abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56980315
Ik vind Mario en Sonic op de Olympische Spelen erg leuk....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:53:23 #182
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_56983071
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:49 schreef heaven7 het volgende:
Ik zat zelf ook te kijken naar een extra batterij (voor de aankomende lange autotrip naar Spanje) en zag deze, superbetaalbare, maar is het wat? http://www.yagoda.nl/nint(...)mah-lite-p-2497.html
Heb hem vrijdag besteld, vandaag is ie door yagoda op de bus gedaan als het goed is.
pi_56983264
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
new super mario bros moet je dan hebben, die is erg leuk
ja die bedoelde ik, kreeg weer helemaal soms het frustrerende gevoel van vroeger terug haha.
Verder braintraining, ice age, sims, en een of ander figuurtjesschuiffspel gedaan.
Ben iig blij met mn aankoop.
pi_56988537
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:53 schreef R_B het volgende:

[..]

Heb hem vrijdag besteld, vandaag is ie door yagoda op de bus gedaan als het goed is.
Ben benieuwd! Zou je willen laten weten of het wat is?
pi_56992128
is een autolader anders niks voor je?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56992333
Hm dat is misschien wel een goed idee inderdaad. Hoe snel laadt ie dan op?
pi_56992491
geen idee
ik heb voor weinig toen een autolader gekocht, zat in zo'n pakket met tasje en pennetjes enzo, was 15 euro kwijt voor alles.
geen geld
maar ik neem aan dat als je in de auto wil spelen, dat dan niks uitmaakt, je zet 'm gewoon aan de lader, en gaat spelen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56992631
Briljant Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb gewoon Bedankt!
pi_56992932
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef heaven7 het volgende:
Briljant Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb gewoon Bedankt!

Maar zo'n extra accu is wel handig voor busreizen en met het vliegtuig enzo lijkt me.
pi_56993009
Ja erg he Voor die ¤8,- wil ik die extra accu ookwel als ie goed is. Altijd handig.
pi_56993052
Dus heaven7 koopt gewoon alles zolang het maar lekker goedkoop is Of het nuttig is of niet is niet de issue
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_56993135
Wtf
pi_56993157
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:47 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Maar zo'n extra accu is wel handig voor busreizen en met het vliegtuig enzo lijkt me.
Nee helemaal niet nuttig natuurlijk
pi_56993765
Weet niet of het hier hoort, maar goed. Ik ben dus van plan om een Nintendo DS te kopen maar ik heb een paar vraagjes:
1. Welke raden jullie me aan: Nintendo DS of Nintendo DS Lite
2. Een vriend van mij had meerdere spelletjes op 1 cartridge (je kon ze in ieder geval selecteren in een menu-tje). Hoe kan dat?
3. Pokemon Diamond of Pokemon Pearl?

Alvast bedankt.
  Donald Duck held dinsdag 26 februari 2008 @ 19:20:30 #195
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_56993951
1) Tegenwoordig is het alleen maar DS Lite. Alleen wat DS restpartijen vind je nog in de winkel. Maar de voordelen van de Lite zijn veel beter: strakker uiterlijk, helder scherm, langere accuduur
3) Da's om het even. Ze verschillen alleen in welke pokemon erin zitten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_56994720
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:14 schreef Rumille het volgende:
Weet niet of het hier hoort, maar goed. Ik ben dus van plan om een Nintendo DS te kopen maar ik heb een paar vraagjes:
1. Welke raden jullie me aan: Nintendo DS of Nintendo DS Lite
2. Een vriend van mij had meerdere spelletjes op 1 cartridge (je kon ze in ieder geval selecteren in een menu-tje). Hoe kan dat?
3. Pokemon Diamond of Pokemon Pearl?

Alvast bedankt.
2: Hierover mag niet gepraat worden op FOK!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_56994922
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:44 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

2: Hierover mag niet gepraat worden op FOK!
Illigaal dus. Wou ik even weten .
In ieder geval bedankt beiden .
Dan ga ik voor de Lite en Diamond, klinkt leuker.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:06:23 #198
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_56995365
Iemand al ervaring met Bleach : Blades Of Fury? , hij krijgt sterke reviewcijfers(zeker voor een anime-fighter), en ik ben ook van plan om hem te kopen.
pi_56998289
ik word even echt helemaal gestoord van het eind van zelda, echt helemaal gek. het is dat de DS best duur was, anders had ik er al tig keer op gestampt.
/einde frustratie.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 februari 2008 @ 22:21:11 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56998616
Professor Layton is dus zo'n game die je niet weg kunt leggen. Voor ik het wist had ik al 1,5 uur zitten spelen Hij is leuk!

Ik heb trouwens ook een autolader. Een roze Heb hem nog niet gebruikt maar ik denk wel dat het handig is als de DS van zoon leeg is tijdens het autorijden. Dan kan ie op de mijne verder en als die dan leeg is kan ie aan de lader Helaas past de autolader niet op zijn DS, alleen op de lite.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')