Kon je ipv je camera te pakken niet beter zelf het kenteken lezen en onthouden?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
Mooorning!
Vanmorgen (DOOR DE BERM) ingehaald door een gefrustreerde militair (zag nog net zijn Rambo-outfit) welke mij OOK nog eens afsneed EN raakte... grrrr.. natuurlijk reed de held door, en ik heb een foto gemaakt.. maar die is helaas onduidelijk. Kenteken begon met "FF" .. dus ik kan er verdomme ook nog eens weinig mee denk ik.
Ha, klopt, zeker. Maar toen ik 'm bij de stoplichten aansprak en uitschold, was ik dat weer kwijt en vertrouwde op mijn cameraquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kon je ipv je camera te pakken niet beter zelf het kenteken lezen en onthouden?
Ah, thanksquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ben al druk aan het photoshoppen, maar krijg er ook niks leesbaars uit
Je weet zeker dat het met FF begint?
Sue that motherf*ckerquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
FB-RR-35
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
FB-RR-35
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:45 schreef borisz het volgende:
[..]
weet je wat ook zo leuk is af en toe ?
de UJDT van vandaag
Uiteraardquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet 'officieel' aangifte doen. En dat ga ik doen natuurlijk!
Foto uitprinten en meenemenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe goed verhaal cos
Wel zeggen dat je het nummer ook genoteerd hebt natuurlijk.
HAKKEUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:45 schreef borisz het volgende:
[..]
weet je wat ook zo leuk is af en toe ?
de UJDT van vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |