Moet je klikken op "KLIK".quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ziet er goed uit! Is er al een releasedatum?
8 juni dus.quote:
Ja, maar daar moet je een apart topic over openen, maar ook eerst even toestemming vragen. Het spel is immers nog niet uit...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ziet er goed uit! Is er al een releasedatum?
Ik wil deze hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:29 schreef lushfemke het volgende:
Oh, ziet er inderdaad goed uit! En fijn dat je alleen met de stylus speelt.
Ik vond een artikel van een paar dagen geleden met filmpjes:
Twee filmpjes Anno 1701: Dawn of Discovery
Wil hem nu helemaal nu jij er zo over verteldquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef lushfemke het volgende:
Een vriend van mij werkt voor een gaming tijdschrift en hij had een promo exemplaar en daar heb ik van het weekend mee gespeeld. Het ziet er goed uit, aardige graphics en je kunt je er uren mee vermaken. Aangezien je alleen met de stylus speelt is het lekker relaxed, ik houd er niet zo van om als een gek op knopjes te moeten drukken. Ik mis de hand-oog coordinatie daarvoor,Dat is bij Anno dus niet nodig.
Je kant het op drie niveaus spelen en ik heb laagste niveau gespeeld.
Je bouwt stadjes op vanaf het begin op een eiland en ondertussen moet je ervoor zorgen dat je inwoners tevreden zijn en ze van voldoende voedsel, grondstoffen, etc te voorzien. Als ze niet helemaal happy zijn, dan komt het mannetje wat je door het spel leidt op het bovenste schermpje met een streng gezicht, haha. Als ze wel happy zijn, dan glimlacht 'ie. Da's wel grappig.
Je wordt stapsgewijs door het spel genomen en je krijgt vanzelf een seintje als je een nieuwe missie of taak moet volbrengen. Alles leidt ernaar om uiteindelijk voldoende materiaal en dergelijk te hebben om andere eilanden te verkennen. Daar ben ik blijven steken en ik hoop binnenkort verder te kunnen spelen.
Het is een prima spel om te spelen en zoals ik al zei, je kunt je er uren mee vermaken.![]()
Nope.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
Is anno al wel uit dan?
En sinds wanneer mag je het woord Rom niet meer gebruiken als iemand vraagt of iets uit is?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:43 schreef Cubewoods het volgende:
- opdonderen -
jawel hoor, maar nog niet in de winkel !quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
Is anno al wel uit dan?
Ik heb 'm in huis, hij lag bij Fame in Amsterdam.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:10 schreef TYNOz het volgende:
[..]
jawel hoor, maar nog niet in de winkel !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |