Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Tetris is een van de beroemdste games aller tijden en de onbetwiste koning onder de puzzelgames. Iedereen die begint te spelen snapt het concept direct en toch blijft de game op de een of andere manier eindeloos speelbaar. Voor wie de game nog nooit gespeeld heeft: in de standaard spelstand vallen er blokken in verschillende vormen naar beneden en de speler moet ze roteren en in elkaar passen zodat ze lijnen vormen. Deze verdwijnen vervolgens en het tempo wordt verhoogd. Bereiken de blokken de bovenkant van het scherm dan is het Game Over... Nu maakt Tetris een keiharde comeback op de Nintendo DS!
What's New?
Zes verschillende spelstanden die Tetris van gloednieuwe gameplay voorzien
Speel met 10 spelers dankzij DS Download Play, waarvoor slechts één Game Card vereist is
Speel met maximaal vier personen via Nintendo Wi-Fi Connection
Retro-animaties dragen bij aan unieke Nintendo-sfeer
Spelstand 'Puzzle' met meer dan 200 kant-en-klare puzzels
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus) Urzaiz op de fiets gespot meter: 0 Urzaiz doelpunten meter: 0
Ik was bezig met dat Line Clear Record van duck, maar ik zal mijn focus weer eens op mission verschuiven (als ik Phoenix Wright 2 heb uitgespeeld). Toch ruim 4 maanden een record gehad
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
Het stond vrij scherp. Het is alweer een maandje geleden dat ik ermee bezig was, maar ik kon me herinneren dat ik heel vaak 1.01 en 1.02 gehaald had en toen (met een enorme kater) opeens veel sneller was. Eén van de andere missionrecords had ik in één of twee keer proberen.
Mijn doel is om toch maar te proberen jullie T-spintechniek onder de knie te krijgen, want dan moet ik het offline puntenrecord wel te pakken kunnen krijgen.
Die offline score gaat rap omhoog van Line Clear records. Marathon telt niet mee, dat scheelt Mijn doel was ooit de 2500 halen, daarom ben ik bezig om die score van duck te verbreken. de max score is ruim 500k op Line Clear, dus er is nog ruimte voor verbetering.
Eindelijk de 25k offline points gehaald. Alle tower scores weer voor mij en duck op 1 van de 3 verslagen. de 2e komt ook nog, alleen endless laat ik staan
Omdat ik door het slechte weer van afgelopen weken toch veel binnen zit, heb ik besloten om de highscore in Standard Endless op 99.999.999 te maxen. Ik ben al een weekje bezig en zit nu op 66,5 miljoen.
Waarschijnlijk dat ik morgen op de max aantal punten zit. De highscore van thaduck heb ik al verdubbeld.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons. IMDb Vote History