Ik heb liever iemand die de hele set over wil nemen, maar als iemand alleen in de DS met accessoires geïteresseerd is valt er te praten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat voor de ds link kaartje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En beantwoord.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:27 schreef sjors81 het volgende:
pm gestuurd
Dat kan ook nog steeds. Sjors81 heeft alleen een voorstel gedaan om te ruilen tegen een PSP.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:52 schreef xdc het volgende:
als je mij nou laat meegenieten .....
misschien wil ik ook nog meebieden ? ....
Mja, ik wil er niet echt een einddatum aan vastpinnen, maar ik wacht sowieso nog even tot zondag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:39 schreef xdc het volgende:
ok tot wanneer laat je hem lopen ?
Yep, die zit er ook bij, alleen ben ik vergeten hem ook op de foto te zetten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:31 schreef vliegtuigje het volgende:
Ik ben misschien geïnteresseerdHoort er bij zo'n ding geen adapter voor de nintendo zelf?
Dan bied in 140 inclusief (als er geen dode pixels inzitten en dan wil ik hem wel graag aangetekend verzonden hebben, dat zou je 8 euro kosten).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:35 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Yep, die zit er ook bij, alleen ben ik vergeten hem ook op de foto te zetten.
Is ie er nog?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:20 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Dan bied in 140 inclusief (als er geen dode pixels inzitten en dan wil ik hem wel graag aangetekend verzonden hebben, dat zou je 8 euro kosten).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |