bij mij was de conducteur nog zo galant om mij wakker te maken met de woorden "meneer wakker worden, u mag naar huis, we zijn er"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
Wakker worden op rangeerterreinen nadat een schoonmaakneger je uit je slaap heeft gemaakt
*Checkquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:00 schreef DjinN het volgende:
Redbull...oleee.....
Er is een bus die van Eindhoven naar Haarlem rijdt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij mij was de conducteur nog zo galant om mij wakker te maken met de woorden "meneer wakker worden, u mag naar huis, we zijn er"
keek ik naar buiten stond ik op station Haarlem
ik was in Eindhoven vertrokken en had in Den Bosch moeten overstappen
Mijn DSquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:03 schreef House-Musik het volgende:
Eerste reactie: Ga dan gewoon op je ds lite spelen![]()
*start zijn ds lite op, om eens lekker een spelletje te gaan spelen*quote:
koekert...hij zat in de trein..quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:05 schreef Xith het volgende:
[..]
Er is een bus die van Eindhoven naar Haarlem rijdt?
sterker nog, het was de laatste trein, en nee toen had Brabant nog geen Nachtnet dus met de trein kwam ik niet meer thuisquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
Wakker worden op rangeerterreinen nadat een schoonmaakneger je uit je slaap heeft gemaakt
Hoe had je dat opgelost?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterker nog, het was de laatste trein, en nee toen had Brabant nog geen Nachtnet dus met de trein kwam ik niet meer thuis
er ging nog 1 laatste stoptrein van haarlem naar amsterdamquote:
dan voel je je eigen toch hendig kutquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterker nog, het was de laatste trein, en nee toen had Brabant nog geen Nachtnet dus met de trein kwam ik niet meer thuis
Ts is een vrouwquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:29 schreef El_Rolando het volgende:
Wees een vent en blijf wakker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |