Beter dan tijdens z'n ochtendshowquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Giel erg vet hoor met eetvermaak
Tussen de 89 en 93 volgens mij, maar ben nu niet thuis dus kan je de exacte frequentie niet geven, helaas.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef Stienn het volgende:
Jongens, waar is 3fm in groningen te ontvangen op da kabel? kan het niet vinden!!!
Goede tip!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:49 schreef Deansensitized het volgende:
Even op de site van je kabelaanbieder kijken.
Mss staat het ook op 3FM.nlquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:49 schreef Deansensitized het volgende:
Even op de site van je kabelaanbieder kijken.
Coen zou er weer zijn vandaag geloof ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef Sirolf het volgende:
En nu maar afwachten wie vanmiddag de C&S Show doet.
Vast nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Ben ik de enige die dit nummer niks vind
volgens mij Coen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Cindy was weer 'best' goed in het popduel...
Wie doet de C&S show?
Vond je die van vandaag niet flauw dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Coen it is dus.
Het flauwe grapje in de aankondiging van de C&S is ook eindelijk weg...
Ik moest er bij het intro al meteen weer aan denken ja...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vond je die van vandaag niet flauw dan?
en gistermiddag bij Ekdom....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zit die Henk-Jan Smits nu alweer op 3FM? Die heeft gisterochtend ook al z'n verhaal bij Giel gedaan...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:12 schreef cosmick het volgende:
Okay GertHenk-Jan, afzeiken die kolere band!
En nu denkt iedereen dat er alleen maar slechte bands uit Zeeland komenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn mooie stadsie Vlissingen werd ook nog even een paar keer genoemd.
Dat zal ie wel moeten zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:22 schreef cosmick het volgende:
Coen vindt het een vernieuwende band.. REALLY!
Nou, dat denk ik dus niet hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:27 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu denkt iedereen dat er alleen maar slechte bands uit Zeeland komen
Al ben ik hier ook de enige Blof-fan volgens mij
Dat zegt ie bij iedere nieuwe plaat. Dat klinkt 'stoer' ofzo. Maarja, kneusje heeft dan ook geen verstand van muziek, meestal het kenmerk van een plaatjesdraaier.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:22 schreef cosmick het volgende:
Coen vindt het een vernieuwende band.. REALLY!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zegt ie bij iedere nieuwe plaat. Dat klinkt 'stoer' ofzo. Maarja, kneusje heeft dan ook geen verstand van muziek, meestal het kenmerk van een plaatjesdraaier.
Ik moet zeggen dat ik van de afgelopen 5 minuten geen idee heb wat er gezegd isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:52 schreef -Hans- het volgende:
Wat een geouwehoer zeg... zet de radio straks wel weer aan.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik van de afgelopen 5 minuten geen idee heb wat er gezegd is
heb je het komend uurquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:53 schreef Sirolf het volgende:
Mensen, doe es aardig joh!
Luister naar Sky Radio als het je niet bevalt, kijken hoe lang je dat uit kan houden.
quote:18.02 Jamie Cullum
Everlasting Love (Universal)
18.05 Tracy Chapman
Fast Car (Elektra)
18.09 Mika
Big Girl (you Are Beautiful) (Universal)
18.12 James Morrison
Wonderful World. (Universal)
18.15 Donna Lewis
I Love You Always Forever (Warner Music)
18.18 Colbie Caillat
Bubbly (Universal Music)
18.21 Son By Four
Purest Of Pain (Epic)
18.29 Eros Ramazzotti
Ma Che Bello Questo Amore (Eva)
18.33 Simone White
The Beep Beep Song (Emi)
18.35 Fool's Garden
Lemon Tree (Intercord)
18.38 Enrique Iglesias
Somebody's Me (Universal)
18.42 Meat Loaf
I'd Do Anything For Love (Virgin)
18.46 Earth Wind And Fire
Fantasy (Arcade)
18.49 Maria Mena
Miss You Love (Sony/bmg)
18.53 Atomic Kitten
Eternal Flame (Virgin)
Ga je nou weer beginnenquote:
Open je toch lekker een Sky Radio-topic, kijken hoe lang je dat uit kan houdenquote:Luister naar Sky Radio als het je niet bevalt, kijken hoe lang je dat uit kan houden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik van de afgelopen 5 minuten geen idee heb wat er gezegd is
Jup, is uitgezondenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:14 schreef broer het volgende:
Heeft iemand gisteravond eigenlijk gehoord of het interview dat Eric Corton met Dave Grohl had nog is uitgezonden?
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey! Ik liep gisteren door jou heen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is nou wat ze noemen "Randstad humor"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:33 schreef Piles het volgende:
Wat is er zo leuk aan mensen uit de provincie belachelijk maken eigenlijk
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
Daar is het inderdaad van afgeleid. Heb daar een 10 dagen overnacht paar jaar terug...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:27 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Net heeeerlijk bloemkool met een gehaktbal gegeten bij m'n ouders, daar mis ik graag het eerste half uur MetMichiel voor
Hoihoiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:08 schreef Maricha het volgende:
Hello again!
Ik mis niet graag iets van MetMichiel, maar ook ik moest helaas nog even eten. En dat gaat dan toch maar even voor...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:27 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Net heeeerlijk bloemkool met een gehaktbal gegeten bij m'n ouders, daar mis ik graag het eerste half uur MetMichiel voor
Mjah, ik ben er net, en doe m'n best, maar om nou mezelf te gaan quoten om maar posts te krijgen hier in dit topic schiet ook niet zo op hè?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:46 schreef Maricha het volgende:
Wat is het rustig hier!
zelfs ik kan me dat voorstellen! Als er niet gegeten wordt, wordt het uiteindelijk heeeeeeel stil hierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik mis niet graag iets van MetMichiel, maar ook ik moest helaas nog even eten. En dat gaat dan toch maar even voor...
'k ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
zelfs ik kan me dat voorstellen! Als er niet gegeten wordt, wordt het uiteindelijk heeeeeeel stil hier
pppsssttt niet om te katten, maar het is Milowquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:51 schreef Timo20 het volgende:
Mylo! Eindelijk op 3FM!![]()
![]()
![]()
Wat een prachtig liedje. Al maaaaaanden te horen op de Belgische Q-Music![]()
Z`n nieuwste single is ook erg goed
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:
Ohja, voor ik het vergeet:
Maricha, ik had het vanmiddag met iemand over die teaser foto van de "NPS lunch met bosatlas op tafel", en hij kwam wel met een goede vraag: ligt die bosatlas op de foto ook op de relevante pagina open?
Het zou namelijk ook prima kunnen dat jullie ons op een dwaalspoor proberen te zetten
Of de Sahara, staat mooi in contrast met de Noordpool. Maar dat ligt weer in Noord-Afrika, en dat stond niet op die kaartquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Het is een complot! Ze gaan gewoon uitzenden vanuit de Efteling ofzo
Mylo is van "Dr. Pressure" en Drop the pressurequote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:51 schreef Timo20 het volgende:
Mylo! Eindelijk op 3FM!![]()
![]()
![]()
Wat een prachtig liedje. Al maaaaaanden te horen op de Belgische Q-Music![]()
Z`n nieuwste single is ook erg goed
Ik zeg niets!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:
Ohja, voor ik het vergeet:
Maricha, ik had het vanmiddag met iemand over die teaser foto van de "NPS lunch met bosatlas op tafel", en hij kwam wel met een goede vraag: ligt die bosatlas op de foto ook op de relevante pagina open?
Het zou namelijk ook prima kunnen dat jullie ons op een dwaalspoor proberen te zetten
Misschien wil Erik even uitleggen wat dat is...quote:
Ook niet een simpel "Ja" als het de juiste pagina was?quote:
Ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ook niet een simpel "Ja" als het de juiste pagina was?
Nee een van de beste, gewoon hele rare perikelen.....stomme systemen enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:01 schreef Broekie het volgende:
Hmm, nieuwe technicus?
Oke, dan zal ik er verder ook niet meer naar vragen.quote:
De griepgolf is overgeslagen naar de systemen? Pas maar op dan, straks valt heel de uitzending nog weg!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee een van de beste, gewoon hele rare perikelen.....stomme systemen enzo
Of ze wilden gewoon even kijken waar Webhawk op dit moment uithangt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Of de Sahara, staat mooi in contrast met de Noordpool. Maar dat ligt weer in Noord-Afrika, en dat stond niet op die kaart
Zitten ze na een paar minuten stilte opeens in één of ander bezemhok met een CD-speler en microfoon elders op het mediapark (is al een keer gebeurd, een jaar geleden dacht ik).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
De griepgolf is overgeslagen naar de systemen? Pas maar op dan, straks valt heel de uitzending nog weg!
Vragen staat vrij, maar of je antwoorden krijgt....dat is de vraag!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik er verder ook niet meer naar vragen.
Hmm, Soko vs Adele?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:03 schreef borisz het volgende:
op Soko gestemd bij de singlestrijd.
en ook een request per electronische postduif verstuurd
Nee, want iemand die maar door blijft vragen over iets waar je niets over kwijt wil is irritant, en als er iets is wat ik liever niet wil zijn is dat wel irritantquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vragen staat vrij, maar of je antwoorden krijgt....dat is de vraag!
we hebben gewoon een nood-studio hoor, maar die wel een paar minuten rennen (!).... Toevallig vorige week eindelijk eens gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zitten ze na een paar minuten stilte opeens in één of ander bezemhok met een CD-speler en microfoon elders op het mediapark (is al een keer gebeurd, een jaar geleden dacht ik).
* Broekie sluit zich daar bij aan.quote:
Dus nu weet je ook welke kant je op moet rennen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
we hebben gewoon een nood-studio hoor, maar die wel een paar minuten rennen (!).... Toevallig vorige week eindelijk eens gezien
Ik vind het niet irritant, heb er juist veel lol om (en Michiel ook)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, want iemand die maar door blijft vragen over iets waar je niets over kwijt wil is irritant, en als er iets is wat ik liever niet wil zijn is dat wel irritant
ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie sluit zich daar bij aan.
Mja, volgens mij heb ik toen een keer een uitzending uit die nood-studio gehoord. Die zat elders op het mediapark, en Giel had het toen over 'een paar CD-spelers en een microfoon', vandaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
we hebben gewoon een nood-studio hoor, maar die wel een paar minuten rennen (!).... Toevallig vorige week eindelijk eens gezien
ja, nu wel gelukkigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dus nu weet je ook welke kant je op moet rennen?
Jullie zijn gewoon gemeen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik vind het niet irritant, heb er juist veel lol om (en Michiel ook)
de eindregie is geen noodstudio, volgens mij. We hebben hier nood-dalet maar als de studio uitvalt dan kunnen we daan volgens mij ook niet verder en gaan we naar de noodstudio. Volgens mij is die ook nog niet zo heel oud en is de noodstudio waar Giel toen zat nog een andere plek.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, volgens mij heb ik toen een keer een uitzending uit die nood-studio gehoord. Die zat elders op het mediapark, en Giel had het toen over 'een paar CD-spelers en een microfoon', vandaar.
Wel luxe, twee nood-studio's (eindregie + paar-minuten-rennen-noodstudio).
Klopt....soms welquote:
De eindregie kan in sommige gevallen wel als noodstudio worden gebruikt, bijvoorbeeld als er een pallet cola over het mengpaneel is gegaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
de eindregie is geen noodstudio, volgens mij. We hebben hier nood-dalet maar als de studio uitvalt dan kunnen we daan volgens mij ook niet verder en gaan we naar de noodstudio. Volgens mij is die ook nog niet zo heel oud en is de noodstudio waar Giel toen zat nog een andere plek.
Gelukkig zijn jullie vaker heel erg liefquote:
Zou best kunnen, heb het zelf gelukkig (knock on wood) nog niet mee hoeven maken!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De eindregie kan in sommige gevallen wel als noodstudio worden gebruikt, bijvoorbeeld als er een pallet cola over het mengpaneel is gegaan.
Heb regelmatig jocks gehoord die 'aan de andere kant van het glas' zaten vanwege een probleem met het mengpaneel.
Coen en Michiel zijn dus gelukkig redelijk voorzichtig met het mengpaneel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heb het zelf gelukkig (knock on wood) nog niet mee hoeven maken!
Is denk ik maar goed ook, best een duur grapje als er vloeistof over het mengpaneel heen gaat...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heb het zelf gelukkig (knock on wood) nog niet mee hoeven maken!
Geen idee, het enige nieuwe waar ik de DJs de afgelopen dagen veel enthousiast over heb horen zijn is Soko en DB Clifford.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Sirolf het volgende:
Iemand al trouwens een idee voor de megahit van volgende week? Ik vind het best een lastige keuze...
Helaas, Soko gaat heel hard steeds verder de meerderheid in. Daar valt ook niet meer tegenaan te sms-en of bellen ben ik bang...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Gestemd op Adele. Die soko vind ik verschrikkelijk eigenlijk
Zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Mika
Ik moet toch echt zeggen dat ik deze plaat best kan waarderen, vooral als afwisseling op de vorige hyperactieve singles.
Kijk nou, Soko zakt ineens weer één procent!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Helaas, Soko gaat heel hard steeds verder de meerderheid in. Daar valt ook niet meer tegenaan te sms-en of bellen ben ik bang...
Dit wordt nog spannend zo! Stond Soko een paar minuten geleden nog voor met 60% van de stemmen, inmiddels is dat nog maar 55% 54% 53%.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kijk nou, Soko zakt ineens weer één procent!
Edit: En nog één!!!
Ik heb net op Soko gestemtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dit wordt nog spannend zo! Stond Soko een paar minuten geleden nog voor met 60% van de stemmen, inmiddels is dat nog maar 55% 54% 53%.
't was juist zo lekker rustigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Bijlezen ging snel... vervelen jullie je soms zonder mij?
Ik lust geen koffiequote:
ik zat een behoorlijke tijd geleden op het werk Arbeidsvitaminen te luisteren toen opeens het geluid weg was. Nou had ik de webcamstream ook nog lopen, dus schakel naar de stream om te kijken of het aan de zender ligt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De eindregie kan in sommige gevallen wel als noodstudio worden gebruikt, bijvoorbeeld als er een pallet cola over het mengpaneel is gegaan.
Heb regelmatig jocks gehoord die 'aan de andere kant van het glas' zaten vanwege een probleem met het mengpaneel.
Gewoon eens proberen zou ik zeggen. Op vrijdagavond om ongeveer kwart voor 8 zou wel een goed moment zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:05 schreef Broekie het volgende:
* Broekie bedenkt zich net dat ie eigenlijk nog nooit naar de 3FM studio gebeld heeft.
Wat hoor je eigenlijk als je dat doet, voor je Maricha aan de lijn krijgt? Een spannend wachtmuziekje?
Ben ik veel te verlegen voorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen zou ik zeggen.
quote:En Marc63 schreef in diezelfde post ook nog het volgende:
Op vrijdagavond om ongeveer kwart voor 8 zou wel een goed moment zijn.
Tijdens Ekstra weekend dus??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen zou ik zeggen. Op vrijdagavond om ongeveer kwart voor 8 zou wel een goed moment zijn.
Je hoort de telefoon overgaan, en als ik druk ben met een ander gesprek, springt hij na een aantal keren overgaan gewoon in gesprek.... geen wachtmuziekje. Je betaalt dus alleen als er opgenomen wordt!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:05 schreef Broekie het volgende:
* Broekie bedenkt zich net dat ie eigenlijk nog nooit naar de 3FM studio gebeld heeft.
Wat hoor je eigenlijk als je dat doet, voor je Maricha aan de lijn krijgt? Een spannend wachtmuziekje?
Klinkt simpel maar doeltreffend. En eigenlijk best wel niet zo spannend...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je hoort de telefoon overgaan, en als ik druk ben met een ander gesprek, springt hij na een aantal keren overgaan gewoon in gesprek.... geen wachtmuziekje. Je betaalt dus alleen als er opgenomen wordt!
Dat is dan beter geregeld dan bij de ziekenlijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je hoort de telefoon overgaan, en als ik druk ben met een ander gesprek, springt hij na een aantal keren overgaan gewoon in gesprek.... geen wachtmuziekje. Je betaalt dus alleen als er opgenomen wordt!
en als het heel druk is hoor je gelijk al een in-gesprek toonquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
en als het heel druk is hoor je gelijk al een in-gesprek toon
Hmmm... Doet geen belletje rinkelen, maar die combinatie klinkt erg interessant!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:17 schreef Againzender het volgende:
Overigens maar eens een requestje ge-SMS-ed voor het hobbyprojectje van PSB en de zanger van New Order genaamd Electronic.
het is geen 538 waarbij je 60 cent per gesprek betaald en dan niet doorverbonden wordt en je 60 centen kwijt bentquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Klinkt simpel maar doeltreffend. En eigenlijk best wel niet zo spannend...
is hier nooit echt groot geworden, maar in de UK verkocht het best goed, en daarom zag je ze op MTV ook vrij vaak langskomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm... Doet geen belletje rinkelen, maar die combinatie klinkt erg interessant!
Ik zou in mijn huidige stemming waarschijnlijk 'DUITSERS!!!' hebben geroepenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef Broekie het volgende:
"Wat ligt er aan het strand?"
"Geen idee" ...![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zou in mijn huidige stemming waarschijnlijk 'DUITSERS!!!' hebben geroepen
Bonuspuntenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die liggen niet aan het strand. Die graven kuilen in het strand.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
aan het strand/in het strand. technische detailsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die liggen niet aan het strand. Die graven kuilen in het strand.
Maar tussen liggen en graven zit een groter verschilquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
aan het strand/in het strand. technische details
Geloof mij, het is altijd makkelijker als je gewoon zit te luisteren en niet mee speelt. Ik hoor het bijna elke avond weerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef Broekie het volgende:
"Wat ligt er aan het strand?"
"Geen idee" ...![]()
Oh, maar dat geloof ik graag!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geloof mij, het is altijd makkelijker als je gewoon zit te luisteren en niet mee speelt. Ik hoor het bijna elke avond weer
het is door de telefoon ook een stuk lastiger om alles te volgen. Zeker bij Ekstra Weekend kan ik er af en toe geen touw aan vast knopen wat er nou aan de andere kant gebruld wordtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geloof mij, het is altijd makkelijker als je gewoon zit te luisteren en niet mee speelt. Ik hoor het bijna elke avond weer
Ik vond het wel meevallen. 5 goed en Michiel hoefde niet eens te helpen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tot morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:50 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Mja, niet iedereen kan dezelfde soort humor hebben hè?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben af en toe zo bang dat het geen parodie is, maar dat het écht leuk zou moeten zijn...
Wacht... Bedoel je nu dat het volgens jou een serieuze poging tot humor is?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
Mja, niet iedereen kan dezelfde soort humor hebben hè?
En het duurt te lang...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:20 schreef Horloge het volgende:
Die Andrew klinkt als hij discussieert altijd alsof hij een rapbattle aan het houden is.
Eerder een "waar maken we ons nu weer druk om stelling"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:25 schreef Horloge het volgende:
[..]
Voor het eerst wel een redelijk goede stelling.
Fuck Her Gently
Tenacious D![]()
Zeker!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef broer het volgende:
Leuke nieuwe plaat van Gnarls Barkley.
Gerard, Michiel en Coen gaan samen met de hoogste bieder van de Serious Request-veiling meedoen aan Lingo.quote:
Nope, vind ik toch best zwak van 'm eigenlijk...quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:31 schreef Piles het volgende:
En Rob doet dus echt niet mee, met dat tering-Lingo
Idd zwak, wat een watje is het toch ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, vind ik toch best zwak van 'm eigenlijk...
\goeiemoggolquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd zwak, wat een watje is het toch ook.
Goedemorgen.
Ik ook nachtquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
\goeiemoggol![]()
vroege vandaag???
ik nacht![]()
net klaar enzo
\ik moet er nog maar 1quote:
Ik nog 2quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
\ik moet er nog maar 1
mare ik ga naar huis ( zat ff in de studio) enne duik snel bed in.. voel me beroerd
Truste voor zoen werk ze voor de werkers!
ik Eversquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:23 schreef Againzender het volgende:
Hier op het werk houden we winamp nog maar even aan.
Mjaquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:52 schreef Glacier het volgende:
Die sterfscene [afbeelding]
Mogguh! [afbeelding]
Ik denk dat de popquiz kandidaat beter eerst even de agent te woord had kunnen staanquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
Mja. Dat hoesten van die vrouw
En die meneer agent
Hoorde dat idd ook
Nu ik geen vrij meer kan krijgen heb ik ook weer zin in carnavalquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Die carnavalsnummers
Zaterdag ga ik ook lekker carnavallen in het Kielegat
wat een kutstreekquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
Mooorning!
Vanmorgen (DOOR DE BERM) ingehaald door een gefrustreerde militair (zag nog net zijn Rambo-outfit) welke mij OOK nog eens afsneed EN raakte... grrrr.. natuurlijk reed de held door, en ik heb een foto gemaakt.. maar die is helaas onduidelijk. Kenteken begon met "FF" .. dus ik kan er verdomme ook nog eens weinig mee denk ik.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
Mooorning!
Vanmorgen (DOOR DE BERM) ingehaald door een gefrustreerde militair (zag nog net zijn Rambo-outfit) welke mij OOK nog eens afsneed EN raakte... grrrr.. natuurlijk reed de held door, en ik heb een foto gemaakt.. maar die is helaas onduidelijk. Kenteken begon met "FF" .. dus ik kan er verdomme ook nog eens weinig mee denk ik.
Een zwarte Nissan Micra.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat een kutstreek
Mijn vorige auto begon ook met FF. Was het een Citroën AX toevallig?
FF-PP-35?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een zwarte Nissan Micra.
Als iemand dit kenteken kan ontcijferen?
[ afbeelding ].
Lekker plaatje!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:46 schreef Againzender het volgende:
Janis Joplin, dat is weer eens een originele request!
Kon je ipv je camera te pakken niet beter zelf het kenteken lezen en onthouden?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
Mooorning!
Ha, klopt, zeker. Maar toen ik 'm bij de stoplichten aansprak en uitschold, was ik dat weer kwijt en vertrouwde op mijn cameraquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kon je ipv je camera te pakken niet beter zelf het kenteken lezen en onthouden?
Ah, thanksquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ben al druk aan het photoshoppen, maar krijg er ook niks leesbaars uit
Je weet zeker dat het met FF begint?
Sue that motherf*ckerquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
FB-RR-35
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
FB-RR-35
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:45 schreef borisz het volgende:
[..]
weet je wat ook zo leuk is af en toe ?
de UJDT van vandaag
Uiteraardquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet 'officieel' aangifte doen. En dat ga ik doen natuurlijk!
Foto uitprinten en meenemenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe goed verhaal cos
Wel zeggen dat je het nummer ook genoteerd hebt natuurlijk.
HAKKEUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:45 schreef borisz het volgende:
[..]
weet je wat ook zo leuk is af en toe ?
de UJDT van vandaag
Ja.quote:
Ligt al klaar. Plus een Google Earth-print van de situatie.quote:
De Asoquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ligt al klaar. Plus een Google Earth-print van de situatie.
Situatie.
[afbeelding].
Heel apart [afbeelding]. En ik hou wel van doorrijden, maar om nu met 120 op een rotonde af te stuiven [afbeelding].
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Te-ring, ik ben dat gejammer van Racoon echt he-le-maal zat![]()
![]()
.
Is hij ook niet laatquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:30 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zag Michiel langs lopen op de webcam.
Elke woensdag, zo rond 13 uur.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is hij ook niet laat
Of is er weer DJ overleg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |