ja maar deze zijn met chocolade en toffeeequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:16 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mariabiscuitjes zijn maar 28 kcal per stuk ofzo.
geen zin om up te daten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:10 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit de hele week al op 57.4, geen dag dat er een ons boven of onder zat. Ik ben niet meer ongesteld, dus ga vandaag toch nog maar ff sporten
Het voedingscentrum zegt van totaal 480 kcal voor je avondmaaltijd?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:26 schreef Sylvana het volgende:
Morgen is pas weer mn updatedag, ik update 1 keer in de week
Ik dacht dus gister, ga voor de verandering eens niet Oosters eten, maar krieltjes, cordon blue en zo'n klein potje groenten ( gister Mexicaanse groentenmix, vandaag doperwtjes festini) dat doe ik dus echt niet meer , want dan is mn avondeten bijna 800 calKom totaal dan op 1700 cal uit vandaag
ontbijt: 2 plakken ontbijtkoek/ glas limonade ( 185 cal)
lunch: 4 sneeen bruin brood + 2 plakken kaas/ limonade (495 cal)
avondeten: krieltjes, cordon blue, doperwtjes festini/ cola light ( 790 cal)
tussendoor: meloen ( 4 schijven) /2 glazen limonade, 1 glas cola light ( 230 cal)
ja, ik heb 350 gram gebakken aardappelen en 140 gram doperwten ingevuldquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:34 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Het voedingscentrum zegt van totaal 480 kcal voor je avondmaaltijd?
Product Aantal Eenheid Kilocalorieën
Aardappelen gebakken 2 opscheplepel 110 kcal
Doperwten 100 gram 60 kcal
Cordon Bleu 1 stuks (140 gram) 310 kcal
Totaal aantal kcal: 480
Of zit ik er heel erg naast qua hoeveelheden?
dat is inderdaad wel veel voor een iemandquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:47 schreef Sylvana het volgende:
Tja, dat zijn van die dubbelpakken grote krieltjes van 700 gram van CelaVita, dus dan zit in 1 helft 350 gram, maar ik krijg het echt makkelijk op? Ik ben ook echt een avondeter...
Maar dat wordt dus flink sporten strax
Ik vind het ook veel!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef poppetje22 het volgende:
wel veel zeg, 350 gram aardappelen?!! Misschien had je daar een beetje op moeten bezuinigen
Ik vind dat helemaal niet veel...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:02 schreef Plukie86 het volgende:
Ik vind het ook veel!Zo'n bakje eet ik met z'n 2-3en van, met gemak. Ik denk dat je daar wel wat op kunt bezuinigen voor de volgende keer hoor.
Verstandig, verstandig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik skip t hardlopen even een paar dagen tot m'n been weer goed is. Wil niets forceren.
ik heb eerder deze week 2 dagen achter elkaar gelopen. De 2e keer heb ik bovendien 7 minuten achter elkaar gelopen, terwijl ik daar volgens mijn schema nog (lang) niet aan toe was. De volgende dag was ik ziekjes, spierpijn etc en nu heb ik nog steeds last van m'n onderbeen. Soms voel ik niks en dan ineens weer wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Verstandig, verstandig.
Wat is er met je been dan, heb ut ff gemist.
Hmm ja, zonder herstel krijg je kans op blessures, maar dat wist je al natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb eerder deze week 2 dagen achter elkaar gelopen. De 2e keer heb ik bovendien 7 minuten achter elkaar gelopen, terwijl ik daar volgens mijn schema nog (lang) niet aan toe was. De volgende dag was ik ziekjes, spierpijn etc en nu heb ik nog steeds last van m'n onderbeen. Soms voel ik niks en dan ineens weer wel.
Ik ben net begonnen, mag volgens het schema max 3 keer per week (met rust ertussen) en ik stretch niet, want dat leek me niet nodig. Zal ik nu maar wel doen danquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:27 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm ja, zonder herstel krijg je kans op blessures, maar dat wist je al natuurlijk.
Maar je streched wel gewoon?
Ik doe ook weleens 2 dagen achter elkaar, zaterdag+zondag, maar da's gewoon alleen maar low-intensity, geen interval o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |