Hoe kan dat, als je gewoon "ouderwetsch" moet bellen?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
Grappig. Ik dacht altijd dat dit soort dingen gewoon digitaal gingen
Zetten jullie nou ook al een bekertje over het toetsenbord?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hoe kan dat, als je gewoon "ouderwetsch" moet bellen?
Nou, met VoIP kan ook, en dat gaat digitaal.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sowieso, 3FM wordt (zoals de naam al verraadquote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nou, met VoIP kan ook, en dat gaat digitaal.
Kun je natuurlijk niet bij 3FM mee aankomen zetten.
U vraagt niet, maar wij uploaden.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zing em elke keer weer in de VeenstraVeenstra-versie mee
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
U vraagt niet, maar wij uploaden.
http://www.zshare.net/audio/6742968ccd8505/
Leuk ook al bedje.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Mahalageasca!
Jammer dat die pas rond de kerst is uitgekomen, anders had het weleens een zomerhit kunnen worden.
Bedje? Nu al? De avond is pas net begonnen!quote:
quote:
Ik rond een uur of half tien.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bedje? Nu al? De avond is pas net begonnen!
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet!
Komt me bekend voor..quote:Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Mahalageasca!
Jammer dat die pas rond de kerst is uitgekomen, anders had het weleens een zomerhit kunnen worden.
Ik ook hoor, maar blijf nog wel een paar uur meer hier rondhangen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik rond een uur of half tien.
School, heet dat.
Was serieus even in slaap gevallen, sorry!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
't Is wel erg rustig hier trouwens...
Ligt iedereen soms al in het bedje?
Huh, ik pak gewoon de verkeerde quote. Het " die komt bij bekend voorquote:Op maandag 21 januari 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
U vraagt niet, maar wij uploaden.
http://www.zshare.net/audio/6742968ccd8505/
Vind ik toch eigenlijk wel een beetje heel erg lame om daar een wedstrijd voor op te zetten...quote:Op maandag 21 januari 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Giel Beelen zoekt lelijkste buurmeisje van Nederland![]()
Gruwelijke remix
Ehm... nu?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf wanneer kunnen we weer stemmen op de Megahit?
Super!! denk dat ik wel voor een aangepaste keuze ga, maar daar ga ik nog even rustig over nadenken. Moke zou ik echt TE GEK vinden en anders Calvin Harris ofzo.quote:
quote:Furthering this rumor is news that Interpol will be releasing a live DVD as part of a November 9th reissue of Our Love to Admire. The album that the band already released this year. So, they are releasing it again. But wait, this one comes with a DVD! So it’s totally different from the original album.
LINK
Mja iddquote:Op maandag 21 januari 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Altijd leuk, mensen die niet duidelijk hun naam uitspreken...
Die had ik graag willen zien.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
omg zelfs met ingebouwde sirene. VET !
Check de reactie van Maricha op de sirene. hehe
Helaas geen caps, maar geinig was het wel. Maricha was aan het bellen en Michiel liet gewoon seconden lang het alarm horen en verstoorde zo het gesprek wat Maricha aan het voeren was. Maricha nog met het bekende hand gebaar t.h.v. haar keel, maar Michiel ging gewoon door. Erg komisch!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Die had ik graag willen zien.
Kan me er wel een voorstelling van maken!
Allemaal spelquote:Op maandag 21 januari 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas geen caps, maar geinig was het wel. Maricha was aan het bellen en Michiel liet gewoon seconden lang het alarm horen en verstoorde zo het gesprek wat Maricha aan het voeren was. Maricha nog met het bekende hand gebaar t.h.v. haar keel, maar Michiel ging gewoon door. Erg komisch!
Daar ben ik dan mooi ingetrapt, hehe.quote:
Nou, je zou alle telefoonnummers in een lijstje kunnen zetten en dan een of ander scriptje daar een willekeurig nummer uit laten kiezen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerste nog net iets meer werkt/tijd kost dan het tweede! Denk ik, zeg ik hequote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, je zou alle telefoonnummers in een lijstje kunnen zetten en dan een of ander scriptje daar een willekeurig nummer uit laten kiezen.
Maar met pen en papier lukt het uiteraard ook
Ligt er aan of je sneller schrijft of typtquote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerste nog net iets meer werkt/tijd kost dan het tweede! Denk ik, zeg ik he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |