't was juist zo lekker rustigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Bijlezen ging snel... vervelen jullie je soms zonder mij?
Ik lust geen koffiequote:
ik zat een behoorlijke tijd geleden op het werk Arbeidsvitaminen te luisteren toen opeens het geluid weg was. Nou had ik de webcamstream ook nog lopen, dus schakel naar de stream om te kijken of het aan de zender ligt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De eindregie kan in sommige gevallen wel als noodstudio worden gebruikt, bijvoorbeeld als er een pallet cola over het mengpaneel is gegaan.
Heb regelmatig jocks gehoord die 'aan de andere kant van het glas' zaten vanwege een probleem met het mengpaneel.
Gewoon eens proberen zou ik zeggen. Op vrijdagavond om ongeveer kwart voor 8 zou wel een goed moment zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:05 schreef Broekie het volgende:
* Broekie bedenkt zich net dat ie eigenlijk nog nooit naar de 3FM studio gebeld heeft.
Wat hoor je eigenlijk als je dat doet, voor je Maricha aan de lijn krijgt? Een spannend wachtmuziekje?
Ben ik veel te verlegen voorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen zou ik zeggen.
quote:En Marc63 schreef in diezelfde post ook nog het volgende:
Op vrijdagavond om ongeveer kwart voor 8 zou wel een goed moment zijn.
Tijdens Ekstra weekend dus??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen zou ik zeggen. Op vrijdagavond om ongeveer kwart voor 8 zou wel een goed moment zijn.
Je hoort de telefoon overgaan, en als ik druk ben met een ander gesprek, springt hij na een aantal keren overgaan gewoon in gesprek.... geen wachtmuziekje. Je betaalt dus alleen als er opgenomen wordt!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:05 schreef Broekie het volgende:
* Broekie bedenkt zich net dat ie eigenlijk nog nooit naar de 3FM studio gebeld heeft.
Wat hoor je eigenlijk als je dat doet, voor je Maricha aan de lijn krijgt? Een spannend wachtmuziekje?
Klinkt simpel maar doeltreffend. En eigenlijk best wel niet zo spannend...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je hoort de telefoon overgaan, en als ik druk ben met een ander gesprek, springt hij na een aantal keren overgaan gewoon in gesprek.... geen wachtmuziekje. Je betaalt dus alleen als er opgenomen wordt!
Dat is dan beter geregeld dan bij de ziekenlijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je hoort de telefoon overgaan, en als ik druk ben met een ander gesprek, springt hij na een aantal keren overgaan gewoon in gesprek.... geen wachtmuziekje. Je betaalt dus alleen als er opgenomen wordt!
en als het heel druk is hoor je gelijk al een in-gesprek toonquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
en als het heel druk is hoor je gelijk al een in-gesprek toon
Hmmm... Doet geen belletje rinkelen, maar die combinatie klinkt erg interessant!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:17 schreef Againzender het volgende:
Overigens maar eens een requestje ge-SMS-ed voor het hobbyprojectje van PSB en de zanger van New Order genaamd Electronic.
het is geen 538 waarbij je 60 cent per gesprek betaald en dan niet doorverbonden wordt en je 60 centen kwijt bentquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Klinkt simpel maar doeltreffend. En eigenlijk best wel niet zo spannend...
is hier nooit echt groot geworden, maar in de UK verkocht het best goed, en daarom zag je ze op MTV ook vrij vaak langskomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm... Doet geen belletje rinkelen, maar die combinatie klinkt erg interessant!
Ik zou in mijn huidige stemming waarschijnlijk 'DUITSERS!!!' hebben geroepenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef Broekie het volgende:
"Wat ligt er aan het strand?"
"Geen idee" ...![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zou in mijn huidige stemming waarschijnlijk 'DUITSERS!!!' hebben geroepen
Bonuspuntenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die liggen niet aan het strand. Die graven kuilen in het strand.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
aan het strand/in het strand. technische detailsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die liggen niet aan het strand. Die graven kuilen in het strand.
Maar tussen liggen en graven zit een groter verschilquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
aan het strand/in het strand. technische details
Geloof mij, het is altijd makkelijker als je gewoon zit te luisteren en niet mee speelt. Ik hoor het bijna elke avond weerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef Broekie het volgende:
"Wat ligt er aan het strand?"
"Geen idee" ...![]()
Oh, maar dat geloof ik graag!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geloof mij, het is altijd makkelijker als je gewoon zit te luisteren en niet mee speelt. Ik hoor het bijna elke avond weer
het is door de telefoon ook een stuk lastiger om alles te volgen. Zeker bij Ekstra Weekend kan ik er af en toe geen touw aan vast knopen wat er nou aan de andere kant gebruld wordtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geloof mij, het is altijd makkelijker als je gewoon zit te luisteren en niet mee speelt. Ik hoor het bijna elke avond weer
Ik vond het wel meevallen. 5 goed en Michiel hoefde niet eens te helpen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tot morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:50 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Mja, niet iedereen kan dezelfde soort humor hebben hè?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben af en toe zo bang dat het geen parodie is, maar dat het écht leuk zou moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |