Gelukkig, kan ik toch nog met een gerust hart gaan slapen vanavondquote:
Heeft die CD-speler van je geen pauze knopje dan ofzo? Dat je na MetMichiel gewoon verder gaat?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:07 schreef Glacier het volgende:
[..]
De CD duurt nog een krappe 60 minuten
Hey! Ik liep gisteren door jou heenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
In principe wel, maar de CD is gewoon te leuk om niet in 1x compleet te luisterenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:09 schreef Broekie het volgende:
Heeft die CD-speler van je geen pauze knopje dan ofzo? Dat je na MetMichiel gewoon verder gaat?
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey! Ik liep gisteren door jou heen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Quiz show hosted by Simon Amstell with captains Bill Bailey and Phill Jupitus. Guests include James Nesbitt, Joe Goddard from Hot Chip, IT Crowd's Chris O'Dowd and singer Lightspeed Champion.
Ben dus niet de enige hier die dat cool vindquote:
Zeker niet, NMTB is kewl... Alleen uitzenden op donderdagavond vind ik niet zo tof, want dan ben ik nooit thuis.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige hier die dat cool vind![]()
![]()
Eens maar het wordt regelmatig herhaald. Heb `t ook al op maandagavond en zaterdagavond gezienquote:Op maandag 28 januari 2008 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker niet, NMTB is kewl... Alleen uitzenden op donderdagavond vind ik niet zo tof, want dan ben ik nooit thuis.
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:37 schreef MissHobje het volgende:
Ben werken![]()
(nachtdienst)
Fijne avond nog
Ik luister nu wel niet, maar dat viel me vanmorgen 2 keer op..dat een nummer een fractie van een seconde over leek te slaan..quote:Op maandag 28 januari 2008 21:46 schreef Broekie het volgende:
Lag het aan de webcam stream of sloeg dat nummer nou net even over?
Nouja, volgens mij was het niet echt over slaan maar juist herhalen, hoorde dezelfde halve seconde twee keer.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik luister nu wel niet, maar dat viel me vanmorgen 2 keer op..dat een nummer een fractie van een seconde over leek te slaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |