quote:GEEN illegale dingen (emulators, roms, flashcarts, zelfs niet hoe je dingen op je DS zet!). Van mij mogen mensen die dit toch doen zelfs per direct zonder waarschuwing een 48-uurs ban krijgen (of verontschuldiging via mail voor een snellere unban). Ik wil alleen maar dat het mogelijk is dat de mensen die er legaal over willen praten er hier over kunnen praten.
Achterlijk gezeik. Je bent een newbiemod, dus zoek eens uit hoe het werkelijk zit. Flashcards zijn NIET illegaal. Zie het als MP3-spelers. Die dingen zijn volkomen legaal, het gaat om de bestanden die je erop zet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:27 schreef Gamedemon het volgende:
Flash cards mogen niet, ik heb het topic opgeschoont.
Graag alleen inhoudelijk over de homebrew nu svp.
dan nog is flashcard gelul off-topic Aangezien het hier over homebrew hoort te gaan, en dat is in vorige topics al meerdere malen verteld. Homebrew blijft wat mij betrefd mog steeds ok , maar hoe je het op je DS krijgt moet je maar elders uitzoeken, aangezien je anders continue met een grijze lijn blijft zitten, die in de vorige topics al meerdere malen onwenselijk gelul over warez incl onwenselijke linkjes heeft uitgelokt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Achterlijk gezeik. Je bent een newbiemod, dus zoek eens uit hoe het werkelijk zit. Flashcards zijn NIET illegaal. Zie het als MP3-spelers. Die dingen zijn volkomen legaal, het gaat om de bestanden die je erop zet.
Je linkt naar fora waar het wel allemaal duidelijk staat uitgelegd, dat is net zo erg als het hier posten van de informatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is dat nou weer? Ik mag best andere fora aanraden.
Flashcard topic mag je op DIG openen, mits het niet over het aanpassen van je DS gaat.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:37 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zullen we dan maar een flashcards topic erbij doen?
Ik link naar fora waar wel alles open besproken mag worden over flashcard. Maar ook daar is daadwerkelijk illegaal spul niet toegestaan. Zelfs daarnaar niet mogen linken is achterlijke censuur. Je hebt niet eens gekeken wat voor sites het zijn, maar gewoon direct verwijderd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je linkt naar fora waar het wel allemaal duidelijk staat uitgelegd, dat is net zo erg als het hier posten van de informatie.
En als je het er niet mee eens bent dan moet je zelf het linkje maar volgen, regels zijn regels.
Zo weinig weet je nou ervan. Er wordt helemaal niks aan de DS aangepast in het gehele homebrew proces.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Flashcard topic mag je op DIG openen, mits het niet over het aanpassen van je DS gaat.
Praten over het modden van je console/handheld zien we liever niet op fok
En nu weer ontopic, voor verder geklaag hebben we een FB topicquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik link naar fora waar wel alles open besproken mag worden over flashcard. Maar ook daar is daadwerkelijk illegaal spul niet toegestaan. Zelfs daarnaar niet mogen linken is achterlijke censuur. Je hebt niet eens gekeken wat voor sites het zijn, maar gewoon direct verwijderd.
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:41 schreef donderopman het volgende:
tvp met de hoop dat de rest van het topic over homebrew gaat
quote:Hi,
Here is a game that DayDream and I made for this competition. It is a space shoot'em up game. You must battle through waves of enemies to save Trinity and all of humanity.
Characters
There are two playable characters and you must progress through the game as both characters. (Progress for each character is stored seperately) There are some difference - primarily in the bombs. Alice has radial bomb controlled by the stylus and Mortymer has guided missles also controlled by the stylus.
The game is easier if you play as Alice but I think you can get higher scores with Mortymer once you master your bomb navigation technique.
Modes of Play
There are 10 missions, 10 Zones and 2 training missions to play. Missions allow you to unlock new areas and upgrade your ship. In Zone, you always start with basic weapon capabilities and can *ahem* evolve by collecting power ups. Be sure to enjoy the stereo sfx with headphones. Audio options are in the pause menu during gameplay
Evolution
There are multiple levels of evolution in this game. You will see it in the story and through some funny naming references, but also throughout the missions you will see you ship & capabilities evolve. In intense battles you will see the explosions evolve into massive blasts. Once you have upgraded your ship by playing through the missions, the upgrades persist with you - so you can go back and play Mission one with all the new capabilities. So in this way, the game really evolves to allow you to max out scores.
I hope you will submit your scores online to show your capabilities in case of a similar strike against Earth. Online Leaderboard
Please enjoy!
Requires DLDI Patching
Ach man, ga toch een eind weg. Ik leg uit hoe je een skinbestand maak! Plaatjes!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
Nogmaals, me praten hier alleen over home brew, niet over Flashcards!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |