zoietsquote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heb je ducktape op z'n mond geplakt?
Ga je met een badeend en Disneyland figuren de Nieuwe Revue op de Noordpool lezen?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef MichielV het volgende:
IK vind het hul spannend in ieder geval![]()
Als het maar niet ergens tussen 27 april en 10 mei is danquote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef MichielV het volgende:
IK vind het hul spannend in ieder geval![]()
Ergens in de toekomst, maar tot die tijd een spannend muziekje?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Kunnen jullie dan al wel vertellen wanneer het ongeveer bekend gemaakt gaat worden?
je weet maar nooit!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als het maar niet ergens tussen 27 april en 10 mei is dan
deze week in ieder geval nog nietquote:Op maandag 28 januari 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Kunnen jullie dan al wel vertellen wanneer het ongeveer bekend gemaakt gaat worden?
Zo zijn ze veel te druk met het programma om te posten, maar als ze ons kunnen pesten dan spammen ze erop los...quote:
twintig blijft hij nog wel een tijdje, dus dat overleeft hij wel hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 20:28 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is 'ie eens twintig, plak je ducktape over z'n mond
Inderdaad, ja.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo zijn ze veel te druk met het programma om te posten, maar als ze ons kunnen pesten dan spammen ze erop los...
De aanleiding tot deze vragen is deze foto:quote:Op maandag 28 januari 2008 20:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ga je met een badeend en Disneyland figuren de Nieuwe Revue op de Noordpool lezen?
hee, vorige week heb ik ook weer erg mijn best gedaan!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo zijn ze veel te druk met het programma om te posten, maar als ze ons kunnen pesten dan spammen ze erop los...
Broekie annuleert zn vakantie en Michiel gaat naar Orlando om daar een uitzending vanuit Disneyland te makenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet Broekie snel z'n vakantie annuleren.
Verplaatsen ze de Noordpool toch een stukkie?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
De aanleiding tot deze vragen is deze foto:
[ afbeelding ]
En da's een kaart van het zuiden van de US. Mexico, Florida, Cuba etc. Niet echt Noordpool dus
Of niet, Florida staat immers ook op die kaart. Ligt er dus maar net aan wat ze van plan zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet Broekie snel z'n vakantie annuleren.
waarom? Daar zijn we toch al geweestquote:Op maandag 28 januari 2008 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Verplaatsen ze de Noordpool toch een stukkie?
Dat zeg ik, niet dus!quote:Op maandag 28 januari 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Broekie annuleert zn vakantie en Michiel gaat naar Orlando om daar een uitzending vanuit Disneyland te maken
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heb je ducktape op z'n mond geplakt?
Dat gebeurd al vaak genoeg, dat een stukje Noordpool verplaatst wordt. Of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Verplaatsen ze de Noordpool toch een stukkie?
Die doen het al maanden niet meer...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:38 schreef Feivel1 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom ik bij "Speel zelf regisseur" niet op cam 1,2,3 kan komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |