Heb hem bij de Intertoys gekocht. Was 9,95 als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef heaven7 het volgende:
Koop je dat officiele hoesje ook gewoon bij een speelgoedwinkel?
Is er niets open in de buurt op zondag? Meestal is er wel een of andere gekke Media Markt open op zondag. Mijn werk is in ieder geval wel open morgenquote:
Achja, had ik al verwacht. Iedereen weet dat jij geen smaak hebt natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk dat ik me DS weer weg doe een psp ga halen
In de hand van een aap gaat zelfs een banaan af? Das wel een goeie!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Achja, had ik al verwacht. Iedereen weet dat jij geen smaak hebt natuurlijk.
Weet dr niemand een leuke TT voor dit topic?
Ketter. DS is veel toffer.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk dat ik me DS weer weg doe een psp ga halen
Omdat de PSP maar twee echte musthaves heeft (Lumines 1 & 2) en dus eigenlijk zonde van je geld is. Ik heb er ook best spijt van dat ik hem gekocht heb. De DS daarentegen heeft ontelbaar veel musthaves, meer dan op elk gamesysteem (afgezien van de PC misschien) ooit tevoren.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat de één of de ander ook nooit. Waarom niet gewoon allbei idd?
Ok, vind zelf van niet, maar dat is iedereen zijn smaak natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2008 13:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Omdat de PSP maar twee echte musthaves heeft (Lumines 1 & 2) en dus eigenlijk zonde van je geld is. Ik heb er ook best spijt van dat ik hem gekocht heb. De DS daarentegen heeft ontelbaar veel musthaves, meer dan op elk gamesysteem (afgezien van de PC misschien) ooit tevoren.
Blufquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weet dr niemand een leuke TT voor dit topic?
edit: [Nintendo DS #80] Waar we AQuila360 (gelukkig) weer uitzwaaien ? [ afbeelding ]
Vond je?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef Laniboekje het volgende:
Heb afgelopen vrijdag Geometry Wars: Galaxies gekocht. Nog best leuk spel en ook om af te wisselen met Actionloop waarin ik nu al niet meer mee verder kom omdat het gewoon te frustrerend is.
Nee die gebruik ik nooit!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef heaven7 het volgende:
Oh hebben jullie ook allemaal zo'n beschermfolietje om krassen van het pennetje te voorkomen? Waar koop je die en wat kost het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |