Pas dan maar extra op!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:48 schreef Sirolf het volgende:
Mja, ik vind Soko eigenlijk niet zoveel aan...
Kapot maakt ze je. Kapot.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:48 schreef Sirolf het volgende:
Mja, ik vind Soko eigenlijk niet zoveel aan...
Smaken verschillen. Van mij mogen ze wel stoppen met vernieuwen. Sterker, ze mogen wel gewoon helemaal stoppen.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:15 schreef broer het volgende:
Het mooie aan Racoon is dat ze continu blijven vernieuwen. Weer erg verrassend, dit liedje.
Sorry, ik had erbij moeten zeggen dat ik het ironisch bedoelde...quote:Op maandag 21 januari 2008 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
Smaken verschillen. Van mij mogen ze wel stoppen met vernieuwen. Sterker, ze mogen wel gewoon helemaal stoppen.
Het verschil is dan ook niet zo heel groot.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond de opmerking nogal een sarcastische ondertoon hebben
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze trekt soms wel een beetje een rare bek op die foto's, maar wel een body from heaven.
Gelukkig maar. Smaken verschillen dus nietquote:Op maandag 21 januari 2008 15:49 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry, ik had erbij moeten zeggen dat ik het ironisch bedoelde...
Maar natuurlijk is het vergeleken met een bepaald iemand net zo'n lelijk gedrocht als die trol van Krezip.quote:
Zeker lekker als je ook op de fiets bent.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:15 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Zeiknat geregend op weg naar huis, heerlijk!
... en je regenpak thuis hebt laten liggenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker lekker als je ook op de fiets bent.!
Ik hoef gelukkig maar 5 minuten te fietsen (bushalte -> huis).quote:Op maandag 21 januari 2008 18:15 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Zeiknat geregend op weg naar huis, heerlijk!
ik 25...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig maar 5 minuten te fietsen (bushalte -> huis).
Das kudquote:Op maandag 21 januari 2008 18:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
... en je regenpak thuis hebt laten liggen
Ik heb nog geen snoezig badeendje, maar wel stickers, en da's al watquote:Op maandag 21 januari 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... zal ik voor badeend nr. 4 gaan? Als ik win is dat natuurlijk niet zo eerlijk tegenover de MetMichielinBadeend-loze luisteraars, maar hoe moet ik anders Sirolf inhalen?
Kwa aantal badeenden? Dan had je je slag moeten slaan op de Nieuwjaarsreceptie, daar werd je er bijna letterlijk mee doodgegooitquote:Op maandag 21 januari 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... zal ik voor badeend nr. 4 gaan? Als ik win is dat natuurlijk niet zo eerlijk tegenover de MetMichielinBadeend-loze luisteraars, maar hoe moet ik anders Sirolf inhalen?
Slijmen, hinten e.d. helpt niet! Echt niet, sorry! Gewoon eerlijkquote:Op maandag 21 januari 2008 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen snoezig badeendje, maar wel stickers, en da's al wat
Maar hopelijk win ik nog wel ooit een eendje met een of andere popkwis ofzo (DA'S EEN HINT MARICHA!)
Tja... ik ben natuurlijk wel bescheiden. Mn broertje en ik hebben toen allebei 1 badeend meegenomen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kwa aantal badeenden? Dan had je je slag moeten slaan op de Nieuwjaarsreceptie, daar werd je er bijna letterlijk mee doodgegooit
En dat is echt waar, Maricha laat echt letterlijk haar pen vallen om een kandidaat uit te zoeken.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Slijmen, hinten e.d. helpt niet! Echt niet, sorry! Gewoon eerlijk
Nou, dat wordt dan maar bidden, ondanks ik totaal niks heb met de hoge Heerquote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Slijmen, hinten e.d. helpt niet! Echt niet, sorry! Gewoon eerlijk
Wie denk je?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Wie gaat eigenlijk morgen en overmorgen Michiel vervangen?
Als iemand een weddenschap had willen afsluiten had ik mn geld er wel op gezet, maar de laatste keer werd Michiel vervangen door Bart.quote:
Hopelijk sneller dan de gemiddelde tijd die ze voor een album nemen...quote:Op maandag 21 januari 2008 19:27 schreef Timo20 het volgende:
Johan![]()
![]()
Wanneer komt er eigenlijk nieuw materiaal van hun?
Letterlijk met een pen?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:19 schreef Broekie het volgende:
En dat is echt waar, Maricha laat echt letterlijk haar pen vallen om een kandidaat uit te zoeken.
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hopelijk sneller dan de gemiddelde tijd die ze voor een album nemen...
'k heb het haar meerdere keren zien doen ja. Of ze het altijd met een pen doet weet ik niet, misschien gebruikt ze ook af en toe een potlood ofzoquote:Op maandag 21 januari 2008 19:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Letterlijk met een pen?
* Glacier zwaait naar Maricha
Dat heb je ook wel eens gei.....quote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb het haar meerdere keren zien doen ja. Of ze het altijd met een pen doet weet ik niet, misschien gebruikt ze ook af en toe een potlood ofzo
Toch ook wel de rest van het oeuvre van The Feeling?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb alvast een request-lijstje klaar staan, tijd om die de komende we(e)k(en) maar eens 1 voor 1 door te gaan faxen.
Met daarop o.a. New Musik (jaren 80!) en de nieuwe van The Feeling natuurlijk.
Natuurlijk, maar die staan wat lager op de lijst.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch ook wel de rest van het oeuvre van The Feeling?
This world of water toevallig? Da's een behoorlijke Eightieskneiter!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
... o.a. New Musik (jaren 80!)...
Jep!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
This world of water toevallig? Da's een behoorlijke Eightieskneiter!
quote:
Ik vind er niks aan eigenlijk.... Die stem is ook echt vreselijk, imo.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Deze single van Kane vind ik stiekem toch nog best goed...![]()
Al is het jammer van de stem van de zanger.
zwaait terugquote:Op maandag 21 januari 2008 19:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Letterlijk met een pen?
* Glacier zwaait naar Maricha
Je zou toch denken dat een keer alle combinaties van noten een keer gebruikt zijn... blijkbaar is dat moment gekomenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan eigenlijk.... Die stem is ook echt vreselijk, imo.
(Ik vind hem wel wat weg hebben van een versnelde "Lets go outside" van "George"....)(Ik hoor tegenwoordig overal een ander nummer in eigenlijk)
Grappig. Ik dacht altijd dat dit soort dingen gewoon digitaal gingenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef Broekie het volgende:
'k heb het haar meerdere keren zien doen ja. Of ze het altijd met een pen doet weet ik niet, misschien gebruikt ze ook af en toe een potlood ofzo
Weinig creatief jaar 2008....quote:Op maandag 21 januari 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een keer alle combinaties van noten een keer gebruikt zijn... blijkbaar is dat moment gekomen
heb liever dat 'ie zingt dan dat 'ie praatquote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan eigenlijk.... Die stem is ook echt vreselijk, imo.
(Ik vind hem wel wat weg hebben van een versnelde "Lets go outside" van "George"....)(Ik hoor tegenwoordig overal een ander nummer in eigenlijk)
Hoe kan dat, als je gewoon "ouderwetsch" moet bellen?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
Grappig. Ik dacht altijd dat dit soort dingen gewoon digitaal gingen
Zetten jullie nou ook al een bekertje over het toetsenbord?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoe kan dat, als je gewoon "ouderwetsch" moet bellen?
Nou, met VoIP kan ook, en dat gaat digitaal.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sowieso, 3FM wordt (zoals de naam al verraadquote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nou, met VoIP kan ook, en dat gaat digitaal.
Kun je natuurlijk niet bij 3FM mee aankomen zetten.
U vraagt niet, maar wij uploaden.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zing em elke keer weer in de VeenstraVeenstra-versie mee
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
U vraagt niet, maar wij uploaden.
http://www.zshare.net/audio/6742968ccd8505/
Leuk ook al bedje.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Mahalageasca!
Jammer dat die pas rond de kerst is uitgekomen, anders had het weleens een zomerhit kunnen worden.
Bedje? Nu al? De avond is pas net begonnen!quote:
quote:
Ik rond een uur of half tien.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bedje? Nu al? De avond is pas net begonnen!
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet!
Komt me bekend voor..quote:Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Mahalageasca!
Jammer dat die pas rond de kerst is uitgekomen, anders had het weleens een zomerhit kunnen worden.
Ik ook hoor, maar blijf nog wel een paar uur meer hier rondhangen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik rond een uur of half tien.
School, heet dat.
Was serieus even in slaap gevallen, sorry!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
't Is wel erg rustig hier trouwens...
Ligt iedereen soms al in het bedje?
Huh, ik pak gewoon de verkeerde quote. Het " die komt bij bekend voorquote:Op maandag 21 januari 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
U vraagt niet, maar wij uploaden.
http://www.zshare.net/audio/6742968ccd8505/
Vind ik toch eigenlijk wel een beetje heel erg lame om daar een wedstrijd voor op te zetten...quote:Op maandag 21 januari 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Giel Beelen zoekt lelijkste buurmeisje van Nederland![]()
Gruwelijke remix
Ehm... nu?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf wanneer kunnen we weer stemmen op de Megahit?
Super!! denk dat ik wel voor een aangepaste keuze ga, maar daar ga ik nog even rustig over nadenken. Moke zou ik echt TE GEK vinden en anders Calvin Harris ofzo.quote:
quote:Furthering this rumor is news that Interpol will be releasing a live DVD as part of a November 9th reissue of Our Love to Admire. The album that the band already released this year. So, they are releasing it again. But wait, this one comes with a DVD! So it’s totally different from the original album.
LINK
Mja iddquote:Op maandag 21 januari 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Altijd leuk, mensen die niet duidelijk hun naam uitspreken...
Die had ik graag willen zien.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
omg zelfs met ingebouwde sirene. VET !
Check de reactie van Maricha op de sirene. hehe
Helaas geen caps, maar geinig was het wel. Maricha was aan het bellen en Michiel liet gewoon seconden lang het alarm horen en verstoorde zo het gesprek wat Maricha aan het voeren was. Maricha nog met het bekende hand gebaar t.h.v. haar keel, maar Michiel ging gewoon door. Erg komisch!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Die had ik graag willen zien.
Kan me er wel een voorstelling van maken!
Allemaal spelquote:Op maandag 21 januari 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas geen caps, maar geinig was het wel. Maricha was aan het bellen en Michiel liet gewoon seconden lang het alarm horen en verstoorde zo het gesprek wat Maricha aan het voeren was. Maricha nog met het bekende hand gebaar t.h.v. haar keel, maar Michiel ging gewoon door. Erg komisch!
Daar ben ik dan mooi ingetrapt, hehe.quote:
Nou, je zou alle telefoonnummers in een lijstje kunnen zetten en dan een of ander scriptje daar een willekeurig nummer uit laten kiezen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerste nog net iets meer werkt/tijd kost dan het tweede! Denk ik, zeg ik hequote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, je zou alle telefoonnummers in een lijstje kunnen zetten en dan een of ander scriptje daar een willekeurig nummer uit laten kiezen.
Maar met pen en papier lukt het uiteraard ook
Ligt er aan of je sneller schrijft of typtquote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerste nog net iets meer werkt/tijd kost dan het tweede! Denk ik, zeg ik he
met telefoonnummers zekers sneller met schrijven!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ligt er aan of je sneller schrijft of typt
Dan is de keuze niet zo moeilijk inderdaad: gewoon met pen en papier blijven werken en de zwaartekracht voor de willekeurigheid laten zorgenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
met telefoonnummers zekers sneller met schrijven!
Ook die plaat is opnieuw uitgebrachtquote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik zat afgelopen week te denken waarom Shut Your Eyes nu nog steeds grijsgedraaid wordt, terwijl hij al minstens een half jaar geleden uit kwam.
Blijkt dat ie nog altijd in de Mega Top 50 staat
Ik had net ff de charts opgezocht. Staat er nu 23 weken in, deze week op de 19e plek. Maar de helft van de platen in die lijst heb ik nog nooit van gehoord. Nederlandstalig is wat je noemt hot.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook die plaat is opnieuw uitgebracht.
't Blijkt toch wel hot te zijn, ook al is 't niet om aan te horenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had net ff de charts opgezocht. Staat er nu 23 weken in, deze week op de 19e plek. Maar de helft van de platen in die lijst heb ik nog nooit van gehoord. Nederlandstalig is wat je noemt hot.
Maar als je dan Johan Vlemmix op 9 ziet staan, dan denk ik dat je de hitlijsten net zo goed af kunt schaffen.
Airplay op 3FM en TMF wordt al meegerekend. De huidige nummer 1 (Mark Ronson en Amy Winehouse) is op de eerste plaats gekomen zonder dat er ook maar een fysiek schijfje over de toonbank is gegaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Blijkt toch wel hot te zijn, ook al is 't niet om aan te horen. Vraag me af hoe men 't gaat doen als de single-verkoop er niet meer is (want afaik wordt de charts ook deels geleidt door de verkoop). Wordt er dan geteld hoeveel een nummer gedownload wordt? Of gewoon hoevaak een nummer in de ether te beluisteren is?
23 weken al?! wow, zou die plaat na de re-release ubberhaubt wel uit de lijst zijn verdwenen? Ik begin daar wel een beetje aan te twijfelen. Veel van de platen in de hitlijst ken ik ook niet, vooral het Nederlandse werk.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
Ik had net ff de charts opgezocht. Staat er nu 23 weken in, deze week op de 19e plek. Maar de helft van de platen in die lijst heb ik nog nooit van gehoord. Nederlandstalig is wat je noemt hot.
Tsja, de meerwaarde van dergelijke hitlijsten is mij ook niet helemaal duidelijk..quote:Maar als je dan Johan Vlemmix op 9 ziet staan, dan denk ik dat je de hitlijsten net zo goed af kunt schaffen.
Ah. Maar wat dan met TheBox en MTV? Dat wordt niet meegeteld/meegerekend met het samenstellen?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Airplay op 3FM en TMF wordt al meegerekend. De huidige nummer 1 (Mark Ronson en Amy Winehouse) is op de eerste plaats gekomen zonder dat er ook maar een fysiek schijfje over de toonbank is gegaan.
The Box bestaat al enkele maanden niet meer...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Maar wat dan met TheBox en MTV? Dat wordt niet meegeteld/meegerekend met het samenstellen?
Beetje schuin vind ik het dan wel
Nee, ben DVD aan het kijkenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef Sersjee het volgende:
* Sersjee klopt op de deur...
Hallo? Is er nog iemand?
* Sirolf doet de deur open en kijkt verbaasd om zich heen.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef Sersjee het volgende:
Hallo? Is er nog iemand?
Das waarquote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
halfquote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef Sersjee het volgende:
Hallo? Is er nog iemand?
He, daar is niemand en daar ook niet. Nou dan zal ik me wel vergist hebben...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf doet de deur open en kijkt verbaasd om zich heen.
Huh? Waar is iedereen!
Heb jij die fax niet gehad dan...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:36 schreef Sersjee het volgende:
Nee, vertel eens?
Eftelingquote:Op maandag 21 januari 2008 23:33 schreef Litton-Lane het volgende:
He, daar is niemand en daar ook niet. Nou dan zal ik me wel vergist hebben...
Wiesda ?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:59 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deed me aan hem denken
Hehequote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:03 schreef Piles het volgende:
http://youtube.com/watch?v=YujJTqXH9wY&feature=related die dus
Er zullen vast wat fouten in zitten, maar tis laat, kheb gewerkt, ben moe, maar moest dit even kwijt op het engelstalige board...quote:Man, I feel like a fourteen year old right now. I'll tell you why.
Things looked pretty grimm for me today, had a tough day at work, a bit nervous about my third and final try of my last exam for my police education (have to make it or I'm out, and the devil is in the details with this one) and to put the cherry on top: when I went home I got drenched in the rain while riding the 5 clicks home on my bicycle...
Fortunately I had my radio on my cellphone, so after I first spoke to my girlfriend (who I couldn't really understand what she was saying because of the wind), I hung up and listened to the radio.
A block from my home I heard the DJ say he bought 2 tickets for the Henry Rollins Spoken Word show, Paradiso Amsterdam, Holland. But, he couldn't go because he had his boss at the radio, he had to work that night. He offered his very own, bought, not given, tickets for the person who send him a cellphone message stating "Rollins [insert own name] [insert reason that you need to go]"
I sent them "Rollins, Nol van Meegeren. Got drenched on the way home, but hearing the fact of the Spoken Word makes me smile again. Letters from Boris"
Some songs went by, the DJ spoke about people texting their requests for the remaining minutes of his show, but not a word of Rollins...
But then my phone rang. "Private number" it displayed, meaning only two options: OR it is my boss, telling me to return to the precinct I work, OR it could be the radiostation.
I picked up, said my name and awaited response.
"Hello, with Sylvia..."
Ok, this could be Sylvia of my work, she sounds about the same on the phone, so I awaited more information.
"I'm with 3FM (our national youngest public radiostation) and I call to let you know that the tickets are yours... If you can go, that is..."
-"Well, of course I can go, otherwise I wouldn't have send you my text!"
Sylvia told me it was the "Letters from Boris" part that got me the gig, as Eric Corton, the DJ, instantly knew I was an avid fan of the Rollins repetoire biggrin.gif
Well, I was quite happy as you can tell, and the rest of the conversation was like I already knew the DJ. It appears he lives quite near, and was kind enough to bring them by.
So, indirectly I would like to thank Henry Rollins, for having me fed the Letters from Boris-sketch, Eric Corton of 3FM's 3voor12.nl, for offering his personal tickets to the audience.
I'm really thankfull for this one in a million chance to go see Rollins live, through a competition on a radio station. I rarely participate in such competitions, and have seldomly won a price in lottery or competitions.
Leuk verhaal! Helemaal dat Eric ze persoonlijk langs komt brengen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:27 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft kaartjes voor Henry Rollins van Eric Corton mogen ontvangen
[..]
Er zullen vast wat fouten in zitten, maar tis laat, kheb gewerkt, ben moe, maar moest dit even kwijt op het engelstalige board...
En Eric, de schat, komt ze waarschijnlijk nog gewoon langsbrengen ook(blijkt hier om de hoek te wonen)
Gefeliquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:27 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft kaartjes voor Henry Rollins van Eric Corton mogen ontvangen
Zo`n grote indruk heb je dus ook weer niet achtergelaten tijdens de mm-receptie.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:08 schreef Broekie het volgende:
Goedemorgen!
Loop ik daarnet op Station Amersfoort toch bijna de zangeres van de Jeremy's omver zeg!
'k herkende haar al toen ze een paar mensen voor me op de roltrap stond en achterom keek, en eenmaal boven besloot ze een nogal onverwachte beweging te maken. Ach, gelukkig merkte ze er zelf volgens mij niets van
Zij ook niet op mij, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo`n grote indruk heb je dus ook weer niet achtergelaten tijdens de mm-receptie.
Katelijn (inmiddels maar even opgegoogled), de zangeres van de Jeremy's.quote:
Ik wachte even op een goede plaatquote:
Dat "leave it to luck" was anders ook niet verkeerd hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik wachte even op een goede plaat
Ja, maar toen zat ik nog op de fietsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat "leave it to luck" was anders ook niet verkeerd hoor.
Wilde 't net postenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, kijk eens aan, dat andere nummer van de New Radicals!
Hier strak blauwquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuke muziek over het algemeen deze morgen. En de zon schijnt hier zelfs.
Hier ook, en toch kreeg ik het voor elkaar door een regenbui te fietsenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuke muziek over het algemeen deze morgen. En de zon schijnt hier zelfs.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:08 schreef Broekie het volgende:
Goedemorgen!
Loop ik daarnet op Station Amersfoort toch bijna de zangeres van de Jeremy's omver zeg!
'k herkende haar al toen ze een paar mensen voor me op de roltrap stond en achterom keek, en eenmaal boven besloot ze een nogal onverwachte beweging te maken. Ach, gelukkig merkte ze er zelf volgens mij niets van
Je geklaag heeft uiteindelijk toch geholpen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:36 schreef Sirolf het volgende:
En de mobile-lay is weer gemaakt, dus ik ga jullie vanaf nu extra veel lastigvallen vanuit de trein.
Tof!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:27 schreef Skull-splitter het volgende:
En Eric, de schat, komt ze waarschijnlijk nog gewoon langsbrengen ook(blijkt hier om de hoek te wonen)
Vaste gastquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:59 schreef Marc63 het volgende:
Is Frits Sissing nou alweer de gast? Zijn er nog steeds dingen die de luisteraars van AV nog niet van hem weten?
De vorige keer had Frits het volgens mij ook moeilijk om nog een favoriete plaat te kunnen kiezen.
Ik vrees ook Racoon. Maar ik vlak die plaat van Adele ook niet uit (de Freakandel Speciaal van deze week).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar afwachten wat het volgende week gaat worden, ik vrees Racoon...
Misschien doen ze eerst weer een Engels of Amerikaans plaatje tussendoor (Anouk / Lenny Kravitz / Voicst) ? Valt me nog mee dat dat Kane niet aan de beurt is geweest!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Bruni gaat naar eigen zeggen weer zingen en vanaf begin februari opnames maken.
Mquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cos! http://www.nu.nl/news/1401725/62/Bruni_ontkent_huwelijk.html :
[..]
Die van Racoon is een leuke plaat vind ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik vrees ook Racoon. Maar ik vlak die plaat van Adele ook niet uit (de Freakandel Speciaal van deze week).
Daar zijn ze al vaker in getrapt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:10 schreef Againzender het volgende:
Of we maken Pigeon Detectives even MH, heeft dat re-releasen nog eens nut
Ben ik ook een beetje bang voor!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:38 schreef Sirolf het volgende:
niet mijn humor.quote:
Erg leuk, maar lomp stukjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet mijn humor.
deze sketch is trouwens al heel vaak te horen geweest op 3FM, maar gezien de opdracht van vandaag wel een logische keuze
Leuk hè!quote:Scouting for Girls, gaan ze die ook eens oppikken?
Zeker een heel leuk bandje, hoorde ze alleen niet/zelden op 3FM. Maar volgens mij is dit nu al de tweede keer in korte tijd dat ik ze langs hoor komenquote:
Stenders was al een enorme fan van dit nummer toen het uitkwam, groot gelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Stenders draait Valerie van The Zutons.
De versie met die Winehouse is zooooo veel slechter.
Ik had een foutje gemaakt, moet nu weer werken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ik ook een beetje bang voor!
ps: stemmen op de Megahit lukt mij niet. Ik krijg de melding: "Je hebt geen keuze gemaakt! Ga terug en probeer het opnieuw." terwijl ik wel een keuze had aangegeven ( Calvin Harris ).
Hey, what's going on?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:07 schreef cosmick het volgende:
O nee, het ultieme horrornummer AAAAAAAAAAAAAAAARGH!
ik zat al te wachten op de reactie!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:07 schreef cosmick het volgende:
O nee, het ultieme horrornummer AAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Hier is het eerder andersom...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:16 schreef Glacier het volgende:
Wat zijn die lui van UPC toch een stelletje prutsers! Een crappy ethersignaal van 3FM doorgeven op de kabel..waar regelmatig een andere zender doorheen zit
Ik moet zeggen dat het signaal van 3FM via UPC in Amsterdam ook niet best is. Dat er zenders doorheen zitten heb ikechter nog niet meegemaakt hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:16 schreef Glacier het volgende:
Wat zijn die lui van UPC toch een stelletje prutsers! Een crappy ethersignaal van 3FM doorgeven op de kabel..waar regelmatig een andere zender doorheen zit
Fraaie saxofoniste trouwens! Zie filmpje Youtube.quote:
Het toch tenenkrommend kut manquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind deze wel geinig, eigenlijk.
Van het weekend heb ik bij mijn ouders alle afgeschermde kabels en stekkertjes weggesloopt en vervangen door afgeschermde dingen..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier is het eerder andersom...
Doordat er hier een kabelversterker in de meterkast hangt die niet helemaal goed is afgeschermt hoor ik opeens Q-music op de 96.8 FM als ik langs de meterkast loop, en ook in de rest van het huis is het erg moeilijk om 3FM goed uit de ether te halen...
Hoog tijd om dus eens een betere versterker te gaan zoeken.
Nee, sorry.quote:
Oja, dat Nederlandse bandje.. weet de naam zo ook niet. Leuk melodietje!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat Kanye West gejodel vond ik wél tenenkrommend, maar dat Nederlandse bandje wat ze daarna draaiden was weer een mooi liedje. Ik bedoel dat gothic-achtige nummer.
Good things end was dat toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, dat Nederlandse bandje.. weet de naam zo ook niet. Leuk melodietje!
Werk voor Jan Lul dusquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:53 schreef Glacier het volgende:
Van het weekend heb ik bij mijn ouders alle afgeschermde kabels en stekkertjes weggesloopt en vervangen door afgeschermde dingen..
Thanks, daar vroeg ik net naarquote:
Die in Amerika werkt ook nogquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:14 schreef Damzkieee het volgende:
Verliefd op iemand uit Australië
Handig.
quote:
Thanks Sirolf, het werkt!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had een foutje gemaakt, moet nu weer werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |