Ik ook nachtquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
\goeiemoggol![]()
vroege vandaag???
ik nacht![]()
net klaar enzo
\ik moet er nog maar 1quote:
Ik nog 2quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
\ik moet er nog maar 1
mare ik ga naar huis ( zat ff in de studio) enne duik snel bed in.. voel me beroerd
Truste voor zoen werk ze voor de werkers!
ik Eversquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:23 schreef Againzender het volgende:
Hier op het werk houden we winamp nog maar even aan.
Mjaquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:52 schreef Glacier het volgende:
Die sterfscene [afbeelding]
Mogguh! [afbeelding]
Ik denk dat de popquiz kandidaat beter eerst even de agent te woord had kunnen staanquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
Mja. Dat hoesten van die vrouw
En die meneer agent
Hoorde dat idd ook
Nu ik geen vrij meer kan krijgen heb ik ook weer zin in carnavalquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Die carnavalsnummers
Zaterdag ga ik ook lekker carnavallen in het Kielegat
wat een kutstreekquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
Mooorning!
Vanmorgen (DOOR DE BERM) ingehaald door een gefrustreerde militair (zag nog net zijn Rambo-outfit) welke mij OOK nog eens afsneed EN raakte... grrrr.. natuurlijk reed de held door, en ik heb een foto gemaakt.. maar die is helaas onduidelijk. Kenteken begon met "FF" .. dus ik kan er verdomme ook nog eens weinig mee denk ik.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
Mooorning!
Vanmorgen (DOOR DE BERM) ingehaald door een gefrustreerde militair (zag nog net zijn Rambo-outfit) welke mij OOK nog eens afsneed EN raakte... grrrr.. natuurlijk reed de held door, en ik heb een foto gemaakt.. maar die is helaas onduidelijk. Kenteken begon met "FF" .. dus ik kan er verdomme ook nog eens weinig mee denk ik.
Een zwarte Nissan Micra.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat een kutstreek
Mijn vorige auto begon ook met FF. Was het een Citroën AX toevallig?
FF-PP-35?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een zwarte Nissan Micra.
Als iemand dit kenteken kan ontcijferen?
[ afbeelding ].
Lekker plaatje!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:46 schreef Againzender het volgende:
Janis Joplin, dat is weer eens een originele request!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |