SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Hoe je de eind baas verslaquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
Wat staat er in al die spoilers?ik wil het niet lezen want wie weet wil ik het niet eens weten.
Eindbaas van wat?quote:
Zwarte DS Lite jeweettochquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
Welke kleur Nintendo DS hebben julli eigenlijk?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
strak zwartquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
Bedoel je deze rechter misschien?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:11 schreef Rumille het volgende:
Ik probeer afbeeldingen van de groene DS te vinden (die blijkbaar sinds 26 februari uit is), maar geen succes. Lijkt me best mooi eigenlijk. Rood wil ik niet, want m'n broer heeft een GBA SP in precies dezelfde kleur, dus ik zit te twijfelen tussen die groene, de Enamel Navy en de strakke zwarte.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zwarte DS Lite en Xbox 360 eigenaarmaatje
Als die Pikachu shit er niet op stond en die gewoon geel was geweest was die echt wel vetquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef Rumille het volgende:
He bah, wat een vieze kleur. Streep die maar weg dan.
Of ik ga voor de Pikachu Nintendo.
Die is cool.
[ afbeelding ]
Beetje piskleurgeelquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als die Pikachu shit er niet op stond en die gewoon geel was geweest was die echt wel vet
een witte, al had ik achteraf eigenlijk liever een roze gewildquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Rumille het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:ik koel eerst even af voor ik het weer probeer. en misschien een screen protector halen, ik werd ook vrij agressief van die achtjes tekenen want dat wilde ook voor geen meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Oei, die zal ik maar niet aan zoon laten zienquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef Rumille het volgende:
He bah, wat een vieze kleur. Streep die maar weg dan.
Of ik ga voor de Pikachu Nintendo.
Die is cool.
[ afbeelding ]
De Pikachu DS? Die was toch alleen in Japan te koop dmv een prijsvraag?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:54 schreef heaven7 het volgende:
Zo lijkt ie leuk maar in de winkel vond ik het niets.
Dat zal het zijn.quote:
Zeldaquote:
ik heb ook de zwarte, maar ik moet deze wel vaak schoonmaken, dus achteraf niet zon handige kleuur geweest(kan mij nl nogal irriteren aan vetvlekjes enzo, en een vies scherm valt mij ook meer op dan op mn gba en normale ds)quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Beetje piskleurgeel
Ik blijf bij zwart hoor
Ging bij mij ook steeds helemaal mis. Dan is een walkthrough opzoeken nog niet zo'n slecht idee, je moet ze namelijk op een bepaalde manier (richting, volgorde) tekenen anders pakt'ie ze 9 van de 10 keer niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:47 schreef CherryLips het volgende:
ik koel eerst even af voor ik het weer probeer. en misschien een screen protector halen, ik werd ook vrij agressief van die achtjes tekenen want dat wilde ook voor geen meter.
Heb je ook een roze hoesje, roze stylussen, roze doosjes voor je games, roze oortelefoontjes en een roze autolader?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een roze
maar die had van mij wel wat meer roze mogen zijn
roze hoesje, check x 3quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je ook een roze hoesje, roze stylussen, roze doosjes voor je games, roze oortelefoontjes en een roze autolader?
quote:
hier een witte, met een roze doosquote:
De graphics van HP voor op de DS lijken mij niet om aan te zien als je de pc bent gewend. Ik heb ooit Harry Potter en de Geheime Kamer op de GBA gespeeld, vreselijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:41 schreef Ynske het volgende:
Vandaag begonnen met Harry Potter and the Order of the Fenix. ook deze versie is weer leuk, blijf er iig mee bezig
[..]
hier een witte, met een roze doosalle andere dozen waren op
heb t nooit op de pc gedaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:49 schreef Rumille het volgende:
[..]
De graphics van HP voor op de DS lijken mij niet om aan te zien als je de pc bent gewend. Ik heb ooit Harry Potter en de Geheime Kamer op de GBA gespeeld, vreselijk.
Of is het nog wel te doen?
Wat lievquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Mijn oma heeft een zakje voor m'n DS voor me gebreid.
Ja. Ik vind het wel leuk hoor, iemand anders in dit topic zei ook al dat het leuk was. Het is alleen wel erg stylusafhankelijk zeg maar. Je zit heel veel met je stylus te pielen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:12 schreef Ynske het volgende:
Is er iemand die Mario & Sonic Olympische Spelen al heeft?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:44 schreef CherryLips het volgende:
tofquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:44 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |