abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:13:47 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50891530

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80
81|82|83|84|85|86|87

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je in geen enkel lijstje.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke
STING = Thomas

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_50891594
* Mini_rulez zou eigenlijk tentamens moeten leren maar is door het huis aan het springen op 80's poedelrock.
Daar verbrand je vast ook wel wat energie mee. "Whoohoo, livin' on a prayer!"
Are you pondering what I'm pondering?
pi_50891598
en ook hier weer een meelees- tvp
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50891602
nog steeds erg blij

heb ontbeten met gerookte zalm, had geen zin in brood of zo dus alleen maar de zalm
pi_50891646
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Miss_S het volgende:
nog steeds erg blij

heb ontbeten met gerookte zalm, had geen zin in brood of zo dus alleen maar de zalm
Atkins zou het geweldig vinden.
pi_50891719
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Atkins zou het geweldig vinden.
zo past altijd alles wel bij een of ander dieet
pi_50891736
Oh trouwens, als je een resultaat gaat toevoegen kun je ook je omtrek invullen maar ik snap het niet helemaal. Je buikomtrek, is dat je taille of onder je navel? En je borstomtrek, is dat met of zonder bh?
pi_50891790
buikomtrek is je taille
en borstomtrek is met een goedzittende BH
(dus niet echt padded of push up gewoon een normale die steungeeft)
pi_50891871
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh trouwens, als je een resultaat gaat toevoegen kun je ook je omtrek invullen maar ik snap het niet helemaal. Je buikomtrek, is dat je taille of onder je navel? En je borstomtrek, is dat met of zonder bh?
buikomtrek is onduidelijk
op sommige sites staat buikomtrek en op andere het smalste punt
ik meet gewoon mijn taille
pi_50892038
je taille is toch het smalste punt?
iig het zit tussen je navel en je onderste rib op de helft
pi_50892117
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je taille is toch het smalste punt?
iig het zit tussen je navel en je onderste rib op de helft
ja maar dat is niet bij iedereen op hetzelfde punt
pi_50892149
mijn taille is het dikste daarom ben ik ook hier
pi_50892172
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn taille is het dikste daarom ben ik ook hier
ja maar dan is het toch niet je taille?
pi_50892229
Borstomtrek is ook wel vaag om te meten ja.. ik doe het zonder bh, maar met pyama.. nouja.. die borstomtrek vind ik niet het spannendste om af te vallen..
in 3 weken 5 cm bij mn taille en 2,2 kg kwijtgeraakt!!!

pi_50892231

beetje overdreven
maar mn buik is t dikst en dan kan er ook geen taille zijn
pi_50892290
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
beetje overdreven
maar mn buik is t dikst en dan kan er ook geen taille zijn
net onder je borsten toch?
kan me herinneren dat renske dat ook ooit zei
pi_50892330
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

net onder je borsten toch?
kan me herinneren dat renske dat ook ooit zei
nee gewoon vanaf mn navel en dan steeds dikker
alsof dat t midden is van een bolletje

nja beetje vaag

maar jij hebt peervorm en ik dus appelvorm
pi_50892362
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nee gewoon vanaf mn navel en dan steeds dikker
alsof dat t midden is van een bolletje

nja beetje vaag

maar jij hebt peervorm en ik dus appelvorm
ik ben geen peer maar zandloper
pi_50892402
Tall & Thin
Pear Shaped
Petite Apple
Shaped
Hourglass
Broad Shoulders
Full-Figured
Big Busted
Athletic
Small Busted

die heb je allemaal
ik weet ook niet preciess wat ik ben.. gewoon normaal met een dikke buik
pi_50892518
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tall & Thin
Pear Shaped
Petite Apple
Shaped
Hourglass
Broad Shoulders
Full-Figured
Big Busted
Athletic
Small Busted

die heb je allemaal
ik weet ook niet preciess wat ik ben.. gewoon normaal met een dikke buik
een peer is veel smaller boven
ik heb echt een taille (en die blijf je altijd zien ook als ik aan kom)
en boven en onder ongeveer even breed
dus dat is zandloper en geen peer

en een appel zit inderdaad alles rond de buik en weer hele smalle benen
pi_50892883
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tall & Thin
Pear Shaped
Petite Apple
Shaped
Hourglass
Broad Shoulders
Full-Figured
Big Busted
Athletic
Small Busted
Waar haal je dat lijstje vandaan? (en zit er ook een beschrijving bij?) Ik wil wel eens weten wat voor vreemd figuur ik ben xD

En ik kan het ik kan gewoon weer gezond eten zonder de neiging te hebben om te gaan snoepen! Heerlijk, komt gewoon door de kipfilet op brood (ik heb vandaag ontdekt dat ik kipfilet heerlijk vind, en daarna ook meteen geen behoefte meer heb aan zoetigheid of chocola)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50892934
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waar haal je dat lijstje vandaan? (en zit er ook een beschrijving bij?) Ik wil wel eens weten wat voor vreemd figuur ik ben xD

En ik kan het ik kan gewoon weer gezond eten zonder de neiging te hebben om te gaan snoepen! Heerlijk, komt gewoon door de kipfilet op brood (ik heb vandaag ontdekt dat ik kipfilet heerlijk vind, en daarna ook meteen geen behoefte meer heb aan zoetigheid of chocola)
kipfilet heb ik ook veel op brood gegeten maar ben ik nu een beetje tegen gegeten
ik probeer nu ook echt heel gevarieerd te eten
dus geen 2 dagen hetzelde ontbijt, of dezelfde dingen op brood
pi_50893175
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

ik googlede op apple shaped figure

http://www.edressme.com/dressesshape.html#SmallBusted
pi_50893852
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef DarkElf het volgende:
en ook hier weer een meelees- tvp
Voyeur
pi_50894611
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

een peer is veel smaller boven
ik heb echt een taille (en die blijf je altijd zien ook als ik aan kom)
en boven en onder ongeveer even breed
dus dat is zandloper en geen peer

en een appel zit inderdaad alles rond de buik en weer hele smalle benen
Nou, dan vraag ik me wel af wat ik dan ben, want ik heb en een dikke buik, en dikke benen

Over de TT, ik heb binnenkort geen vakantie meer als het goed is, wordt hopelijk snel gebeld om toch als alphahulp te gaan werken de komende 2 maanden

Pirates of the Caribbean3 was erg gaaf gister, alleen bij het kaartje in zat ook een grote bak met popcorn en een cola, en dat heb ik dus wel gehad, want betaal er wel voor. Vandaag dus maar weer een dagje gezond doen. Sporten zit er ook nog steeds niet in, dus deze week beschouw ik maar als een verloren week en dan gaan we er volgende week wel weer hard tegen aan als ik niet meer ongesteld ben
pi_50894638
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nou, dan vraag ik me wel af wat ik dan ben, want ik heb en een dikke buik, en dikke benen
dan ben je dik
pi_50894811
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

dan ben je dik
ja duh

maar onder welk figuur dat valt
pi_50896032
Nog even over buikomtrek: Deze meet je tussen je onderste rib en de bovenkant van je heupbot in. Bij mij valt dat net tussen het smalste (vlak onder borsten) en breedste (iets onder navel) in. Het moet ongeveer een klein stukje boven de navel zijn dan.
pi_50896410

Mijn pakje van Esprit is gearriveerd. Nou zit er een hele mooie broek in, maar hij is wel heeeeeeeeeeel erg laag. Als ik ga zitten ben ik echt een bouwvakker. Ook zie je mijn spekrichels nogal er bovenuit steken.

Maar hij is zo mooi! Zal k 'm houden of terugsturen? Oja in tegenstelling tot de dame op het plaatje vullen mijn benen de broek wél fatsoenlijk op.

woensdag 27 juni 2007 @ 13:29:28 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50896574
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef Plukie86 het volgende:

Mijn pakje van Esprit is gearriveerd. Nou zit er een hele mooie broek in, maar hij is wel heeeeeeeeeeel erg laag. Als ik ga zitten ben ik echt een bouwvakker. Ook zie je mijn spekrichels nogal er bovenuit steken.

Maar hij is zo mooi! Zal k 'm houden of terugsturen? Oja in tegenstelling tot de dame op het plaatje vullen mijn benen de broek wél fatsoenlijk op.

[afbeelding]
houden .
Goede motivatie om je spekribbels weg te krijgen . En als je een niet al te strak shirtje eronder doet kan het prima . En als je spekribbels weg zijn, staat 'ie helemaal mooi .
Niet meer actief op Fok!
pi_50896609
Denk je dat je hem graag zult dragen en dat je je op je gemak voelt als je hem aanhebt?
Zo ja: houden! Zo nee: terugsturen en verder zoeken. Een goed zittende spijkerbroek kan je figuur redden, maar een slecht zittende kan het ook verpesten.
pi_50896636
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

houden .
Goede motivatie om je spekribbels weg te krijgen . En als je een niet al te strak shirtje eronder doet kan het prima . En als je spekribbels weg zijn, staat 'ie helemaal mooi .
Haha das wel een goeie! Als ik 'm hou, kan ik 'm de eerste tijd dan alleen met een lang shirt of een jasje aan. Maar acht, het is toch zomer dus ik zal de broek in september denk ik pas vaak dragen.
Het is gewoon zo'n mooie broek, en ook nog eens enorm afgeprijsd (je dacht toch niet dat ik 80 euro voor een broek ging neerleggen....)
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Denk je dat je hem graag zult dragen en dat je je op je gemak voelt als je hem aanhebt?
Zo ja: houden! Zo nee: terugsturen en verder zoeken. Een goed zittende spijkerbroek kan je figuur redden, maar een slecht zittende kan het ook verpesten.
Ik denk dat ik de broek de hele middag maar aan ga houden om te kijken of ik me er lekker genoeg in voel. Anders doe ik 'm inderdaad niet vaak aan...
pi_50896813
Ik ben een hourglassfiguurtje volgens mij .
Ik zou een broek die niet lekekr zit terugsturen denk ik. Ik heb liever een broek die goed zit als ik hem net heb, dan dat ik me erin moet 'lijnen' ofzo: je weet niet zeker of 'ie dan wel goed zit...
pi_50896963
Ik zou idd eerst kijken of je je er in op je gemak voelt en het lekker zit als je hem een tijd aan hebt en dan kijken of je hem houdt of terugstuurt.

Heeft iemand tips over gezond broodbeleg, want eet nu eigenlijk altijd 20+ smeerkaas of tosti's, maar zou niet weten wat nog meer gezond is, kipfilet vind ik niet echt lekker nl
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:43:31 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50897021
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:41 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou idd eerst kijken of je je er in op je gemak voelt en het lekker zit als je hem een tijd aan hebt en dan kijken of je hem houdt of terugstuurt.

Heeft iemand tips over gezond broodbeleg, want eet nu eigenlijk altijd 20+ smeerkaas of tosti's, maar zou niet weten wat nog meer gezond is, kipfilet vind ik niet echt lekker nl
sandwichspread? Aardbeien? Tomaat?
En gewone 20/30+ kaas kan ook best.

Ik eet vanavond kip van de Jumbo. Moet weer vroeg eten enzo ivm bootcamp. En dan morgen weer even normaal, hoor .

/slaps herself.

Na vanavond zijn m'n sportcursussen voorbij, dus kan ik alleen nog maar hardlopen en fietsen. Fietsen wordt niks met dit weer, maar met hardlopen ga ik zekers door .
Niet meer actief op Fok!
pi_50897158
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

sandwichspread? Aardbeien? Tomaat?
En gewone 20/30+ kaas kan ook best.

.
sandwichspread en gewone kaas hou ik niet van ( ben sowieso al geen brood eter) maar kan idd wel es gewoon wat fruit op brood doen ja
pi_50897191
Met de lunch o.a. lekker witte boterhammen met aardbeien met een klein beetje suiker gegeten
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:49:18 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50897230
witte boterhammen, foei .

Ik vind grof volkoren echt het allerlekkerst. Of anders waldkorn of mueslibollen oid. Donker + pitten = .
Niet meer actief op Fok!
pi_50897282
Fruit op boterhammen? Rare combinatie denk ik momenteel

Ik vanmiddag boterhammen met kipfilet en filet de saxe gegeten. Daarnaast een kom soep. Vanavond eten we waarschijnlijk kip met aardappelen en appelmoes. Verder nog niet veel gesnoept en het aantal cl ( ) water op een dag gaat ook omhoog
pi_50897284
quote:

Rosbief, fricandeau, casselerrib, achterham en dat soort dingen, lekker met peper en zout of een beetje mosterd. Filet Americain is ook mager, of magere leverworst/paté. Anders kun je ook bijv. tzaziki of magere kruidenkaas met plakjes komkommer op brood eten, da's ook weer eens wat anders.
-edit- Soep is natuurlijk ook altijd lekker bij brood.
pi_50897323
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Rosbief, fricandeau, casselerrib en dat soort dingen, lekker met peper en zout of een beetje mosterd. Filet Americain is ook mager, of magere leverworst/paté. Anders kun je ook bijv. tzaziki of magere kruidenkaas met plakjes komkommer op brood eten, da's ook weer eens wat anders.
-edit- Soep is natuurlijk ook altijd lekker bij brood.
Ja uhm, niks van wat je zegt lust ik dus Maar toch bedankt hoor

Met brood ben ik echt een moeilijke eter

Weer eens soep maken kan ik ook wel doen ja, heb ik ook een tijdje gedaan, dat vind ik wel lekker
pi_50897352
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Viking84 het volgende:
witte boterhammen, foei .

Ik vind grof volkoren echt het allerlekkerst. Of anders waldkorn of mueslibollen oid. Donker + pitten = .
Ik ben ook voornamelijk van de volkoren (brood, knackebrod) en de vezels (all bran plus)
Maar aardbeien moet gewoon op wit brood
pi_50897422
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:50 schreef StefanieV het volgende:
Fruit op boterhammen? Rare combinatie denk ik momenteel
Brood met aardbeien Daar kun je me midden in de nacht voor wakker maken.

@ Sylvana: Misschien rookvlees of filet americain? Ik eet zelf wel vaak 30+ kaas op brood, en dan met tomaat en/of komkommer. Ham is volgens mij ook best mager. En jam en appelstroop vallen ook best mee, er zit wel suiker in maar geen vet.
Volgens mij valt er op broodbeleg niet echt enorm veel te bezuinigen, het zal misschien 20 kcal per boterham schelen. Zolang je geen dikke klodders boter of andere dingen dik erop smeert zal het wel meevallen.
pi_50897462
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef STING het volgende:
Maar aardbeien moet gewoon op wit brood
Nietes, gewoon op bruin brood. Of op een beschuitje
pi_50897507
quote:

Rinse appelstroop?
pi_50897615
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:57 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Rinse appelstroop?

Is inderdaad gezond, goed voor je ijzer, wat je als sporter harder nodig hebt
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:03:01 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50897704
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Nietes, gewoon op bruin brood. Of op een beschuitje
uhuh .

Bruin brood heerst . En ik wil idd ook nog eens met m'n boterhammen experimenteren.

Ham is niet per definitie mager. Schouderham en achterham wel, Yorkham niet (maar dat zie je zelf wel aan die dikke vetranden ).
Niet meer actief op Fok!
pi_50897753
Bruinbrood fanaten
Die hetze tegen wit brood, onbegrijpelijk
pi_50897770
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:54 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Brood met aardbeien Daar kun je me midden in de nacht voor wakker maken.

@ Sylvana: Misschien rookvlees of filet americain? Ik eet zelf wel vaak 30+ kaas op brood, en dan met tomaat en/of komkommer. Ham is volgens mij ook best mager. En jam en appelstroop vallen ook best mee, er zit wel suiker in maar geen vet.
Volgens mij valt er op broodbeleg niet echt enorm veel te bezuinigen, het zal misschien 20 kcal per boterham schelen. Zolang je geen dikke klodders boter of andere dingen dik erop smeert zal het wel meevallen.
jam en appelstroop lust ik wel, en van jam heb je ook een light versie toch?

ik vind aardbeien vooral lekker op een beschuitje
pi_50898004
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef STING het volgende:
Bruinbrood fanaten
Die hetze tegen wit brood, onbegrijpelijk
Juist heel begrijpelijk. Witbrood is gewoon minder gezond dan bruin brood. En ik word er niet vol van, dus dat schiet niet op.
pi_50898486
Bij bepaalde dingen hoort inderdaad echt witbrood. Aardbeien bv.

Tevens een kleine aanmelding
Ik ben een acht weekjes terug gestopt met roken en er zit nu al 5 kilo extra aan.
Die wil ik er dus echt weer af. Ik snoep sinds kort dus helemaal niet meer.

Gelukkig was ik al voordat ik gestopt was met roken begonnen met sporten. Ik volg twee keer in de week een spinning les en probeer daarnaast ook nog hard te lopen.
Maar ik zag gister, ondanks dat ik dus fanatiek sport en gezond eet, dat er WEER een kilo bij was gekomen

Ik snap het niet en vind het stom

Maar goed een tvptje dus. Eens kijken of ik wat van jullie adviezen op kan volgen.
Kipfilet op brood was al een goede. Volgens mij vind ik dat best lekker
pi_50898531
welkom zoutig en veel succes
pi_50898577
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:11 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Juist heel begrijpelijk. Witbrood is gewoon minder gezond dan bruin brood. En ik word er niet vol van, dus dat schiet niet op.
haphaphap
pi_50899380
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:26 schreef STING het volgende:
haphaphap

Welkom Zoutig en succes. Goed van je dat je gestopt bent met roken!
pi_50899503
Bedankt
pi_50899700
Welkom hier, ik ben ook weer nog maar begonnen met het volgen van het topic Alleen moet ik nog beginnen sporten
pi_50899767
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef zoutig het volgende:
Bij bepaalde dingen hoort inderdaad echt witbrood. Aardbeien bv.

Tevens een kleine aanmelding
Ik ben een acht weekjes terug gestopt met roken en er zit nu al 5 kilo extra aan.
Die wil ik er dus echt weer af. Ik snoep sinds kort dus helemaal niet meer.

Gelukkig was ik al voordat ik gestopt was met roken begonnen met sporten. Ik volg twee keer in de week een spinning les en probeer daarnaast ook nog hard te lopen.
Maar ik zag gister, ondanks dat ik dus fanatiek sport en gezond eet, dat er WEER een kilo bij was gekomen

Ik snap het niet en vind het stom

Maar goed een tvptje dus. Eens kijken of ik wat van jullie adviezen op kan volgen.
Kipfilet op brood was al een goede. Volgens mij vind ik dat best lekker
Gun jezelf wel de tijd om je aan te passen.
Vooral als je net gestopt bent met roken, zal je lichaam zich nog verder gaan aanpassen.
Met spinning (hoog intensiteit) bevorder je trouwens wel de groei van je beenspieren, wat niet bevordelijk is voor een lager gewicht, maar dat is niet erg natuurlijk.

Maar je voedsel verder fine-tunen is natuurlijk niet onbelangrijk.
Kans dat je nog zaken in je eetpatroon hebt zitten, welke niet bijdragen aan afvallen.
Voorbeeld, ik was vroeger altijd flink aan de jus . Ik dronk het als frisdrank zeg maar, een paar pakken per week. Laat daar nu net vrij veel calorien in zitten Drink het nu nog steeds, maar een stuk minder.
pi_50900873
Ik stond vanmorgen om kwart voor 9 in de sportschool. Tot half 10 nog sportief gedaan ook. Vanavond naar de diploma uitreiking van mijn jongste zusje en daarna (als het weer het wil) nog even fietsen.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:03:28 #59
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_50902446
Niks vakantie hier Ik moet deze week nog opdrachten inleveren enzo..... volgende week nog tentamens en dan maar kijken of ik uberhaupt wel genoeg punten heb
Bernie en ik zijn tof.
pi_50902563
ik heb al heel lang vakantie
van dat ik begon ben ik trouwens 900 gr afgevallen ookal kan ik al een week niet sporten
das wel hot
pi_50902580
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb al heel lang vakantie
van dat ik begon ben ik trouwens 900 gr afgevallen ookal kan ik al een week niet sporten
das wel hot
ondanks al dat bier?
pi_50902617
hahaha ja..

maar ik ben nu al in week 4
dus als ik t beter had gevolgd was het misschien 3 kg
pi_50903377
Ik zit nu op 76 kg. Als ik onder de 75 ga zitten ga ik het echt vieren!
pi_50903414
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:29 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik zit nu op 76 kg. Als ik onder de 75 ga zitten ga ik het echt vieren!
Taart voor het hele topic!
pi_50903548
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:30 schreef STING het volgende:

[..]

Taart voor het hele topic!
Ja, magere kwarktaart
pi_50903603
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ja, magere kwarktaart
Ok, houden we je aan!
pi_50903652
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef STING het volgende:

[..]

Ok, houden we je aan!
Dan moeten we meeten ofzo
pi_50903727
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:37 schreef BabblingBrook het volgende:
Dan moeten we meeten ofzo
Ik wil wel meeten maar geen taart
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50903961
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:38 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik wil wel meeten maar geen taart
Wat dan wel? Trosje tomaatjes voor je meenemen?
pi_50904145
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:44 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Wat dan wel? Trosje tomaatjes voor je meenemen?
Roomboter, volle yoghurt en pindakaas.
pi_50904456
ik heb koekjes gevonden van 90kcal per stuk
omg
das gezond toch

In de kast... maar ik eet ze niet op
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:06:53 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50904762
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:49 schreef STING het volgende:

[..]

.
Niet meer actief op Fok!
pi_50904830
shrek was ook leuk vanmiddag
wel een beetje popcorn en chocomelk op (daar had ik al een week zin in)
maar goed moet kunnen hield er met mijn lunch al rekening mee
pi_50904978
quote:

[..]

Kun je ook taart mee maken
pi_50905063
quote:
Dat smaakt toch niet bij elkaar...
Nootjes!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50906360
smaakt volle yoghurt heel anders dan magere?
heb nog nooit volle yoghurt op

ik ga vanavond trouwens niet dansen net ongesteld geworden
pi_50907305
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef Miss_S het volgende:

ik ga vanavond trouwens niet dansen net ongesteld geworden
ja niet zo waterig gewoon lekker romig en vol van smaak
pi_50907309
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef Miss_S het volgende:
Tja, voller. Minder zuur, en wat romiger. Maar ik eet bijna nooit magere yoghurt, dus als je het echt wilt vergelijken, probeer
pi_50907352
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Tja, voller. Minder zuur, en wat romiger. Maar ik eet bijna nooit magere yoghurt, dus als je het echt wilt vergelijken, probeer
nee ik hou het wel bij mijn magere yoghurt
ik ben sowieso niet echt van de zuivel
pi_50907423
Ik ben ook niet echt van de zuivel, enige zuivel dat ik binnenkrijg is (smeer)kaas en die vitalineabakjes

Ik ga zo voor de verandering eens geen Oosters of pasta eten, maar krieltjes, cordon blue en Mexicaanse groentenmix
pi_50907867
Bah, gisteren de stomste verjaardag ooit Halve dag gestudeerd, daarna was ik het zo beu dat het gewoon niet meer ging. Ging ik maar vroeg naar bed enzo in de hoop dat de dag snel over zou gaan
Het tentamen ging gelukkig wel redelijk, dus ik heb wel goede hoop.
Daarna lekker hardgelopen 4x 8 minuten met afwisselend 1 en 2 minuten rust. Op zo'n moment merk je echt dat de conditie flink vooruit gaat! Maar nu gaat hetwel snel, want vrijdag moet ik 10,10,12 minuten lopen
Weegschaal gaf net met kleding 61,6 aan, aangezien ik normaal 's ochtends weeg lijkt dat ook de goede kant op te gaan.
Het mooi kotsende meisje.
pi_50909531
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bah, gisteren de stomste verjaardag ooit Halve dag gestudeerd, daarna was ik het zo beu dat het gewoon niet meer ging. Ging ik maar vroeg naar bed enzo in de hoop dat de dag snel over zou gaan
Het tentamen ging gelukkig wel redelijk, dus ik heb wel goede hoop.
Watdan? Wilden ze de taart met een trechter naar binnen werken omdat je afsloeg? Of niet iets in die geest...
pi_50909646
Er was niet eens taart! Alleen ik, een dikke stapel boeken, een computer en een k&k maaltijd van de aldi

(ja ik haal het nog wel in hoor, en ik heb er natuurlijk zelf voor gekozen, maar tòch... )
pi_50909660
aaahw
was er niemand om het ook niet een klein beetje te vieren
pi_50910003
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
aaahw
was er niemand om het ook niet een klein beetje te vieren
Nee, maar dat heb ik wel zelf aangegeven, omdat ik wel graag zomervakantie wil (en niet wil herkansen tijdens de vakantie). Van het weekend wordt het wel leuk hoor
pi_50910075
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Er was niet eens taart! Alleen ik, een dikke stapel boeken, een computer en een k&k maaltijd van de aldi

(ja ik haal het nog wel in hoor, en ik heb er natuurlijk zelf voor gekozen, maar tòch... )
O je was zelf jarig, had je idd gezegd .

Dan gaan wij toch even voor je zingen?

Lang zal ze leven 3x
In de gloriaaaaa 3x

Ik vind de TT klote, ik zich nu nog in recordtempo een heel stuk microbiologie voor morgen in mijn kop te stampen -> onmogelijke opgave
pi_50910317
ik heb maagpijn
dat krijg ik als ik eens een keer snoep
pi_50912026
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef Plukie86 het volgende:
Lang zal ze leven 3x
In de gloriaaaaa 3x
Jaaa!!

Vandaag zijn we blij
Vandaag zijn we blij
Waarom waarom waarom
Waarom waarom waarom
Omdat
Omdat
Omdat zij jarig is
Daarom!

(ja, ik weet ook dat het gisteren was, maar dat past niet in het ritme )
pi_50912032
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef Miss_S het volgende:
ik heb maagpijn
dat krijg ik als ik eens een keer snoep
FOEI
Onee, dat zei je maag ook al, dus dat hoef ik niet te doen
Wel jammer dat je daar zo'n last van hebt (wat heb je eigenlijk gegeten dan?).
pi_50912632
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:20 schreef Alcarin het volgende:

[..]

FOEI
Onee, dat zei je maag ook al, dus dat hoef ik niet te doen
Wel jammer dat je daar zo'n last van hebt (wat heb je eigenlijk gegeten dan?).
popcorn en een paar tumtums
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:34:52 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50912677
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef Plukie86 het volgende:
Ik vind de TT klote, ik zich nu nog in recordtempo een heel stuk microbiologie voor morgen in mijn kop te stampen -> onmogelijke opgave
sorry . Maar een troost: ik heb ook nog geen vakantie. Moet ook nog een onderzoeksverslag afschrijven vóór 1 augustus (maar liever heb ik het volgende week al af ).
Niet meer actief op Fok!
pi_50912817
Hier ook nog geen echte vakantie, moet nog een jaartoets en dan ben ik er wel vanaf (op 2 hers na dan ), het weer zit ook al niet mee nog steeds maar er is wel een hoop stress van me af al, dus ik voel me al een stuk beter
pi_50913949
Nou ja, ik moet ook niet zo zeuren. Morgen om 14.00, dan heb ik vakantie.

Ben de halve dag al misselijk. De oorzaak: tsja, maandag postte ik het al. Ik voelde me zonet zo naar, dat ik de rest van het ongezonde spul heb weggegooid. Dat heb ik ook weer afgeleerd.... Hoef voorlopig even geen chocolade meer. Oja, druiven helpen dus tegen misselijkheid.
Bah, wat ben ik soms toch een idioot.
pi_50914273
ik heb al een maand vakantie
pi_50917622
Ik heb al 7 uur vakantie

Mijn ring valt van mijn vinger...Toen het nog warm was, ging het wel, maar de combinatie van afvallen en koud weer zorgt voor dunne vingers blijkbaar
Hoe maak ik een ring kleiner?
pi_50917881
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Alcarin het volgende:

Hoe maak ik een ring kleiner?
Uh, niet? Andere vinger kiezen?

Ik heb mezelf in nieuwe broek nog eens uitgebreid bestudeerd in de spiegel, en ik ga 'm toch houden. Als ik de broek aan heb met een wat langer shirtje, zie je er niks van.
pi_50918224
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef Plukie86 het volgende:
Uh, niet? Andere vinger kiezen?
Om een andere vinger hoort ie niet...Hij hoort om mijn ringvinger!
Nou ja, ik doe er wel wat tape omheen aan de achterkant, en dan ga ik binnenkort maar eens naar de juwelier
pi_50920110
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bah, gisteren de stomste verjaardag ooit
Gefeliciteeerd!!!!!!!
Dat je maar een grote veiligheidsspeld mag worden

pi_50921926
Te laat .
pi_50922207
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Kroekroek het volgende:
Te laat .
Beter laat dan nooit
pi_50924737
Saskia, ik zit net je weblog te lezen, en het gaat wel erg hard bij jou zeg

dag 22: 74 kg
dag 23: 73 kg
dag 24: 72 kg

*jaloers is*
pi_50926954
Goedemorgen allemaal! In zeeland is de lucht mooi blauw met slechts een enkel wolkje en ik ben weer terug op m'n historisch lage gewicht (ondanks de gigantische snaaipartij van afgelopen week). Reden genoeg om blij te zijn dus .
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef STING het volgende:

[..]

Gefeliciteeerd!!!!!!!
Dat je maar een grote veiligheidsspeld mag worden
Ik denk dat dat er niet meer inzit, ik groei alleen nog in de breedte vrees ik. Mag nu wel legaal naar het casino mocht ik dat willen
pi_50927079
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 01:25 schreef Sylvana het volgende:
Saskia, ik zit net je weblog te lezen, en het gaat wel erg hard bij jou zeg

dag 22: 74 kg
dag 23: 73 kg
dag 24: 72 kg

*jaloers is*
ik weeg na het weekend altijd veel meer
maar dat is binnen twee dagen dan weer normaal
pi_50927228
Gisteren lekker naar de Griek geweest: 68,5 > 68,2.
Ondanks het uitleven dus toch naar beneden, kennelijk hou ik aan het begin van m'n herstelperiode na het sporten een hoog vochtniveau ofzo

[ Bericht 3% gewijzigd door STING op 28-06-2007 08:32:57 ]
pi_50928816
ik woog vanmorgen nog maar 71,5
leuk natuurlijk maar nu had ik vannacht ook weer last van maagpijn
en online staat als je last van je maag hebt en je gewicht verliest beter naar de dokter kan gaan....
maar goed ik kijk het nog wel ff aan, was voor het eerst sinds een week dat ik maagpijn had
pi_50929270
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb koekjes gevonden van 90kcal per stuk
omg
das gezond toch

In de kast... maar ik eet ze niet op
Mariabiscuitjes zijn maar 28 kcal per stuk ofzo .
pi_50929397
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:
ik woog vanmorgen nog maar 71,5
leuk natuurlijk maar nu had ik vannacht ook weer last van maagpijn
en online staat als je last van je maag hebt en je gewicht verliest beter naar de dokter kan gaan....
maar goed ik kijk het nog wel ff aan, was voor het eerst sinds een week dat ik maagpijn had
Heb je vaker maagpijn dan? Met gewichtsverlies wordt meestal ongewild bedoeld, dat is bij jou dus niet het geval.
Je kan eens proberen of het minder wordt met minder koffie/gekruid eten/alcohol/in plaats van aspirine paracetamolletje nemen bv.
  donderdag 28 juni 2007 @ 10:22:46 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50929458
Gaat ineens wel erg rap hè, Miss_S . Ik hoop niet dat er wat aan de hand is.
Niet meer actief op Fok!
pi_50929506
Lintworm
pi_50929629
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Heb je vaker maagpijn dan? Met gewichtsverlies wordt meestal ongewild bedoeld, dat is bij jou dus niet het geval.
Je kan eens proberen of het minder wordt met minder koffie/gekruid eten/alcohol/in plaats van aspirine paracetamolletje nemen bv.
ik had er vorige week dan last van toen ik buikgriep had en afgelopen nacht
pi_50929676
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:24 schreef BabblingBrook het volgende:
Lintworm
daar val je niet van af, krijg je alleen beetje maagklachten van

maar goed kan inderdaad dat er niets aan de hand is
iedereen heeft wel een keer maagpijn en kan ook zijn dat ik nog niet helemaal beter ben van die buikgriep dat is pas een paar dagen geleden
pi_50929770
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

daar val je niet van af, krijg je alleen beetje maagklachten van

maar goed kan inderdaad dat er niets aan de hand is
iedereen heeft wel een keer maagpijn en kan ook zijn dat ik nog niet helemaal beter ben van die buikgriep dat is pas een paar dagen geleden
Val je wel van af. Dat beestje eet mee met alles wat jij opeet en pikt ook je vitamientjes af.
pi_50929874
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Val je wel van af. Dat beestje eet mee met alles wat jij opeet en pikt ook je vitamientjes af.
het is een fabeltje dat je je vermagerd door een lintworm

maar goed als he wel zo was wel handig bij het afvallen

ik ben nu gewoon erg blij met die 71,5
en als ik over een week nog last heb van mijn maag dan ga ik wel naar de dokter maar ik denk bijna dat het door de snoep en chocolademelk kwam
pi_50929886
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Jij wil haar gewoon bang maken met vieze beesten

Edit: je kan wel degelijk flink afvallen van wormen, maar van de wormpjes die in NL het meest voorkomen eigenlijk niet (enterobiasis, bijna alle kleine kindjes hebben ze wel eens gehad).
Heb ooit gehoord dat het een trend is geweest om jezelf een worm aan te doen om af te vallen
pi_50930469
Edit: laat maar, doe het wel via PM.
pi_50930853
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Jij wil haar gewoon bang maken met vieze beesten

Edit: je kan wel degelijk flink afvallen van wormen, maar van de wormpjes die in NL het meest voorkomen eigenlijk niet (enterobiasis, bijna alle kleine kindjes hebben ze wel eens gehad).
Heb ooit gehoord dat het een trend is geweest om jezelf een worm aan te doen om af te vallen
in nederland is het inderdaad niet zo spannend met wormpjes
pi_50931384
Ok, ik mocht weer wegen, want mijn scriptie is af.
Het resultaat: 75. Dus de weekendkilo is er in elk geval weer af. Nu alleen nog wat meer eraf zien te krijgen
pi_50931466
Wat een losse opmerking over een lintworm niet teweeg kan brengen aan discussie
pi_50931516
Katten hebben trouwens wel eens wormen, ook in Nederland, en dan gaan ze zich helemaal vol vreten en de hele dag zeuren om eten en toch dun blijven
pi_50932240
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef STING het volgende:
Wat een losse opmerking over een lintworm niet teweeg kan brengen aan discussie
jij ziet wel overal een discussie in he
pi_50932265
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:27 schreef Alcarin het volgende:
Katten hebben trouwens wel eens wormen, ook in Nederland, en dan gaan ze zich helemaal vol vreten en de hele dag zeuren om eten en toch dun blijven
dan heeft mijn kat dat niet
die zeurt wel de hele dag om eten maar is niet mager
pi_50932395
Ik ben weer nogal aan het zondigen deze week, gisteren stond de weegschaal dan ook op 73,3. Maar we komen er wel, ooit In feite ben ik al blij met wat ik nu heb behaald, maar meer is altijd leuk
pi_50932555
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:51 schreef StefanieV het volgende:
Ik ben weer nogal aan het zondigen deze week, gisteren stond de weegschaal dan ook op 73,3. Maar we komen er wel, ooit In feite ben ik al blij met wat ik nu heb behaald, maar meer is altijd leuk
Zelfde hier. En na een week vol slecht eten is er dan toch eindelijk gerechtigheid: halve kilo erbij. Stiekem wel blij om te merken dat er nix mis met me is ofzo, omdat ik opeens alles kon eten zonder problemen. Maarja, minder leuk: komende dagen eet ik steeds buiten de deur of heb ik feesten (vanavond BBQ, gelukkig hou ik daar al niet zo van) morgen geen training, zaterdag hele dag Walibi met familie (en dan ook BBQ) en 's avonds feest en zondag uit eten ... Alle leuke/gezellige dingen in 5 dagen gepropt, na 4 weken nix leuks en alleen maar leren

Vandaag: Windows opnieuw installeren op mn computer, hij loopt nogal vast en begint helemaal door te draaien. Krijg misschien hulp van mn vriendje, en anders gaat deze ramp met computers het zelf proberen
pi_50932638
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij ziet wel overal een discussie in he
wat hierboven staat, heet een discussie, kan ik ook verder weinig aan doen
een discussie is niet per definitie negatief
pi_50932897
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zelfde hier.
Inderdaad, en nu het vakantie is, gaat het er niet beter op worden.. Ieder weekend heb k wel iets te doen, verjaardagen, vrijgezellenfeest, daarna huwelijk, daarna BBQ met het werk en zo blijven we verder gaan Nuja, in de week wat gezonder eten, en zo moet het lukken
pi_50933081
Ik zit de hele week al op 57.4, geen dag dat er een ons boven of onder zat. Ik ben niet meer ongesteld, dus ga vandaag toch nog maar ff sporten

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 28-06-2007 13:10:15 ]
pi_50934623
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:16 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Mariabiscuitjes zijn maar 28 kcal per stuk ofzo .
ja maar deze zijn met chocolade en toffeee
pi_50935111
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:10 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit de hele week al op 57.4, geen dag dat er een ons boven of onder zat. Ik ben niet meer ongesteld, dus ga vandaag toch nog maar ff sporten
geen zin om up te daten?
kan wel handig zijn voor later
pi_50935544
Morgen is pas weer mn updatedag, ik update 1 keer in de week

Ik dacht dus gister, ga voor de verandering eens niet Oosters eten, maar krieltjes, cordon blue en zo'n klein potje groenten ( gister Mexicaanse groentenmix, vandaag doperwtjes festini) dat doe ik dus echt niet meer , want dan is mn avondeten bijna 800 cal Kom totaal dan op 1700 cal uit vandaag

ontbijt: 2 plakken ontbijtkoek/ glas limonade ( 185 cal)
lunch: 4 sneeen bruin brood + 2 plakken kaas/ limonade (495 cal)
avondeten: krieltjes, cordon blue, doperwtjes festini/ cola light ( 790 cal)
tussendoor: meloen ( 4 schijven) /2 glazen limonade, 1 glas cola light ( 230 cal)
pi_50935876
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:26 schreef Sylvana het volgende:
Morgen is pas weer mn updatedag, ik update 1 keer in de week

Ik dacht dus gister, ga voor de verandering eens niet Oosters eten, maar krieltjes, cordon blue en zo'n klein potje groenten ( gister Mexicaanse groentenmix, vandaag doperwtjes festini) dat doe ik dus echt niet meer , want dan is mn avondeten bijna 800 cal Kom totaal dan op 1700 cal uit vandaag

ontbijt: 2 plakken ontbijtkoek/ glas limonade ( 185 cal)
lunch: 4 sneeen bruin brood + 2 plakken kaas/ limonade (495 cal)
avondeten: krieltjes, cordon blue, doperwtjes festini/ cola light ( 790 cal)
tussendoor: meloen ( 4 schijven) /2 glazen limonade, 1 glas cola light ( 230 cal)
Het voedingscentrum zegt van totaal 480 kcal voor je avondmaaltijd?

Product Aantal Eenheid Kilocalorieën
Aardappelen gebakken 2 opscheplepel 110 kcal
Doperwten 100 gram 60 kcal
Cordon Bleu 1 stuks (140 gram) 310 kcal
Totaal aantal kcal: 480

Of zit ik er heel erg naast qua hoeveelheden?
pi_50936187
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:34 schreef poppetje22 het volgende:

[..]

Het voedingscentrum zegt van totaal 480 kcal voor je avondmaaltijd?

Product Aantal Eenheid Kilocalorieën
Aardappelen gebakken 2 opscheplepel 110 kcal
Doperwten 100 gram 60 kcal
Cordon Bleu 1 stuks (140 gram) 310 kcal
Totaal aantal kcal: 480

Of zit ik er heel erg naast qua hoeveelheden?
ja, ik heb 350 gram gebakken aardappelen en 140 gram doperwten ingevuld

2 opscheplepels is 110, 350 gram is 396, wat een verschil zeg
pi_50936391
wel veel zeg, 350 gram aardappelen?!! Misschien had je daar een beetje op moeten bezuinigen
pi_50936427
Tja, dat zijn van die dubbelpakken grote krieltjes van 700 gram van CelaVita, dus dan zit in 1 helft 350 gram, maar ik krijg het echt makkelijk op? Ik ben ook echt een avondeter...

Maar dat wordt dus flink sporten strax
pi_50938418
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:47 schreef Sylvana het volgende:
Tja, dat zijn van die dubbelpakken grote krieltjes van 700 gram van CelaVita, dus dan zit in 1 helft 350 gram, maar ik krijg het echt makkelijk op? Ik ben ook echt een avondeter...

Maar dat wordt dus flink sporten strax
dat is inderdaad wel veel voor een iemand
jij houd wel van aardappelen?
ik eet dan echt nauwelijks 100 gram
pi_50939140
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef poppetje22 het volgende:
wel veel zeg, 350 gram aardappelen?!! Misschien had je daar een beetje op moeten bezuinigen
Ik vind het ook veel! Zo'n bakje eet ik met z'n 2-3en van, met gemak. Ik denk dat je daar wel wat op kunt bezuinigen voor de volgende keer hoor.
pi_50940838
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:02 schreef Plukie86 het volgende:
Ik vind het ook veel! Zo'n bakje eet ik met z'n 2-3en van, met gemak. Ik denk dat je daar wel wat op kunt bezuinigen voor de volgende keer hoor.
Ik vind dat helemaal niet veel...
Ik eet ook zo'n bakje op als ik dat eet, alleen eet ik nooit aardappelen.
Mijn vriend eet met gemak allebei die bakjes op. Je moet toch eten
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:47:08 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50942443
Je hebt ook van die Cela Vita countrykrieltjes. Zak van 425 gram. Ik deel altijd zo'n zak met Mark, dus ik eet ook wel ruim 200 gram dan. En daar zitten niet veel calorieën in, hoor. Minder dan ik dacht iig. Stukje vlees erbij + worteltjes oid. Ik heb weer een eetidee voor straks .
Niet meer actief op Fok!
pi_50943296
Ik eet haast nooit aardappels, en als ik het eet dan is het dus krieltjes of schijfjes, en daar eet ik dus idd met gemaak 300-350 gram van. Met rijst precies hetzelfde, eet ik ook wel 200 gram van op in mn eentje.

Ik ben weer terug uit de sportschool en het was echt lekker Eerst 10 minuten gefietst, toen 3 kwartier krachttraining gedaan ( 11 apparaten) en toen nog 35 minuten op de crosstrainer. Goed bezig geweest dus al zeg ik het zelf Met die cardio 300 cal verbrand, en dan nog 3 kwartier kracht, wat zal dat zijn, 200 cal ofzo? Naja, iig, wel weer genoeg om vandaag toch een beetje normaal uit te komen ondanks die 1700 cal aan eten.
pi_50944689
Aardappelen gepoft uit de magnetron zijn ook lekker. Schoonboenen, inprikken met vork, ongeveer 3 minuut per aardappel (dus 3 aardappelen is ongeveer 10 minuten), omdraaien, dan nog eens 1 minuut per aardappel. Aluminiumfolie eromheen en nog even 10 minuutjes laten liggen (dan kook ik meestal de rest van het eten) - en ze zijn klaar! Veel lekkerder dan gekookt, en: vetvrij .
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:10:23 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50945130
Ik heb nu dus die aardappeltjes van de plus. 160 calorieën per portie (= zo'n 200 gram).
Niet meer actief op Fok!
pi_50946697
zo net terug van mijn diploma uitreiking was wel gezellig
wel een paar glaasjes rose op
  donderdag 28 juni 2007 @ 19:06:06 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50946731
en wat had je aan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_50946835
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:06 schreef Viking84 het volgende:
en wat had je aan? .
paars jurkje, zwarte panties en schoenen, witte riem en ketting
pi_50949052
Zonnetje, koele temperatuur, hardlopen
pi_50949696
Ik heb net lekker meloen op stuk gezonder dan een zak chips voor de tv
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:17:28 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50950949
Ik skip t hardlopen even een paar dagen tot m'n been weer goed is. Wil niets forceren.
Niet meer actief op Fok!
pi_50951026
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik skip t hardlopen even een paar dagen tot m'n been weer goed is. Wil niets forceren.
Verstandig, verstandig.
Wat is er met je been dan, heb ut ff gemist.
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:24:31 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50951184
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef STING het volgende:

[..]

Verstandig, verstandig.
Wat is er met je been dan, heb ut ff gemist.
ik heb eerder deze week 2 dagen achter elkaar gelopen. De 2e keer heb ik bovendien 7 minuten achter elkaar gelopen, terwijl ik daar volgens mijn schema nog (lang) niet aan toe was. De volgende dag was ik ziekjes, spierpijn etc en nu heb ik nog steeds last van m'n onderbeen. Soms voel ik niks en dan ineens weer wel.
Niet meer actief op Fok!
pi_50951273
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik heb eerder deze week 2 dagen achter elkaar gelopen. De 2e keer heb ik bovendien 7 minuten achter elkaar gelopen, terwijl ik daar volgens mijn schema nog (lang) niet aan toe was. De volgende dag was ik ziekjes, spierpijn etc en nu heb ik nog steeds last van m'n onderbeen. Soms voel ik niks en dan ineens weer wel.
Hmm ja, zonder herstel krijg je kans op blessures, maar dat wist je al natuurlijk.
Maar je streched wel gewoon?
Ik doe ook weleens 2 dagen achter elkaar, zaterdag+zondag, maar da's gewoon alleen maar low-intensity, geen interval o.i.d.
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:29:22 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50951348
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:27 schreef STING het volgende:

[..]

Hmm ja, zonder herstel krijg je kans op blessures, maar dat wist je al natuurlijk.
Maar je streched wel gewoon?
Ik doe ook weleens 2 dagen achter elkaar, zaterdag+zondag, maar da's gewoon alleen maar low-intensity, geen interval o.i.d.
Ik ben net begonnen, mag volgens het schema max 3 keer per week (met rust ertussen) en ik stretch niet, want dat leek me niet nodig. Zal ik nu maar wel doen dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_50951405
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben net begonnen, mag volgens het schema max 3 keer per week (met rust ertussen) en ik stretch niet, want dat leek me niet nodig. Zal ik nu maar wel doen dan .
foei
ik strech meestal na de eerste 5 minuten (spieren opgewarmd), om zo wat soepeler te lopen en als ik thuis ben aangekomen. merk toch wel dat als ik dat oversla/vergeet, dat ik de volgende dag toch wel stijve spieren heb
pi_50959968
Ik beschouw deze week maar echt als verloren, want ik weeg 58 kg

Uithuilen en volgende week maar weer opnieuw beginnen dus....

Het begon zo goed met die nieuwe start, toen was ik in 1 week een kg kwijt en woog ik 56 kg, en nu 3 weken later zit er al weer 2 kg bij aan
  vrijdag 29 juni 2007 @ 07:47:18 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50960249
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 06:55 schreef Sylvana het volgende:

Het begon zo goed met die nieuwe start, toen was ik in 1 week een kg kwijt en woog ik 56 kg, en nu 3 weken later zit er al weer 2 kg bij aan
, wat vervelend.
Maar ik denk dat je zelf wel goed kunt uitvogelen waar het aan gelegen heeft, dus ik hoop dat je sterk genoeg bent om aan de verleidingen bloot te staan...
Niet meer actief op Fok!
pi_50960957
quote:

dat is mooi k*t
ga je nu wel updaten?
is misschien wel handig voor later als het weer een keer minder gaat
pi_50961036
quote:

Maar goed, je was ongesteld, je hebt (voor zover ik het begrijp uit je berichten) niet erg gezond gegeten en ook niet veel gesport. Dan is het niet zo gek dat je weer aankomt.
Maaarrr het positieve daaraan is dat je dat allemaal kunt veranderen, en dan val je ongetwijfeld weer af!
pi_50961402
Weten jullie hoe het kan dat ik vannacht ben aangekomen ipv afgevallen?
Gisteravond: 67,4
vanmorgen 67,8

Na het wegen van gisteravond alleen nog een glaasje light chocomel gehad..
pi_50961462
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar deze zijn met chocolade en toffeee
Dat lijkt me niet de biscuitsoort die je aanschaft als je wilt afvallen. Neem dan iets van fruit en granenbiscuits, of granenbiscuitjes als je echt een koekbehoefte hebt. Of een mueslireepje ofzo.

Ik ga zo eens een groepslesje Pilates uitproberen .
pi_50962334
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:28 schreef poppetje22 het volgende:
Weten jullie hoe het kan dat ik vannacht ben aangekomen ipv afgevallen?
Gisteravond: 67,4
vanmorgen 67,8

Na het wegen van gisteravond alleen nog een glaasje light chocomel gehad..
Ik denk dat het weing zin heeft om in te zoomen op gewichtsverschillen tussen maar een aantal uur
Er vinden allerlei processen plaats in het lichaam, die je gewicht laten schommelen.
Het liefst zie je natuurlijk op de weegschaal alleen maar dalingen, maar zo werkt het niet, zeker niet als je je zovaak weegt. Als je de kans op alleen maar dalingen wil verhogen, moet je je denk ik max. 1 keer per week wegen.

Ik weeg mezelf elke ochtend voor het ontbijt en kijk zo een beetje hoe het gewicht zich verhoudt tot de voeding en sporten.
pi_50963665
Ja, ik ga idd zo wel updaten ja Ben ik weer de enige die boven zn startgewicht zit ipv eronder

Baal er echt wel van, maar weet idd wel waar het aan ligt

ongezond gegeten op Fields of Rock
ongesteld geweest
taart gegeten en gegourmet omdat mn zusje geslaagd is
toastjes met brie, zakken Doritos en popcorn gehad
die krieltjes in het avondeten de afgelopen 2 dagen
maar 1 keer gesport in de week

Maar vind het gewoon zo moeilijk om dat af te slaan, al weet ik ook wel dat ik best af en toe wat lekkers mag, maar de afgelopen 2 weken was wel gewoon erg veel

Alleen probleem is dat ik morgen uit eten ga en volgende week zaterdag is Waldrock, dus zit eigenlijk nog met hetzelfde probleem als afgelopen 2 weken. Dus dan maar zoveel mogelijk gezond proberen te eten als ik wel gewoon thuis ben en geen chips en toastjes enzo meer
pi_50966100
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:31 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet de biscuitsoort die je aanschaft als je wilt afvallen. Neem dan iets van fruit en granenbiscuits, of granenbiscuitjes als je echt een koekbehoefte hebt. Of een mueslireepje ofzo.

Ik ga zo eens een groepslesje Pilates uitproberen .
ik hou niet van bescuitjes
dat is echt geen koek
pi_50966323
Ik heb weer een nieuwe log
pi_50966894
ik ga even ontbijten
pi_50966956
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ga even ontbijten
nu pas
pi_50967114
ik ben ook net wakker
pi_50967890
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dat is echt geen koek
Ook niet van Verkade digestive ofzo? Liga evergreen? Sultana? Ik denk niet dat koeken met chocola echt bijdragen aan gewichtsverlies, vooral niet als je ze regelmatig eet .
pi_50968142
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

dat is echt geen koek
Dan eet je toch geen koek?
Als je alleen maar eet wat je lekker vindt, val je niet af. Je moet nou eenmaal dingen laten staan.
pi_50968157
liga en sultana zie ik niet echt als koek maar meer als tussendoortje
t smaakt niet eens naar koek

afvallen gaat niet om gezond eten
maar om minder eten dan je verbruikt..
pi_50968303
Als je weinig mag eten, moet je toch ergens minder van gaan eten. Dan zou ik liever besparen op koekjes dan op dingen die je lichaam nodig heeft. Maar goed, eet jij maar lekker koekjes in plaats van gezonde dingen. Kijken of je je over een tijdje nog zo lekker voelt.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:26:20 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_50968320
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Het gaat juist om gezond eten: zorgen dat je lichaam binnenkrijgt wat goed en noodzakelijk is en de overbodige rotzooi achterwege laten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_50969246
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je weinig mag eten, moet je toch ergens minder van gaan eten. Dan zou ik liever besparen op koekjes dan op dingen die je lichaam nodig heeft. Maar goed, eet jij maar lekker koekjes in plaats van gezonde dingen. Kijken of je je over een tijdje nog zo lekker voelt.
Ik dacht dat je aardig moest zijn in dit topic?
Als je goed leest... zeg ik dat ik chocolade koekjes met 89 kcal weinig vind
iig dat vraag ik.. en dat ik ze NIET ga opeten
en dat ik ook geen biscuitjes ga eten want dat vind ik niet lekker.

Bedankt voor de lieve woorden
pi_50970169
Nadeel van 's ochtends trainen is dat ik de middag veel honger hou . Eet altijd extra als ik 's ochtends heb gesport, lijkt wel of mijn spijsvertering dan op 150% draait ofzo.
pi_50970216
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Zie je koek niet als tussendoortje dan?
Afvallen gaat inderdaad om een calorietekort.
Verantwoord afvallen echter, is iets anders dan elke dag leven op 1 frikadel omdat dat nu eenmaal onder je energiebehoefte zit. Je wil toch vet kwijt, en geen spiermassa?
pi_50970230
goed toch, als dat betekent dat je ook meer verbrand
pi_50970245
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:26 schreef -Trinity- het volgende:
Nadeel van 's ochtends trainen is dat ik de middag veel honger hou . Eet altijd extra als ik 's ochtends heb gesport, lijkt wel of mijn spijsvertering dan op 150% draait ofzo.
Vanuit afval perspectief klinkt dat in ieder geval niet verkeerd
pi_50970255
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:28 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Zie je koek niet als tussendoortje dan?
Afvallen gaat inderdaad om een calorietekort.
Verantwoord afvallen echter, is iets anders dan elke dag leven op 1 frikadel omdat dat nu eenmaal onder je energiebehoefte zit. Je wil toch vet kwijt, en geen spiermassa?
koek gewoon omdat t lekker is, bijv 1 bij de koffie of zo..
niet 3 pakjes als ontbijt
pi_50970577
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:29 schreef STING het volgende:
Vanuit afval perspectief klinkt dat in ieder geval niet verkeerd
Ik eet dan wel meer op zo'n dag. Honger is voor mij toch een teken dat ik wat nodig heb, vooral als het aanhoudt na de lunch (een uur erna ofzo). Dan neem ik toch een appel en een pakje Sultana Fruit & Form erbij, want ik houd het dan echt niet uit om nog 3 uur honger te houden . Eet ik 's avonds weer wat minder .

Een koekje kan natuurlijk weinig kwaad. Maar als je moeite hebt met afvallen moet je toch eens kijken wat je structureel 'fout' doet. Incidenteel kan minder kwaad dan structureel als je m'n theorie snapt .
pi_50975571
Ik kan het heb me vandaag keurig ingehouden en gewoon niets te snoepen of te snaaien gepakt ... (moest ook wel, geen mens kan zo lang ongezond blijven eten en nog nergens last van hebben)

Vanavond helaas niet sporten: broertje heeft afscheidsmusical (van de basisschool) en ik moet komen kijken ... ach, zie ik al mn oude docenten ook weer
pi_50977275
ik eet op het moment vooral weinig en niet gezond
heb nog steeds geen behoefte om te eten
pi_50982387
hoeveel gram zit er in een klein zakje snack a jacks

en hoeveel gram in de grote? en hoeveel rijstwafels bevat deze?
pi_50982596
volgens mij zitten er in de grote verpakking ongeveer 13 rijstwafels maar hoeveel gram het is weet ik niet...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50982735
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:42 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij zitten er in de grote verpakking ongeveer 13 rijstwafels maar hoeveel gram het is weet ik niet...
ik heb net gelezen op t sonja forum dat 1 ding 15 gr weegt
en in een klein zakje zit 30 gr
dus 2

en als er 13 inzitten.. 13*15= 195gr in een grote
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:09:41 #182
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_50987200
Had hier iemand nou iets digitaals met buikspieroefeningen erin Zoiets zou ik wel graag willen ontvangen

Bijna op vakantie eerst nog tentamens
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 09:00:55 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50993852
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef mordradead het volgende:
Had hier iemand nou iets digitaals met buikspieroefeningen erin Zoiets zou ik wel graag willen ontvangen
pm je mailadres maar even .

Ik ga zo even shoppen. Voor de drukte begint. Ik moet en zal een nieuwe spijkerbroek. Gisteren met m'n moeder geshopt en van alles aan gehad, maar ik was nogal zinnig . De broek was niet mooi, de stof voelde niet lekker, de broek zat te laag (heupbroeken, wtf ik wist niet wat me overkwam ...) of de pijpen waren te lang. Of een combinatie van al die dingen . Maar ik had wel een aantal malen maat 40 aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_50994008
Fijn he, als je weer dingen kan passen in de winkel Ben zo blij dat ik niet steeds een maat groter moet en eigenlijk daardoor moet winkelen
Ik wil voornamelijk wat meer shirtjes, ze zitten echt niet goed meer (de oude dan). Misschien ook een nieuwe spijkerbroek, maar ben nu bij vriendje en die wil niet winkelen natuurlijk
Gisteren erg goed hardgelopen, 10,10,12 minuten, 2 minuten rust tussendoor, 6,5 km. gelopen (maar ik was wel echt helemaal dood aan het eind!!)
Gisteren bij de mexicaan gegeten, was erg lekker maar wel veel te veel Vandaag maar gezond met veel groente ofzo.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 09:43:21 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50994131
ik ga sowieso het liefst alleen winkelen. M'n moeder was vreselijk irritant gisteren, want ze meende dat een winkel die uitverkoop heeft overal korting op moet geven. Dus met elke broek uit de nieuwe collectie wandelde ze naar de kassa om te vragen of ze daar ook korting op kreeg . Alles met korting hangt aan aparte rekjes en er zat een sticker op, dus waarom ze dat nou vroeg, ik weet het niet . En later bij de pashokjes (toen ik erin zat en ze mij zocht): "Rens? Rens?" en als ik dan "Ja?" zei, meteen het gordijntje wegtrekken, zodat de hele wereld kon zien of die nieuwe spijkerbroek mij goed stond . Brrr. En van Mark word ik altijd een beetje zenuwachtig bij het winkelen. Omdat het soms erg lang duurt en ik bang ben hem te irriteren. Aan de andere kant: ik heb laatst een hele middag met hem geshopt, dus hij mag ook wel wat voor me terug doen . Maar ik ga zo dus even naar H&M. Is nog lekker vroeg, dus hopelijk niet al te druk .
Niet meer actief op Fok!
pi_50994663
Ik dacht dat ik 0,9 kg afgevallen was... blijkt 't nu 1,6 kg te zijn
zelfs t idee dat ik t voel aan mn buik whahaha

omg ik ben nog nooit afgevallen
pi_50995369
Is het Smiley Saturday?
pi_50995430
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 09:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

pm je mailadres maar even .

Ik ga zo even shoppen. Voor de drukte begint. Ik moet en zal een nieuwe spijkerbroek. Gisteren met m'n moeder geshopt en van alles aan gehad, maar ik was nogal zinnig . De broek was niet mooi, de stof voelde niet lekker, de broek zat te laag (heupbroeken, wtf ik wist niet wat me overkwam ...) of de pijpen waren te lang. Of een combinatie van al die dingen . Maar ik had wel een aantal malen maat 40 aan .
nu krijg ik ook weer zin om te gaan winkelen niet goed
ben bang dat ik te weinig rokjes heb voor op vakantie
ik heb wel veel rokken maar de meeste zijn redelijk zwaar en omdat je niet meer dan 25 kilo mee mag nemen.....
denk dat ik maandag toch nog ff de stad in ga
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 11:33:50 #189
155227 crew  Guppy
dus
pi_50995479
*guppy komt ook even hoi zeggen!*

gaat t allemaal goed met afvallen hier?
ik ben er niet meer zo bewust mee bezig, maar dat hoeft ook niet echt. er mag nog wel iets af, maar voor sporten heb ik geen tijd door mn stage. wel eet ik door mn stage heel regelmatig, en ook gezond. fruit is mn tussendoortje, en we hebben ook zo'n water-ding, met lekker koud water. en groene thee drink ik ook veel, dat heb ik helemaal nieuw ontdekt zeg maar en maar één koekje bij de theepauze in de middag, ik ben trots! oh, en Optimel met limoen, hmmm 1 glas per dag, heb ik ook nog een beetje zuivel
ik wil alleen ook wel vakantieieieieieie (TT ) ik moet nog tot 27 juli, pfff

@ miss-s
kruitvat vandaag geshopt, ¤ 2,- per stuk!

kan je nog eens losgaan, toch
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 11:43:24 #190
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_50995670
Vrouwen ik weet niet hoe lang jullie op vakantie gaan maar 20kg moet toch makkelijk lukken
Bernie en ik zijn tof.
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 11:45:32 #191
155227 crew  Guppy
dus
pi_50995715
ik ga met de trein op vakantie, mag je zoveel meeslepen als je wilt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 11:47:08 #192
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_50995752
Ik heb een zus die 6 maand stage liep in Engeland.... ik ben erheen gegaan met al mijn kleren in de handbagage en terug hadden we samen 5 kilo teveel
En we hadden ook nog meerdere lagen kleding aan

Het voordeel van vakantie is lekker lopen enzo lekker bewegen en genieten tegelijk
Bernie en ik zijn tof.
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 11:50:17 #193
155227 crew  Guppy
dus
pi_50995810
ik ga volgende maand naar Berlijn, daar kan je ook super lekker lopen en zo (het is al mijn derde keer )
pi_50996018
leuke shirtjes maar ze doen niet veel voor je figuur

ik wil ook winkelen
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 12:24:58 #195
155227 crew  Guppy
dus
pi_50996644
nee, maar het is ook meer voor 'ergens onder' je gaat ze toch niet zien
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:52:26 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50997460
Nou, je kunt wel een eigen kledingwinkel beginnen, Guppy .

Ik heb dus geshopt, maar zowat alles wat ik gekocht heb gaat weer terug. Had een broek gekocht, maat 40, nou hij slobbert enorm rond m'n benen. Geen prettige pasvorm dus en bovendien ook te lang. En die andere broek was wel leuk op zich, alleen er zit een riem in die je met een knoop moest vastleggen. En ik dacht dat ik die riem eruit kon halen en er een riem van mezelf in kon doen, maar dat kan niet. En ik wil niet een strik voorop m'n broek, dus ik breng hem weer terug . En dan nog een Kermitshirtje dat wel erg strak zit, maar maar 9 euro kostte, dus ik houd hem wel. Misschien dat 'ie nog eens past. Als ik geen / weinig vetrolletjes meer heb zit 'ie sowieso wel goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_50998153
Leuke kleren zeg Guppy
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 10:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik dacht dat ik 0,9 kg afgevallen was... blijkt 't nu 1,6 kg te zijn
zelfs t idee dat ik t voel aan mn buik whahaha

omg ik ben nog nooit afgevallen
Zo, dat is lekker zeg

Ik ben het hele weekend bij Peter, maar toen we gisteren samen boodschappen gingen doen, heb ik dus lekker veel fruit ingeslagen, zodat ik dat kan eten als hij wat ongezonds neemt

Vanavond uit eten bij de pizzeria met 14 man, wel zin in
pi_51003672
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
leuke shirtjes maar ze doen niet veel voor je figuur

ik wil ook winkelen
precies ze moeten wel mooi zitten
daarom ga ik nog 2 wel iets duurdere witte topjes halen maar die zitten dan ook erg mooi

vandaag trouwens gelunched bij de burger king, cheeseburger op en een paar frietjes
dus avondeten zal wel niet veel worden
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:00:51 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51004213
Ik heb ook een cheeseburger gehad en een ijsje, maar dan vd Mac. Ik ben momenteel niet zo actief met afvallen bezig trouwens. Ik zit nu op 74 en mijn voornaamste doel is momenteel even dat ik in ieder geval niet weer aankom .

Vanavond eten we iets nieuws. Een recept van Marks zus. En maandag heb ik een date en dan moet ik helemaal naar Den Bosch, dus daar eet ik ws ook.
Niet meer actief op Fok!
pi_51004313
Den Bosch dat is wel erg vlakbij
picasso is wel een leuk restaurantje daar alleen niet heel goedkoop
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:05:05 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51004344
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:04 schreef Miss_S het volgende:
Den Bosch dat is wel erg vlakbij
picasso is wel een leuk restaurantje daar alleen niet heel goedkoop
voor jou misschien, niet voor mij . Ruim 2,5 uur in de trein. Maar ach, ik vind het wel leuk. Boek mee en dan vermaak ik me wel .
Ik verwacht dat ze voor me gaat koken .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 17:13:44 #202
155227 crew  Guppy
dus
pi_51004590
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

precies ze moeten wel mooi zitten
daarom ga ik nog 2 wel iets duurdere witte topjes halen maar die zitten dan ook erg mooi
ze zitten ook mooi hoor, en superlekker! maar als het toch maar voor 'eronder' is, vind ik deze goed genoeg
pi_51005110
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

voor jou misschien, niet voor mij . Ruim 2,5 uur in de trein. Maar ach, ik vind het wel leuk. Boek mee en dan vermaak ik me wel .
Ik verwacht dat ze voor me gaat koken .
voor je gaat koken nog wel
zover heb ik een man nog nooit gekregen
pi_51005128
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:13 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ze zitten ook mooi hoor, en superlekker! maar als het toch maar voor 'eronder' is, vind ik deze goed genoeg
als ik ze zo zie zien ze er te vormeloos uit voor mij
dan zie je niets meer van mijn taille
pi_51006616
Laat GuppyFriend lekker blij zijn met haar topjes .

GF: ik zie het nu pas dat ze zo goedkoop zijn bij het Kruitvat . Ik vind dat soort topjes ook handig voor ergens onder te doen. Een grote voorraad is nooit weg .
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 18:45:31 #206
155227 crew  Guppy
dus
pi_51007142
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:26 schreef Pandorah het volgende:

GF: ik zie het nu pas dat ze zo goedkoop zijn bij het Kruitvat . Ik vind dat soort topjes ook handig voor ergens onder te doen. Een grote voorraad is nooit weg .
daarom, jij snapt t ideaal toch?
pi_51007189
quote:

tuurlijk zijn die ook handig
maar mooi kunnen ze bij mij niet zitten als ze er zo uit zien
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:48:22 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51007211
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

voor je gaat koken nog wel
zover heb ik een man nog nooit gekregen
als ze voor me gaat koken, zit het wel goed tussen ons, denk ik, haha.

net steak pie gehad. Daar word je vol van. Heb de helft over. Misschien morgen maar opeten dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_51007761
Zo ik heb ook wat gekocht een blousje, hemdje en kort broekje (voor de vakantie). Vanavond eten we vis, vriendje kookt voor me en morgen naar metropolis festival, hopen dat het wel redelijk weer wordt.
pi_51008115
ik heb maar besloten om mijn avondeten over te slaan
heb net een kwart watermeloen op
  zondag 1 juli 2007 @ 12:53:11 #211
171890 Chicolate
Chemicals
pi_51024533
quote:

Handig toch, die topjes! Ik heb ook een hele verzameling, overal zo goedkoop mogelijk vandaan halen (en oh leuk, allemaal kleurtjes)

Bij mij gaat gezond eten en afvallen op dit moment waardeloos, weer een kilo erbij in een dagje ... gister was de meest waardeloze dag: ik ben op dit moment doodmoe, en gewoon te moe om dingen af te wijzen, dus alles gegeten wat me werd aangeboden, te vermoeiend om in discussie te gaan. Tja, ik zie het aan mn buik, aan mn kleren en word hier niet vrolijker van. En ik slaap nog steeds slecht

Maargoed, vandaag gaat al beter. Ik eet tot nu toe gezond, de koeken afgeslagen en weer positief bezig. Vanavond uit eten in een visrestaurant, dat moet zeker gezond kunnen (ik hou sowieso niet van vette vis) Denk dat ik voor de specialiteit Slibtong ga (als ik die kan kiezen)
pi_51025600
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:18 schreef Miss_S het volgende:
ik heb maar besloten om mijn avondeten over te slaan
heb net een kwart watermeloen op
. Een kwart watermeloen bevat ook alle voedingsstoffen van een volwaardig diner? Het ding bestaat voor tig procent uit water!
pi_51026203
ze had al bij de mac gegeten
pi_51026244
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
precies
niet dat daar alle voedingsstoffen in zitten
maar dan nog ga ik niet twee keer of zelfs 3 keer avondeten
omdat ik om half 9 ook weer stokbrood deed eten
pi_51027806
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zit in het verkeerde topic denk ik .
pi_51031205
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:42 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik zit in het verkeerde topic denk ik .
waarom?
  zondag 1 juli 2007 @ 16:57:22 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51031239
Als ik al bij de mac had gegeten overdag, zou ik liever de stokbrood skippen ipv het avondeten.
Niet meer actief op Fok!
pi_51031440
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef Viking84 het volgende:
Als ik al bij de mac had gegeten overdag, zou ik liever de stokbrood skippen ipv het avondeten.
ik dus niet
het is toch weekend
pi_51034722
ook weer even een tvp van mij
pi_51035491
als iemand iets eet en het zelf niet erg vind
waarom gaan andere mensen het dan opeens wel erg vinden
niet alleen het mac voorbeeld van miss_s
maar in t algemeen
pi_51035629
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als iemand iets eet en het zelf niet erg vind
waarom gaan andere mensen het dan opeens wel erg vinden
niet alleen het mac voorbeeld van miss_s
maar in t algemeen
mensen mogen toch gewoon advies geven?
niemand hier die het erg vindt dat zij naar de mac gaat hoor
  zondag 1 juli 2007 @ 19:46:10 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51035678
Nee, maar ik vind het wel een beetje raar: het mag dan wel weekend zijn, maar naar de mac ga je ook niet elk weekend. Dus dan zou ik zeggen: vandaag mac en volgende week weer stokbrood. Niet én mac én stokbrood, maar óf mac óf stokbrood .

Ik ga zo dadelijk weer hardlopen trouwens. Ben benieuwd of het lukt. Vorige week voor het laatst gedaan en ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben.
Niet meer actief op Fok!
pi_51035800
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Nee, maar ik vind het wel een beetje raar: het mag dan wel weekend zijn, maar naar de mac ga je ook niet elk weekend. Dus dan zou ik zeggen: vandaag mac en volgende week weer stokbrood. Niet én mac én stokbrood, maar óf mac óf stokbrood .
Als ze het niet erg vind om mogeljk wat aan te komen..
quote:
Ik ga zo dadelijk weer hardlopen trouwens. Ben benieuwd of het lukt. Vorige week voor het laatst gedaan en ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben.
Dit keer rustig aan doen he
pi_51035829
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
ja maar mac vind ik helemaal niet lekker........en hoop ik de komende jaren ook niet meer te komen
stokbrood wel

en ik vind wel dat er gewoon advies gegeven mag worden
  zondag 1 juli 2007 @ 19:50:55 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51035835
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef STING het volgende:

[..]

[..]

Dit keer rustig aan doen he
stretchen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_51035856
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef STING het volgende:

[..]

[..]
aankomen zal wel mee vallen
had niet meer dan 1700kcal op die dag
pi_51036039
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

aankomen zal wel mee vallen
had niet meer dan 1700kcal op die dag
we zullen je gewicht de komende dagen in de gaten houden jongedame
pi_51036063
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:56 schreef STING het volgende:

[..]

we zullen je gewicht de komende dagen in de gaten houden jongedame
kom je langs dan?
ik weeg me wel altijd naakt
pi_51036876
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kom je langs dan?
ik weeg me wel altijd naakt
hoezo, je update toch wel netjes
pi_51037096
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:23 schreef STING het volgende:

[..]

hoezo, je update toch wel netjes
hmm dat is minder gezellig
en ik update altijd woensdag of donderdag....
  zondag 1 juli 2007 @ 21:18:56 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51038694
Zo, weer hardgelopen net. Pff, je merkt het wel als je een week niet gelopen hebt, zeg... en daar was m'n hartslagmeter het mee eens, want die gaf op den duur een hartslag van 0 aan . Eigenlijk was het nog te warm om te lopen. Ik loop het prettigst met een temperatuur van maximaal 15 graden, heb ik gemerkt.
Wordt nog wat met de zomer . En ik heb weer een nieuwe blaar . Geen last van m'n been gehad, maar dit keer wel van m'n lies...
Niet meer actief op Fok!
pi_51038866
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Zo, weer hardgelopen net. Pff, je merkt het wel als je een week niet gelopen hebt, zeg... en daar was m'n hartslagmeter het mee eens, want die gaf op den duur een hartslag van 0 aan . Eigenlijk was het nog te warm om te lopen. Ik loop het prettigst met een temperatuur van maximaal 15 graden, heb ik gemerkt.
Wordt nog wat met de zomer . En ik heb weer een nieuwe blaar . Geen last van m'n been gehad, maar dit keer wel van m'n lies...
Hoelang loop jij hard ( ? ), hoe snel, en wat is dan je hartslag... ik heb afgelopen week ook het hardlopen weer opgepakt.. ik loop 15 minuten op 11 km/u.. en mn hartslag zit dan al gauw tussen 180 / 190...
  zondag 1 juli 2007 @ 21:26:22 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51038969
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:23 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Hoelang loop jij hard ( ? ), hoe snel, en wat is dan je hartslag... ik heb afgelopen week ook het hardlopen weer opgepakt.. ik loop 15 minuten op 11 km/u.. en mn hartslag zit dan al gauw tussen 180 / 190...
Ik loop nog niet zo lang achter elkaar, hoor. Vorige week 7 min achtereen gelopen. Geen idee op welke snelheid (want ik loop buiten, denk echter zo'n 10 km/u) en toen lag m'n hartslag rond de 170-180. Dus ja, zo'n hoge hartslag is kennelijk normaal . Hij fluctueert wel erg. In het begint schiet 'ie omhoog en als ik even bezig ben daalt 'ie weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_51039259
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik loop nog niet zo lang achter elkaar, hoor. Vorige week 7 min achtereen gelopen. Geen idee op welke snelheid (want ik loop buiten, denk echter zo'n 10 km/u) en toen lag m'n hartslag rond de 170-180. Dus ja, zo'n hoge hartslag is kennelijk normaal . Hij fluctueert wel erg. In het begint schiet 'ie omhoog en als ik even bezig ben daalt 'ie weer .
Ja dat is vervelend aan het buiten lopen , je ziet niet hoe snel je loopt, of je constant loopt (wat ook héél veel uitmaakt voor je capaciteiten!).. de fitnessinstructeurs zeggen dat ik maximaal 200 kan halen met mijn hartslag, en dat ik dus nog intensiever kan rennen, maar dat doe ik liever niet

Ik had voor de brandweer die 30 minuten hardgelopen, maar ik heb de dagen/weken daarna zo ontzettend veel last gehad van mn scheenbenen dat ik het nu weer rustig opbouw.. als ik die 15 minuten makkelijk vol hou, ga ik weer uitbreiden.. de druk is er nu vanaf en ik hoef geen keuring meer te halen dus nu kan ik lekker trainen..flink cardio'en ff mn conditie een schop geven...vet kwijt raken, dan spieren kweken
pi_51045522
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:23 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Zo'n hoge hartslag maakt echt niks uit. ik kwam tijdens het rennen een meid tegen die ik ken zij was alleen op de fiets en had een beetje haast ik er dus snel naast wezen rennen 14,..km/h (2-3km) toen zat me hartslag de hele tijd tussen de 200-210. als ik een beetje normaal ren 11-12km is hij netjes 170-180. als ik snel ren 12km/h+ zit hij ook al op 185-195

Ik loop zelf altijd een route waar bij een stukje route 100 meter paaltjes staan. hierdoor kan ik me snelheid heel makkelijk meten.

Wat is je hartslag in rust(bed)?

[ Bericht 2% gewijzigd door dynamiet op 02-07-2007 00:29:29 ]
pi_51049116
woog vanmorgen 73 niet slecht voor zo'n weekend
normaal weeg ik over een paar dagen altijd 1,5 tot 2 kilo minder dus wie weet ben ik weer afgevallen
pi_51049254
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Zo'n hoge hartslag maakt echt niks uit. ik kwam tijdens het rennen een meid tegen die ik ken zij was alleen op de fiets en had een beetje haast ik er dus snel naast wezen rennen 14,..km/h (2-3km) toen zat me hartslag de hele tijd tussen de 200-210. als ik een beetje normaal ren 11-12km is hij netjes 170-180. als ik snel ren 12km/h+ zit hij ook al op 185-195

Ik loop zelf altijd een route waar bij een stukje route 100 meter paaltjes staan. hierdoor kan ik me snelheid heel makkelijk meten.

Wat is je hartslag in rust(bed)?
ik geloof rond de 80, 90
  maandag 2 juli 2007 @ 08:56:06 #238
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51049537
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:31 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik geloof rond de 80, 90
Dat is behoorlijk hoog hoor! Weet je dat zeker?
pi_51049700
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:56 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk hoog hoor! Weet je dat zeker?
Dat valt op zich wel mee toch?
quote:
De hartslag van de mens in rust is tussen ruwweg 60 en 100 slagen per minuut (30-40 voor sporters in topconditie, en 80 of meer voor mensen die weinig of niet aan sport doen; 70 is een gemiddelde waarde).
  maandag 2 juli 2007 @ 09:15:18 #240
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51049725
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:12 schreef STING het volgende:

[..]

Dat valt op zich wel mee toch?
[..]
Ow! Ik haal de 60 niet eens per minuut in rust!
Ben ik nu dat ontzettend in conditie?

Overigens was ik van mening dat Thrilled behoorlijk fit was als aanstaande brandweerman. En dan is die 80 - 90 wel behoorlijk hoog.
pi_51049742
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:15 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ow! Ik haal de 60 niet eens per minuut in rust!
Ben ik nu dat ontzettend in conditie?

Overigens was ik van mening dat Thrilled behoorlijk fit was als aanstaande brandweerman. En dan is die 80 - 90 wel behoorlijk hoog.
Hij moet volgens mij inderdaad ook nog even aan z'n conditie werken
Zal het ook eens meten binnenkort, wil ook weleens hoe het zo ongeveer met m'n conditie gesteld is.
  maandag 2 juli 2007 @ 09:18:15 #242
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51049765
Dat meten is in 15 seconden gebeurd. Je legt je vinger op je halsslagader en telt gedurende 15 seconden je hartslag.
pi_51050322
de ontbijtkoek is op dus nu maar weer met halfvolle melk en cruesli balans ontbeten
pi_51050518
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:53 schreef Miss_S het volgende:
de ontbijtkoek is op dus nu maar weer met halfvolle melk en cruesli balans ontbeten
Vergeet je peer niet!
pi_51050681
Ik heb me hartstikke misdragen dit weekend . Snoep, chocola, etentje, noem maar op. Vanaf vandaag maar weer netjes beginnen dan .
pi_51050715
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:11 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb me hartstikke misdragen dit weekend . Snoep, chocola, etentje, noem maar op. Vanaf vandaag maar weer netjes beginnen dan .
Volgens mij zit ik in het verkeerde topic
pi_51050724
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:04 schreef STING het volgende:

[..]

Vergeet je peer niet!
heb geen zin in peer
sinds wanneer is er nu weer iets mis met peer?
pi_51050740
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb geen zin in peer
sinds wanneer is er nu weer iets mis met peer?
Je hoeft niet alles negatief op te vatten hoor
Peren zijn juist
pi_51050784
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:14 schreef STING het volgende:

[..]

Je hoeft niet alles negatief op te vatten hoor
Peren zijn juist
sorry
hormonen he
pi_51050957
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:13 schreef STING het volgende:
Volgens mij zit ik in het verkeerde topic
*hap*: Ik zeg er al bij dat ik me misdragen heb en me nu weer aan mijn schema ga houden . Maar als ik structureel zo zou eten zou ik het wel kunnen vergeten denk ik .
pi_51051023
quote:
Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Miss_S het volgende:
ik dus niet
het is toch weekend
Ik zou het (de volgende keer) gewoon 's avonds nog aanvullen met fruit of rauwkost, of wat gewokte groenten ofzo, want daar loop je vaak op mis bij de mac. Op de koolhydraten niet, en dat is net waar een stukbrood van barst, evenals McDonald's voedsel.

Volg je zo'n dieet waarbij je in het weekend mag zondigen(of meer/andere dingen mag eten dan in je dieet zit) trouwens?
Voor mij blijkt dat dus niet te werken, ik doe dan min of meer mijn geboekte resultaat teniet en voel me er achteraf niet beter over .
pi_51051060
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:28 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik zou het (de volgende keer) gewoon 's avonds nog aanvullen met fruit of rauwkost, of wat gewokte groenten ofzo, want daar loop je vaak op mis bij de mac. Op de koolhydraten niet, en dat is net waar een stukbrood van barst, evenals McDonald's voedsel.

Volg je zo'n dieet waarbij je in het weekend mag zondigen(of meer/andere dingen mag eten dan in je dieet zit) trouwens?
Voor mij blijkt dat dus niet te werken, ik doe dan min of meer mijn geboekte resultaat teniet en voel me er achteraf niet beter over .
ik volg geen dieet
ben al 5 jaar bezig met gezonder te leven
ik let heel erg op wat ik eet en eet zo weinig mogelijk behalve in het weekend eet ik vrijdag en zaterdag avond stokbrood met wijn erbij
pi_51052160
Zo, ik ben er ook weer, en ben echt trots op mezelf, want heb echt gezond gegeten dit weekend Had meloen en paprika gekocht, en die ging ik dan eten als Peter een zak chips open trok, en heb zelf gewoon helemaal geen chips gehad

En toen we uit eten gingen een gezonde pizza gegeten en heb het hele weekend gewoon cola-light gedronken
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 11:15:55 #254
155227 crew  Guppy
dus
pi_51052197
supergoed syl !
pi_51052274
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben er ook weer, en ben echt trots op mezelf, want heb echt gezond gegeten dit weekend Had meloen en paprika gekocht, en die ging ik dan eten als Peter een zak chips open trok, en heb zelf gewoon helemaal geen chips gehad

En toen we uit eten gingen een gezonde pizza gegeten en heb het hele weekend gewoon cola-light gedronken
kijk dat is beter
wat is trouwens een gezonde pizza?
en geen festivals dit weekend?
pi_51052389
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

kijk dat is beter
wat is trouwens een gezonde pizza?
en geen festivals dit weekend?
met groenten, paprika enzo met salami ofzo lijkt me een stuk ongezonder

en nee, dit weekend geen festivals, volgend weekend wel ( Waldrock)
pi_51052539
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

met groenten, paprika enzo met salami ofzo lijkt me een stuk ongezonder

en nee, dit weekend geen festivals, volgend weekend wel ( Waldrock)
pizza met groente is inderdaad 'maar' 490 kcal
een pizza met vlees alweer 610 kcal
pi_51052627
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

pizza met groente is inderdaad 'maar' 490 kcal
een pizza met vlees alweer 610 kcal
Volgens mij is 490 kcal een normale avond maaltijd, dus waarom die ''maar'' :S
pi_51052698
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:32 schreef Ils het volgende:

[..]

Volgens mij is 490 kcal een normale avond maaltijd, dus waarom die ''maar'' :S
tja voor mij is het veel sorry
ik probeer toch zeker niet boven de 400kcal te komen
meestal zit het tussen de 250 en 350 per maaltijd bij mij en dan kom je uit ergens tussen de 1000 en 1200kcal op een dag
pi_51052850
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

meestal zit het tussen de 250 en 350 per maaltijd bij mij en dan kom je uit ergens tussen de 1000 en 1200kcal op een dag
Aha, heel gezond dus.
pi_51052920
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Ils het volgende:

[..]

Aha, heel gezond dus.
ja zeker
  maandag 2 juli 2007 @ 11:51:42 #262
171890 Chicolate
Chemicals
pi_51053134
Mijn gewicht is nou niet echt stabiel te noemen ... heb gister supergezond gegeten tijdens het etentje (slibtong, wat aardappeltjes, sla en een klein ijsje toe. Dat kon wel, ik had de rest van de dag geen honger gehad) en ben ongesteld geworden ... conclusie: 1,5 kilo eraf

En ik zie geen reden om deze week ongezond te gaan eten: geen etentjes meer gepland, alle drukte is voorbij. En over anderhalve week moet ik bikiniproof zijn! Dan zit ik in het warme Italie

Zo, nu maar eens ontbijten...
pi_51054742
quote:

[..]

Tja, mijn avondeten bestaat dus wel tussen de 400-500 cal, maar dat is bij mij ook mn grootste maaltijd, brood eten doe ik een stuk minder. En ik probeer totaal tussen de 1200 en 1400 cal te zitten. Dus voor mij is het niet veel zo'n pizza
pi_51055112
maar jij hoeft ook minder af te vallen
dus kan dat bij jou inderdaad beter
pi_51055141
is dit de ruzie kj
pi_51055209
Ow, een gans weekend er niet geweest en weeral een aantal pagina's om bij te lezen. Gisterenavond gaf de weegschaal 72,5 ook al heb ik 3 feestjes gehad dit weekend

Deze week weer wat gezond eten, binnen 2 weken heb ik weekje verlof, zit ik normaal aan de kust als het mooi weer is, dus wil wel wat magerder nog
  maandag 2 juli 2007 @ 14:20:11 #267
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_51057856
Ga je ook naar die Waldrock preparty Sylvana? Zoiets hoorde ik van m'n zusje, dat ze daarheen ging
Bernie en ik zijn tof.
pi_51058563
quote:
Ik citeer: "Om voldoende voedingsstoffen binnen te blijven krijgen, is het belangrijk dat het dieet niet minder dan 1200 kilocalorieën per dag levert en gevarieerd is."

Misschien is het eens goed, om te kijken of je lichaam wat sneller gaat verteren als je 'm niet in uithongermodus laat. Dus om eens wat meer per dag te gaan eten dan rond de 1000kcal. Sommige mensen eten namelijk te weinig om af te vallen .
pi_51060465
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:39 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik citeer: "Om voldoende voedingsstoffen binnen te blijven krijgen, is het belangrijk dat het dieet niet minder dan 1200 kilocalorieën per dag levert en gevarieerd is."

Misschien is het eens goed, om te kijken of je lichaam wat sneller gaat verteren als je 'm niet in uithongermodus laat. Dus om eens wat meer per dag te gaan eten dan rond de 1000kcal. Sommige mensen eten namelijk te weinig om af te vallen .
Ik had al eerder gequote dat volgens het Voedingscentrum een vrouw met een weinig actieve levensstijl 2100 "mag" eten.
Lijkt me inderdaad dat als je daar flink structureel onder zit, je je stofwisseling verlaagt, in rust minder verbrandt en dus wel eens kan gaan jojo'en. Maar goed, sommige mensen zijn eigenwijs

[ Bericht 5% gewijzigd door STING op 02-07-2007 15:40:57 ]
pi_51061274
Wow wat een schrikreactie op mijn hartslag Ik meet mijn hartslag nooit, alleen op de sportschool. en dan heb ik dus de heenrit van 10 minuten gefietst, omgekleed, en sta ik in de zaal op het apparaat.. dus het is niet in volledige ruststand.. en dan heb ik dus die 70 / 80.. ik heb geen idee hoe hoog hij is als ik echt in ruststand ben, ben net terug van werken ( + 20 minuten fietsen naar huis) dus nu kan ik het ook niet correct meten

ik ben wel fit

Vis een optie? maandag 2 juli 2007 @ 16:52:24 #271
70532 loveli
N
pi_51062908
Als ik zie hoe streng sommigen hier calorien aan het tellen zijn, vraag ik me af of ze nog tijd over hebben om te leven... Bewust eten, prima. Gezond eten, nog beter. Wat mij betreft mag men nog wel genieten van eten.

Zelf ben ik meer van de stroming 'meer bewegen, evenveel eten'
crap in = crap out
  maandag 2 juli 2007 @ 16:59:04 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_51063114
Mijn hartslag is in rust ook rond de 80
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51063144
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:34 schreef STING het volgende:
Ik had al eerder gequote dat volgens het Voedingscentrum een vrouw met een weinig actieve levensstijl 2100 "mag" eten.
Lijkt me inderdaad dat als je daar flink structureel onder zit, je je stofwisseling verlaagt, in rust minder verbrandt en dus wel eens kan gaan jojo'en. Maar goed, sommige mensen zijn eigenwijs
Vooral als je wel structureel stokbrood met wijn eet en drinkt elke week .
pi_51063620
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:52 schreef loveli het volgende:
Als ik zie hoe streng sommigen hier calorien aan het tellen zijn, vraag ik me af of ze nog tijd over hebben om te leven... Bewust eten, prima. Gezond eten, nog beter. Wat mij betreft mag men nog wel genieten van eten.

Zelf ben ik meer van de stroming 'meer bewegen, evenveel eten'
Ik vind dat tellen ook maar niets
Met een beetje gezond verstand kom je er ook wel.
pi_51063754
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Stokbrood en wijn vallen op zich toch nog wel mee
en dan nog elke week een keertje ongezond moet kunnen
  maandag 2 juli 2007 @ 17:55:41 #276
171890 Chicolate
Chemicals
pi_51064931
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef STING het volgende:

[..]

Ik vind dat tellen ook maar niets
Met een beetje gezond verstand kom je er ook wel.
Precies ... al vind ik het soms wel prettig om te weten welke producten slank en gezond zijn, dat kan ik niet van alles raden, en wil mn keuzes wel bewust maken.

Maar tellen werkt bij mij ook niet (meer): ik ga me dan ongelukkig voelen omdat ik veel niet 'mag', ookal zou ik dat normaal ook niet eten. En het "ik wil maar 1200 op een dag" en ik zit dan toevallig op 1100 ... dat extra bijeten, ben ik ook geen fan van. Ik eet als ik honger heb, en eet gewoon gezonde, niet al te vette producten

Zometeen andijviestamppot met megaveel kaas >.< over caloriebommen gesproken (zou het wel gezond zijn? Andijvie, aardappels en kaas gestamppot?)
  maandag 2 juli 2007 @ 17:58:12 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51064989
Miss_S heeft trouwens een 48 uurs ban, dus ze zal hier niet op reageren voorlopig. Dan weten jullie dat even .
Niet meer actief op Fok!
pi_51065360
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Miss_S heeft trouwens een 48 uurs ban, dus ze zal hier niet op reageren voorlopig. Dan weten jullie dat even .
Ze heeft zich weer uitgeleefd in de dieetclub?
pi_51065487
hoi miss s
ik weet dat je meeleest

haha nee een ban is kut en ik kan het weten
  maandag 2 juli 2007 @ 18:17:13 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51065513
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:12 schreef STING het volgende:

[..]

Ze heeft zich weer uitgeleefd in de dieetclub?
uhuh . Maar daar mogen we niet over praten, dus OT maar weer . Ik ga zo even lekker pasta uit de oven eten . Morgen naar Utrecht en dan bij Broadway eten (als we tenminste op tijd weten te reserveren).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juli 2007 @ 18:17:52 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51065527
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoi miss s
ik weet dat je meeleest

haha nee een ban is kut en ik kan het weten
Miss_S let wel op of niemand wat negatiefs over haar zegt. Dan krijgen we er nog wel van langs als ze terug is, haha.
Niet meer actief op Fok!
pi_51065613
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

ik vind dat gezeur daar over ook een beetje irritant worden
ze doet t nu eenmaal iedereen weet t
en ja het is vast o zo slecht
not
pi_51066167
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind dat gezeur daar over ook een beetje irritant worden
ze doet t nu eenmaal iedereen weet t
en ja het is vast o zo slecht
not
Het is meer dat sommige mensen hier iedereen bekritiseren of raad willen geven, maar zelf er niet voor open staan. Ik wil bijvoorbeeld benadrukken dat structuur je kracht of je valkuil kan zijn in een dieet. Maar iedereen zit hier, en is dus niet op streefgewicht maar wil afvallen, maar heeft ondertussen wel het topdieet uitgevonden want ze willen niks veranderen als een ander iets suggereert lijkt het wel. Kritiek wordt over en weer gegeven, maar men lijkt er niet zo goed tegen te kunnen van elkaar.
pi_51066290
1 rode wijn per dag is gezond
en frans stokbrood is net zo gezond als nederlands bruin brood
nederlands stokbrood is wel ongezond..

wat ik ook niet snap dat mensen je slaan als je liga eet
maar zelf wel pizza eten.. alsof dat hyper gezond is

dus mijn idee is.. kritiek geven als iemand er om vraagt?
pi_51066412
Vanavond lekker bloemkoolschotel gegeten

En heb vanmiddag nog een soesje afgeslagen bij de Open Dag van het verpleeghuis waar mn vader in oktober heen gaat

Niks ongezonds gehad vandaag, en ga vanavond samen met mn broer het huis van mn vader opruimen en uitzoeken, aangezien dat te koop wordt gezet, daar is geen eten meer dus. En als we daar klaar zijn terug naar Deventer en dan is het wel bedtijd, dus goeie dag hier vandaag
pi_51066432
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
1 rode wijn per dag is gezond

wat ik ook niet snap dat mensen je slaan als je liga eet
maar zelf wel pizza eten.. alsof dat hyper gezond is

dus mijn idee is.. kritiek geven als iemand er om vraagt?
je mist het punt denk ik.
het gaat niet specifiek om het stokbrood, maar om het feit
dat iemand graag kritiek levert of afkraakt, maar zelf niets aanneemt van andere mensen.
zo wordt je een beetje als hypocriet gezien.
  maandag 2 juli 2007 @ 18:45:20 #287
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51066451
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vertel! Dat wist ik namelijk nog niet!
pi_51066627
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Vertel! Dat wist ik namelijk nog niet!
ik weet t niet helemaal zeker
maar dat zei mn vader haha
en in frankrijk zijn de madames dun dus er zal wel een kern van waarheid inzitten
  maandag 2 juli 2007 @ 18:50:02 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51066637
Wat bedoel je met Nederlands stokbrood en wat met Frans stokbrood? Bruin (meergranen) stokbrood is sws gezonder dan wit stokbrood, dat wel.
Niet meer actief op Fok!
pi_51066681
ehm.. ja het ziet er wel wit uit... maar tis gezonder of zo
ik weet t ook niet precies
ff vragen
pi_51066741
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:31 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik geloof rond de 80, 90
Dat zou echt heel hoog zijn!!!, weet je zeker dat dit in totale rust is? dus echt 's avond of 's ochtend is bed?
pi_51066808
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ehm.. ja het ziet er wel wit uit... maar tis gezonder of zo
ik weet t ook niet precies
ff vragen
zeker net als dat Bona wit brood
pi_51066829
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Dat zou echt heel hoog zijn!!!, weet je zeker dat dit in totale rust is? dus echt 's avond of 's ochtend is bed?
het is na 10 minuten fietsen.
hij zit ons leugens te voeren
  maandag 2 juli 2007 @ 19:21:31 #294
171890 Chicolate
Chemicals
pi_51067923
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Wat bedoel je met Nederlands stokbrood en wat met Frans stokbrood? Bruin (meergranen) stokbrood is sws gezonder dan wit stokbrood, dat wel.
Stokbrood uit Frankrijk smaakt sowieso al anders dan het brood uit Nederland ... en in NL is het volgens mij vaak zoeter, meer toegevoegde troep ofzo? Ik weet niet zeker, maar ik krijg ook altijd het idee dat in Frankrijk het stokbrood minder toegevoegde smaakstoffen heeft, en gezonder/lekkerder is. Kan ook tussen mn oren zitten.

Waar ontbijten ze in Italie eigenlijk meestal mee? Neem aan dat het geen stokbrood is, of gewoon brood. Hoorde wel eens dat een echte Italiaan ontbijt met een kop koffie en meer niet? (ik had ooit in een hostel wel kleine harde, smaakloze broodjes, maar weet niet of ik daar een hele vakantie op kan leven) En anders de zak muesli maar meenemen xD

(Ach, de mens is gewoon een behoorlijke hypocriet, zal wel nooit veranderen. Maar ik wil wel altijd tips hoor )
pi_51068261
in italie zijn ze sowieso verslaafd aan nutella
ik kan t wel aan een italiaans vriendinnetje vragen
pi_51069298
Bleh een weekend teveel eten en ik zit weer op de 78,5..... Het is echt een drama, gezond eten en een vriendje hebben die je vol wil stoppen met ongezond voer.
pi_51077009
Vanavond gesprek gehad over m'n voeding met een van de trainers op de sportschool, ben er wel een beetje wijzer uit geworden . Nu eens kijken of ik me aan zijn tips kan houden, en of het gaat werken .
pi_51077059
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Bleh een weekend teveel eten en ik zit weer op de 78,5..... Het is echt een drama, gezond eten en een vriendje hebben die je vol wil stoppen met ongezond voer.
Vriendje zeggen dat jij veel liever een bakje verse fruitmelange als snack hebt, of een versgebakken meergranenbroodje met light zuivelspread ofzo .
pi_51077066
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik herken het maar al te goed, maar tegenwoordig koop ik gewoon zelf fruit en dat ga ik gewoon opeten als hij wat ongezonds neemt, werkt goed
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond gesprek gehad over m'n voeding met een van de trainers op de sportschool, ben er wel een beetje wijzer uit geworden . Nu eens kijken of ik me aan zijn tips kan houden, en of het gaat werken .
Wat waren zijn tips dan? Ik hoop ook voor je dat het werkt
pi_51078404
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef dynamiet het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:54 schreef STING het volgende:

[..]

het is na 10 minuten fietsen.
hij zit ons leugens te voeren
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:59 schreef Thrilled het volgende:
Wow wat een schrikreactie op mijn hartslag Ik meet mijn hartslag nooit, alleen op de sportschool. en dan heb ik dus de heenrit van 10 minuten gefietst, omgekleed, en sta ik in de zaal op het apparaat.. dus het is niet in volledige ruststand.. en dan heb ik dus die 70 / 80.. ik heb geen idee hoe hoog hij is als ik echt in ruststand ben, ben net terug van werken ( + 20 minuten fietsen naar huis) dus nu kan ik het ook niet correct meten

ik ben wel fit

pi_51078579
ik ga morgen naar paris het mysterie van het franse stokbrood ontrafelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')