42 spelklassiekers blijft alijd leuk, want die is niet uit te spelen. En je kunt lokaal multiplayeren met maar 1 cartridge.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
Ohja, en wat zijn nou echt leuke spellen? Spellen die je dagenlang kan spelen zonder erop uitgekeken te raken? Tuurlijk is dat persoonlijk, maar misschien dat ik wat ideeen op kan doen.
Zelf speel ik nog steeds Mario DS, Mario Kart, Ultimate Mortal Kombat, Zelda Phantom Hourglass, Picross. De rest heb ik vaak spijt van.
Een verzameling van leuke spelletjes die je tegen de computer kunt spelen, tegen anderen, of onlinequote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook aan de PhoenixDe zaak van de Samoerai. Picross vind ik ook leuk, en diverse Mario's.
Wat is 42 spelklassiekers voor iets? Wat zit daarin?
Uit hoeft niet. Wel op WEP instellen, want da's het enige waar de DS mee overweg kan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:31 schreef E.T. het volgende:
Ik vind 't zo beroerd dat ik de beveiliging van m'n router uit moet zetten om met m'n DS online te kunnen.
Dat gebeurt dus niet
ik wil geen WEP, ik wil WPA ..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uit hoeft niet. Wel op WEP instellen, want da's het enige waar de DS mee overweg kan.
Waarom wil je dan perse WPA?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik wil geen WEP, ik wil WPA ..
Iemand trouwens Boogie al gespeeld? Heeft 't wat weg van EBA? Of is de enige overeenkomst het dansen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom wil je dan perse WPA?
Alsof WPA ó zó veel moeilijker is te hacken dan WEP.
Dank je welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Een verzameling van leuke spelletjes die je tegen de computer kunt spelen, tegen anderen, of online
http://nl.wikipedia.org/wiki/42_spelklassiekers
Als ze echt je netwerk willen kraken dan wil dat met WPA ook wel, ik geloof dat dat in een half uurtje te doen is. Onzin dusquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als ze echt je netwerk willen kraken dan wil dat met WPA ook wel, ik geloof dat dat in een half uurtje te doen is. Onzin dusIk heb mijn netwerk ook gewoon WEP beveiligd
WPA is gewoon te krakenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:13 schreef morphinum het volgende:
Met WPA en een goede key gaat dat niet lukken. Jij zegt van wel: heb je een bronvermelding?
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WPA is gewoon te krakenMaar goed, daar is dit het topic niet echt voor heh
![]()
Nintendo DS
![]()
()
Moeilijk he, quotenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:53 schreef morphinum het volgende:
Idd wordt dat een beetje eigen topic. WPA is veel veiliger dan WEP. Ik zwak mijn beveiliging niet af omdat de DS alleen WEP ondersteunt. Jammer dan. Nintendo geeft hiervoor bovendien een stompzinnige reden. De WII ondersteunt het gelukkig wel.
[..]
Dan heb je exact dezelfde als mijquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:03 schreef Wessiej het volgende:
Nieuwe stylussen zijn binnen uit hong kong, sexy dingen, eerst 4 uitrekbare zodat je vinger er niet tegen aan gaat.
En een grote die ook nog eens een pen,laser,flashlight is, en die schrijft zo zacht
ik heb inderdaad ook het gevoel dat hij zeker niet 13 uur meegaat zoals (volgens mij?) in het boekje zou staanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Moeilijk he, quoten
Maar echt, WPA is echt niet moeilijker te kraken dan WEP.
Laten we zeggen dat ik iemand héél goed ken die dat kan
Die ''persoon'' wist mij dat uit ervaring te vertellen.
Maargoed, daar is dit topic inderdaad niet voor
Nog even een vraagje, hoe lang doen jullie met een volle accu op de hoogste helderheid? Ik vind namelijk dat ik niet heel lang ermee doorga. Ongeveer 5 uurtjes met een DS Lite waarin ik hem dan 5 keer aan en uit zet. Is dat gemiddeld?
waar heb je besteld?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:09 schreef Wessiej het volgende:
Klopt
Wel snel geleverd, ga er nu nog wat andere troep van bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |