foeiquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen, mag volgens het schema max 3 keer per week (met rust ertussen) en ik stretch niet, want dat leek me niet nodig. Zal ik nu maar wel doen dan.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 06:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik beschouw deze week maar echt als verloren, want ik weeg 58 kg
Uithuilen en volgende week maar weer opnieuw beginnen dus....
Het begon zo goed met die nieuwe start, toen was ik in 1 week een kg kwijt en woog ik 56 kg, en nu 3 weken later zit er al weer 2 kg bij aan
dat is mooi k*tquote:Op vrijdag 29 juni 2007 06:55 schreef Sylvana het volgende:
Het begon zo goed met die nieuwe start, toen was ik in 1 week een kg kwijt en woog ik 56 kg, en nu 3 weken later zit er al weer 2 kg bij aan
Maar goed, je was ongesteld, je hebt (voor zover ik het begrijp uit je berichten) niet erg gezond gegeten en ook niet veel gesport. Dan is het niet zo gek dat je weer aankomt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 06:55 schreef Sylvana het volgende:
Dat lijkt me niet de biscuitsoort die je aanschaft als je wilt afvallen. Neem dan iets van fruit en granenbiscuits, of granenbiscuitjes als je echt een koekbehoefte hebt. Of een mueslireepje ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar deze zijn met chocolade en toffeee
Ik denk dat het weing zin heeft om in te zoomen op gewichtsverschillen tussen maar een aantal uurquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:28 schreef poppetje22 het volgende:
Weten jullie hoe het kan dat ik vannacht ben aangekomen ipv afgevallen?
Gisteravond: 67,4
vanmorgen 67,8
Na het wegen van gisteravond alleen nog een glaasje light chocomel gehad..
ik hou niet van bescuitjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:31 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de biscuitsoort die je aanschaft als je wilt afvallen. Neem dan iets van fruit en granenbiscuits, of granenbiscuitjes als je echt een koekbehoefte hebt. Of een mueslireepje ofzo.
Ik ga zo eens een groepslesje Pilates uitproberen.
Ook niet van Verkade digestive ofzo? Liga evergreen? Sultana? Ik denk niet dat koeken met chocola echt bijdragen aan gewichtsverlies, vooral niet als je ze regelmatig eetquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik hou niet van bescuitjes
dat is echt geen koek
Dan eet je toch geen koek?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik hou niet van bescuitjes
dat is echt geen koek
Het gaat juist om gezond eten: zorgen dat je lichaam binnenkrijgt wat goed en noodzakelijk is en de overbodige rotzooi achterwege laten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
liga en sultana zie ik niet echt als koek maar meer als tussendoortje
t smaakt niet eens naar koek
afvallen gaat niet om gezond eten
maar om minder eten dan je verbruikt..
Ik dacht dat je aardig moest zijn in dit topic?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je weinig mag eten, moet je toch ergens minder van gaan eten. Dan zou ik liever besparen op koekjes dan op dingen die je lichaam nodig heeft. Maar goed, eet jij maar lekker koekjes in plaats van gezonde dingen. Kijken of je je over een tijdje nog zo lekker voelt.
Zie je koek niet als tussendoortje dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
liga en sultana zie ik niet echt als koek maar meer als tussendoortje
t smaakt niet eens naar koek
afvallen gaat niet om gezond eten
maar om minder eten dan je verbruikt..
Vanuit afval perspectief klinkt dat in ieder geval niet verkeerdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:26 schreef -Trinity- het volgende:
Nadeel van 's ochtends trainen is dat ik de middag veel honger hou. Eet altijd extra als ik 's ochtends heb gesport, lijkt wel of mijn spijsvertering dan op 150% draait ofzo.
koek gewoon omdat t lekker is, bijv 1 bij de koffie of zo..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zie je koek niet als tussendoortje dan?
Afvallen gaat inderdaad om een calorietekort.
Verantwoord afvallen echter, is iets anders dan elke dag leven op 1 frikadel omdat dat nu eenmaal onder je energiebehoefte zit. Je wil toch vet kwijt, en geen spiermassa?
Ik eet dan wel meer op zo'n dag. Honger is voor mij toch een teken dat ik wat nodig heb, vooral als het aanhoudt na de lunch (een uur erna ofzo). Dan neem ik toch een appel en een pakje Sultana Fruit & Form erbij, want ik houd het dan echt niet uit om nog 3 uur honger te houdenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:29 schreef STING het volgende:
Vanuit afval perspectief klinkt dat in ieder geval niet verkeerd
ik heb net gelezen op t sonja forum dat 1 ding 15 gr weegtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:42 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij zitten er in de grote verpakking ongeveer 13 rijstwafels maar hoeveel gram het is weet ik niet...
pm je mailadres maar evenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef mordradead het volgende:
Had hier iemand nou iets digitaals met buikspieroefeningen erinZoiets zou ik wel graag willen ontvangen
![]()
nu krijg ik ook weer zin om te gaan winkelenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
pm je mailadres maar even.
Ik ga zo even shoppen. Voor de drukte begint. Ik moet en zal een nieuwe spijkerbroek. Gisteren met m'n moeder geshopt en van alles aan gehad, maar ik was nogal zinnig. De broek was niet mooi, de stof voelde niet lekker, de broek zat te laag (heupbroeken, wtf ik wist niet wat me overkwam
...) of de pijpen waren te lang. Of een combinatie van al die dingen
. Maar ik had wel een aantal malen maat 40 aan
.
Zo, dat is lekker zegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik dacht dat ik 0,9 kg afgevallen was... blijkt 't nu 1,6 kg te zijn
zelfs t idee dat ik t voel aan mn buik whahaha
omg ik ben nog nooit afgevallen
precies ze moeten wel mooi zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
leuke shirtjes maar ze doen niet veel voor je figuur
ik wil ook winkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |