Daar zijn ze al vaker in getrapt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:10 schreef Againzender het volgende:
Of we maken Pigeon Detectives even MH, heeft dat re-releasen nog eens nut
Ben ik ook een beetje bang voor!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar afwachten wat het volgende week gaat worden, ik vrees Racoon...
niet mijn humor.quote:
Erg leuk, maar lomp stukjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet mijn humor.
deze sketch is trouwens al heel vaak te horen geweest op 3FM, maar gezien de opdracht van vandaag wel een logische keuze
Leuk hè!quote:Scouting for Girls, gaan ze die ook eens oppikken?
Zeker een heel leuk bandje, hoorde ze alleen niet/zelden op 3FM. Maar volgens mij is dit nu al de tweede keer in korte tijd dat ik ze langs hoor komenquote:
Stenders was al een enorme fan van dit nummer toen het uitkwam, groot gelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Stenders draait Valerie van The Zutons.
De versie met die Winehouse is zooooo veel slechter.
Ik had een foutje gemaakt, moet nu weer werken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ik ook een beetje bang voor!
ps: stemmen op de Megahit lukt mij niet. Ik krijg de melding: "Je hebt geen keuze gemaakt! Ga terug en probeer het opnieuw." terwijl ik wel een keuze had aangegeven ( Calvin Harris ).
Hey, what's going on?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:07 schreef cosmick het volgende:
O nee, het ultieme horrornummer AAAAAAAAAAAAAAAARGH!
ik zat al te wachten op de reactie!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:07 schreef cosmick het volgende:
O nee, het ultieme horrornummer AAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Hier is het eerder andersom...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:16 schreef Glacier het volgende:
Wat zijn die lui van UPC toch een stelletje prutsers! Een crappy ethersignaal van 3FM doorgeven op de kabel..waar regelmatig een andere zender doorheen zit
Ik moet zeggen dat het signaal van 3FM via UPC in Amsterdam ook niet best is. Dat er zenders doorheen zitten heb ikechter nog niet meegemaakt hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:16 schreef Glacier het volgende:
Wat zijn die lui van UPC toch een stelletje prutsers! Een crappy ethersignaal van 3FM doorgeven op de kabel..waar regelmatig een andere zender doorheen zit
Fraaie saxofoniste trouwens! Zie filmpje Youtube.quote:
Het toch tenenkrommend kut manquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind deze wel geinig, eigenlijk.
Van het weekend heb ik bij mijn ouders alle afgeschermde kabels en stekkertjes weggesloopt en vervangen door afgeschermde dingen..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier is het eerder andersom...
Doordat er hier een kabelversterker in de meterkast hangt die niet helemaal goed is afgeschermt hoor ik opeens Q-music op de 96.8 FM als ik langs de meterkast loop, en ook in de rest van het huis is het erg moeilijk om 3FM goed uit de ether te halen...
Hoog tijd om dus eens een betere versterker te gaan zoeken.
Nee, sorry.quote:
Oja, dat Nederlandse bandje.. weet de naam zo ook niet. Leuk melodietje!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat Kanye West gejodel vond ik wél tenenkrommend, maar dat Nederlandse bandje wat ze daarna draaiden was weer een mooi liedje. Ik bedoel dat gothic-achtige nummer.
Good things end was dat toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, dat Nederlandse bandje.. weet de naam zo ook niet. Leuk melodietje!
Werk voor Jan Lul dusquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:53 schreef Glacier het volgende:
Van het weekend heb ik bij mijn ouders alle afgeschermde kabels en stekkertjes weggesloopt en vervangen door afgeschermde dingen..
Thanks, daar vroeg ik net naarquote:
Die in Amerika werkt ook nogquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:14 schreef Damzkieee het volgende:
Verliefd op iemand uit Australië
Handig.
quote:
Thanks Sirolf, het werkt!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had een foutje gemaakt, moet nu weer werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |