Disgaeaquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
White Base pack + game voor 169 euro bij Bart Smit online![]()
Must resist.
- 50 euroquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoeveel gaat de camera kosten en wat zijn de specs, opties, en beperkingen?
Pink Base Pack + 32Mb memory 159,99 euro bij de Dynabyte vanaf vandaag ...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Must resist.
Je bent precies mannelijk genoeg Gijsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik v oel me niet mannelijk genoeg om met een roze PSP te gaan lopen Webby
Meeste mensen denken daar blijkbaar anders over. Ik was net in Hilversum en had de laatste alweer. Een valuepack 10 euro goedkoper dan een base pack, daar geven mannen hun trots voor opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik v oel me niet mannelijk genoeg om met een roze PSP te gaan lopen Webby
je wil zeggen dat kerels die rose voor hun zelf kopen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:27 schreef Webby het volgende:
[..]
Meeste mensen denken daar blijkbaar anders over. Ik was net in Hilversum en had de laatste alweer. Een valuepack 10 euro goedkoper dan een base pack, daar geven mannen hun trots voor op
Ben me er in aan het verdiepenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Must resist.
LocoRoco, Killzone, Daxter, Sid Meier's Pirates!, Lemmings, OutRun 2 en Metal Slug Anthology zijn tot nu toe mijn meest gespeelde games.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:00 schreef Chocobo het volgende:
Ben me er in aan het verdiepenMega coole games voorbij zien komen. God of War, MGS portable Ops, Syphon nog wat,... 2 GTA games, die Vakyrie Profile dingen,... toekomstige releases als Disgaea, Final Fantasy Tactics en Castlevania.
........... pfffffffff,... en net zie ik die Crisis Core trailer,.......... OMG FFVIIdat laatste stuk met die gameplay,........
Wat een rare gamesmaak heb je ook hequote:Op zondag 6 mei 2007 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
LocoRoco, Killzone, Daxter, Sid Meier's Pirates!, Lemmings, OutRun 2 en Metal Slug Anthology zijn tot nu toe mijn meest gespeelde games.
Ik vind dat het wel meevalt, het is in het begin ff wennen maar daarna vind ik het best lekker spelen eigenlijk, mis alleen wel een 2e analoge stick.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
PSP: op het scherm na een waardeloos onpraktisch design, maar wel een aantal hele coole games.
Allemaal coole games toch?quote:
quote:
MGS Portable Ops speelt zich na 3 af,.... ziet er erg cool uit.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Allemaal coole games toch?GTA en MGS speel ik wel op mijn PS2.
Tactische RPG van de makers van o.a. Rogue Planet.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Chocobo het volgende:
Ziet er heel cool uit,... RPG ofzo?
Portable Ops trekt me niet zo, allemaal korte missie waarbij je vijandelijke soldaten moet ontvoeren (gotta catch'em all). En de bediening schijnt niet zo handig te zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Chocobo het volgende:
MGS Portable Ops speelt zich na 3 af,.... ziet er erg cool uit.
Euh, is het niet exact omgekeerd?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Portable Ops trekt me niet zo, allemaal korte missie waarbij je vijandelijke soldaten moet ontvoeren (gotta catch'em all). En de bediening schijnt niet zo handig te zijn.
Ik heb hier wel Metal Gear Acid liggen, die schijnt erg goed te zijn.
Nee joh gekkiequote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hier wel Metal Gear Acid liggen, die schijnt erg goed te zijn.
Bedankt voor de tip. Ik heb hem net bestelquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Must resist.
Vind hem zwart toch wat cooler,.... die aanbieding hebben ze niet hequote:Op maandag 7 mei 2007 17:05 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik heb hem net bestelmet Killzone Liberation
.
Wat leuk, ik heb een eigen mening en volg niet het kuddegedrag.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee joh gekkie. MGS Portable Ops is duidelijk de 'echte' MGS waar de fans lange tijd om schreeuwden. Geen brakke gameplay door het gebruik van een kaartsysteem
. Portable Ops is duidelijk hetgene waar we op zaten te wachten aldus de recensies.
Volgens mij niet, voor mij is wit wel handig aangezien mijn broertje een zwarte heeftquote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind hem zwart toch wat cooler,.... die aanbieding hebben ze niet he?
MGS acid (1 en 2) zijn zo slecht nog niet, ok ik geef toe het is anders maar toch wel spannend. MGS portable ops vind ik een lichte teleurstelling door die brakke controls. MGS acid is vooral tactisch plannen doordat je een beperkt aantal kaarten hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik heb een eigen mening en volg niet het kuddegedrag.
Neemt u mij niet kwalijk Strolie. Ik was gewoon even benieuwd hoe je erbij kwam dat Acid erg goed schijnt te zijn. That's allquote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik heb een eigen mening en volg niet het kuddegedrag.
Ja joh, bedoelde het niet lullig hoor!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Neemt u mij niet kwalijk Strolie. Ik was gewoon even benieuwd hoe je erbij kwam dat Acid erg goed schijnt te zijn. That's all. Vrede?
Alrightquote:Op maandag 7 mei 2007 22:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja joh, bedoelde het niet lullig hoor!
Misschien had ik moeten uitleggen dat ik turn-based tactische games erg leuk vindt.
Ik heb hem, maar moet ook zeggen dat ik geen ps2 heb dus nog nooit echt een andere Rachet and Clank spel gespeeld heb, maar hij is wel geinig ja.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alright.
Heeft iemand Ratchet and Clank: Size Matters (ik noem maar geen Klein is Fijn want dat klinkt zo afgezaagd) al in bezit? Ik zou het spel twee maanden geleden al importeren, maar dat is er dus nog steeds niet van gekomen
. Heb wel weer zin in een platformer
.
http://www.bashers.nl/2007/05/gamen_met_de_echte_wereld.phpquote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef ExTec het volgende:
Weet iemand of er in NL of europa uberhaupt van die PSP hotspots zijn?
Met MGS Portable Ops schijnen er wel leuke dingen bij te komen.
Gisteren GoW2 uitgespeeld,... klok stond op 23 uurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Na het hebben gespeeld van God of War II verlang ik nog meer naar God of War. Dit keer voor de PSP
![]()
[afbeelding]
Batterij gaat bij mij een uurtje of vier mee. Hangt er vanaf hoe intensief een spel de UMD-drive gebruikt. Must-have accessoire zijn een USB-kabel (al kon ik die van mijn camera gebruiken) en een groter geheugenkaartje (allees voor saves en demo's is 512 MB zat).quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef Chocobo het volgende:
De PSP is overal nu 169 euro toch? Denk dat ik hem voor mijn vakantie toch ga halen. Hoe lang gaat de standaard battery mee en zijn er bepaalde must have accessoires voor nodig?
en uurtje of 8 gaat de batterij mee als je de spellen vanaf je memory stick speeltquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Batterij gaat bij mij een uurtje of vier mee. Hangt er vanaf hoe intensief een spel de UMD-drive gebruikt. Must-have accessoire zijn een USB-kabel (al kon ik die van mijn camera gebruiken) en een groter geheugenkaartje (allees voor saves en demo's is 512 MB zat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |