Beter dan tijdens z'n ochtendshowquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Giel erg vet hoor met eetvermaak
Tussen de 89 en 93 volgens mij, maar ben nu niet thuis dus kan je de exacte frequentie niet geven, helaas.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef Stienn het volgende:
Jongens, waar is 3fm in groningen te ontvangen op da kabel? kan het niet vinden!!!
Goede tip!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:49 schreef Deansensitized het volgende:
Even op de site van je kabelaanbieder kijken.
Mss staat het ook op 3FM.nlquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:49 schreef Deansensitized het volgende:
Even op de site van je kabelaanbieder kijken.
Coen zou er weer zijn vandaag geloof ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef Sirolf het volgende:
En nu maar afwachten wie vanmiddag de C&S Show doet.
Vast nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
Ben ik de enige die dit nummer niks vind
volgens mij Coen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Cindy was weer 'best' goed in het popduel...
Wie doet de C&S show?
Vond je die van vandaag niet flauw dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Coen it is dus.
Het flauwe grapje in de aankondiging van de C&S is ook eindelijk weg...
Ik moest er bij het intro al meteen weer aan denken ja...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vond je die van vandaag niet flauw dan?
en gistermiddag bij Ekdom....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zit die Henk-Jan Smits nu alweer op 3FM? Die heeft gisterochtend ook al z'n verhaal bij Giel gedaan...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:12 schreef cosmick het volgende:
Okay GertHenk-Jan, afzeiken die kolere band!
En nu denkt iedereen dat er alleen maar slechte bands uit Zeeland komenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn mooie stadsie Vlissingen werd ook nog even een paar keer genoemd.
Dat zal ie wel moeten zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:22 schreef cosmick het volgende:
Coen vindt het een vernieuwende band.. REALLY!
Nou, dat denk ik dus niet hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:27 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu denkt iedereen dat er alleen maar slechte bands uit Zeeland komen
Al ben ik hier ook de enige Blof-fan volgens mij
Dat zegt ie bij iedere nieuwe plaat. Dat klinkt 'stoer' ofzo. Maarja, kneusje heeft dan ook geen verstand van muziek, meestal het kenmerk van een plaatjesdraaier.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:22 schreef cosmick het volgende:
Coen vindt het een vernieuwende band.. REALLY!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zegt ie bij iedere nieuwe plaat. Dat klinkt 'stoer' ofzo. Maarja, kneusje heeft dan ook geen verstand van muziek, meestal het kenmerk van een plaatjesdraaier.
Ik moet zeggen dat ik van de afgelopen 5 minuten geen idee heb wat er gezegd isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:52 schreef -Hans- het volgende:
Wat een geouwehoer zeg... zet de radio straks wel weer aan.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik van de afgelopen 5 minuten geen idee heb wat er gezegd is
heb je het komend uurquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:53 schreef Sirolf het volgende:
Mensen, doe es aardig joh!
Luister naar Sky Radio als het je niet bevalt, kijken hoe lang je dat uit kan houden.
quote:18.02 Jamie Cullum
Everlasting Love (Universal)
18.05 Tracy Chapman
Fast Car (Elektra)
18.09 Mika
Big Girl (you Are Beautiful) (Universal)
18.12 James Morrison
Wonderful World. (Universal)
18.15 Donna Lewis
I Love You Always Forever (Warner Music)
18.18 Colbie Caillat
Bubbly (Universal Music)
18.21 Son By Four
Purest Of Pain (Epic)
18.29 Eros Ramazzotti
Ma Che Bello Questo Amore (Eva)
18.33 Simone White
The Beep Beep Song (Emi)
18.35 Fool's Garden
Lemon Tree (Intercord)
18.38 Enrique Iglesias
Somebody's Me (Universal)
18.42 Meat Loaf
I'd Do Anything For Love (Virgin)
18.46 Earth Wind And Fire
Fantasy (Arcade)
18.49 Maria Mena
Miss You Love (Sony/bmg)
18.53 Atomic Kitten
Eternal Flame (Virgin)
Ga je nou weer beginnenquote:
Open je toch lekker een Sky Radio-topic, kijken hoe lang je dat uit kan houdenquote:Luister naar Sky Radio als het je niet bevalt, kijken hoe lang je dat uit kan houden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik van de afgelopen 5 minuten geen idee heb wat er gezegd is
Jup, is uitgezondenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:14 schreef broer het volgende:
Heeft iemand gisteravond eigenlijk gehoord of het interview dat Eric Corton met Dave Grohl had nog is uitgezonden?
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey! Ik liep gisteren door jou heen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is nou wat ze noemen "Randstad humor"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:33 schreef Piles het volgende:
Wat is er zo leuk aan mensen uit de provincie belachelijk maken eigenlijk
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
Daar is het inderdaad van afgeleid. Heb daar een 10 dagen overnacht paar jaar terug...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:27 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Net heeeerlijk bloemkool met een gehaktbal gegeten bij m'n ouders, daar mis ik graag het eerste half uur MetMichiel voor
Hoihoiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:08 schreef Maricha het volgende:
Hello again!
Ik mis niet graag iets van MetMichiel, maar ook ik moest helaas nog even eten. En dat gaat dan toch maar even voor...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:27 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Net heeeerlijk bloemkool met een gehaktbal gegeten bij m'n ouders, daar mis ik graag het eerste half uur MetMichiel voor
Mjah, ik ben er net, en doe m'n best, maar om nou mezelf te gaan quoten om maar posts te krijgen hier in dit topic schiet ook niet zo op hè?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:46 schreef Maricha het volgende:
Wat is het rustig hier!
zelfs ik kan me dat voorstellen! Als er niet gegeten wordt, wordt het uiteindelijk heeeeeeel stil hierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik mis niet graag iets van MetMichiel, maar ook ik moest helaas nog even eten. En dat gaat dan toch maar even voor...
'k ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
zelfs ik kan me dat voorstellen! Als er niet gegeten wordt, wordt het uiteindelijk heeeeeeel stil hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |