Atkins zou het geweldig vinden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Miss_S het volgende:
nog steeds erg blij
heb ontbeten met gerookte zalm, had geen zin in brood of zo dus alleen maar de zalm
buikomtrek is onduidelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh trouwens, als je een resultaat gaat toevoegen kun je ook je omtrek invullen maar ik snap het niet helemaal. Je buikomtrek, is dat je taille of onder je navel? En je borstomtrek, is dat met of zonder bh?
ja maar dat is niet bij iedereen op hetzelfde puntquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je taille is toch het smalste punt?
iig het zit tussen je navel en je onderste rib op de helft
ja maar dan is het toch niet je taille?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn taille is het dikstedaarom ben ik ook hier
net onder je borsten toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
beetje overdreven![]()
maar mn buik is t dikst en dan kan er ook geen taille zijn
nee gewoon vanaf mn navel en dan steeds dikkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
net onder je borsten toch?
kan me herinneren dat renske dat ook ooit zei
ik ben geen peer maar zandloperquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee gewoon vanaf mn navel en dan steeds dikker
alsof dat t midden is van een bolletje
nja beetje vaag
maar jij hebt peervorm en ik dus appelvorm
een peer is veel smaller bovenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tall & Thin
Pear Shaped
Petite Apple
Shaped
Hourglass
Broad Shoulders
Full-Figured
Big Busted
Athletic
Small Busted
die heb je allemaal
ik weet ook niet preciess wat ik ben.. gewoon normaal met een dikke buik
Waar haal je dat lijstje vandaan? (en zit er ook een beschrijving bij?) Ik wil wel eens weten wat voor vreemd figuur ik ben xDquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tall & Thin
Pear Shaped
Petite Apple
Shaped
Hourglass
Broad Shoulders
Full-Figured
Big Busted
Athletic
Small Busted
kipfilet heb ik ook veel op brood gegeten maar ben ik nu een beetje tegen gegetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar haal je dat lijstje vandaan? (en zit er ook een beschrijving bij?) Ik wil wel eens weten wat voor vreemd figuur ik ben xD
En ik kan hetik kan gewoon weer gezond eten zonder de neiging te hebben om te gaan snoepen! Heerlijk, komt gewoon door de kipfilet op brood
(ik heb vandaag ontdekt dat ik kipfilet heerlijk vind, en daarna ook meteen geen behoefte meer heb aan zoetigheid of chocola)
ik googlede op apple shaped figurequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar haal je dat lijstje vandaan? (en zit er ook een beschrijving bij?) Ik wil wel eens weten wat voor vreemd figuur ik ben xD
En ik kan hetik kan gewoon weer gezond eten zonder de neiging te hebben om te gaan snoepen! Heerlijk, komt gewoon door de kipfilet op brood
(ik heb vandaag ontdekt dat ik kipfilet heerlijk vind, en daarna ook meteen geen behoefte meer heb aan zoetigheid of chocola)
Nou, dan vraag ik me wel af wat ik dan ben, want ik heb en een dikke buik, en dikke benenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een peer is veel smaller boven
ik heb echt een taille (en die blijf je altijd zien ook als ik aan kom)
en boven en onder ongeveer even breed
dus dat is zandloper en geen peer
en een appel zit inderdaad alles rond de buik en weer hele smalle benen
dan ben je dikquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou, dan vraag ik me wel af wat ik dan ben, want ik heb en een dikke buik, en dikke benen
houdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef Plukie86 het volgende:
![]()
Mijn pakje van Esprit is gearriveerd. Nou zit er een hele mooie broek in, maar hij is wel heeeeeeeeeeel erg laag. Als ik ga zitten ben ik echt een bouwvakker. Ook zie je mijn spekrichels nogal er bovenuit steken.
Maar hij is zo mooi! Zal k 'm houden of terugsturen? Oja in tegenstelling tot de dame op het plaatje vullen mijn benen de broek wél fatsoenlijk op.
[afbeelding]
Haha das wel een goeie! Als ik 'm hou, kan ik 'm de eerste tijd dan alleen met een lang shirt of een jasje aan. Maar acht, het is toch zomer dus ik zal de broek in september denk ik pas vaak dragen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
houden.
Goede motivatie om je spekribbels weg te krijgen. En als je een niet al te strak shirtje eronder doet kan het prima
. En als je spekribbels weg zijn, staat 'ie helemaal mooi
.
Ik denk dat ik de broek de hele middag maar aan ga houden om te kijken of ik me er lekker genoeg in voel. Anders doe ik 'm inderdaad niet vaak aan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Denk je dat je hem graag zult dragen en dat je je op je gemak voelt als je hem aanhebt?
Zo ja: houden! Zo nee: terugsturen en verder zoeken. Een goed zittende spijkerbroek kan je figuur redden, maar een slecht zittende kan het ook verpesten.
sandwichspread? Aardbeien? Tomaat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:41 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou idd eerst kijken of je je er in op je gemak voelt en het lekker zit als je hem een tijd aan hebt en dan kijken of je hem houdt of terugstuurt.
Heeft iemand tips over gezond broodbeleg, want eet nu eigenlijk altijd 20+ smeerkaas of tosti's, maar zou niet weten wat nog meer gezond is, kipfilet vind ik niet echt lekker nl
sandwichspread en gewone kaas hou ik niet van ( ben sowieso al geen brood eter) maar kan idd wel es gewoon wat fruit op brood doen jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sandwichspread? Aardbeien? Tomaat?
En gewone 20/30+ kaas kan ook best.
.
Rosbief, fricandeau, casselerrib, achterham en dat soort dingen, lekker met peper en zout of een beetje mosterd. Filet Americain is ook mager, of magere leverworst/paté. Anders kun je ook bijv. tzaziki of magere kruidenkaas met plakjes komkommer op brood eten, da's ook weer eens wat anders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:41 schreef Sylvana het volgende:
Heeft iemand tips over gezond broodbeleg, want eet nu eigenlijk altijd 20+ smeerkaas of tosti's, maar zou niet weten wat nog meer gezond is, kipfilet vind ik niet echt lekker nl
Ja uhm, niks van wat je zegt lust ik dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Rosbief, fricandeau, casselerrib en dat soort dingen, lekker met peper en zout of een beetje mosterd. Filet Americain is ook mager, of magere leverworst/paté. Anders kun je ook bijv. tzaziki of magere kruidenkaas met plakjes komkommer op brood eten, da's ook weer eens wat anders.
-edit- Soep is natuurlijk ook altijd lekker bij brood.
Ik ben ook voornamelijk van de volkoren (brood, knackebrod) en de vezels (all bran plus)quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Viking84 het volgende:
witte boterhammen, foei.
Ik vind grof volkoren echt het allerlekkerst. Of anders waldkorn of mueslibollen oid. Donker + pitten =.
Brood met aardbeienquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:50 schreef StefanieV het volgende:
Fruit op boterhammen? Rare combinatie denk ik momenteel![]()
Rinse appelstroop?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:41 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou idd eerst kijken of je je er in op je gemak voelt en het lekker zit als je hem een tijd aan hebt en dan kijken of je hem houdt of terugstuurt.
uhuhquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Nietes, gewoon op bruin brood. Of op een beschuitje![]()
jam en appelstroop lust ik wel, en van jam heb je ook een light versie toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:54 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Brood met aardbeien![]()
![]()
![]()
Daar kun je me midden in de nacht voor wakker maken.
@ Sylvana: Misschien rookvlees of filet americain? Ik eet zelf wel vaak 30+ kaas op brood, en dan met tomaat en/of komkommer. Ham is volgens mij ook best mager. En jam en appelstroop vallen ook best mee, er zit wel suiker in maar geen vet.
Volgens mij valt er op broodbeleg niet echt enorm veel te bezuinigen, het zal misschien 20 kcal per boterham schelen. Zolang je geen dikke klodders boter of andere dingen dik erop smeert zal het wel meevallen.
Juist heel begrijpelijk. Witbrood is gewoon minder gezond dan bruin brood. En ik word er niet vol van, dus dat schiet niet op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef STING het volgende:
Bruinbrood fanaten![]()
Die hetze tegen wit brood, onbegrijpelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |