Omfgquote:Gerucht: Nieuwe Europese release data:
29 juni - Wii Remote (Silver, Blue, Pearl Pink)
29 juni - Wii NunChuk (Silver, Blue, Pearl Pink)
29 juni - Puzzle League DS
29 juni - Final Fantasy VI ADVANCE
29 juni - Big Brain Academy - Wii
13 juli - Elite Beat Agents
13 juli - Trauma Center: Second Opinion - Wii
Waarom koop je nooit US versies? Er is echt geen enkele reden om EU versies te kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:15 schreef RaymanNL het volgende:
GelukkigHet is ook wel een puike game
[..]
OmfgDie word van mij
![]()
Dun hoesjequote:Op woensdag 16 mei 2007 19:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom koop je nooit US versies? Er is echt geen enkele reden om EU versies te kopen.
Hier in Enschede liggen er soms zelfs US versies bij de mediamarkt![]()
Hoeveel playtime heb je al?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:01 schreef Laniboekje het volgende:
Ben bij de laatste dungeon van FF III waar de eindbaas zich dan ook bevindt. Waar ik een beetje van baal is dat het laatste savepunt echt een uur/anderhalfuur voor die eindbaas zit. Als je dood gaat heb je in principe weer een uur van je tijd verspild.
Ik denk dat ik maar eens flink ga levelen voor die dungeon zodat ik hem de volgende keer in ieder geval helemaal in een keer kan uitspelen.
Maar ik moet wel zeggen, heerlijk spel.
Maar ik ben dan ook wel een grote FF-fan.
Zit nu echt iedere dag te oefenen met EBA, ben bezig met het Jumpin' Jack Flash op Hard Rock en damn wat is die lastig, ik gaat steeds de mist in met die rondjes draaienquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Elite Beat Agents is natuurlijk dikke fun. Dat japanse deel met moeilijke naam is ook geinig.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef PieterBas het volgende:
ik wacht nog steeds op Pokémon Diamond... kreeg gelukkig woensdag avond een mailtje dat ie verstuurd was
Die kan uit ja. Maar ik bedoel dat als je een vakje invult dat leegt hoort te zijn, hij er zelf een kruisje van maakt en je straftijd geeft.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hulpmode kun je gewoon uitzetten toch? Bij mij wordt het elke keer gevraagd voordat ik een puzzel start. (Use hints yes no)
De laatste keer dat ik keek zat ik op iets van 22/23 uur, ik weet het niet zeker meer. Ik ga nog wel levelen want ik word nog steeds genadig hard afgemaakt door de vijanden in die laatste dungeon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:26 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hoeveel playtime heb je al?
Ik zit op 49 uur en wil mn chars op 9999 hp
hallo Miss Scofield..quote:
Pokemonquote:Op maandag 21 mei 2007 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Verschijnt er deze zomer trouwens nog een leuke game?
Vorig jaar had ik nog NSMB om mijn vakantie mee door te komen.
De middelste vakjes invullen. Vanaf links en rechts 7 vakjes tellen en dan de overlappende vakjes aankruisen.quote:Op maandag 21 mei 2007 06:53 schreef Kersje86 het volgende:
hoe begin je eigenlijks als je niet een heel kolom of rij kan invullen? bijv bij een 10X10 zoals in de wifi mode waar de hoogste cijfer maar een 7 is... waar kijk je dan naar? Gisternacht gewoon 9 wins achter elkaar omdat connectie met tegenstander was verbroken lol
Tnx dan weet ik dat!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
mario kart werkt in ieder geval niet in multiplay tegen andere regio's, dat heb ik wel eens getest. Download play kun je uiteraard wel altijd doen, maar dan heb je maar een beperkt aantal banen
Deze week bij de Mediamarkt in Cruquius Nintendo DS Lite 111.00quote:Op maandag 21 mei 2007 15:53 schreef Banzaiaap het volgende:
Weet iemand waar ik het beste een DS kan kopen? Ik bedoel, qua prijs?Ik zit er aan te denken ook 1 te kopen!
Edit: Ds lite he![]()
Edit2: Welke spellen raden jullie aan om mee te beginnen? (Ik heb gewoon draadloos internet, dus dat is ook mogelijk)
Dat ligt toch bij haarlem, die kant op? Das een beetje ver weg..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Deze week bij de Mediamarkt in Cruquius Nintendo DS Lite 111.00
Mario kart natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:53 schreef Banzaiaap het volgende:
Weet iemand waar ik het beste een DS kan kopen? Ik bedoel, qua prijs?Ik zit er aan te denken ook 1 te kopen!
Edit: Ds lite he![]()
Edit2: Welke spellen raden jullie aan om mee te beginnen? (Ik heb gewoon draadloos internet, dus dat is ook mogelijk)
Kan in principe geen kwaad. Maar ik dacht mij te herinneren dat Nintendo dit zo kan fixen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb een scheurtje in mijn DS bij het scharnier (ofzo) linksboven. Dit kan geen kwaad hopenlijk?
De lite zeker? Geloof dat Nintendo had geadviseerd hem dan op te sturen, dan zou je nieuwe krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb een scheurtje in mijn DS bij het scharnier (ofzo) linksboven. Dit kan geen kwaad hopenlijk?
Pearl aangezien minder mensen die hebben zijn de exclusieve pokemon in die game populairder.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nou ben ik toch aan het twijfelen om Pokemon als zomervakantie-game te halen.
Welke kan ik het beste halen? Diamond of Pearl?
Firewall uitzetten virusscan ook,wil ook wel eens helpen als de de firewall even van je com afhaaltquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
verdorie ik kan m'n nintendo wi-fi stick niet meer gebruiken
verdomde software wil niet instaleren
[afbeelding]
iemand tips?
zou het komen van het feit omdat ik WPA gebruik?
firewall had ik al geprobeerdquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Firewall uitzetten virusscan ook,wil ook wel eens helpen als de de firewall even van je com afhaaltIS kut ik weet het
Net als deel 2 dusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
leuk nieuws voor de mensen die van plan zijn Gyakuten Saiban 3 te importeren uit japan
Famitsu revealed today that a full English translation will be included with the Japanese release of Gyakuten Saiban 3, stamping out any language barriers that might've prevented trans-Pacific gamers from picking up the adventure title early. This Best Price! edition (2980 yen; approximately $25) comes to Japan this August 23rd, a full month before North America's September 25th release!
Phoenix Wrightquote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke games zijn ong. zoals Hotel Dusk?
Beetje probleem oplossen dus, gewoon rustig rondlopen zonder te veel directe actie, items gebruiken, met mensen praten enzo.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke games zijn ong. zoals Hotel Dusk?
Beetje probleem oplossen dus, gewoon rustig rondlopen zonder te veel directe actie, items gebruiken, met mensen praten enzo.
Phoenix Wright is echt een aanrader!quote:
Ben ik ook helemaal verslaafd aan geraaktquote:
Je bent een advocaat en moet je cliënt verdedigen (gohquote:Op zondag 27 mei 2007 21:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort spel? Wat moet je doen? (Te lui om op te zoeken)
En natuurlijk kan je (optioneel) OBJECTION! roepen in de microfoonquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Je bent een advocaat en moet je cliënt verdedigen (goh). Daarvoor moet je onderzoek doen, mensen ondervragen en bewijs verzamelen (niet de meest gangbare taak voor een advocaat). De rechtzaken vind ik het leukst. Daar moet je tijden het kruisverhoor getuigen onder druk zetten om contradicties in hun getuigenis op te sporen. Met belastend bewijs haal je vervolgens de waarheid naar boven.
![]()
Na een tijdje heb je daar geen last meer van hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik speel nu Mario en Luigi. En ik word wel een beetje ziek van die ingame uitleg over hoe je items moet gebruiken etc. Daar zjin de boekjes die je erbij krijgt toch voor.
Games met ongevraagde ingame uitleg
die kun je gewoon wegkilkken volgens mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik speel nu Mario en Luigi. En ik word wel een beetje ziek van die ingame uitleg over hoe je items moet gebruiken etc. Daar zjin de boekjes die je erbij krijgt toch voor.
Games met ongevraagde ingame uitleg
Die is inderdaag erg zielig .. heel erg mooi gemaakt (het einde)quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Net bij Elite Beat Agents die episode gespeeld met dat kleine meisje en d'r papa. Zo zielig![]()
Wel mooie muziektrack en ook mooi dat hierbij de beatgeluiden gereduceerd zijn.
Zal 1 ding zeggen, oefenenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
en zojuist elite beat agents uitgespeeld. althans, op het laagste niveau. en die vond ik al wat hectisch worden.
hoe zijn de hogere niveau's moeilijker? Andere tik- en sleeppatronen of is het alleen dat hij 'strenger' rekent (dat je de beats perfecter moet aantikken) ?
Hier staat ook al 1 friendcodequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:23 schreef disjfa het volgende:
Ik heb de friendcode wiki aangepast en picross toegevoegd. Nu iedereen zijn code neerzetten zodat we binnenkort kunnen battelen
Denk dat dat met pokemon geen probleem is, aangezien je namelijk ook EU GBA games met USA Diamond en Pearl kan linken. En mocht het toch niet werken kun je altijd nog online linken, dat werkt namelijk over de hele wereld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de meeste spellen werken verschillende regio's niet met elkaar.
must have!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:33 schreef super-muffin het volgende:
Nieuwe screens van Zelda!
http://ds-gamer.nl/article/6715p1.html
Zeker keigaaf!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:15 schreef Lexie het volgende:
Picross DS. Als je van Sudoku en/of mijnenveger houdt, dan is dit zeker een aanrader
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |