Pas dan maar extra op!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:48 schreef Sirolf het volgende:
Mja, ik vind Soko eigenlijk niet zoveel aan...
Kapot maakt ze je. Kapot.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:48 schreef Sirolf het volgende:
Mja, ik vind Soko eigenlijk niet zoveel aan...
Smaken verschillen. Van mij mogen ze wel stoppen met vernieuwen. Sterker, ze mogen wel gewoon helemaal stoppen.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:15 schreef broer het volgende:
Het mooie aan Racoon is dat ze continu blijven vernieuwen. Weer erg verrassend, dit liedje.
Sorry, ik had erbij moeten zeggen dat ik het ironisch bedoelde...quote:Op maandag 21 januari 2008 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
Smaken verschillen. Van mij mogen ze wel stoppen met vernieuwen. Sterker, ze mogen wel gewoon helemaal stoppen.
Het verschil is dan ook niet zo heel groot.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond de opmerking nogal een sarcastische ondertoon hebben
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze trekt soms wel een beetje een rare bek op die foto's, maar wel een body from heaven.
Gelukkig maar. Smaken verschillen dus nietquote:Op maandag 21 januari 2008 15:49 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry, ik had erbij moeten zeggen dat ik het ironisch bedoelde...
Maar natuurlijk is het vergeleken met een bepaald iemand net zo'n lelijk gedrocht als die trol van Krezip.quote:
Zeker lekker als je ook op de fiets bent.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:15 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Zeiknat geregend op weg naar huis, heerlijk!
... en je regenpak thuis hebt laten liggenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker lekker als je ook op de fiets bent.!
Ik hoef gelukkig maar 5 minuten te fietsen (bushalte -> huis).quote:Op maandag 21 januari 2008 18:15 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Zeiknat geregend op weg naar huis, heerlijk!
ik 25...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig maar 5 minuten te fietsen (bushalte -> huis).
Das kudquote:Op maandag 21 januari 2008 18:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
... en je regenpak thuis hebt laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |