Zo`n grote indruk heb je dus ook weer niet achtergelaten tijdens de mm-receptie.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:08 schreef Broekie het volgende:
Goedemorgen!
Loop ik daarnet op Station Amersfoort toch bijna de zangeres van de Jeremy's omver zeg!
'k herkende haar al toen ze een paar mensen voor me op de roltrap stond en achterom keek, en eenmaal boven besloot ze een nogal onverwachte beweging te maken. Ach, gelukkig merkte ze er zelf volgens mij niets van
Zij ook niet op mij, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo`n grote indruk heb je dus ook weer niet achtergelaten tijdens de mm-receptie.
Katelijn (inmiddels maar even opgegoogled), de zangeres van de Jeremy's.quote:
Ik wachte even op een goede plaatquote:
Dat "leave it to luck" was anders ook niet verkeerd hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik wachte even op een goede plaat
Ja, maar toen zat ik nog op de fietsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat "leave it to luck" was anders ook niet verkeerd hoor.
Wilde 't net postenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, kijk eens aan, dat andere nummer van de New Radicals!
Hier strak blauwquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuke muziek over het algemeen deze morgen. En de zon schijnt hier zelfs.
Hier ook, en toch kreeg ik het voor elkaar door een regenbui te fietsenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuke muziek over het algemeen deze morgen. En de zon schijnt hier zelfs.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:08 schreef Broekie het volgende:
Goedemorgen!
Loop ik daarnet op Station Amersfoort toch bijna de zangeres van de Jeremy's omver zeg!
'k herkende haar al toen ze een paar mensen voor me op de roltrap stond en achterom keek, en eenmaal boven besloot ze een nogal onverwachte beweging te maken. Ach, gelukkig merkte ze er zelf volgens mij niets van
Je geklaag heeft uiteindelijk toch geholpen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:36 schreef Sirolf het volgende:
En de mobile-lay is weer gemaakt, dus ik ga jullie vanaf nu extra veel lastigvallen vanuit de trein.
Tof!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:27 schreef Skull-splitter het volgende:
En Eric, de schat, komt ze waarschijnlijk nog gewoon langsbrengen ook(blijkt hier om de hoek te wonen)
Vaste gastquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:59 schreef Marc63 het volgende:
Is Frits Sissing nou alweer de gast? Zijn er nog steeds dingen die de luisteraars van AV nog niet van hem weten?
De vorige keer had Frits het volgens mij ook moeilijk om nog een favoriete plaat te kunnen kiezen.
Ik vrees ook Racoon. Maar ik vlak die plaat van Adele ook niet uit (de Freakandel Speciaal van deze week).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar afwachten wat het volgende week gaat worden, ik vrees Racoon...
Misschien doen ze eerst weer een Engels of Amerikaans plaatje tussendoor (Anouk / Lenny Kravitz / Voicst) ? Valt me nog mee dat dat Kane niet aan de beurt is geweest!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar afwachten wat het volgende week gaat worden, ik vrees Racoon...
quote:Bruni gaat naar eigen zeggen weer zingen en vanaf begin februari opnames maken.
Mquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cos! http://www.nu.nl/news/1401725/62/Bruni_ontkent_huwelijk.html :
[..]
Die van Racoon is een leuke plaat vind ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik vrees ook Racoon. Maar ik vlak die plaat van Adele ook niet uit (de Freakandel Speciaal van deze week).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |