet je tijden het kruisverhoor getuigen onder druk zetten om contradicties in hun getuigenis op te sporen. Met belastend bewijs haal je vervolgens de waarheid naar boven.
![]()
Na een tijdje heb je daar geen last meer van hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik speel nu Mario en Luigi. En ik word wel een beetje ziek van die ingame uitleg over hoe je items moet gebruiken etc. Daar zjin de boekjes die je erbij krijgt toch voor.
Games met ongevraagde ingame uitleg
die kun je gewoon wegkilkken volgens mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik speel nu Mario en Luigi. En ik word wel een beetje ziek van die ingame uitleg over hoe je items moet gebruiken etc. Daar zjin de boekjes die je erbij krijgt toch voor.
Games met ongevraagde ingame uitleg
Die is inderdaag erg zielig .. heel erg mooi gemaakt (het einde)quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Net bij Elite Beat Agents die episode gespeeld met dat kleine meisje en d'r papa. Zo zielig![]()
Wel mooie muziektrack en ook mooi dat hierbij de beatgeluiden gereduceerd zijn.
Zal 1 ding zeggen, oefenenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
en zojuist elite beat agents uitgespeeld. althans, op het laagste niveau. en die vond ik al wat hectisch worden.
hoe zijn de hogere niveau's moeilijker? Andere tik- en sleeppatronen of is het alleen dat hij 'strenger' rekent (dat je de beats perfecter moet aantikken) ?
Hier staat ook al 1 friendcodequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:23 schreef disjfa het volgende:
Ik heb de friendcode wiki aangepast en picross toegevoegd. Nu iedereen zijn code neerzetten zodat we binnenkort kunnen battelen
Denk dat dat met pokemon geen probleem is, aangezien je namelijk ook EU GBA games met USA Diamond en Pearl kan linken. En mocht het toch niet werken kun je altijd nog online linken, dat werkt namelijk over de hele wereld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de meeste spellen werken verschillende regio's niet met elkaar.
must have!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:33 schreef super-muffin het volgende:
Nieuwe screens van Zelda!
http://ds-gamer.nl/article/6715p1.html
Zeker keigaaf!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:15 schreef Lexie het volgende:
Picross DS. Als je van Sudoku en/of mijnenveger houdt, dan is dit zeker een aanrader
.
Dat natekenen zit er ook in. Als een paar levels van een minigame die je krijgt na het oplossen van een rij puzzels.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Picross is zeker leuk. Het leek me niks, want ik dacht dat je dat plaatje op het bovenste scherm gewoon na moest tekenen. Maar het is veel leuker dan dat.
als ik bij google zoek staat bij de ene site dat het wel kan en bij de andere weer dat het niet kan.. Ik denk dat ik het er gewoon op waag, ik ken toch niet veel mensen waarmee ik dit zou spelen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Denk dat dat met pokemon geen probleem is, aangezien je namelijk ook EU GBA games met USA Diamond en Pearl kan linken. En mocht het toch niet werken kun je altijd nog online linken, dat werkt namelijk over de hele wereld.
Dat had ik ook eerst. Ik doe het nu dus gewoon met de toetsbesturing.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja dat weet ik. Maar dat is wel erg simpel, dus ik ben blij dat de game grotendeels bestaat uit lastige puzzels. Ik heb wel eens dat ik per ongeluk 2 vakjes tegelijk aanklik, waardoor ik 2 minuten bij mn tijd krijg.
133 bij alle MMen!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef mikhorst het volgende:
...hoorde dat de dslite deze week voor 130 bij de MM Arena ligt...kan iemand dat bevestigen?
Ik zal eraan denken. Eerst maar eens de moeilijke puzzles in Picross proberen, volgens mij heb ik nog niet alle foefjes doorquote:Op maandag 4 juni 2007 12:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zeker keigaaf!
Ik kan je dan ook Essential Sudoku aanraden. Die heeft ook picrosspuzzels, ook met meerdere kleuren:
[afbeelding]
Dat levert weer andere strategieen op die je moet toepassen
wat houdt dat in?quote:Grensoverschrijdende betaalopdrachten worden alleen geaccepteerd als de extra overschrijvingskosten door u worden gedragen.
Of je save van je flashcard halen, pokesav gebruiken om pokemons/items te klonen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Timminater het volgende:
Of via een flashcard je save backuppen, pokemon op GTC zetten, daarna je oude save terughalen en je pokemon weer van GTC afhalen.
maar dan heb je geen doel meer in het spel.............quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Of je save van je flashcard halen, pokesav gebruiken om pokemons/items te klonen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef depax het volgende:
trailer van brothers in arms ds :
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=20261
dat zit er niet helemaal niet slecht uit... beter gezegd.. het ziet er heel strak uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef depax het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
omg13 juli komt Elite Beats Agents uit
Die word van mij
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:15 schreef RaymanNL het volgende:
GelukkigHet is ook wel een puike game
[13 juli - Elite Beat Agents]
OmfgDie word van mij
![]()
daar moet je zo te zien beginnen met deze methode:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Had ik idd ook. Vooral bij Super Mario 64 DS. Dan ging mario soms zo ineens stilstaan enzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Goede score.
Ben wel benieuwd hoe die game stuurt. Op het DS Lite D-pad heb ik vaak moeite met schuindrukken bij 3D spellen.
Wow wat gaafquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef depax het volgende:
nope,geen wifiquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wow wat gaafWifi enabled neem ik aan?
Dat zou te zwaar zijn denk ik. Die game vraagt al zo'n beetje het uiterste van de DS.quote:
"Je kunt niet springen"... Heb je überhaupt wel eens een Brothers in Arms game gespeeld?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Brothers in Arms is echt kut. Net even gespeeld maar de besturing werkt gewoon niet. Je kan niet springen. En richten is heel gaar.
't is waarschijnlijk z'n eerste spel na dragonball z....quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:53 schreef BMH het volgende:
[..]
"Je kunt niet springen"... Heb je überhaupt wel eens een Brothers in Arms game gespeeld?
Maar.. maar..quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca denkt terug aan de tijd dat ze online AA speelde en dat ze commentaar kreeg dat ze schoot als een meisje![]()
Ik had er best moeite mee... totdat ik erachter kwam.. dat ik vergeten was om de controls in linkshandig te wijzigingenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:56 schreef RacerDKB het volgende:
Brothers in Arms is dus ECHT een heel vet spel!
De besturing heb je al onder de knie na 5 minuten en ik vind het echt hartstikke leuk!
* RacerDKB verder spelen gaat![]()
Het hoort niet vind ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Gewoon verder spelenJe merkt er toch niks van. En een paar weken zonder DS zitten is wel kut.
Waar heb je hem gehaald? Ik ben er ook helemaal verslaafd aan. Hij staat nu nog op mijn supercard maar ik wil hem graag kopenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb net Elite Beat Agents binnen. Echt leuk. Het leek me zo'n game met grappen die niet grappig zijn. Maar ik moest de hele tijd lachen. Vette game.
Ik zou graag ook willen weten waar je Elite Beat Agents gehaald hebquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Waar heb je hem gehaald? Ik ben er ook helemaal verslaafd aan. Hij staat nu nog op mijn supercard maar ik wil hem graag kopenIk ben nu overigens verslaafd aan Osu! Tatakae! Ouendan! 2 ben bij het laatste level op de 3e moelijkheidsgraad.
free mode is niet anders, behalve dan dat ie fouten niet aangeeft voor je.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ja.
Ik ben op het moment verslaafd aan Picross.
Ook al ben ik te slecht
Normal Mode level 2 is te moeilijk voor mij. Benieuwd of ik ooit free mode kan overwinnen.
net ff free 2F geprobeerd, maar ook die was niet al te moeilijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb het over free. normal speel ik niet omdat ik vaak de verkeerde vakjes aan klik, en bij normal verpest dat het spel
quote:Juli:
13: [NDS]Elite Beat Agents
26: [NDS]Pokémon Diamond/Pearl
Als je lang genoeg speelt dan weet je precies waar het nummer bij hoortquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef Maraca het volgende:
EBA is een stom spel dat zorgt voor slaaptekort en liedjes in je hoofd waarvan je niet weet bij welke missie die hoort.. al met al.. een stom verslavend spel![]()
*Maraca start EBA weer op en gaat verder spelen
dat heb ik met Pokemon Diamond.. ik zit nu de hele dag met dat irritante achtergrond muziekje in mijn hoofd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef Maraca het volgende:
EBA is een stom spel dat zorgt voor slaaptekort en liedjes in je hoofd waarvan je niet weet bij welke missie die hoort.. al met al.. een stom verslavend spel![]()
* Maraca start EBA weer op en gaat verder spelen
Netjes!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:40 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Als je lang genoeg speelt dan weet je precies waar het nummer bij hoortje weet zelfs de lastige combo's
* Dark_Prince heeft net een S-Rank behaald in Jumpin' Jack Flash op Hard Rock
Daar ben ik nu ook.. op niveau Sweatin'quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:38 schreef Kersje86 het volgende:
met elite beat agents, kom ik niet verder dan die gat in het ijs.. waar je zoveel achtermekaar moet doen -__-
Spreek je jezelf niet tegen nu?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Netjes!Het lukt me wel om perfect te krijgen, maar een S lukt niet
![]()
[..]
Daar ben ik nu ook.. op niveau Sweatin'Kan leuk worden
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:35 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Spreek je jezelf niet tegen nu?
je zegt dat je Jumpin' Jack Flash perfect op hard rock hebt maar je bent pas bij sweatin' ?
Zag gisteren alleen het hoesje bij de FRS liggen zonder rumblepac. Heb er zelf Picross opgehaald, erg leuke puzzle game.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:26 schreef ikookhier het volgende:
Metriod pinball al gespot ?? daar zit toch een rumblepac bij ! ? is er ook een versie met een lite rumblepac![]()
Ik maakte vaak die Picross games op papier in de maandelijke 'breinbrekers' puzzleboekjes. Jammer genoeg zijn de voorbeelden die ik heb gezien in de DS versie veel te simpel anders had ik em wel gekocht.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:37 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zag gisteren alleen het hoesje bij de FRS liggen zonder rumblepac. Heb er zelf Picross opgehaald, erg leuke puzzle game.
Dat loopt natuurlijk in niveau op. Later worden de puzzels pittiger, dan zie je niet zomaar alles.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:03 schreef McGilles het volgende:
Ik maakte vaak die Picross games op papier in de maandelijke 'breinbrekers' puzzleboekjes. Jammer genoeg zijn de voorbeelden die ik heb gezien in de DS versie veel te simpel anders had ik em wel gekocht.
Dat geloof ik gelijk, maar Picross is gemaakt voor de gemiddelde gamer dus ik verwacht nog steeds geen lastige puzzles. Puzzle games doe ik dan liever op papier.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat loopt natuurlijk in niveau op. Later worden de puzzels pittiger, dan zie je niet zomaar alles.
Super Princess Peach.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef miss-scofield het volgende:
Ik wil ook een nieuw spel voor de zomer!
Maar heb geen idee welke!! Ik wil weer gewone Super Mario Bros. Heb de andere uitgespeeld. Alle andere Mario's vind ik niet zo leuk..ik wil muntjes springen!!
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Super Princess Peach.
Yoshi's Island DS
Ik heb Mario Slam Basketball te ruilquote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef miss-scofield het volgende:
Ik wil ook een nieuw spel voor de zomer!
Maar heb geen idee welke!! Ik wil weer gewone Super Mario Bros. Heb de andere uitgespeeld. Alle andere Mario's vind ik niet zo leuk..ik wil muntjes springen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |