Dat natekenen zit er ook in. Als een paar levels van een minigame die je krijgt na het oplossen van een rij puzzels.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Picross is zeker leuk. Het leek me niks, want ik dacht dat je dat plaatje op het bovenste scherm gewoon na moest tekenen. Maar het is veel leuker dan dat.
als ik bij google zoek staat bij de ene site dat het wel kan en bij de andere weer dat het niet kan.. Ik denk dat ik het er gewoon op waag, ik ken toch niet veel mensen waarmee ik dit zou spelen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Denk dat dat met pokemon geen probleem is, aangezien je namelijk ook EU GBA games met USA Diamond en Pearl kan linken. En mocht het toch niet werken kun je altijd nog online linken, dat werkt namelijk over de hele wereld.
Dat had ik ook eerst. Ik doe het nu dus gewoon met de toetsbesturing.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja dat weet ik. Maar dat is wel erg simpel, dus ik ben blij dat de game grotendeels bestaat uit lastige puzzels. Ik heb wel eens dat ik per ongeluk 2 vakjes tegelijk aanklik, waardoor ik 2 minuten bij mn tijd krijg.
133 bij alle MMen!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef mikhorst het volgende:
...hoorde dat de dslite deze week voor 130 bij de MM Arena ligt...kan iemand dat bevestigen?
Ik zal eraan denken. Eerst maar eens de moeilijke puzzles in Picross proberen, volgens mij heb ik nog niet alle foefjes doorquote:Op maandag 4 juni 2007 12:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zeker keigaaf!
Ik kan je dan ook Essential Sudoku aanraden. Die heeft ook picrosspuzzels, ook met meerdere kleuren:
[afbeelding]
Dat levert weer andere strategieen op die je moet toepassen
wat houdt dat in?quote:Grensoverschrijdende betaalopdrachten worden alleen geaccepteerd als de extra overschrijvingskosten door u worden gedragen.
Of je save van je flashcard halen, pokesav gebruiken om pokemons/items te klonen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Timminater het volgende:
Of via een flashcard je save backuppen, pokemon op GTC zetten, daarna je oude save terughalen en je pokemon weer van GTC afhalen.
maar dan heb je geen doel meer in het spel.............quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Of je save van je flashcard halen, pokesav gebruiken om pokemons/items te klonen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef depax het volgende:
trailer van brothers in arms ds :
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=20261
dat zit er niet helemaal niet slecht uit... beter gezegd.. het ziet er heel strak uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef depax het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
omg13 juli komt Elite Beats Agents uit
Die word van mij
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:15 schreef RaymanNL het volgende:
GelukkigHet is ook wel een puike game
[13 juli - Elite Beat Agents]
OmfgDie word van mij
![]()
daar moet je zo te zien beginnen met deze methode:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Had ik idd ook. Vooral bij Super Mario 64 DS. Dan ging mario soms zo ineens stilstaan enzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Goede score.
Ben wel benieuwd hoe die game stuurt. Op het DS Lite D-pad heb ik vaak moeite met schuindrukken bij 3D spellen.
Wow wat gaafquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef depax het volgende:
nope,geen wifiquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wow wat gaafWifi enabled neem ik aan?
Dat zou te zwaar zijn denk ik. Die game vraagt al zo'n beetje het uiterste van de DS.quote:
"Je kunt niet springen"... Heb je überhaupt wel eens een Brothers in Arms game gespeeld?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Brothers in Arms is echt kut. Net even gespeeld maar de besturing werkt gewoon niet. Je kan niet springen. En richten is heel gaar.
't is waarschijnlijk z'n eerste spel na dragonball z....quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:53 schreef BMH het volgende:
[..]
"Je kunt niet springen"... Heb je überhaupt wel eens een Brothers in Arms game gespeeld?
Maar.. maar..quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca denkt terug aan de tijd dat ze online AA speelde en dat ze commentaar kreeg dat ze schoot als een meisje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |