Mja, niet iedereen kan dezelfde soort humor hebben hè?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben af en toe zo bang dat het geen parodie is, maar dat het écht leuk zou moeten zijn...
Wacht... Bedoel je nu dat het volgens jou een serieuze poging tot humor is?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
Mja, niet iedereen kan dezelfde soort humor hebben hè?
En het duurt te lang...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:20 schreef Horloge het volgende:
Die Andrew klinkt als hij discussieert altijd alsof hij een rapbattle aan het houden is.
Eerder een "waar maken we ons nu weer druk om stelling"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:25 schreef Horloge het volgende:
[..]
Voor het eerst wel een redelijk goede stelling.
Fuck Her Gently
Tenacious D![]()
Zeker!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef broer het volgende:
Leuke nieuwe plaat van Gnarls Barkley.
Gerard, Michiel en Coen gaan samen met de hoogste bieder van de Serious Request-veiling meedoen aan Lingo.quote:
Nope, vind ik toch best zwak van 'm eigenlijk...quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:31 schreef Piles het volgende:
En Rob doet dus echt niet mee, met dat tering-Lingo
Idd zwak, wat een watje is het toch ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, vind ik toch best zwak van 'm eigenlijk...
\goeiemoggolquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd zwak, wat een watje is het toch ook.
Goedemorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |