Dit is het nieuwste topic: [DS] Pokémon Diamond & Pearl #10quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:03 schreef Rumille het volgende:
Het Pokemon Diamond & Pearl topic in de OP is btw hopeloos verouderd. Waar is het nieuwste deel? Kan hem nergens vinden.
Hoe heb je die gevonden? Ik al zoeken via google naar Pokemon Diamond & Pearl #10quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit is het nieuwste topic: [DS] Pokémon Diamond & Pearl #10
Alleen niet bijzonder actief ofzo
Zal de OP even updaten.
Met die nieuwe zoekfunctie zocht ik eerst op pokemon diamond & pearl #9, maar die was ook vol, dus dan maar 10, en die was niet volquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hoe heb je die gevonden? Ik al zoeken via google naar Pokemon Diamond & Pearl #10.
Nieuwe zoekfunctie? Mis ik iets?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met die nieuwe zoekfunctie zocht ik eerst op pokemon diamond & pearl #9, maar die was ook vol, dus dan maar 10, en die was niet vol
Als je in de baggerlayout op zoeken gaat staan komt er zo'n popupje, daar typte ik het, dat is zo'n gepersionaliseerde Google voor FOK!quote:
Party is leuk, althans ik speel de minispellen vaak los, anders is t wachten me te langquote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:53 schreef MCH het volgende:
Hoop snel Mario Party DS binnen te krijgen, van de week voor 19.99 besteld bij cd-wow
mij vriend is daar al wéken erg zoetjes meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 07:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zag in het vorige topic een paar keer 42 spelklassiekers voorbij komen?
Is dat een spel waar je lange tijd zoet mee bent, ala tetris, of gaat het redelijk snel vervelen ala brain en sight training?
Het is in ieder geval heel anders dan Brain Training. Er zitten 42 totaal verschillende spellen in, dat darten en bowlen vind ik niet zo, maar er zit ook mahjong, patience, poker en dat soort dingen in.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mij vriend is daar al wéken erg zoetjes mee
zijn 42 klassieke spelletjes, zoals darten, bowlen, en verder weet ik het niet, want ikzelf speel het nooit
Spel kost 13 euro bij Play-asia.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:05 schreef Laniboekje het volgende:
Even een TVP plaatsen. Krijg als het goed is binnenkort Phoenix Wright: Justice For All binnen voor 32 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |