HOOR je te kopen ja, moet nietquote:40 euro. En we praten hier niet over warez heh Spellen hoor je te kopen, niet te downloaden
Welke heb je al gespeeld?quote:Op zondag 29 april 2007 12:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik wil m'n DS weer eens uit 't stof trekken, zijn er nog aanraders?
M&L zal ik eens naar kijken, Phoenix whright is toch dat rechtbank spel?quote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke heb je al gespeeld?
De must haves:
Tetris DS
New super mario bros
Mario Kart
Mario & Luigi: partners in time
Phoenix Wright
Pokemon Diamond
Cooking mama![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke heb je al gespeeld?
De must haves:
Tetris DS
New super mario bros
Mario Kart
Mario & Luigi: partners in time
Phoenix Wright
Pokemon Diamond
Advance Wars: Dual Wars
Starfox: Adventures
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannnuunnd! snel verder spelen...
Zelda zal nog wel even duren. Daar zit ook erg op te wachten.quote:Op maandag 30 april 2007 01:15 schreef AirRaid het volgende:
heb me van het weekend ook een DS gekocht en ben helemaal verslaafd eraan, kan ook bijna niet wachten totdat de de zelda game ervoor uitkomt
Volgens FOK!Games komt ie bijnaquote:Op maandag 30 april 2007 01:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zelda zal nog wel even duren. Daar zit ook erg op te wachten.
De gamewinkel hebben ze meestal wel zo'n Big Ben pakket of een ander nintendo pakket en daar zit meestal een oplader bij. Misschien dat je ook gewoon een losse oplader kan bestellen bij Nintendoquote:Op maandag 30 april 2007 11:16 schreef Schimpie het volgende:
Waar kan ik een nieuwe oplader voor mijn DS krijgen, ben hem jammer genoeg kwijt..
Age of Empires op de DS is kutquote:Op maandag 30 april 2007 11:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mijn Wishlist
Age of Empires(ja, jeugdsentiment, speel het echte werk al sinds 1999)
Pokemon diamond(zelfde reden weer)
Brain training
Advance wars:Dual Strike
Dat is echt madness.quote:Op maandag 30 april 2007 11:40 schreef Dark_Prince het volgende:
omghttp://www.youtube.com/watch?v=VqTwCxe8_FQ
en ik vond hem op cruisin' al moeilijk![]()
Nice ik had al een nieuwe wallpaper nodigquote:Op maandag 30 april 2007 12:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
High Quality Artwork van Zelda Phantom Hourglass
prima te gebruiken als wallpaper,vond deze ergens op thehylia
[afbeelding]
[afbeelding]
ligt eraan op welke versie ik munchlax kan vangen en die ene kopstootfossielquote:Op maandag 30 april 2007 12:28 schreef BartK. het volgende:
Waarom gaat iedereen toch voor Diamond? En bijna niemand voor Pearl?
Voeg jezelf wel toe aan de friendcode wikiquote:Op maandag 30 april 2007 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook ik speel Pokémon. Diamond om precies te zijn. Mn neefje gaat Pearl doen zodat we samen Pokémon kunnen uitwisselen.
Ik dacht dat scyter en scizor diamond exclusive zijn?? in dat geval is dat voor mij de reden om diamond te nemen..:pquote:Op maandag 30 april 2007 12:28 schreef BartK. het volgende:
Waarom gaat iedereen toch voor Diamond? En bijna niemand voor Pearl?
Is scizor hier weer zo kut om te krijgen?quote:Op maandag 30 april 2007 17:55 schreef AmonAmarth het volgende:
[..]
Ik dacht dat scyter en scizor diamond exclusive zijn?? in dat geval is dat voor mij de reden om diamond te nemen..:p
Allebei puike titels die je op den duur moet hebben. Net als New Mario Bros, Advance Wars, 42 Spelklassiekers, Tetris, Yoshi's Island, Meteos en Mario & Luigi.quote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef DaggerNL het volgende:
Ben van plan om ook een DS lite te halen. Welke game is nou een must have als 1e game?
Brain Training of Mario Kart DS?
Je kan toch gewoon online met je draadloos router, hoef je toch geen nintendo wifi stick voor te kopen?
Hoe werkt het spel? oOquote:Op maandag 30 april 2007 12:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is echt madness.
Ik speel nu een level in de japanse versie op het laagste niveau en heb daar al moeite op een bepaald moment
check wel even op de nintendo wi-fi website of je wireless router word onderstuendquote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef DaggerNL het volgende:
Ben van plan om ook een DS lite te halen. Welke game is nou een must have als 1e game?
Brain Training of Mario Kart DS?
Je kan toch gewoon online met je draadloos router, hoef je toch geen nintendo wifi stick voor te kopen?
Het is wel een leuk spelletje, maar ik ben nu op het eind, en dat zuigt vreselijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef miss-scofield het volgende:
Imijn DS!
Wil de nieuwe Rayman kopen, maar heb eventjes geen geld.. Maar weet iemand of ie leuk is?? Vertel!
Ga er maar niet vanuit, de DS doet het nog steeds fantastisch en ik denk niet dat Nintendo van Sony's prijsverlaging echt wakker gaat liggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:31 schreef DaggerNL het volgende:
Hoop dat er snel een DS lite prijsverlaging komt door die verlaging van de PSP.
Jammer, Mijn router ondersteund het niet. Dan maar een usb wifi stick kopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ch
[..]
check wel even op de nintendo wi-fi website of je wireless router word onderstuend
indien niet,dan zul je een nintendo wi-fi stick moeten kopen....
wat ze laten zien is een replay, je moet met de maat van de muziek met de stylus op het rondje drukken zodra dat ringetje haast weg is. Het filmpje is van het laatste lvl op zn moeilijkstquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef BroesWillems het volgende:
OMG!NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannnuunnd! snel verder spelen...[ afbeelding ]
Okay, thanks! Maar is het die 40 euro waard? Wat is het doel van het spel?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is wel een leuk spelletje, maar ik ben nu op het eind, en dat zuigt vreselijkEr zit leuke touchscreen gameplay in, en het spelletje is ook wel prettig voor je oog. Kan niet tippen aan New Mario Bros, maar is zeker een leuke tussendoortje
Het is een 2D game heh, en nu gaat het om de konijnen. Je moet de konijntjes verslaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Okay, thanks! Maar is het die 40 euro waard? Wat is het doel van het spel?
Bij die vorige moest je vanalles bevrijden van de piraten! (Jammer, had het spel al uitgespeeld op pc, had gehoopt dattie ietsje anders zou zijn! Nog steeds erg leuk trouwens)
En niet veel kan tippen aan NSMB, mja, die heb ik ook al uitgespeeld![]()
Jij bent snel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is een 2D game heh, en nu gaat het om de konijnen. Je moet de konijntjes verslaan![]()
Uhh, moeilijke vraag. Laat ik het zo zeggen, het spel had tien euro goedkoper mogen zijn. Ik geef het spel ook een 7. Het spel is niet zo groot als New Mario, maar het komt zeker in de buurt. Trek je conclusie dus zelfquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jij bent snel!
Okay, die konijnen zagen er cool uit! Zal al ontstoppers enzo![]()
Maar, is het die 40 euro waard?
quote:http://www.famitsu.com/game/news/200...71171,0,0.html
Nintendo's 4/23 ~ 4/29
1. Final Fantasy XII: Revenant Wings (DS)
2. Super Paper Mario (Wii)
3. Momotarou Dentetsu DS: Tokyo & Japan (DS)
4. Wii Sports (Wii)
5. Big Brain Academy: Wii Degree (Wii)
6. Gyakuten Saiban 4 (DS)
7. One Piece Unlimited Adventure (Wii)
8. Panel de Pon DS (DS)
9. Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis (DS)
10. Wii Play (Wii)
Net als MC (media create) zij doen de wekelijkse charts voor japan ( NPD in in amerika en dat is maandelijks ) Europa wordt ook gedaan maar geen aantallen bekend gemaakt.quote:
Thanks!! Vind het er wel leuk uit zien! Gewoon een simpel platformspelletje! Ik ga 'm wel halen, hij zal binnenkort toch niet worden afgeprijsd (zoals met 'The Great Escape' voor maar ¤19,-!).quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Uhh, moeilijke vraag. Laat ik het zo zeggen, het spel had tien euro goedkoper mogen zijn. Ik geef het spel ook een 7. Het spel is niet zo groot als New Mario, maar het komt zeker in de buurt. Trek je conclusie dus zelf![]()
Bekijk anders dit filmpje even, dat zie je hoe het eerste level er uit ziet: http://www.youtube.com/watch?v=Yj4JlWSxEBI
Ik vond Metroid op de Cube echt fantastisch,... de DS versie lijkt me minder.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid is wel leuk, Castlevania niet
Heerlijk spel, veel plezier ermeequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:29 schreef Chocobo het volgende:
Nou,... in ieder geval Advance Wars DS voor 15 euro op de kop kunnen tikken.
Ik heb Dawn of Sorrow gespeeld en ben nu bezig met Portrait of Ruin. Beiden zijn erg leuk, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Dawn of Sorrow, die is wat klassieker. Een kasteel waar je je in je eentje doorheen vecht. In Portrait heb je verschillende werelden en een AI-teammate, beetje Resident Evil 0-achtig zeg maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:15 schreef Chocobo het volgende:
He,... ik ga over een paar weken op vakantie en ik zoek wat coole games om te spelen. Ik weet dat er nu twee Castlevania's uit zijn. Dawn of Sorrow ofzo en Portrait of Ruin? Welke is beter of beter gezegd,... leuker om te gamen?
Tevens heb ik interesse in FFIII uiteraard maar ik hoor dat die tegenvalt? Is FFIII cool? Iemand ervaringen. En als laatste lijkt Advance Wars me ook cool maar heb geen idee of dat ook echt wat is.
Zag bij videogamesplus.ca mooie prijzen? Iemand een idee wat de verzendtijd is?
3D op de DS is niks, wacht op de 2D versiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:30 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond Metroid op de Cube echt fantastisch,... de DS versie lijkt me minder.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid is wel leuk, Castlevania niet
Ik heb het enkel over 2D Metroid. 3D Metroid vind ik net zo kut als Castlevania.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond Metroid op de Cube echt fantastisch,... de DS versie lijkt me minder.
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het enkel over 2D Metroid. 3D Metroid vind ik net zo kut als Castlevania.
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een rare gamesmaak heb je ook he
Serieus...Metroid Prime op de GC is een van de beste games van de vorige generatie.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het enkel over 2D Metroid. 3D Metroid vind ik net zo kut als Castlevania.
wat zijn de verzendkosten hiervan ongeveer?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Zag bij videogamesplus.ca mooie prijzen? Iemand een idee wat de verzendtijd is?
Relatief weining. Bv Castlevania Dawn of Sorrow kopen bij Videogamesplus of bij Dvdboxoffice komt op hetzelfde neer. Dvdboxoffice is duurder maar met gratis shipping. VGP is goedkoper maar heeft shippingkosten. Totaal komt het voor beide bedrijven op 24 euro uit ofzo, maar ik geloof dat VGP binnen een paar dagen het spel aflevert.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:34 schreef AirRaid het volgende:
[..]
wat zijn de verzendkosten hiervan ongeveer?
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:29 schreef engessa het volgende:
Hoe reset ik mijn DS? Ik wil hem terug hebben in zijn factory default omdat ik hem verkocht heb, kan alleen nergens daar iets over vinden.
1 |
Is FFIII moeilijk,..... als tot in het frustrerende toe? Giga veel random encounters om de zoveel minuten? Dat je na die glimps van exploring nog geen idee hebt waar je bent ivm de attack?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:44 schreef SoSolid het volgende:
FF3 is zeer verslavend, zeker zijn geld waard, MAARRR het is denk ik wel beter als je er van houdt en van ff houdt. Maar zeer goede sfeer toffe omgevingen toffe gevechten.
Onlangs ook trauma centre gespeeld, ff3 en trauma centre zijn goed af te wisselen.
Negeer je me Gijs?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:46 schreef Chocobo het volgende:
Is FFIII moeilijk,..... als tot in het frustrerende toe? Giga veel random encounters om de zoveel minuten? Dat je na die glimps van exploring nog geen idee hebt waar je bent ivm de attack?
Nee Gijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |