quote:GEEN illegale dingen (emulators, roms, flashcarts, zelfs niet hoe je dingen op je DS zet!). Van mij mogen mensen die dit toch doen zelfs per direct zonder waarschuwing een 48-uurs ban krijgen (of verontschuldiging via mail voor een snellere unban). Ik wil alleen maar dat het mogelijk is dat de mensen die er legaal over willen praten er hier over kunnen praten.
Achterlijk gezeik. Je bent een newbiemod, dus zoek eens uit hoe het werkelijk zit. Flashcards zijn NIET illegaal. Zie het als MP3-spelers. Die dingen zijn volkomen legaal, het gaat om de bestanden die je erop zet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:27 schreef Gamedemon het volgende:
Flash cards mogen niet, ik heb het topic opgeschoont.
Graag alleen inhoudelijk over de homebrew nu svp.
dan nog is flashcard gelul off-topic Aangezien het hier over homebrew hoort te gaan, en dat is in vorige topics al meerdere malen verteld. Homebrew blijft wat mij betrefd mog steeds ok , maar hoe je het op je DS krijgt moet je maar elders uitzoeken, aangezien je anders continue met een grijze lijn blijft zitten, die in de vorige topics al meerdere malen onwenselijk gelul over warez incl onwenselijke linkjes heeft uitgelokt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Achterlijk gezeik. Je bent een newbiemod, dus zoek eens uit hoe het werkelijk zit. Flashcards zijn NIET illegaal. Zie het als MP3-spelers. Die dingen zijn volkomen legaal, het gaat om de bestanden die je erop zet.
Je linkt naar fora waar het wel allemaal duidelijk staat uitgelegd, dat is net zo erg als het hier posten van de informatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is dat nou weer? Ik mag best andere fora aanraden.
Flashcard topic mag je op DIG openen, mits het niet over het aanpassen van je DS gaat.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:37 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zullen we dan maar een flashcards topic erbij doen?
Ik link naar fora waar wel alles open besproken mag worden over flashcard. Maar ook daar is daadwerkelijk illegaal spul niet toegestaan. Zelfs daarnaar niet mogen linken is achterlijke censuur. Je hebt niet eens gekeken wat voor sites het zijn, maar gewoon direct verwijderd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je linkt naar fora waar het wel allemaal duidelijk staat uitgelegd, dat is net zo erg als het hier posten van de informatie.
En als je het er niet mee eens bent dan moet je zelf het linkje maar volgen, regels zijn regels.
Zo weinig weet je nou ervan. Er wordt helemaal niks aan de DS aangepast in het gehele homebrew proces.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Flashcard topic mag je op DIG openen, mits het niet over het aanpassen van je DS gaat.
Praten over het modden van je console/handheld zien we liever niet op fok
En nu weer ontopic, voor verder geklaag hebben we een FB topicquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik link naar fora waar wel alles open besproken mag worden over flashcard. Maar ook daar is daadwerkelijk illegaal spul niet toegestaan. Zelfs daarnaar niet mogen linken is achterlijke censuur. Je hebt niet eens gekeken wat voor sites het zijn, maar gewoon direct verwijderd.
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:41 schreef donderopman het volgende:
tvp met de hoop dat de rest van het topic over homebrew gaat
quote:Hi,
Here is a game that DayDream and I made for this competition. It is a space shoot'em up game. You must battle through waves of enemies to save Trinity and all of humanity.
Characters
There are two playable characters and you must progress through the game as both characters. (Progress for each character is stored seperately) There are some difference - primarily in the bombs. Alice has radial bomb controlled by the stylus and Mortymer has guided missles also controlled by the stylus.
The game is easier if you play as Alice but I think you can get higher scores with Mortymer once you master your bomb navigation technique.
Modes of Play
There are 10 missions, 10 Zones and 2 training missions to play. Missions allow you to unlock new areas and upgrade your ship. In Zone, you always start with basic weapon capabilities and can *ahem* evolve by collecting power ups. Be sure to enjoy the stereo sfx with headphones. Audio options are in the pause menu during gameplay
Evolution
There are multiple levels of evolution in this game. You will see it in the story and through some funny naming references, but also throughout the missions you will see you ship & capabilities evolve. In intense battles you will see the explosions evolve into massive blasts. Once you have upgraded your ship by playing through the missions, the upgrades persist with you - so you can go back and play Mission one with all the new capabilities. So in this way, the game really evolves to allow you to max out scores.
I hope you will submit your scores online to show your capabilities in case of a similar strike against Earth. Online Leaderboard
Please enjoy!
Requires DLDI Patching
Ach man, ga toch een eind weg. Ik leg uit hoe je een skinbestand maak! Plaatjes!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
Nogmaals, me praten hier alleen over home brew, niet over Flashcards!!
Iddquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ach man, ga toch een eind weg. Ik leg uit hoe je een skinbestand maak! Plaatjes!!
DSO heeft een text-only browser. En er is nu een "browser" die werkt via je PC. Eigenlijk browst de PC voor je en ontvangt de DS (inderactieve) afbeeldingen van de site. Beetje matig dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:35 schreef R_B het volgende:
Behalve de eigen nintendo browser met memory expansion, is er nog een andere browser?
ook ff geprobeerd. als programma in het geheel ziet het er wat doorontwikkelder uit, maar ik vind het tekeneffect van colors mooierquote:
Als games zich beter zou inleven in de game wereld en de wet zou kennen mvt illegaal/niet illegaal dan zou het een stuk prettiger zijn voor zowel gebruikers als mods.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
Offtopic posts verwijdert, Graag alleen nog maar ontopic posten als het kan.
Bij de eerst volgende keer dat er iemand in overtreding gaat en er een probleem van maakt gooien we deze reeks op slot.
Dus voor de mensen die wel willen, post aub ontopic en zorg dat deze reeks kan blijven bestaan.
Gooi maar dicht die reeksquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
Offtopic posts verwijdert, Graag alleen nog maar ontopic posten als het kan.
Bij de eerst volgende keer dat er iemand in overtreding gaat en er een probleem van maakt gooien we deze reeks op slot.
Dus voor de mensen die wel willen, post aub ontopic en zorg dat deze reeks kan blijven bestaan.
Volgens mij kun je in moonshhell het volume apart regelen, dus niet alleen via de volume knop op je ds, maar ook in moonshell zelf...of de kwaliteit hetzelfde blijft weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:57 schreef Fixers het volgende:
Gewoon lemmingsDS erop (das toch abandonware en toegestaan?) Ik ben er iig helemaal aan verslingerd inmiddels. Eindelijk fun in z'n geheel uitgespeeld. Op naar tricky.
Samenhangend vraagje: Ik heb een aantal audioboeken in MP3 maar die zijn wat aan de zachte kant qua volume betreft, ook de DS zelf gaat niet erg hard. In de trein tamelijk onbruikbaar met alle omgevingsgeluiden. Is er een trucje om dat nog een beetje software matig op te peppen. In de bestanden zelf of op mijn DS? Of ben ik dan toch gebonden aan externe versterkertjes.
Dan heb je idd wel weinig aan deze reeksquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:37 schreef Niek. het volgende:
Huh? Dit ging om het afspelen van media... moonshell is toch homebrew?
Nu kan je deze reeks echt opdoeken... alle nut verdwijnt zo langzaam aan.
Nou, praten over homebrew software, zoals al in de TT bescheven staatquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:45 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dan heb je idd wel weinig aan deze reeks
Wat mag ik hier WEL vragen dan..![]()
Voor mij welquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, praten over homebrew software, zoals al in de TT bescheven staatdus DSorganize etc etc, games/software die dus gemaakt is door de consument zelf
Zo moeilijk is dat toch niet
![]()
DSFTP geeft je een ip address op dit IP address zet je een FTP connectie... zie de setting file voor password en username.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:18 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft er iemand een handleiding voor DSFTP? Ik snap er geen reet van..
Wat zijn verder nog homebrew tips? Heb DS Organize, BEUP, Colors, LemmingsDS, Moonshell.
En als ik met BatchDPG avi naar dpg omzet, met subtitles, resulteert dit in een traag kutfilmpje. En met DGPEnc kan je geen subs (Toch?) en duurt het veel langer. Nog tips?
Werkt extreem goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kan iemand zeggen hoe pointyremote werkt?
( windows op je ds streamen )
Ja, dat is warez, en nee, daar mag je het hier niet over hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef kokos het volgende:
blabla nds blabla waar
waarom niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:22 schreef Reintji het volgende:
Iemand een homebrew organizer gevonden die .Cal bestanden kan lezen? Met DS Organize kan het neit dunkt me
In Moonshell wel ja, dit kan je geloof ik zelfs zelf instellen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:39 schreef Pilstonnetje het volgende:
Als je muziek vanaf je DS luistert, blijft 'ie dan ook doorspelen als je 'em dichtklapt?
Ik vind het beeld nogal wazig. En actief meeFOK!ken lukt niet. Ook niet met DSOrganize en Okiwiquote:Op maandag 3 september 2007 16:19 schreef __Saviour__ het volgende:
DSHobro is ook wel interessant.
Op de computer moet je dan een klein servertje draaien. Daarmee maakt de DS contact. Die server haalt de pagina's binnen en rendert ze, en stuurt het beeld door naar de DS.
ik denk dat dat ook nooit zal lukken met de DSquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:33 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik vind het beeld nogal wazig. En actief meeFOK!ken lukt niet. Ook niet met DSOrganize en Okiwi![]()
Eigenlijk wel vreemd, poker is een enomre hype. Ik had verwacht dat je er mee dood gegooit zou worden, maar zelfs op PDA gebied is er geen (freeware) timer voor te vinden.quote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Bij mijn weten geen andere dan die kookwekker van http://mdxonline.dyndns.org/archives/nds/.
http://www.ndshb.com/cgi-bin/cfiles/cfiles.cgi?0,0,0,0,2quote:Op woensdag 19 december 2007 01:08 schreef BroesWillems het volgende:
mmm, wolfenstein 3d Homebrew lijkt me wel lachen, iemand anders nog leuke homebrew game tips?
Als je een browser wilt die een beetje goed is, dus met plaatjes, moet je wel een RAM-pack hebben he?quote:Op woensdag 26 december 2007 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Even TVP wil zelf een DSLite halen en dan sowieso die Fasttracker uit de OP erop zetten en misschien een browsertje
Was dat voor iets dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:39 schreef PastoorPeter het volgende:
TVP.
PocketPhysics is wel tof trouwens. =
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |