met telefoonnummers zekers sneller met schrijven!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ligt er aan of je sneller schrijft of typt
Dan is de keuze niet zo moeilijk inderdaad: gewoon met pen en papier blijven werken en de zwaartekracht voor de willekeurigheid laten zorgenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
met telefoonnummers zekers sneller met schrijven!
Ook die plaat is opnieuw uitgebrachtquote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik zat afgelopen week te denken waarom Shut Your Eyes nu nog steeds grijsgedraaid wordt, terwijl hij al minstens een half jaar geleden uit kwam.
Blijkt dat ie nog altijd in de Mega Top 50 staat
Ik had net ff de charts opgezocht. Staat er nu 23 weken in, deze week op de 19e plek. Maar de helft van de platen in die lijst heb ik nog nooit van gehoord. Nederlandstalig is wat je noemt hot.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook die plaat is opnieuw uitgebracht.
't Blijkt toch wel hot te zijn, ook al is 't niet om aan te horenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had net ff de charts opgezocht. Staat er nu 23 weken in, deze week op de 19e plek. Maar de helft van de platen in die lijst heb ik nog nooit van gehoord. Nederlandstalig is wat je noemt hot.
Maar als je dan Johan Vlemmix op 9 ziet staan, dan denk ik dat je de hitlijsten net zo goed af kunt schaffen.
Airplay op 3FM en TMF wordt al meegerekend. De huidige nummer 1 (Mark Ronson en Amy Winehouse) is op de eerste plaats gekomen zonder dat er ook maar een fysiek schijfje over de toonbank is gegaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Blijkt toch wel hot te zijn, ook al is 't niet om aan te horen. Vraag me af hoe men 't gaat doen als de single-verkoop er niet meer is (want afaik wordt de charts ook deels geleidt door de verkoop). Wordt er dan geteld hoeveel een nummer gedownload wordt? Of gewoon hoevaak een nummer in de ether te beluisteren is?
23 weken al?! wow, zou die plaat na de re-release ubberhaubt wel uit de lijst zijn verdwenen? Ik begin daar wel een beetje aan te twijfelen. Veel van de platen in de hitlijst ken ik ook niet, vooral het Nederlandse werk.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
Ik had net ff de charts opgezocht. Staat er nu 23 weken in, deze week op de 19e plek. Maar de helft van de platen in die lijst heb ik nog nooit van gehoord. Nederlandstalig is wat je noemt hot.
Tsja, de meerwaarde van dergelijke hitlijsten is mij ook niet helemaal duidelijk..quote:Maar als je dan Johan Vlemmix op 9 ziet staan, dan denk ik dat je de hitlijsten net zo goed af kunt schaffen.
Ah. Maar wat dan met TheBox en MTV? Dat wordt niet meegeteld/meegerekend met het samenstellen?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Airplay op 3FM en TMF wordt al meegerekend. De huidige nummer 1 (Mark Ronson en Amy Winehouse) is op de eerste plaats gekomen zonder dat er ook maar een fysiek schijfje over de toonbank is gegaan.
The Box bestaat al enkele maanden niet meer...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Maar wat dan met TheBox en MTV? Dat wordt niet meegeteld/meegerekend met het samenstellen?
Beetje schuin vind ik het dan wel
Nee, ben DVD aan het kijkenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef Sersjee het volgende:
* Sersjee klopt op de deur...
Hallo? Is er nog iemand?
* Sirolf doet de deur open en kijkt verbaasd om zich heen.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef Sersjee het volgende:
Hallo? Is er nog iemand?
Das waarquote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
Hoe kan dat, als je gewoon "ouderwetsch" moet bellen?
halfquote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef Sersjee het volgende:
Hallo? Is er nog iemand?
He, daar is niemand en daar ook niet. Nou dan zal ik me wel vergist hebben...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf doet de deur open en kijkt verbaasd om zich heen.
Huh? Waar is iedereen!
Heb jij die fax niet gehad dan...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:36 schreef Sersjee het volgende:
Nee, vertel eens?
Eftelingquote:Op maandag 21 januari 2008 23:33 schreef Litton-Lane het volgende:
He, daar is niemand en daar ook niet. Nou dan zal ik me wel vergist hebben...
Wiesda ?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:59 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deed me aan hem denken
Hehequote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:03 schreef Piles het volgende:
http://youtube.com/watch?v=YujJTqXH9wY&feature=related die dus
Er zullen vast wat fouten in zitten, maar tis laat, kheb gewerkt, ben moe, maar moest dit even kwijt op het engelstalige board...quote:Man, I feel like a fourteen year old right now. I'll tell you why.
Things looked pretty grimm for me today, had a tough day at work, a bit nervous about my third and final try of my last exam for my police education (have to make it or I'm out, and the devil is in the details with this one) and to put the cherry on top: when I went home I got drenched in the rain while riding the 5 clicks home on my bicycle...
Fortunately I had my radio on my cellphone, so after I first spoke to my girlfriend (who I couldn't really understand what she was saying because of the wind), I hung up and listened to the radio.
A block from my home I heard the DJ say he bought 2 tickets for the Henry Rollins Spoken Word show, Paradiso Amsterdam, Holland. But, he couldn't go because he had his boss at the radio, he had to work that night. He offered his very own, bought, not given, tickets for the person who send him a cellphone message stating "Rollins [insert own name] [insert reason that you need to go]"
I sent them "Rollins, Nol van Meegeren. Got drenched on the way home, but hearing the fact of the Spoken Word makes me smile again. Letters from Boris"
Some songs went by, the DJ spoke about people texting their requests for the remaining minutes of his show, but not a word of Rollins...
But then my phone rang. "Private number" it displayed, meaning only two options: OR it is my boss, telling me to return to the precinct I work, OR it could be the radiostation.
I picked up, said my name and awaited response.
"Hello, with Sylvia..."
Ok, this could be Sylvia of my work, she sounds about the same on the phone, so I awaited more information.
"I'm with 3FM (our national youngest public radiostation) and I call to let you know that the tickets are yours... If you can go, that is..."
-"Well, of course I can go, otherwise I wouldn't have send you my text!"
Sylvia told me it was the "Letters from Boris" part that got me the gig, as Eric Corton, the DJ, instantly knew I was an avid fan of the Rollins repetoire biggrin.gif
Well, I was quite happy as you can tell, and the rest of the conversation was like I already knew the DJ. It appears he lives quite near, and was kind enough to bring them by.
So, indirectly I would like to thank Henry Rollins, for having me fed the Letters from Boris-sketch, Eric Corton of 3FM's 3voor12.nl, for offering his personal tickets to the audience.
I'm really thankfull for this one in a million chance to go see Rollins live, through a competition on a radio station. I rarely participate in such competitions, and have seldomly won a price in lottery or competitions.
Leuk verhaal! Helemaal dat Eric ze persoonlijk langs komt brengen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:27 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft kaartjes voor Henry Rollins van Eric Corton mogen ontvangen
[..]
Er zullen vast wat fouten in zitten, maar tis laat, kheb gewerkt, ben moe, maar moest dit even kwijt op het engelstalige board...
En Eric, de schat, komt ze waarschijnlijk nog gewoon langsbrengen ook(blijkt hier om de hoek te wonen)
Gefeliquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:27 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft kaartjes voor Henry Rollins van Eric Corton mogen ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |