voor jou misschien, niet voor mijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:04 schreef Miss_S het volgende:
Den Bosch dat is wel erg vlakbij
picasso is wel een leuk restaurantje daar alleen niet heel goedkoop
ze zitten ook mooi hoor, en superlekker! maar als het toch maar voor 'eronder' is, vind ik deze goed genoegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
precies ze moeten wel mooi zitten
daarom ga ik nog 2 wel iets duurdere witte topjes halen maar die zitten dan ook erg mooi
voor je gaat koken nog welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voor jou misschien, niet voor mij. Ruim 2,5 uur in de trein. Maar ach, ik vind het wel leuk. Boek mee en dan vermaak ik me wel
.
Ik verwacht dat ze voor me gaat koken.
als ik ze zo zie zien ze er te vormeloos uit voor mijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ze zitten ook mooi hoor, en superlekker! maar als het toch maar voor 'eronder' is, vind ik deze goed genoeg
daarom, jij snapt tquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:26 schreef Pandorah het volgende:
Laat GuppyFriend lekker blij zijn met haar topjes.
GF: ik zie het nu pas dat ze zo goedkoop zijn bij het Kruitvat. Ik vind dat soort topjes ook handig voor ergens onder te doen. Een grote voorraad is nooit weg
.
tuurlijk zijn die ook handigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:26 schreef Pandorah het volgende:
GF: ik zie het nu pas dat ze zo goedkoop zijn bij het Kruitvat. Ik vind dat soort topjes ook handig voor ergens onder te doen. Een grote voorraad is nooit weg
.
als ze voor me gaat koken, zit het wel goed tussen ons, denk ik, haha.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
voor je gaat koken nog wel
zover heb ik een man nog nooit gekregen
Handig toch, die topjes! Ik heb ook een hele verzameling, overal zo goedkoop mogelijk vandaan halen (en oh leuk, allemaal kleurtjes)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:26 schreef Pandorah het volgende:
.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:18 schreef Miss_S het volgende:
ik heb maar besloten om mijn avondeten over te slaan
heb net een kwart watermeloen op
preciesquote:
waarom?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:42 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zit in het verkeerde topic denk ik.
ik dus nietquote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef Viking84 het volgende:
Als ik al bij de mac had gegeten overdag, zou ik liever de stokbrood skippen ipv het avondeten.
mensen mogen toch gewoon advies geven?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als iemand iets eet en het zelf niet erg vind
waarom gaan andere mensen het dan opeens wel erg vinden
niet alleen het mac voorbeeld van miss_s
maar in t algemeen
Als ze het niet erg vind om mogeljk wat aan te komen..quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Nee, maar ik vind het wel een beetje raar: het mag dan wel weekend zijn, maar naar de mac ga je ook niet elk weekend. Dus dan zou ik zeggen: vandaag mac en volgende week weer stokbrood. Niet én mac én stokbrood, maar óf mac óf stokbrood.
Dit keer rustig aan doen hequote:Ik ga zo dadelijk weer hardlopen trouwens. Ben benieuwd of het lukt. Vorige week voor het laatst gedaan en ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben.
ja maar mac vind ik helemaal niet lekker........en hoop ik de komende jaren ook niet meer te komenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Nee, maar ik vind het wel een beetje raar: het mag dan wel weekend zijn, maar naar de mac ga je ook niet elk weekend. Dus dan zou ik zeggen: vandaag mac en volgende week weer stokbrood. Niet én mac én stokbrood, maar óf mac óf stokbrood.
stretchen!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Als ze het niet erg vind om mogeljk wat aan te komen..
[..]
Dit keer rustig aan doen he
aankomen zal wel mee vallenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Als ze het niet erg vind om mogeljk wat aan te komen..
[..]
we zullen je gewicht de komende dagen in de gaten houden jongedamequote:Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
aankomen zal wel mee vallen
had niet meer dan 1700kcal op die dag
kom je langs dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
we zullen je gewicht de komende dagen in de gaten houden jongedame
![]()
hoezo, je update toch wel netjesquote:Op zondag 1 juli 2007 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kom je langs dan?
ik weeg me wel altijd naakt
Hoelang loop jij hard (quote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Zo, weer hardgelopen net. Pff, je merkt het wel als je een week niet gelopen hebt, zeg... en daar was m'n hartslagmeter het mee eens, want die gaf op den duur een hartslag van 0 aan. Eigenlijk was het nog te warm om te lopen. Ik loop het prettigst met een temperatuur van maximaal 15 graden, heb ik gemerkt.
Wordt nog wat met de zomer. En ik heb weer een nieuwe blaar
. Geen last van m'n been gehad, maar dit keer wel van m'n lies...
Ik loop nog niet zo lang achter elkaar, hoor. Vorige week 7 min achtereen gelopen. Geen idee op welke snelheid (want ik loop buiten, denk echter zo'n 10 km/u) en toen lag m'n hartslag rond de 170-180. Dus ja, zo'n hoge hartslag is kennelijk normaalquote:Op zondag 1 juli 2007 21:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoelang loop jij hard (? ), hoe snel, en wat is dan je hartslag... ik heb afgelopen week ook het hardlopen weer opgepakt.. ik loop 15 minuten op 11 km/u.. en mn hartslag zit dan al gauw tussen 180 / 190...
Ja dat is vervelend aan het buiten lopen , je ziet niet hoe snel je loopt, of je constant loopt (wat ook héél veel uitmaakt voor je capaciteiten!).. de fitnessinstructeurs zeggen dat ik maximaal 200 kan halen met mijn hartslag, en dat ik dus nog intensiever kan rennen, maar dat doe ik liever nietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik loop nog niet zo lang achter elkaar, hoor. Vorige week 7 min achtereen gelopen. Geen idee op welke snelheid (want ik loop buiten, denk echter zo'n 10 km/u) en toen lag m'n hartslag rond de 170-180. Dus ja, zo'n hoge hartslag is kennelijk normaal. Hij fluctueert wel erg. In het begint schiet 'ie omhoog en als ik even bezig ben daalt 'ie weer
.
Zo'n hoge hartslag maakt echt niks uit. ik kwam tijdens het rennen een meid tegen die ik ken zij was alleen op de fiets en had een beetje haast ik er dus snel naast wezen rennen 14,..km/h (2-3km) toen zat me hartslag de hele tijd tussen de 200-210. als ik een beetje normaal ren 11-12km is hij netjes 170-180. als ik snel ren 12km/h+ zit hij ook al op 185-195quote:Op zondag 1 juli 2007 21:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoelang loop jij hard (? ), hoe snel, en wat is dan je hartslag... ik heb afgelopen week ook het hardlopen weer opgepakt.. ik loop 15 minuten op 11 km/u.. en mn hartslag zit dan al gauw tussen 180 / 190...
ik geloof rond de 80, 90quote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Zo'n hoge hartslag maakt echt niks uit. ik kwam tijdens het rennen een meid tegen die ik ken zij was alleen op de fiets en had een beetje haast ik er dus snel naast wezen rennen 14,..km/h (2-3km) toen zat me hartslag de hele tijd tussen de 200-210. als ik een beetje normaal ren 11-12km is hij netjes 170-180. als ik snel ren 12km/h+ zit hij ook al op 185-195![]()
Ik loop zelf altijd een route waar bij een stukje route 100 meter paaltjes staan. hierdoor kan ik me snelheid heel makkelijk meten.
Wat is je hartslag in rust(bed)?
Dat is behoorlijk hoog hoor! Weet je dat zeker?quote:
Dat valt op zich wel mee toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 08:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk hoog hoor! Weet je dat zeker?
quote:De hartslag van de mens in rust is tussen ruwweg 60 en 100 slagen per minuut (30-40 voor sporters in topconditie, en 80 of meer voor mensen die weinig of niet aan sport doen; 70 is een gemiddelde waarde).
Ow! Ik haal de 60 niet eens per minuut in rust!quote:
Hij moet volgens mij inderdaad ook nog even aan z'n conditie werkenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow! Ik haal de 60 niet eens per minuut in rust!
Ben ik nu dat ontzettend in conditie?
Overigens was ik van mening dat Thrilled behoorlijk fit was als aanstaande brandweerman.En dan is die 80 - 90 wel behoorlijk hoog.
Vergeet je peer niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:53 schreef Miss_S het volgende:
de ontbijtkoek is opdus nu maar weer met halfvolle melk en cruesli balans ontbeten
Volgens mij zit ik in het verkeerde topicquote:Op maandag 2 juli 2007 10:11 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb me hartstikke misdragen dit weekend. Snoep, chocola, etentje, noem maar op. Vanaf vandaag maar weer netjes beginnen dan
.
Je hoeft niet alles negatief op te vatten hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 10:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb geen zin in peer
sinds wanneer is er nu weer iets mis met peer?
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:14 schreef STING het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles negatief op te vatten hoor
Peren zijn juist![]()
*hap*: Ik zeg er al bij dat ik me misdragen heb en me nu weer aan mijn schema ga houdenquote:
Ik zou het (de volgende keer) gewoon 's avonds nog aanvullen met fruit of rauwkost, of wat gewokte groenten ofzo, want daar loop je vaak op mis bij de mac. Op de koolhydraten niet, en dat is net waar een stukbrood van barst, evenals McDonald's voedsel.quote:
ik volg geen dieetquote:Op maandag 2 juli 2007 10:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zou het (de volgende keer) gewoon 's avonds nog aanvullen met fruit of rauwkost, of wat gewokte groenten ofzo, want daar loop je vaak op mis bij de mac. Op de koolhydraten niet, en dat is net waar een stukbrood van barst, evenals McDonald's voedsel.
Volg je zo'n dieet waarbij je in het weekend mag zondigen(of meer/andere dingen mag eten dan in je dieet zit) trouwens?
Voor mij blijkt dat dus niet te werken, ik doe dan min of meer mijn geboekte resultaat teniet en voel me er achteraf niet beter over.
kijk dat is beterquote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben er ook weer, en ben echt trots op mezelf, want heb echt gezond gegeten dit weekendHad meloen en paprika gekocht, en die ging ik dan eten als Peter een zak chips open trok, en heb zelf gewoon helemaal geen chips gehad
En toen we uit eten gingen een gezonde pizza gegeten en heb het hele weekend gewoon cola-light gedronken
met groenten, paprika enzoquote:Op maandag 2 juli 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kijk dat is beter
wat is trouwens een gezonde pizza?
en geen festivals dit weekend?
pizza met groente is inderdaad 'maar' 490 kcalquote:Op maandag 2 juli 2007 11:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
met groenten, paprika enzomet salami ofzo lijkt me een stuk ongezonder
en nee, dit weekend geen festivals, volgend weekend wel ( Waldrock)
Volgens mij is 490 kcal een normale avond maaltijd, dus waarom die ''maar'' :Squote:Op maandag 2 juli 2007 11:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
pizza met groente is inderdaad 'maar' 490 kcal
een pizza met vlees alweer 610 kcal
tja voor mij is het veel sorryquote:Op maandag 2 juli 2007 11:32 schreef Ils het volgende:
[..]
Volgens mij is 490 kcal een normale avond maaltijd, dus waarom die ''maar'' :S
Aha, heel gezond dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja voor mij is het veel sorry
ik probeer toch zeker niet boven de 400kcal te komen
meestal zit het tussen de 250 en 350 per maaltijd bij mij en dan kom je uit ergens tussen de 1000 en 1200kcal op een dag
Tja, mijn avondeten bestaat dus wel tussen de 400-500 cal, maar dat is bij mij ook mn grootste maaltijd, brood eten doe ik een stuk minder. En ik probeer totaal tussen de 1200 en 1400 cal te zitten. Dus voor mij is het niet veel zo'n pizzaquote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
meestal zit het tussen de 250 en 350 per maaltijd bij mij en dan kom je uit ergens tussen de 1000 en 1200kcal op een dag
Ik citeer: "Om voldoende voedingsstoffen binnen te blijven krijgen, is het belangrijk dat het dieet niet minder dan 1200 kilocalorieën per dag levert en gevarieerd is."quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
Ik had al eerder gequote dat volgens het Voedingscentrum een vrouw met een weinig actieve levensstijl 2100 "mag" eten.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik citeer: "Om voldoende voedingsstoffen binnen te blijven krijgen, is het belangrijk dat het dieet niet minder dan 1200 kilocalorieën per dag levert en gevarieerd is."
Misschien is het eens goed, om te kijken of je lichaam wat sneller gaat verteren als je 'm niet in uithongermodus laat. Dus om eens wat meer per dag te gaan eten dan rond de 1000kcal. Sommige mensen eten namelijk te weinig om af te vallen.
Vooral als je wel structureel stokbrood met wijn eet en drinkt elke weekquote:Op maandag 2 juli 2007 15:34 schreef STING het volgende:
Ik had al eerder gequote dat volgens het Voedingscentrum een vrouw met een weinig actieve levensstijl 2100 "mag" eten.
Lijkt me inderdaad dat als je daar flink structureel onder zit, je je stofwisseling verlaagt, in rust minder verbrandt en dus wel eens kan gaan jojo'en. Maar goed, sommige mensen zijn eigenwijs
Ik vind dat tellen ook maar nietsquote:Op maandag 2 juli 2007 16:52 schreef loveli het volgende:
Als ik zie hoe streng sommigen hier calorien aan het tellen zijn, vraag ik me af of ze nog tijd over hebben om te leven... Bewust eten, prima. Gezond eten, nog beter. Wat mij betreft mag men nog wel genieten van eten.
Zelf ben ik meer van de stroming 'meer bewegen, evenveel eten'![]()
Stokbrood en wijn vallen op zich toch nog wel meequote:Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vooral als je wel structureel stokbrood met wijn eet en drinkt elke week.
Preciesquote:Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat tellen ook maar niets
Met een beetje gezond verstand kom je er ook wel.
Ze heeft zich weer uitgeleefd in de dieetclub?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Miss_S heeft trouwens een 48 uurs ban, dus ze zal hier niet op reageren voorlopig. Dan weten jullie dat even.
uhuhquote:Op maandag 2 juli 2007 18:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft zich weer uitgeleefd in de dieetclub?
Miss_S let wel op of niemand wat negatiefs over haar zegt. Dan krijgen we er nog wel van langs als ze terug is, haha.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoi miss s
ik weet dat je meeleest
haha nee een ban is kut en ik kan het weten
ik vind dat gezeur daar over ook een beetje irritant wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Vooral als je wel structureel stokbrood met wijn eet en drinkt elke week.
Het is meer dat sommige mensen hier iedereen bekritiseren of raad willen geven, maar zelf er niet voor open staan. Ik wil bijvoorbeeld benadrukken dat structuur je kracht of je valkuil kan zijn in een dieet. Maar iedereen zit hier, en is dus niet op streefgewicht maar wil afvallen, maar heeft ondertussen wel het topdieet uitgevonden want ze willen niks veranderen als een ander iets suggereert lijkt het wel. Kritiek wordt over en weer gegeven, maar men lijkt er niet zo goed tegen te kunnen van elkaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind dat gezeur daar over ook een beetje irritant worden
ze doet t nu eenmaal iedereen weet t
en ja het is vast o zo slecht
not
je mist het punt denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
1 rode wijn per dag is gezond
en frans stokbrood is net zo gezond als nederlands bruin brood
nederlands stokbrood is wel ongezond..
wat ik ook niet snap dat mensen je slaan als je liga eet
maar zelf wel pizza eten.. alsof dat hyper gezond is
dus mijn idee is.. kritiek geven als iemand er om vraagt?
Vertel! Dat wist ik namelijk nog niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en frans stokbrood is net zo gezond als nederlands bruin brood
nederlands stokbrood is wel ongezond..
ik weet t niet helemaal zekerquote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Vertel! Dat wist ik namelijk nog niet!
Dat zou echt heel hoog zijn!!!, weet je zeker dat dit in totale rust is? dus echt 's avond of 's ochtend is bed?quote:
zeker net als dat Bona wit broodquote:Op maandag 2 juli 2007 18:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ehm.. ja het ziet er wel wit uit... maar tis gezonder of zo
ik weet t ook niet precies
ff vragen
het is na 10 minuten fietsen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Dat zou echt heel hoog zijn!!!, weet je zeker dat dit in totale rust is? dus echt 's avond of 's ochtend is bed?
Stokbrood uit Frankrijk smaakt sowieso al anders dan het brood uit Nederland ... en in NL is het volgens mij vaak zoeter, meer toegevoegde troep ofzo? Ik weet niet zeker, maar ik krijg ook altijd het idee dat in Frankrijk het stokbrood minder toegevoegde smaakstoffen heeft, en gezonder/lekkerder is.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Wat bedoel je met Nederlands stokbrood en wat met Frans stokbrood? Bruin (meergranen) stokbrood is sws gezonder dan wit stokbrood, dat wel.
Vriendje zeggen dat jij veel liever een bakje verse fruitmelange als snack hebt, of een versgebakken meergranenbroodje met light zuivelspread ofzoquote:Op maandag 2 juli 2007 19:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Bleh een weekend teveel eten en ik zit weer op de 78,5..... Het is echt een drama, gezond eten en een vriendje hebben die je vol wil stoppen met ongezond voer.
Ik herken het maar al te goed, maar tegenwoordig koop ik gewoon zelf fruit en dat ga ik gewoon opeten als hij wat ongezonds neemt, werkt goedquote:Op maandag 2 juli 2007 19:56 schreef BabblingBrook het volgende:
Bleh een weekend teveel eten en ik zit weer op de 78,5..... Het is echt een drama, gezond eten en een vriendje hebben die je vol wil stoppen met ongezond voer.
Wat waren zijn tips dan? Ik hoop ook voor je dat het werktquote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond gesprek gehad over m'n voeding met een van de trainers op de sportschool, ben er wel een beetje wijzer uit geworden. Nu eens kijken of ik me aan zijn tips kan houden, en of het gaat werken
.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Dat zou echt heel hoog zijn!!!, weet je zeker dat dit in totale rust is? dus echt 's avond of 's ochtend is bed?
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:54 schreef STING het volgende:
[..]
het is na 10 minuten fietsen.
hij zit ons leugens te voeren![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:59 schreef Thrilled het volgende:
Wow wat een schrikreactie op mijn hartslagIk meet mijn hartslag nooit, alleen op de sportschool. en dan heb ik dus de heenrit van 10 minuten gefietst, omgekleed, en sta ik in de zaal op het apparaat.. dus het is niet in volledige ruststand.. en dan heb ik dus die 70 / 80.. ik heb geen idee hoe hoog hij is als ik echt in ruststand ben, ben net terug van werken ( + 20 minuten fietsen naar huis) dus nu kan ik het ook niet correct meten
ik ben wel fit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |