voor jou misschien, niet voor mijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:04 schreef Miss_S het volgende:
Den Bosch dat is wel erg vlakbij
picasso is wel een leuk restaurantje daar alleen niet heel goedkoop
ze zitten ook mooi hoor, en superlekker! maar als het toch maar voor 'eronder' is, vind ik deze goed genoegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
precies ze moeten wel mooi zitten
daarom ga ik nog 2 wel iets duurdere witte topjes halen maar die zitten dan ook erg mooi
voor je gaat koken nog welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voor jou misschien, niet voor mij. Ruim 2,5 uur in de trein. Maar ach, ik vind het wel leuk. Boek mee en dan vermaak ik me wel
.
Ik verwacht dat ze voor me gaat koken.
als ik ze zo zie zien ze er te vormeloos uit voor mijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ze zitten ook mooi hoor, en superlekker! maar als het toch maar voor 'eronder' is, vind ik deze goed genoeg
daarom, jij snapt tquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:26 schreef Pandorah het volgende:
Laat GuppyFriend lekker blij zijn met haar topjes.
GF: ik zie het nu pas dat ze zo goedkoop zijn bij het Kruitvat. Ik vind dat soort topjes ook handig voor ergens onder te doen. Een grote voorraad is nooit weg
.
tuurlijk zijn die ook handigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:26 schreef Pandorah het volgende:
GF: ik zie het nu pas dat ze zo goedkoop zijn bij het Kruitvat. Ik vind dat soort topjes ook handig voor ergens onder te doen. Een grote voorraad is nooit weg
.
als ze voor me gaat koken, zit het wel goed tussen ons, denk ik, haha.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
voor je gaat koken nog wel
zover heb ik een man nog nooit gekregen
Handig toch, die topjes! Ik heb ook een hele verzameling, overal zo goedkoop mogelijk vandaan halen (en oh leuk, allemaal kleurtjes)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:26 schreef Pandorah het volgende:
.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:18 schreef Miss_S het volgende:
ik heb maar besloten om mijn avondeten over te slaan
heb net een kwart watermeloen op
preciesquote:
waarom?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:42 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zit in het verkeerde topic denk ik.
ik dus nietquote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef Viking84 het volgende:
Als ik al bij de mac had gegeten overdag, zou ik liever de stokbrood skippen ipv het avondeten.
mensen mogen toch gewoon advies geven?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als iemand iets eet en het zelf niet erg vind
waarom gaan andere mensen het dan opeens wel erg vinden
niet alleen het mac voorbeeld van miss_s
maar in t algemeen
Als ze het niet erg vind om mogeljk wat aan te komen..quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Nee, maar ik vind het wel een beetje raar: het mag dan wel weekend zijn, maar naar de mac ga je ook niet elk weekend. Dus dan zou ik zeggen: vandaag mac en volgende week weer stokbrood. Niet én mac én stokbrood, maar óf mac óf stokbrood.
Dit keer rustig aan doen hequote:Ik ga zo dadelijk weer hardlopen trouwens. Ben benieuwd of het lukt. Vorige week voor het laatst gedaan en ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben.
ja maar mac vind ik helemaal niet lekker........en hoop ik de komende jaren ook niet meer te komenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Nee, maar ik vind het wel een beetje raar: het mag dan wel weekend zijn, maar naar de mac ga je ook niet elk weekend. Dus dan zou ik zeggen: vandaag mac en volgende week weer stokbrood. Niet én mac én stokbrood, maar óf mac óf stokbrood.
stretchen!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Als ze het niet erg vind om mogeljk wat aan te komen..
[..]
Dit keer rustig aan doen he
aankomen zal wel mee vallenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Als ze het niet erg vind om mogeljk wat aan te komen..
[..]
we zullen je gewicht de komende dagen in de gaten houden jongedamequote:Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
aankomen zal wel mee vallen
had niet meer dan 1700kcal op die dag
kom je langs dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
we zullen je gewicht de komende dagen in de gaten houden jongedame
![]()
hoezo, je update toch wel netjesquote:Op zondag 1 juli 2007 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kom je langs dan?
ik weeg me wel altijd naakt
Hoelang loop jij hard (quote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Zo, weer hardgelopen net. Pff, je merkt het wel als je een week niet gelopen hebt, zeg... en daar was m'n hartslagmeter het mee eens, want die gaf op den duur een hartslag van 0 aan. Eigenlijk was het nog te warm om te lopen. Ik loop het prettigst met een temperatuur van maximaal 15 graden, heb ik gemerkt.
Wordt nog wat met de zomer. En ik heb weer een nieuwe blaar
. Geen last van m'n been gehad, maar dit keer wel van m'n lies...
Ik loop nog niet zo lang achter elkaar, hoor. Vorige week 7 min achtereen gelopen. Geen idee op welke snelheid (want ik loop buiten, denk echter zo'n 10 km/u) en toen lag m'n hartslag rond de 170-180. Dus ja, zo'n hoge hartslag is kennelijk normaalquote:Op zondag 1 juli 2007 21:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoelang loop jij hard (? ), hoe snel, en wat is dan je hartslag... ik heb afgelopen week ook het hardlopen weer opgepakt.. ik loop 15 minuten op 11 km/u.. en mn hartslag zit dan al gauw tussen 180 / 190...
Ja dat is vervelend aan het buiten lopen , je ziet niet hoe snel je loopt, of je constant loopt (wat ook héél veel uitmaakt voor je capaciteiten!).. de fitnessinstructeurs zeggen dat ik maximaal 200 kan halen met mijn hartslag, en dat ik dus nog intensiever kan rennen, maar dat doe ik liever nietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik loop nog niet zo lang achter elkaar, hoor. Vorige week 7 min achtereen gelopen. Geen idee op welke snelheid (want ik loop buiten, denk echter zo'n 10 km/u) en toen lag m'n hartslag rond de 170-180. Dus ja, zo'n hoge hartslag is kennelijk normaal. Hij fluctueert wel erg. In het begint schiet 'ie omhoog en als ik even bezig ben daalt 'ie weer
.
Zo'n hoge hartslag maakt echt niks uit. ik kwam tijdens het rennen een meid tegen die ik ken zij was alleen op de fiets en had een beetje haast ik er dus snel naast wezen rennen 14,..km/h (2-3km) toen zat me hartslag de hele tijd tussen de 200-210. als ik een beetje normaal ren 11-12km is hij netjes 170-180. als ik snel ren 12km/h+ zit hij ook al op 185-195quote:Op zondag 1 juli 2007 21:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoelang loop jij hard (? ), hoe snel, en wat is dan je hartslag... ik heb afgelopen week ook het hardlopen weer opgepakt.. ik loop 15 minuten op 11 km/u.. en mn hartslag zit dan al gauw tussen 180 / 190...
ik geloof rond de 80, 90quote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Zo'n hoge hartslag maakt echt niks uit. ik kwam tijdens het rennen een meid tegen die ik ken zij was alleen op de fiets en had een beetje haast ik er dus snel naast wezen rennen 14,..km/h (2-3km) toen zat me hartslag de hele tijd tussen de 200-210. als ik een beetje normaal ren 11-12km is hij netjes 170-180. als ik snel ren 12km/h+ zit hij ook al op 185-195![]()
Ik loop zelf altijd een route waar bij een stukje route 100 meter paaltjes staan. hierdoor kan ik me snelheid heel makkelijk meten.
Wat is je hartslag in rust(bed)?
Dat is behoorlijk hoog hoor! Weet je dat zeker?quote:
Dat valt op zich wel mee toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 08:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk hoog hoor! Weet je dat zeker?
quote:De hartslag van de mens in rust is tussen ruwweg 60 en 100 slagen per minuut (30-40 voor sporters in topconditie, en 80 of meer voor mensen die weinig of niet aan sport doen; 70 is een gemiddelde waarde).
Ow! Ik haal de 60 niet eens per minuut in rust!quote:
Hij moet volgens mij inderdaad ook nog even aan z'n conditie werkenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow! Ik haal de 60 niet eens per minuut in rust!
Ben ik nu dat ontzettend in conditie?
Overigens was ik van mening dat Thrilled behoorlijk fit was als aanstaande brandweerman.En dan is die 80 - 90 wel behoorlijk hoog.
Vergeet je peer niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:53 schreef Miss_S het volgende:
de ontbijtkoek is opdus nu maar weer met halfvolle melk en cruesli balans ontbeten
Volgens mij zit ik in het verkeerde topicquote:Op maandag 2 juli 2007 10:11 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb me hartstikke misdragen dit weekend. Snoep, chocola, etentje, noem maar op. Vanaf vandaag maar weer netjes beginnen dan
.
Je hoeft niet alles negatief op te vatten hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 10:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb geen zin in peer
sinds wanneer is er nu weer iets mis met peer?
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:14 schreef STING het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles negatief op te vatten hoor
Peren zijn juist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |