Dat natekenen zit er ook in. Als een paar levels van een minigame die je krijgt na het oplossen van een rij puzzels.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Picross is zeker leuk. Het leek me niks, want ik dacht dat je dat plaatje op het bovenste scherm gewoon na moest tekenen. Maar het is veel leuker dan dat.
als ik bij google zoek staat bij de ene site dat het wel kan en bij de andere weer dat het niet kan.. Ik denk dat ik het er gewoon op waag, ik ken toch niet veel mensen waarmee ik dit zou spelen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Denk dat dat met pokemon geen probleem is, aangezien je namelijk ook EU GBA games met USA Diamond en Pearl kan linken. En mocht het toch niet werken kun je altijd nog online linken, dat werkt namelijk over de hele wereld.
Dat had ik ook eerst. Ik doe het nu dus gewoon met de toetsbesturing.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja dat weet ik. Maar dat is wel erg simpel, dus ik ben blij dat de game grotendeels bestaat uit lastige puzzels. Ik heb wel eens dat ik per ongeluk 2 vakjes tegelijk aanklik, waardoor ik 2 minuten bij mn tijd krijg.
133 bij alle MMen!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef mikhorst het volgende:
...hoorde dat de dslite deze week voor 130 bij de MM Arena ligt...kan iemand dat bevestigen?
Ik zal eraan denken. Eerst maar eens de moeilijke puzzles in Picross proberen, volgens mij heb ik nog niet alle foefjes doorquote:Op maandag 4 juni 2007 12:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zeker keigaaf!
Ik kan je dan ook Essential Sudoku aanraden. Die heeft ook picrosspuzzels, ook met meerdere kleuren:
[afbeelding]
Dat levert weer andere strategieen op die je moet toepassen
wat houdt dat in?quote:Grensoverschrijdende betaalopdrachten worden alleen geaccepteerd als de extra overschrijvingskosten door u worden gedragen.
Of je save van je flashcard halen, pokesav gebruiken om pokemons/items te klonen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Timminater het volgende:
Of via een flashcard je save backuppen, pokemon op GTC zetten, daarna je oude save terughalen en je pokemon weer van GTC afhalen.
maar dan heb je geen doel meer in het spel.............quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Of je save van je flashcard halen, pokesav gebruiken om pokemons/items te klonen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef depax het volgende:
trailer van brothers in arms ds :
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=20261
dat zit er niet helemaal niet slecht uit... beter gezegd.. het ziet er heel strak uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef depax het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
omg13 juli komt Elite Beats Agents uit
Die word van mij
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:15 schreef RaymanNL het volgende:
GelukkigHet is ook wel een puike game
[13 juli - Elite Beat Agents]
OmfgDie word van mij
![]()
daar moet je zo te zien beginnen met deze methode:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Had ik idd ook. Vooral bij Super Mario 64 DS. Dan ging mario soms zo ineens stilstaan enzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Goede score.
Ben wel benieuwd hoe die game stuurt. Op het DS Lite D-pad heb ik vaak moeite met schuindrukken bij 3D spellen.
Wow wat gaafquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:56 schreef depax het volgende:
nope,geen wifiquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wow wat gaafWifi enabled neem ik aan?
Dat zou te zwaar zijn denk ik. Die game vraagt al zo'n beetje het uiterste van de DS.quote:
"Je kunt niet springen"... Heb je überhaupt wel eens een Brothers in Arms game gespeeld?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Brothers in Arms is echt kut. Net even gespeeld maar de besturing werkt gewoon niet. Je kan niet springen. En richten is heel gaar.
't is waarschijnlijk z'n eerste spel na dragonball z....quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:53 schreef BMH het volgende:
[..]
"Je kunt niet springen"... Heb je überhaupt wel eens een Brothers in Arms game gespeeld?
Maar.. maar..quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca denkt terug aan de tijd dat ze online AA speelde en dat ze commentaar kreeg dat ze schoot als een meisje![]()
Ik had er best moeite mee... totdat ik erachter kwam.. dat ik vergeten was om de controls in linkshandig te wijzigingenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:56 schreef RacerDKB het volgende:
Brothers in Arms is dus ECHT een heel vet spel!
De besturing heb je al onder de knie na 5 minuten en ik vind het echt hartstikke leuk!
* RacerDKB verder spelen gaat![]()
Het hoort niet vind ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Gewoon verder spelenJe merkt er toch niks van. En een paar weken zonder DS zitten is wel kut.
Waar heb je hem gehaald? Ik ben er ook helemaal verslaafd aan. Hij staat nu nog op mijn supercard maar ik wil hem graag kopenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb net Elite Beat Agents binnen. Echt leuk. Het leek me zo'n game met grappen die niet grappig zijn. Maar ik moest de hele tijd lachen. Vette game.
Ik zou graag ook willen weten waar je Elite Beat Agents gehaald hebquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Waar heb je hem gehaald? Ik ben er ook helemaal verslaafd aan. Hij staat nu nog op mijn supercard maar ik wil hem graag kopenIk ben nu overigens verslaafd aan Osu! Tatakae! Ouendan! 2 ben bij het laatste level op de 3e moelijkheidsgraad.
free mode is niet anders, behalve dan dat ie fouten niet aangeeft voor je.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ja.
Ik ben op het moment verslaafd aan Picross.
Ook al ben ik te slecht
Normal Mode level 2 is te moeilijk voor mij. Benieuwd of ik ooit free mode kan overwinnen.
net ff free 2F geprobeerd, maar ook die was niet al te moeilijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb het over free. normal speel ik niet omdat ik vaak de verkeerde vakjes aan klik, en bij normal verpest dat het spel
quote:Juli:
13: [NDS]Elite Beat Agents
26: [NDS]Pokémon Diamond/Pearl
Als je lang genoeg speelt dan weet je precies waar het nummer bij hoortquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef Maraca het volgende:
EBA is een stom spel dat zorgt voor slaaptekort en liedjes in je hoofd waarvan je niet weet bij welke missie die hoort.. al met al.. een stom verslavend spel![]()
*Maraca start EBA weer op en gaat verder spelen
dat heb ik met Pokemon Diamond.. ik zit nu de hele dag met dat irritante achtergrond muziekje in mijn hoofd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef Maraca het volgende:
EBA is een stom spel dat zorgt voor slaaptekort en liedjes in je hoofd waarvan je niet weet bij welke missie die hoort.. al met al.. een stom verslavend spel![]()
* Maraca start EBA weer op en gaat verder spelen
Netjes!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:40 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Als je lang genoeg speelt dan weet je precies waar het nummer bij hoortje weet zelfs de lastige combo's
* Dark_Prince heeft net een S-Rank behaald in Jumpin' Jack Flash op Hard Rock
Daar ben ik nu ook.. op niveau Sweatin'quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:38 schreef Kersje86 het volgende:
met elite beat agents, kom ik niet verder dan die gat in het ijs.. waar je zoveel achtermekaar moet doen -__-
Spreek je jezelf niet tegen nu?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Netjes!Het lukt me wel om perfect te krijgen, maar een S lukt niet
![]()
[..]
Daar ben ik nu ook.. op niveau Sweatin'Kan leuk worden
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:35 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Spreek je jezelf niet tegen nu?
je zegt dat je Jumpin' Jack Flash perfect op hard rock hebt maar je bent pas bij sweatin' ?
Zag gisteren alleen het hoesje bij de FRS liggen zonder rumblepac. Heb er zelf Picross opgehaald, erg leuke puzzle game.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:26 schreef ikookhier het volgende:
Metriod pinball al gespot ?? daar zit toch een rumblepac bij ! ? is er ook een versie met een lite rumblepac![]()
Ik maakte vaak die Picross games op papier in de maandelijke 'breinbrekers' puzzleboekjes. Jammer genoeg zijn de voorbeelden die ik heb gezien in de DS versie veel te simpel anders had ik em wel gekocht.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:37 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zag gisteren alleen het hoesje bij de FRS liggen zonder rumblepac. Heb er zelf Picross opgehaald, erg leuke puzzle game.
Dat loopt natuurlijk in niveau op. Later worden de puzzels pittiger, dan zie je niet zomaar alles.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:03 schreef McGilles het volgende:
Ik maakte vaak die Picross games op papier in de maandelijke 'breinbrekers' puzzleboekjes. Jammer genoeg zijn de voorbeelden die ik heb gezien in de DS versie veel te simpel anders had ik em wel gekocht.
Dat geloof ik gelijk, maar Picross is gemaakt voor de gemiddelde gamer dus ik verwacht nog steeds geen lastige puzzles. Puzzle games doe ik dan liever op papier.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat loopt natuurlijk in niveau op. Later worden de puzzels pittiger, dan zie je niet zomaar alles.
Super Princess Peach.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef miss-scofield het volgende:
Ik wil ook een nieuw spel voor de zomer!
Maar heb geen idee welke!! Ik wil weer gewone Super Mario Bros. Heb de andere uitgespeeld. Alle andere Mario's vind ik niet zo leuk..ik wil muntjes springen!!
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Super Princess Peach.
Yoshi's Island DS
Ik heb Mario Slam Basketball te ruilquote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef miss-scofield het volgende:
Ik wil ook een nieuw spel voor de zomer!
Maar heb geen idee welke!! Ik wil weer gewone Super Mario Bros. Heb de andere uitgespeeld. Alle andere Mario's vind ik niet zo leuk..ik wil muntjes springen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |