Omfgquote:Gerucht: Nieuwe Europese release data:
29 juni - Wii Remote (Silver, Blue, Pearl Pink)
29 juni - Wii NunChuk (Silver, Blue, Pearl Pink)
29 juni - Puzzle League DS
29 juni - Final Fantasy VI ADVANCE
29 juni - Big Brain Academy - Wii
13 juli - Elite Beat Agents
13 juli - Trauma Center: Second Opinion - Wii
Waarom koop je nooit US versies? Er is echt geen enkele reden om EU versies te kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:15 schreef RaymanNL het volgende:
GelukkigHet is ook wel een puike game
[..]
OmfgDie word van mij
![]()
Dun hoesjequote:Op woensdag 16 mei 2007 19:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom koop je nooit US versies? Er is echt geen enkele reden om EU versies te kopen.
Hier in Enschede liggen er soms zelfs US versies bij de mediamarkt![]()
Hoeveel playtime heb je al?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:01 schreef Laniboekje het volgende:
Ben bij de laatste dungeon van FF III waar de eindbaas zich dan ook bevindt. Waar ik een beetje van baal is dat het laatste savepunt echt een uur/anderhalfuur voor die eindbaas zit. Als je dood gaat heb je in principe weer een uur van je tijd verspild.
Ik denk dat ik maar eens flink ga levelen voor die dungeon zodat ik hem de volgende keer in ieder geval helemaal in een keer kan uitspelen.
Maar ik moet wel zeggen, heerlijk spel.
Maar ik ben dan ook wel een grote FF-fan.
Zit nu echt iedere dag te oefenen met EBA, ben bezig met het Jumpin' Jack Flash op Hard Rock en damn wat is die lastig, ik gaat steeds de mist in met die rondjes draaienquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Elite Beat Agents is natuurlijk dikke fun. Dat japanse deel met moeilijke naam is ook geinig.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef PieterBas het volgende:
ik wacht nog steeds op Pokémon Diamond... kreeg gelukkig woensdag avond een mailtje dat ie verstuurd was
Die kan uit ja. Maar ik bedoel dat als je een vakje invult dat leegt hoort te zijn, hij er zelf een kruisje van maakt en je straftijd geeft.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hulpmode kun je gewoon uitzetten toch? Bij mij wordt het elke keer gevraagd voordat ik een puzzel start. (Use hints yes no)
De laatste keer dat ik keek zat ik op iets van 22/23 uur, ik weet het niet zeker meer. Ik ga nog wel levelen want ik word nog steeds genadig hard afgemaakt door de vijanden in die laatste dungeon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:26 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hoeveel playtime heb je al?
Ik zit op 49 uur en wil mn chars op 9999 hp
hallo Miss Scofield..quote:
Pokemonquote:Op maandag 21 mei 2007 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Verschijnt er deze zomer trouwens nog een leuke game?
Vorig jaar had ik nog NSMB om mijn vakantie mee door te komen.
De middelste vakjes invullen. Vanaf links en rechts 7 vakjes tellen en dan de overlappende vakjes aankruisen.quote:Op maandag 21 mei 2007 06:53 schreef Kersje86 het volgende:
hoe begin je eigenlijks als je niet een heel kolom of rij kan invullen? bijv bij een 10X10 zoals in de wifi mode waar de hoogste cijfer maar een 7 is... waar kijk je dan naar? Gisternacht gewoon 9 wins achter elkaar omdat connectie met tegenstander was verbroken lol
Tnx dan weet ik dat!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
mario kart werkt in ieder geval niet in multiplay tegen andere regio's, dat heb ik wel eens getest. Download play kun je uiteraard wel altijd doen, maar dan heb je maar een beperkt aantal banen
Deze week bij de Mediamarkt in Cruquius Nintendo DS Lite 111.00quote:Op maandag 21 mei 2007 15:53 schreef Banzaiaap het volgende:
Weet iemand waar ik het beste een DS kan kopen? Ik bedoel, qua prijs?Ik zit er aan te denken ook 1 te kopen!
Edit: Ds lite he![]()
Edit2: Welke spellen raden jullie aan om mee te beginnen? (Ik heb gewoon draadloos internet, dus dat is ook mogelijk)
Dat ligt toch bij haarlem, die kant op? Das een beetje ver weg..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Deze week bij de Mediamarkt in Cruquius Nintendo DS Lite 111.00
Mario kart natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:53 schreef Banzaiaap het volgende:
Weet iemand waar ik het beste een DS kan kopen? Ik bedoel, qua prijs?Ik zit er aan te denken ook 1 te kopen!
Edit: Ds lite he![]()
Edit2: Welke spellen raden jullie aan om mee te beginnen? (Ik heb gewoon draadloos internet, dus dat is ook mogelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |