Ik heb nog geen snoezig badeendje, maar wel stickers, en da's al watquote:Op maandag 21 januari 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... zal ik voor badeend nr. 4 gaan? Als ik win is dat natuurlijk niet zo eerlijk tegenover de MetMichielinBadeend-loze luisteraars, maar hoe moet ik anders Sirolf inhalen?
Kwa aantal badeenden? Dan had je je slag moeten slaan op de Nieuwjaarsreceptie, daar werd je er bijna letterlijk mee doodgegooitquote:Op maandag 21 januari 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... zal ik voor badeend nr. 4 gaan? Als ik win is dat natuurlijk niet zo eerlijk tegenover de MetMichielinBadeend-loze luisteraars, maar hoe moet ik anders Sirolf inhalen?
Slijmen, hinten e.d. helpt niet! Echt niet, sorry! Gewoon eerlijkquote:Op maandag 21 januari 2008 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen snoezig badeendje, maar wel stickers, en da's al wat
Maar hopelijk win ik nog wel ooit een eendje met een of andere popkwis ofzo (DA'S EEN HINT MARICHA!)
Tja... ik ben natuurlijk wel bescheiden. Mn broertje en ik hebben toen allebei 1 badeend meegenomen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kwa aantal badeenden? Dan had je je slag moeten slaan op de Nieuwjaarsreceptie, daar werd je er bijna letterlijk mee doodgegooit
En dat is echt waar, Maricha laat echt letterlijk haar pen vallen om een kandidaat uit te zoeken.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Slijmen, hinten e.d. helpt niet! Echt niet, sorry! Gewoon eerlijk
Nou, dat wordt dan maar bidden, ondanks ik totaal niks heb met de hoge Heerquote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Slijmen, hinten e.d. helpt niet! Echt niet, sorry! Gewoon eerlijk
Wie denk je?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Wie gaat eigenlijk morgen en overmorgen Michiel vervangen?
Als iemand een weddenschap had willen afsluiten had ik mn geld er wel op gezet, maar de laatste keer werd Michiel vervangen door Bart.quote:
Hopelijk sneller dan de gemiddelde tijd die ze voor een album nemen...quote:Op maandag 21 januari 2008 19:27 schreef Timo20 het volgende:
Johan![]()
![]()
Wanneer komt er eigenlijk nieuw materiaal van hun?
Letterlijk met een pen?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:19 schreef Broekie het volgende:
En dat is echt waar, Maricha laat echt letterlijk haar pen vallen om een kandidaat uit te zoeken.
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hopelijk sneller dan de gemiddelde tijd die ze voor een album nemen...
'k heb het haar meerdere keren zien doen ja. Of ze het altijd met een pen doet weet ik niet, misschien gebruikt ze ook af en toe een potlood ofzoquote:Op maandag 21 januari 2008 19:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Letterlijk met een pen?
* Glacier zwaait naar Maricha
Dat heb je ook wel eens gei.....quote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb het haar meerdere keren zien doen ja. Of ze het altijd met een pen doet weet ik niet, misschien gebruikt ze ook af en toe een potlood ofzo
Toch ook wel de rest van het oeuvre van The Feeling?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb alvast een request-lijstje klaar staan, tijd om die de komende we(e)k(en) maar eens 1 voor 1 door te gaan faxen.
Met daarop o.a. New Musik (jaren 80!) en de nieuwe van The Feeling natuurlijk.
Natuurlijk, maar die staan wat lager op de lijst.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch ook wel de rest van het oeuvre van The Feeling?
This world of water toevallig? Da's een behoorlijke Eightieskneiter!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
... o.a. New Musik (jaren 80!)...
Jep!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
This world of water toevallig? Da's een behoorlijke Eightieskneiter!
quote:
Ik vind er niks aan eigenlijk.... Die stem is ook echt vreselijk, imo.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Deze single van Kane vind ik stiekem toch nog best goed...![]()
Al is het jammer van de stem van de zanger.
zwaait terugquote:Op maandag 21 januari 2008 19:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Letterlijk met een pen?
* Glacier zwaait naar Maricha
Je zou toch denken dat een keer alle combinaties van noten een keer gebruikt zijn... blijkbaar is dat moment gekomenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan eigenlijk.... Die stem is ook echt vreselijk, imo.
(Ik vind hem wel wat weg hebben van een versnelde "Lets go outside" van "George"....)(Ik hoor tegenwoordig overal een ander nummer in eigenlijk)
Grappig. Ik dacht altijd dat dit soort dingen gewoon digitaal gingenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef Broekie het volgende:
'k heb het haar meerdere keren zien doen ja. Of ze het altijd met een pen doet weet ik niet, misschien gebruikt ze ook af en toe een potlood ofzo
Weinig creatief jaar 2008....quote:Op maandag 21 januari 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een keer alle combinaties van noten een keer gebruikt zijn... blijkbaar is dat moment gekomen
heb liever dat 'ie zingt dan dat 'ie praatquote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan eigenlijk.... Die stem is ook echt vreselijk, imo.
(Ik vind hem wel wat weg hebben van een versnelde "Lets go outside" van "George"....)(Ik hoor tegenwoordig overal een ander nummer in eigenlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |