Heb hem vrijdag besteld, vandaag is ie door yagoda op de bus gedaan als het goed is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:49 schreef heaven7 het volgende:
Ik zat zelf ook te kijken naar een extra batterij (voor de aankomende lange autotrip naar Spanje) en zag deze, superbetaalbare, maar is het wat? http://www.yagoda.nl/nint(...)mah-lite-p-2497.html
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
new super mario bros moet je dan hebben, die is erg leuk
Ben benieuwd! Zou je willen laten weten of het wat is?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:53 schreef R_B het volgende:
[..]
Heb hem vrijdag besteld, vandaag is ie door yagoda op de bus gedaan als het goed is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef heaven7 het volgende:
BriljantDat ik daar zelf niet aan gedacht heb gewoon
Bedankt!
Nee helemaal niet nuttig natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar zo'n extra accu is wel handig voor busreizen en met het vliegtuig enzo lijkt me.
2: Hierover mag niet gepraat worden op FOK!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:14 schreef Rumille het volgende:
Weet niet of het hier hoort, maar goed. Ik ben dus van plan om een Nintendo DS te kopen maar ik heb een paar vraagjes:
1. Welke raden jullie me aan: Nintendo DS of Nintendo DS Lite
2. Een vriend van mij had meerdere spelletjes op 1 cartridge (je kon ze in ieder geval selecteren in een menu-tje). Hoe kan dat?
3. Pokemon Diamond of Pokemon Pearl?
Alvast bedankt.
Illigaal dus. Wou ik even wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
2: Hierover mag niet gepraat worden op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |