pppsssttt niet om te katten, maar het is Milowquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:51 schreef Timo20 het volgende:
Mylo! Eindelijk op 3FM!![]()
![]()
![]()
Wat een prachtig liedje. Al maaaaaanden te horen op de Belgische Q-Music![]()
Z`n nieuwste single is ook erg goed
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:
Ohja, voor ik het vergeet:
Maricha, ik had het vanmiddag met iemand over die teaser foto van de "NPS lunch met bosatlas op tafel", en hij kwam wel met een goede vraag: ligt die bosatlas op de foto ook op de relevante pagina open?
Het zou namelijk ook prima kunnen dat jullie ons op een dwaalspoor proberen te zetten
Of de Sahara, staat mooi in contrast met de Noordpool. Maar dat ligt weer in Noord-Afrika, en dat stond niet op die kaartquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Het is een complot! Ze gaan gewoon uitzenden vanuit de Efteling ofzo
Mylo is van "Dr. Pressure" en Drop the pressurequote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:51 schreef Timo20 het volgende:
Mylo! Eindelijk op 3FM!![]()
![]()
![]()
Wat een prachtig liedje. Al maaaaaanden te horen op de Belgische Q-Music![]()
Z`n nieuwste single is ook erg goed
Ik zeg niets!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:
Ohja, voor ik het vergeet:
Maricha, ik had het vanmiddag met iemand over die teaser foto van de "NPS lunch met bosatlas op tafel", en hij kwam wel met een goede vraag: ligt die bosatlas op de foto ook op de relevante pagina open?
Het zou namelijk ook prima kunnen dat jullie ons op een dwaalspoor proberen te zetten
Misschien wil Erik even uitleggen wat dat is...quote:
Ook niet een simpel "Ja" als het de juiste pagina was?quote:
Ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ook niet een simpel "Ja" als het de juiste pagina was?
Nee een van de beste, gewoon hele rare perikelen.....stomme systemen enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:01 schreef Broekie het volgende:
Hmm, nieuwe technicus?
Oke, dan zal ik er verder ook niet meer naar vragen.quote:
De griepgolf is overgeslagen naar de systemen? Pas maar op dan, straks valt heel de uitzending nog weg!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee een van de beste, gewoon hele rare perikelen.....stomme systemen enzo
Of ze wilden gewoon even kijken waar Webhawk op dit moment uithangt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Of de Sahara, staat mooi in contrast met de Noordpool. Maar dat ligt weer in Noord-Afrika, en dat stond niet op die kaart
Zitten ze na een paar minuten stilte opeens in één of ander bezemhok met een CD-speler en microfoon elders op het mediapark (is al een keer gebeurd, een jaar geleden dacht ik).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
De griepgolf is overgeslagen naar de systemen? Pas maar op dan, straks valt heel de uitzending nog weg!
Vragen staat vrij, maar of je antwoorden krijgt....dat is de vraag!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik er verder ook niet meer naar vragen.
Hmm, Soko vs Adele?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:03 schreef borisz het volgende:
op Soko gestemd bij de singlestrijd.
en ook een request per electronische postduif verstuurd
Nee, want iemand die maar door blijft vragen over iets waar je niets over kwijt wil is irritant, en als er iets is wat ik liever niet wil zijn is dat wel irritantquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vragen staat vrij, maar of je antwoorden krijgt....dat is de vraag!
we hebben gewoon een nood-studio hoor, maar die wel een paar minuten rennen (!).... Toevallig vorige week eindelijk eens gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zitten ze na een paar minuten stilte opeens in één of ander bezemhok met een CD-speler en microfoon elders op het mediapark (is al een keer gebeurd, een jaar geleden dacht ik).
* Broekie sluit zich daar bij aan.quote:
Dus nu weet je ook welke kant je op moet rennen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
we hebben gewoon een nood-studio hoor, maar die wel een paar minuten rennen (!).... Toevallig vorige week eindelijk eens gezien
Ik vind het niet irritant, heb er juist veel lol om (en Michiel ook)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, want iemand die maar door blijft vragen over iets waar je niets over kwijt wil is irritant, en als er iets is wat ik liever niet wil zijn is dat wel irritant
ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie sluit zich daar bij aan.
Mja, volgens mij heb ik toen een keer een uitzending uit die nood-studio gehoord. Die zat elders op het mediapark, en Giel had het toen over 'een paar CD-spelers en een microfoon', vandaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
we hebben gewoon een nood-studio hoor, maar die wel een paar minuten rennen (!).... Toevallig vorige week eindelijk eens gezien
ja, nu wel gelukkigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dus nu weet je ook welke kant je op moet rennen?
Jullie zijn gewoon gemeen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik vind het niet irritant, heb er juist veel lol om (en Michiel ook)
de eindregie is geen noodstudio, volgens mij. We hebben hier nood-dalet maar als de studio uitvalt dan kunnen we daan volgens mij ook niet verder en gaan we naar de noodstudio. Volgens mij is die ook nog niet zo heel oud en is de noodstudio waar Giel toen zat nog een andere plek.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, volgens mij heb ik toen een keer een uitzending uit die nood-studio gehoord. Die zat elders op het mediapark, en Giel had het toen over 'een paar CD-spelers en een microfoon', vandaar.
Wel luxe, twee nood-studio's (eindregie + paar-minuten-rennen-noodstudio).
Klopt....soms welquote:
De eindregie kan in sommige gevallen wel als noodstudio worden gebruikt, bijvoorbeeld als er een pallet cola over het mengpaneel is gegaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
de eindregie is geen noodstudio, volgens mij. We hebben hier nood-dalet maar als de studio uitvalt dan kunnen we daan volgens mij ook niet verder en gaan we naar de noodstudio. Volgens mij is die ook nog niet zo heel oud en is de noodstudio waar Giel toen zat nog een andere plek.
Gelukkig zijn jullie vaker heel erg liefquote:
Zou best kunnen, heb het zelf gelukkig (knock on wood) nog niet mee hoeven maken!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De eindregie kan in sommige gevallen wel als noodstudio worden gebruikt, bijvoorbeeld als er een pallet cola over het mengpaneel is gegaan.
Heb regelmatig jocks gehoord die 'aan de andere kant van het glas' zaten vanwege een probleem met het mengpaneel.
Coen en Michiel zijn dus gelukkig redelijk voorzichtig met het mengpaneel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heb het zelf gelukkig (knock on wood) nog niet mee hoeven maken!
Is denk ik maar goed ook, best een duur grapje als er vloeistof over het mengpaneel heen gaat...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heb het zelf gelukkig (knock on wood) nog niet mee hoeven maken!
Geen idee, het enige nieuwe waar ik de DJs de afgelopen dagen veel enthousiast over heb horen zijn is Soko en DB Clifford.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Sirolf het volgende:
Iemand al trouwens een idee voor de megahit van volgende week? Ik vind het best een lastige keuze...
Helaas, Soko gaat heel hard steeds verder de meerderheid in. Daar valt ook niet meer tegenaan te sms-en of bellen ben ik bang...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Gestemd op Adele. Die soko vind ik verschrikkelijk eigenlijk
Zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Mika
Ik moet toch echt zeggen dat ik deze plaat best kan waarderen, vooral als afwisseling op de vorige hyperactieve singles.
Kijk nou, Soko zakt ineens weer één procent!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Helaas, Soko gaat heel hard steeds verder de meerderheid in. Daar valt ook niet meer tegenaan te sms-en of bellen ben ik bang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |