quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:06 schreef Daemon19 het volgende:
Vraagje..
Ik moet woensdag in de beker tegen een 5e klasser. Op het eerste gezicht bij voorbaat verloren.
Maar na een beetje zijn wedstrijdarchief te hebben doorgespit, ben ik erachter gekomen, dat hij altijd de 1e bekerwedstrijd met zn A-elftal speelt (maar 1 wedstrijd in die week), en daarna altijd met zn B-elftal (2 wedstrijden in de week). En zn B-elftal kan ik wel hebben. Maar nu komt het..
Ik ga over 3 weken aanvallers trainen, dus moet ik van 3-5-2 naar 3-4-3 (op de woensdagen zal ik 4-3-3 spelen, of andersom). In ieder geval wil ik niet met slecht ervaring aan een competitiewedstrijd beginnen, dus zal ik op woensdagen in de weken ervoor (nog 3 om exact te zijn) 3-4-3 moeten spelen.
Nu is mijn vraag: Hoeveel keer moet je in een formatie spelen, tot de ervaring minimaal goed is?
En als het 3 wedstrijden duurt, zal ik dan met een 3-4-3 formatie spelen in de 2e ronde beker. Waarbij ik eigenlijk mijn eigen kansen deels verzwak door de slechte ervaring. Of zal ik voor de 'zekerheid' toch maar 3-5-2 spelen om mijn kansen op de 3e ronde te vergroten, maar daarbij wel mijn kansen op competitiewinst te verzwakken?
En daarnaast; In hoeverre is slecht ervaring met een bepaalde formatie - bij aanvang van een wedstrijd - een negatieve invloed?
En ik vind het wel een goed beleid!quote:another way of seeing it is that strengthening your strongest part saves the most money. If you got crap for defense, don't use a trainer to boost it, use some money. If you got high attack it can be boosted with a trainer, but will be expensive to boost by buying players and paying salaries.
These two arguments combined make out my policy.
quote:I use attacking, but for a different reason.
Goals put butts in seats. High scoring loses (4-5, for example) are better than low scoring loses (0-1, or 1-2), at least as far as the supporter mood is concerned.
Also, it's hard to win if you don't score.
quote:And in a few weeks self confidence will play a more important role. That would make an offensive coach even more important.
Nee, dit zijn automatisch gegenereerde berichten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:54 schreef Outpost76 het volgende:
DEAMON BEN JE NOG ONLINE?
Anders post je even 2x hetzelfde. Degenen die erin geïnteresseerd zijn worden verondersteld de ongelezen posts van het oude topic door te lezen en als ze het niet doen is het hun verlies. Maar bestraf degenen die het wel doen niet met het nogmaals plaatsen van exact hetzelfde. Dit komt vaker voor vandaar dat ik het nu eens zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:55 schreef Daemon19 het volgende:
exacte herhaling van ~een uur eerder gepost verhaal
Voor 0 op de lijst, jammer dat z'n verdedigen pas matig is..quote:Albrecht Slangen (128629266)
17 years, passable form, healthy
A popular guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and solid leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 460
Wage: 540 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: poor Set Pieces: wretched
damn, ik zie door jou post pas hoeveel salaris ik nu betaalquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:50 schreef Lennox het volgende:
Spelersloon 52 416![]()
Verwachte winst/verlies -70 950
naarquote:Spelersloon 148 360
De Dapp're Strijders gaan faillietquote:Spelersloon 262 496
Kapitaal: 326 150 ¤ (49 730) ¤quote:Verwacht inkomen/verlies -276 420
Inkomen/verlies van vorige week -148 719
quote:John Terberg (128639984)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Spelersloon 45 600
quote:Eize Janssen (128646347) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Kasssssssaquote:
I know, maar niet iedereen gaat het oude topic lezen, dus vandaar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:10 schreef fabianf het volgende:
[..]
Anders post je even 2x hetzelfde. Degenen die erin geïnteresseerd zijn worden verondersteld de ongelezen posts van het oude topic door te lezen en als ze het niet doen is het hun verlies. Maar bestraf degenen die het wel doen niet met het nogmaals plaatsen van exact hetzelfde. Dit komt vaker voor vandaar dat ik het nu eens zeg.
quote:Pieter Dukel (128647677)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 20
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Ik heb 5349 saldo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
Plz.. is er iemand die even op een briljant middenvelder kan bieden? 700k slechts.. voor 1M gaat hij ongeveer weg.. dus overboden word je sowieso.. alleen ik heb het nodig, moet voor vanavond een nieuwe keep hebben! Help!
Steun Uddel! Help Uddel te handhaven! Bied op een briljant middenvelder! Overboden word je zeker!
Help
Ik hoef maar één team onder me te houden.. en dat gaat lukken ja!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb 5349 saldo.
Kan ik je dat doneren in deze zware tijd?
Meer kan ik helaas niet voor je betekenen.
Maar wat boeit het eigenlijk?
Al stel je 11 Uddels op, degraderen doe je toch wel
Joralf de 2e
ik weet niet hoe hoog je van plan bent te eindigen in de compo, maar neem aan dat promotie er niet inzit. als je dus niet alles op de compo gooit, zou ik woensdag voor een stuntje gaan. en dus later je opstellingservaring opbouwenquote:
quote:Edward Land (128657436)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Waarom neem je aan dat promotie er niet in zit?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik weet niet hoe hoog je van plan bent te eindigen in de compo, maar neem aan dat promotie er niet inzit. als je dus niet alles op de compo gooit, zou ik woensdag voor een stuntje gaan. en dus later je opstellingservaring opbouwen
en ik dacht ook dat het 3 wedstrijden duurt voordat je een goede ervaring hebt in je opstelling
je mist sneller kansen met een slechte opstellingervaring
omdat mij dat niet gaat lukken met teams die 170-180 hatstats halen boven mequote:Op zondag 20 augustus 2006 14:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waarom neem je aan dat promotie er niet in zit?
Inderdaad, en om in de competitie het goed te blijven doen, zal ik toch tenminste wel goed formatie-ervaring moeten hebben. Een voordeel is, dat zn aanval slecht is..quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
omdat mij dat niet gaat lukken met teams die 170-180 hatstats halen boven me
maar nu je het zegt, je had niet zo'n moeilijke compo toch?
quote:Bekertegenstander met 4-5-1
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Ik denk dat ik wel 3-4-3 ga spelen, zodat mijn formatie-ervaring dan goed genoeg is voor de competitie en zijn aanval is slecht, waardoor hij weinig doelpunten zal maken. Daarnaast heb ik 60% van het middenveld dus is het wel goed als mijn aanval versterkt wordt door een 3e aanvaller.quote:Mijn verwachte ratings met 3-4-3 (slecht ervaring)
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Of z'n stats waren gewoon beter, daar heeft de tactiek verder niks mee te makenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:02 schreef Amadeo het volgende:
3-1 verloren
We speelden in dezelfde tactiek en de tactiekvaardigheid was bij allebei goed, dus waarschijnlijk had hij gewoon meer geluk of betere spelers
hehe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
Niet dat ik weet, maar ik had gewoon een keeper nodig voor vanavond en zoveel staan er niet op die voor vanavond aflopen.. en ik wil er ook niet eentje op het laatste moment kopen
En deze was niet echt heel goedkoop.. 1,35M voor neergelegd.. maargoed.. die 20% loonkosten is niet zo heel veel
Keepers hebben geen bijstats.. als er al een is met bijstats, dan worden die niet meegerekend bij de TSIquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:52 schreef Tomhoog het volgende:
sinds ik Pablo Bidaurrazaga heb gekocht sta ik in de min...![]()
formi mid van nu 27 jaar met koppen
100k maar volgende week sta ik weer gewoon plus
ik heb nu nog maar een redelijk keeper.. en opzich heb ik het ook niet nodig als ik naar me competitie kijk maar ik wil er liever wel eentje.
Goed(hoog)
gewoon eentje met geen bijstats maar wel hoge tsi?
lettend op vorm
Voor zover ik weet telt dat ook niet mee bij keepersquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
let ook op conditie!
Telt niet mee bij keeper.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
let ook op conditie!
Mooi en handigquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:29 schreef Daemon19 het volgende:
Volgens mij ook niet..
Om de hoogte van keeperskill te bepalen:
http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php
http://keeper.hattricknippon.org/index.asp
http://www.databased.at/hattrick/x-ray/index.asp?starter=keepersup&tsi=4420&form=6
Ik denk: hé.. die ken ik ergens van..quote:10. Harlem F.C. 34 125 - 66 (+59) 64
Ja hoor.. hij heeft eerder bij mij in de competitie gezetenquote:08-05-2005 Harlem F.C. eindigde als nummer 1 in VI.568 (seizoen 14).
08-05-2005 FC Uddel eindigde als nummer 5 in VI.568 (seizoen 14).
Dit is echt ziekelijk jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef FrisianReds het volgende:
Ik heb vandaag een superjeugdpull gedaan:
Roderik Slits (128630246)
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 1 440
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: Frisian Reds
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Hij staat inmiddels voor 1.500.000,- op de lijst met als deadline 23-08-2006 om 18:57.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef FrisianReds het volgende:
Hij staat inmiddels voor 1.500.000,- op de lijst met als deadline 23-08-2006 om 18:57.
nop..quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef Space-Chinees het volgende:
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
haha ... is dit bij iedereen zo ?
Gadverdamme, vuile hufter!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef FrisianReds het volgende:
Unfairquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef FrisianReds het volgende:
Who doesn't!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Unfair
Ik kan het geld goed gebruiken
de prestatie beïnvloedt het niet, maar wel de TSI en loon toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet telt dat ook niet mee bij keepers
als ik het geld had zou ik m zo van je kopen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef FrisianReds het volgende:
Hoewel.. Ik trek net deze eruit..quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
als ik het geld had zou ik m zo van je kopen!
Super man.. Heerlijke pull. Ik ben wel blij voor je hoor, niet zoals sommige anderen hier![]()
Oei.. kut.. maar voor mij wel gunstig.. de huidige nummer 1 heeft namelijk met 0-9 gewonnen tegen het botteam en volgende week mag ik tegen hem aantreden. Hier kan ik misschien iets voordeel uithalen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:51 schreef maniack28 het volgende:
Na woensdag een 8-0 winst en nu weer een 8-0 winst heb ik:
Zelfvertrouwen: compleet overdreven
met
Sportpsychologen: 2 (3 000 ¤)
Ik weet dat de regels veranderd zijn, maar is het niet een beetje erg triest dat omdat ik 2x tegen een botteam speel mijn zelfvertrouwen meteen compleet overdreven is... en gaat deze nog zakken of moet ik die psychologen weer ontslaan?
edit - hij stond voor de match op sterk...
Het medeleven hèquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef FrisianReds het volgende:
Ik ben blij met de warme reacties hier. Ik verkoop de speler omdat ik het geld zelf ook hard kan gebruiken. Zo ben ik onder andere toe aan een nieuwe trainer.
Net zoals bij de TU, iedereen opblijven zodat we het live kunnen volgen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:59 schreef MacMauser het volgende:
Moeten we trouwes allemaal om 7.00u de wekker zetten om te zien dat SW BC is geworden??![]()
1-0 voor met een Braziliaanse tiktak!![]()
Wat doet die gozer nu precies in je avatar?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef FrisianReds het volgende:
Ik ben blij met de warme reacties hier. Ik verkoop de speler omdat ik het geld zelf ook hard kan gebruiken. Zo ben ik onder andere toe aan een nieuwe trainer.
Lijkt erop dat ie de zijlijn opsnuiftquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat doet die gozer nu precies in je avatar?
Kan die toch beter cocaïne nemen? Of als dat te duur is lijm?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ie de zijlijn opsnuift
quote:F.C. The Saint
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
2-2. Dit was tegen de degradant.... Klote competitie. Vind het zelf ook niet super fair, maar goed. Met 46% bb in allebei de helfden super counter condities.quote:Krayn's eleven
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Dat is cker onverdiend. Maar ja, je kan het verwachten als je defs gaat trainen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
[..]
2-2. Dit was tegen de degradant.... Klote competitie. Vind het zelf ook niet super fair, maar goed. Met 46% bb in allebei de helfden super counter condities.
Heeft ie een serieuze kans om te winnen denk je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Net zoals bij de TU, iedereen opblijven zodat we het live kunnen volgen!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:24 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is cker onverdiend. Maar ja, je kan het verwachten als je defs gaat trainen..
Ik denk niet dat ie gewonnen heeft, ik denk wel dat ie in de top 5 zit. Vanwege het feit dat sommige mensen hem zo aan het bashen waren, waardoor die meer aandacht heeft gekregen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:28 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Heeft ie een serieuze kans om te winnen denk je?
Klinkt logisch. Ik verwacht ook dat Redeker wint. Ik zou er toch een beetje van balenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:40 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie gewonnen heeft, ik denk wel dat ie in de top 5 zit. Vanwege het feit dat sommige mensen hem zo aan het bashen waren, waardoor die meer aandacht heeft gekregen.
Maar teveel mensen kennen hem niet en zn speech was te vaag (in de zin van niet duidelijk genoeg wat ie nu precies wilt, behalve een nieuw management).
Ik had eerlijk gezegd eerst ook redeker gestemt, niet omdat ik hem zo goed vind. Maar omdat ik niemand anders herkende of geschikt vond.
IK heb er ook pas 3 Deamon dus lijkt me in december een goede ruil jij mij en ik jou!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:57 schreef Daemon19 het volgende:
Hierbij een schreeuw om supporters!
Ik heb pas 2 (3 met Outpost toekomstige slot erbij) supporters.![]()
Dus help me aan het gevoel geliefd te zijn en wordt mijn supporter!!
Red Daemons (506731)
(Uiteraard zijn deals mogelijk)
quote:20-08-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 134 210 ¤ aan entreegeld.
21-08-2006 Je hebt een speler verkocht en 769 250 ¤ ontvangen.
quote:Economie
Kapitaal: 83 119 ¤ (943 601) ¤
Sponsors: tevreden
Fanclub: 1234 leden
Supporters: in de wolken
Niet zo leuk eigenlijk....quote:Middenveld: redelijk (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: formidabel (laag)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: uitstekend (laag)
HatStats 230
Verdediging 71
Middenveld 69
Aanval 90
Ja, maar het is om mijn team te versterken, ik moet er een spits bij hebben die zeker 3,5 sterren haalt. Dan haal je bijna niet met een solid spits, dan moet hij er wel erg veel passen bij hebben. En dan kost weer centen. Ik neem aan dat een uitstekend spits met iets minder passen dat ook zou moeten kunnen halen. Of zit ik er nou helemaal naast?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:14 schreef SuperWeber het volgende:
Je kunt die grappen beter uithalen met een solid spits...
TSI? TSI zegt niks... dat hangt af van de vorm. Ik gok zo rond de tsi 2000, maar ik weet het niet zeker... Ik zou eerder kijken naar loon.. dat kan zeker nu nog, aangezien de lonen net bijgewerkt zijn. Loon zit zo rond de 1200 euro excl. denk ik... weet het niet zeker toch...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:04 schreef Lemming22 het volgende:
Sjezus, op dit moment gaat een goddelijk PM, matig passen, matig verdedigen van 26 eruit voor 600.000 en een beetje. Niet te geloven![]()
En een vraagje voor de spitsentrainers, hoeveel TSI heeft een kale hoge uitstekende scoren spits ongeveer?
Sterren zegt ook nie alles. Een uitstekend spits zonder passing is niet duur, maar haalt ook geen 3,5 ster. Wil je er toch eentje dan heb je die wel onder de 150.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja, maar het is om mijn team te versterken, ik moet er een spits bij hebben die zeker 3,5 sterren haalt. Dan haal je bijna niet met een solid spits, dan moet hij er wel erg veel passen bij hebben. En dan kost weer centen. Ik neem aan dat een uitstekend spits met iets minder passen dat ook zou moeten kunnen halen. Of zit ik er nou helemaal naast?
En wat passen, dat is vanaf matig?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:27 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Sterren zegt ook nie alles. Een uitstekend spits zonder passing is niet duur, maar haalt ook geen 3,5 ster. Wil je er toch eentje dan heb je die wel onder de 150.
Ik zou altijd kijken bij een spits naar wat passing en wat ervaring als je toch geen spitsentrainer bent. Specialiteit snel, onvoorspelbaar of technisch is een voordeel. Heb je t geld er niet voor dan kun je beter wachten dan iets kopen wat je ploeg eigenlijk toch niet veel beter maakt.
Oke dan, tijd om mijn rekenmachine uit de kast te trekkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:34 schreef Yankee_One het volgende:
schijnt dat 3/4 nivo's passen gelijk staat aan 1 niveau scoren. you do the math
quote:Middenveld: formidabel (hoog)
Die 7 waren er al 7 teveel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef fabianf het volgende:
Die bornado, wat een figuur. Eerst gaan verkondigen dat er teveel met modder gegooid wordt, en vervolgens "super"weber zeggen... Geen wonder dat je dan maar 7 stemmen haalt.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:25 schreef MacMauser het volgende:
1. BC-redeker 867 stemmen
2. JCLiquido 696 stemmen
3. Rudi-Assauer 286 stemmen
4. GM-Pandarve 275 stemmen
5. GDDG_S-Grass 196 stemmen
6. Kuijff 189 stemmen
7. clopin 177 stemmen
8. TheoBalzak 166 stemmen
9. SuperWeber 152 stemmen
En charismatisch natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:15 schreef -J-D- het volgende:
SW kansloos ten onder.
Zucht
De wereld is nog niet rijp voor een groot leider
We hebben geweldig weer gehad, behalve dan die laatste dag maar daar had ik geluk mee dat ik alleen danko jones en de lost prophets hoefde te zien en daarna met de trein naar huis kon. Want het was toen meteen een modderpoel. Maar het was zeker wel heel vetquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
1-1 in uitwedstrijd met PIC tegen 215 hatstats
stefmans/grumpey, hoe was lowlands ,zag gisteren beelden van de hoosbuien
Mijn ratings:quote:
Midfield: poor (very low)
Right Defence: inadequate (high)
Central Defence: passable (very low)
Left Defence: passable (low)
Right Attack: poor (very high)
Central Attack: poor (low)
Left Attack: poor (high)
Alles op de linkeraanval gooien, lijkt me duidelijk.quote:Midfield: poor (very high)
Right Defence: inadequate (low)
Central Defence: inadequate (high)
Left Defence: passable (low)
Right Attack: weak (very high)
Central Attack: poor (very high)
Left Attack: solid (very low)
quote:Je hebt een speler gekocht en 1 100 000 ¤ betaald, plus 3 024 ¤ voor zijn eerste week salaris
quote:Federico Kretzinger
TSI = 6 690, 24 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:ID Date Total Skill Index (TSI)/
Price: Age Form
58108021 19-08-2006 9 310
1 020 000 ¤ 24 solid
48280270 17-08-2006 6 620
900 000 ¤ 24 passable
75253236 15-08-2006 11 160
1 083 000 ¤ 24 passable
31379548 12-08-2006 6 810
900 000 ¤ 24 solid
31606308 11-08-2006 9 610
950 000 ¤ 24 inadequate
44252096 09-08-2006 7 030
918 000 ¤ 24 excellent
54048029 09-08-2006 8 620
903 000 ¤ 24 passable
50596603 07-08-2006 5 690
1 031 001 ¤ 24 weak
29083769 01-08-2006 11 480
1 173 000 ¤ 24 solid
52596080 27-07-2006 8 070
1 200 000 ¤ 24 solid
3 niveau's passen = 1 niveau scoren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:34 schreef Yankee_One het volgende:
schijnt dat 3/4 nivo's passen gelijk staat aan 1 niveau scoren. you do the math
Die staat cker op poppen..quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:43 schreef komrad het volgende:
ik heb ook maar gewonnen gisteren.
trouwens, ik had ook wel een aardige pull, kijk maar opde TL
YP
Voor 1.1 miljoen had je Briljant met matig passen sowieso.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:13 schreef Ruudt het volgende:
Die had je wel goedkoper kunnen krijgen..
[..]
I know maar daar heb ik geen tijd/energie voorquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:13 schreef Ruudt het volgende:
Die had je wel goedkoper kunnen krijgen..
[..]
Zal nu met std opstelling spelen. Wordt in week 7 een bot geloof ik. Als hij geen standaardopstelling heeft zal het een WO worden zo lang.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef twi het volgende:
Bij mij in de competitie zit iemand die al sinds 23-06-2006 niet in had gelogd. Inmiddels is ook die login informatie weg en is de pagina over de eigenaar compleet leeg. Hij heeft wel de hoogste stats van de competitie. Iemand een idee of zijn team dan gereset zal gaan worden tot bot, en of de spelers dan ook gereset zullen worden?
Beetje overbetaald, komt door dat passen..quote:
Hmm oke, wel zonde toch..quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef foetre het volgende:
[..]
I know maar daar heb ik geen tijd/energie voor
Denk het niet. 2x matig bijstat en vanaf 840 gaan ze ongeveer stijgen.quote:
Dat duurt wel langer dan 20 wedstrijden, voordat die 1,5 niveau gestegen is..quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:51 schreef twi het volgende:
Draai zo goed als quitte qua sponsorgeld en salaris/stadionkosten. Heeft het dan nog enig nut om van 5 assistenten naar 10 te gaan, een keeperstrainer in dienst te nemen of wat psychologen in dienst te nemen? Heb m'n "redelijk" coach pas een seizoen, dus die hou ik nog een seizoen of twee tot m'n toekomstig coach goed ervaring heeft (matig + 20 wedstrijden ofzo nu).
M'n handen jeuken om wat met m'n geld te doen, maar er is niksGeen zin om heel veel geld aan een trainee uit te geven terwijl ik er al genoeg heb, of trainees te verjongen. Denk dat ik maar gewoon moet proberen zo weinig mogelijk op Hattrick in te loggen en de verleiding te weerstaan, nu ik voor het eerst niet rood sta
Zag ergens dat het 28 punten zou duren, elke wedstrijd een punt. Dus zo'n 36 (8 + 28) wedstrijden, 2,5 seizoen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:56 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat duurt wel langer dan 20 wedstrijden, voordat die 1,5 niveau gestegen is..
Toffe sfeer, geweldig was het, en sjit, ik moet de was doen nu.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
1-1 in uitwedstrijd met PIC tegen 215 hatstats
stefmans/grumpey, hoe was lowlands ,zag gisteren beelden van de hoosbuien
en redeker weer BC
zorg gewoon dat je kunstgras hebt..quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:46 schreef Tomhoog het volgende:
kutweer, ik wil trainen!
Ik heb compleet overdreven, 2x 8-0.. zoals ik al zei, ze hebben de invloed van het zelfvetrouwen veranderd en dus ook de hoogte daarvan.. Je kan pas na een volgende wedstrijd of na de eco-update voor een daling van het zelfvertrouwen zorgen, maar ik dacht dat het geen invloed had op de bekerwedstrijd, enkel tegen teams die 5 plaatsen of meer lager dan je staan in de comp.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:57 schreef -J-D- het volgende:
Zelfvertrouwen: lichtelijk overdreven
Dit is nieuw voor mij.
Nog nooit zo hoog gehad, terwijl ik maar 2 potjes op rij won met 3-0
Lichterlijk overdreven dus, maar goed.
met 1 training moet hij wel kunnen stijgenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
Denk het niet. 2x matig bijstat en vanaf 840 gaan ze ongeveer stijgen.
nú naar die 10 assistent trainersquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:51 schreef twi het volgende:
Draai zo goed als quitte qua sponsorgeld en salaris/stadionkosten. Heeft het dan nog enig nut om van 5 assistenten naar 10 te gaan, een keeperstrainer in dienst te nemen of wat psychologen in dienst te nemen? Heb m'n "redelijk" coach pas een seizoen, dus die hou ik nog een seizoen of twee tot m'n toekomstig coach goed ervaring heeft (matig + 20 wedstrijden ofzo nu).
M'n handen jeuken om wat met m'n geld te doen, maar er is niksGeen zin om heel veel geld aan een trainee uit te geven terwijl ik er al genoeg heb, of trainees te verjongen. Denk dat ik maar gewoon moet proberen zo weinig mogelijk op Hattrick in te loggen en de verleiding te weerstaan, nu ik voor het eerst niet rood sta
k heb de afgelopen 2 seizoenen een paar spelers in de eerste 3 weken gekocht. sommige te duur, maar anderen weer voor een erg mooi prijsje. maar op zich is het wel waard zo lang je maar té veel betaald. als je na vrijdag een goed/redelijk hebt loopt deze over een seizoen voor op het gros van de andere 18 jarigen en dat is ook geld waard. kijk maar naar die mid van daemon. 18 jaar formi voor 850k eruit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:23 schreef Lennox het volgende:
Wat is de mening van jullie omtrend het kopen van 17 jarige op dit moment.
Ik heb nu 351k op een speler geboden die redelijk def, redelijk passen heeft en matig scoren (loon van 700). Die zal dus vrij snel stijgen. Goed/redelijk is voor mij helemaal niet te betalen. En 18 jaar goed/redelijk is ook vrij duur.
Verdien je dat ooit nog terug?
En gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:47 schreef Yankee_One het volgende:
nú naar die 10 assistent trainers, scheelt je een halve week training. en als ik jou was zou ik toch naar de middelen gaan zoeken om een tijdelijke goed coach te kopen. je FC heeft goed leiderschap en dat is natuurlijk erg mooi, maar het duurt nog lang voordat hij op goed ervaring zit. en die trainingtijd is heel kostbaar. de verloren training kost je meer geld dan een goed coach van 270k
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
En gedaanSta nu iets in de min (had maar 240k), maar dat kan ik ook nog wel even trekken tot aan zondag over een week
Mijn licht er over:quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef Ruudt het volgende:
Ik had een vraag over vleugelaanval een aantal posts naar boven, is er iemand die me kan vertellen of het zin heeft om daarvoor te kiezen met die stats?
Dat dacht ik al, maar was het toch al van plan te doen. De nieuwe situatie scheelt volgens HAM in totaal 1.4 week voor 18-jarige trainees, maar HAM zit er meestal iets naast.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
![]()
ik zei eerst dat 5 extra assistenten een halve week training scheelt, maar dat effect is afnemend exponentieel dus het effect is wat minder.
Het middenveld win ik zeker ja, dat is komende zondag sterker dan dat het afgelopen zondag was.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:15 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mijn licht er over:
Haal je meer dan uitstekend tactiekvaardigheid, dan zou ik het doen. Je zal het middenveld winnen denk ik zo? en zorgen dat je 1 of 2 kanten van zijn vleugels pakt. Dit hoeft niet per-se via vleugelaanval te gaan. Persoonlijk zou ik gewoon normaal spelen als het een niet al te beste tactiekvaardigheid is.
drang om iets met mun geld te doen ben ik reeds 2 seizoenen verloren haha. Overigens heb ik totaal onverwachts met 1-0 gewonnen van de belangrijkste titelkandidaat terwijl ik pic en uit speelde, dus was weer geniaal dit weekendquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar was het toch al van plan te doen. De nieuwe situatie scheelt volgens HAM in totaal 1.4 week voor 18-jarige trainees, maar HAM zit er meestal iets naast.
En het belangrijkste: ik ben de drang om wat met m'n geld te doen kwijtgeraakt
Verschil is dat jij 15 miljoen hebt, en ik voor het eerst in m'n hattrick-carriere ruim (voor een net gepromoveerde IX'erquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
drang om iets met mun geld te doen ben ik reeds 2 seizoenen verloren haha. Overigens heb ik totaal onverwachts met 1-0 gewonnen van de belangrijkste titelkandidaat terwijl ik pic en uit speelde, dus was weer geniaal dit weekend
ben ik de enige die bij 520.000 in de plus ziet als 720.000 euro te besteden?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef Lemming22 het volgende:
Zo, mijn middenvelder is verkocht voor 459 000 ¤, ben ik behoorlijk tevreden mee! Vanaf morgen eens uit gaan kijken naar een uitstekende spits, nu ik 520.000 in de plus sta moet ik iets moois mijn club binnen kunnen loodsen!
ja was flauwe opmerking, maar merk van mezelf dat ik ook echt geen drang voel om er iets mee te doen....moet mezelf ook ertoe zetten nog 1 middenvelder te kopen. Totaal verschillend tov 3 seizoenen terug. Maar ik blijf uiteraard fanatiek met spel nog hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil is dat jij 15 miljoen hebt, en ik voor het eerst in m'n hattrick-carriere ruim (voor een net gepromoveerde IX'er) in 't zwart stond
Klinkt aantrekkelijk natuurlijk, met 720.000 euro is een hoop moois mee te kopen, een uitstekende aanvaller, misschien ook nog een uitstekende verdediger.. Ik ga de transferlijst eens lekker afspeuren de komende dagen, dan moet er wat moois te vinden zijn. En ik heb nog vakantie, dus nog tijd zatquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
ben ik de enige die bij 520.000 in de plus ziet als 720.000 euro te besteden?![]()
Alleen jammer dat voor mij in VI 720.000 gewoon te weinig is om echt iets leuks van te kopen. Wel een beetje rondneuzen op de TL natuurlijk hopen op een koopje, maar toch elke keer weer teleurgesteld afdruipen.. (gelukkigquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk natuurlijk, met 720.000 euro is een hoop moois mee te kopen, een uitstekende aanvaller, misschien ook nog een uitstekende verdediger.. Ik ga de transferlijst eens lekker afspeuren de komende dagen, dan moet er wat moois te vinden zijn. En ik heb nog vakantie, dus nog tijd zat![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef Lemming22 het volgende:
Zo, mijn middenvelder is verkocht voor 459 000 ¤, ben ik behoorlijk tevreden mee! Vanaf morgen eens uit gaan kijken naar een uitstekende spits, nu ik 520.000 in de plus sta moet ik iets moois mijn club binnen kunnen loodsen!
Inderdaad, formidabele gaan er uit voor ~450k.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:32 schreef Ruudt het volgende:
Formidabel lukt ook met 520k..
Komt ook omdat versterkingen direct inzetbaar zijn en je daar direct resultaat mee boekt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef Lennox het volgende:
Zoeken naar versterkingen blijf ik leuk vinden. Naar Trainees begint een sleur te worden.
ligt eraam hoelang je het spel speeld :pquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Komt ook omdat versterkingen direct inzetbaar zijn en je daar direct resultaat mee boekt.
Trainees moet je eerst 2 seizoenen trainen, voordat je ze kan opstellen in je A-team.
Formidabele, maar dan ook met enig niveau bij passen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, formidabele gaan er uit voor ~450k.
Had een kaal loon van 800 geloof ik. 285k voor betaaldquote:Rudi Teichhaus (128351291)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Krayn's eleven
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
kan je doen, maar kies hier alleen voor als je spitsen zwak of hoger hebben als passingskill. dan is het pas een beetje rendabel. mensen betalen er anders niet meer voorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:42 schreef renetje19 het volgende:
Hee jongens vraagje he, ik ben net begonnen met het trainen van spitsen, is het voor mij dan misschien handig om 2 weekjes per seizoen op passen te gaan trainen? of kan dat niet uit?
Ik zat net je laatste wedstrijd te checken, had je niet meer kans gehad als je middenveld nog lager was geweest?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef Lennox het volgende:
Zoeken naar versterkingen blijf ik leuk vinden. Naar Trainees begint een sleur te worden.
Voor 2k heb je een redelijk hoog scoren van 19 die je kan verkopen voor 20k, moek er eentje zoeken voor je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef renetje19 het volgende:
ja dat weet ik, heb nog 1 van 17 met goed scoren en 1 met redelijk ( 1 plekkie nog niet ivm geld )
Lijkt me niet. Met 44% balbezit hoor je de counterkansen te krijgen + dat je nog kans op een normale goal hebt geloof ik? Het is altijd zaak net onder die 50% te zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik zat net je laatste wedstrijd te checken, had je niet meer kans gehad als je middenveld nog lager was geweest?
Ah zit het zo, ik dacht altijd hoe lager je middenveld hoe meer counter kansen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef Lennox het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Met 44% balbezit hoor je de counterkansen te krijgen + dat je nog kans op een normale goal hebt geloof ik? Het is altijd zaak net onder die 50% te zitten.
Gewoon pech gehad, omdat er maar 1 vd 3 kansen in ging. Ik vond het sowieso veel balbezit voor 2 IM
Doe jij dat veel? Ik denk erover om het ook te gaan doen ipv 6 vaste trainees. Zeker nu ik een enorme blunder heb begaan met m'n te hoge salaris post waardoor ik toch zeker 1,5m euro verspeeld heb en nu dus geen 2 goede middenvelders kan kopen.quote:
neem aan dat je de belangrijke rol van stamina niet vergeet he, 1 sublevel stamina (dus ook poor en weak) verschilt gelijk al 20 in salarisgrens van stijging. Een speler met wretched stamina kan al stijgen bij een salaris van 580 bijvoorbeeld, veel mensen weten dat niet en daarom is hier veel winst te halen. Voor mezelf is het echter TS-technisch gezien niet meer lucratief.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:05 schreef maniack28 het volgende:
Ove Clifford (124684309)
Morten Alsaker (128491312)
Juan Verdegal (128480681)
Andreas Uexküll (124369708)
Als je een van deze kopt voor max 5k en je laat hem woensdag spelen, dan stijgt hij vrijdag bijna zeker en kan je hem daarna voor min 20k afhankelijk van de passing verkopen. Als je dat iedere week doet en steeds jongere/beter spelers koopt kan de winst flink oplopen.
Hoe ik weet dat ze hoog zitten? redelijk scoren met matig passen (of lager) en geen bijstats (dus alles zwak of lager) stijgen bij een loon van 620 excl. Opletten dat ze niet toevallig waardeloos keepen hebben, want dat telt extra mee in de loon. Ik zou zelf zorgen dat je een redelijk/zwak vindt met evt. een specialiteit, die leveren meer op
En wat voor winst kan je daaruit halen? minder dan een ton of moet gaat dat richting een half miljoenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neem aan dat je de belangrijke rol van stamina niet vergeet he, 1 sublevel stamina (dus ook poor en weak) verschilt gelijk al 20 in salarisgrens van stijging. Een speler met wretched stamina kan al stijgen bij een salaris van 580 bijvoorbeeld, veel mensen weten dat niet en daarom is hier veel winst te halen. Voor mezelf is het echter TS-technisch gezien niet meer lucratief.
wie het kleine niet eert.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
En wat voor winst kan je daaruit halen? minder dan een ton of moet gaat dat richting een half miljoen?
Nouja, als ik daarmee mijn begroting kan sluiten (lees: mijn 25k te veel aan salarisquote:
Ben ik het niet mee eens.. ik heb enkel en alleen spelers met 620 loon, daarbij reken ik voor spelers t/m matig stamina... ik heb in het verleden spelers gehad met laag stamina, maar die stegen niet bij 580.. absoluut niet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neem aan dat je de belangrijke rol van stamina niet vergeet he, 1 sublevel stamina (dus ook poor en weak) verschilt gelijk al 20 in salarisgrens van stijging. Een speler met wretched stamina kan al stijgen bij een salaris van 580 bijvoorbeeld, veel mensen weten dat niet en daarom is hier veel winst te halen. Voor mezelf is het echter TS-technisch gezien niet meer lucratief.
Nog steeds niet gestegen.... maar wel waardeloos conditie.. verklaar dat maar eens...quote:Zé Veiga (109469880) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Nationaliteit: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 768 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: formidabel
Als je de juiste spelers weet te strikken is een winst van 100k of meer per speler per week niet ondenkbaar, maar het kost je wel verschrikkelijk veel tijd, je hebt een goeie marktvisie nodig en soms een dosis geluk..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nouja, als ik daarmee mijn begroting kan sluiten (lees: mijn 25k te veel aan salaris) kan ik mooi een beetje gaan sparen en dan op ten duur is wat verder gana met mijn salaris.
Geluk ontbeert het bij mij nog wel is aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je de juiste spelers weet te strikken is een winst van 100k of meer per speler per week niet ondenkbaar, maar het kost je wel verschrikkelijk veel tijd, je hebt een goeie marktvisie nodig en soms een dosis geluk..
Nouja, heb nu een bovennatuurlijk kereltje op het oog die 25k salaris heeft, die eerst maar is halen en dan zien we wel verder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:24 schreef maniack28 het volgende:
Ik zit met 110k salaris en heb uitgebreid naar 40k vanwege de salarisdruk.. voorlopig ga ik niet investeren
Ik zit in hetzelfde schuitje...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
damn, ik zie door jou post pas hoeveel salaris ik nu betaal
van
[..]
naar
[..]
De Dapp're Strijders gaan failliet
[..]
Kapitaal: 326 150 ¤ (49 730) ¤
En wat krijg je voor je training terug.. verlies..quote:22-08-2006 FC Uddel Ditadura 1 530 000 ¤ 11 390
03-03-2006 fc nailonpiitti FC Uddel 1 530 000 ¤ 3 190
Tis beroerd jongensquote:22-08-2006 FC Uddel 12.AMG 807 000 ¤ 10 920
28-02-2006 ZEGVELD FC Uddel 1 500 000 ¤ 9 410
Niet duur, dit is hem (ok, matig vorm en een ts hit, maar ik mag voor de prijs niet klagen, matig vorm valt mee, en die ts hit snap ik nietquote:22-08-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
22-08-2006 Je hebt een speler gekocht en 1 646 000 ¤ betaald, plus 17 976 ¤ voor zijn eerste week salaris.
quote:Klemens Słupecki (48973071) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 23 680
Loon: 17 976 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Nou...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:19 schreef Lennox het volgende:
Das wel heel vertieft Uddel
Weet niet of ik er 3.2 mln voor kan krijgen, maar laten we het hopen.quote:Iuliu Ditu (54456453)
23 years, inadequate form, healthy
A popular guy who is calm and upright.
Has poor experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: România
Total Skill Index (TSI): 52 750
Wage: 36 936 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural (+8!) Passing: passable
Winger: poor Defending: weak
Scoring: disastrous Set Pieces: poor
quote:Harmen Godeke (128880023)
18 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Powerful
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 840
Wage: 680 ¤/week
Owner: Ladderzatsquad
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: solid Defending: wretched
Scoring: weak Set Pieces: inadequate
Zeg dat de Transfervergelijking maar...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:19 schreef Daemon19 het volgende:
Spelers met passen zijn altijd wel erg gewild..
Dat komt gewoon omdat de markt totaal is ingestort, dat staat verder los van het niveau van passen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zeg dat de Transfervergelijking maar...
47831951 10-08-2006 43 770
2 448 000 ¤ 23 solid
47380967 30-05-2006 35 800
2 958 000 ¤ 23 weak
Leeftijd = 17 & Scoren=uitstekend & Passen=zwak & Positiespel<=zwak & Vleugelspel<=zwak & Verdedigen<=zwakquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:01 schreef Lennox het volgende:
Wordt passen tegenwoordig in de TL vergelijking meegenomen dan?
Ik neem aan dat ze het niet voor jan met de korte achternaam er tussen zettenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef Lennox het volgende:
Mijn ervaring is/was dat het bijvoorbeeld bij trainees niet meegenomen word. Dan zoek je naar trainees van 17 redelijk/redelijk en dan krijg je een gemiddelde prijs van 50k bijvoorbeeld.
Wat klopt hier niet van..quote:Forza Ares
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
quote:128469784 22-08-2006 620
240 000 ¤ 18 redelijk
Leeftijd = 18 & Verdedigen=uitstekend & Scoren<=slecht & Passen<=redelijk & Positiespel<=slecht & Vleugelspel<=zwakquote:128426989 22-08-2006 1 650
600 000 ¤ 18 redelijk
Hopen dat het zijn standaard-tactiek isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:33 schreef Daemon19 het volgende:
Dit zag ik in het wedstrijdverslag van een league-genoot van mij:
[..]
Wat klopt hier niet van..
Soms wel, bij midfielders en spitsen geloof ik en soms niet ( de restquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:01 schreef Lennox het volgende:
Wordt passen tegenwoordig in de TL vergelijking meegenomen dan?
Age = 23 & Playmaking=supernatural & Stamina=excellent & Passing=passable & Defending=weak & Scoring<=disastrous & Winger<=poorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat de markt totaal is ingestort, dat staat verder los van het niveau van passen.
Als je 2 dezelfde spelers hebt maar de één heeft redelijk passen en de ander heeft redelijk verdedigen. Dan zal 9 op de 10 keer de speler met passen voor meer geld verkocht worden dan de speler met verdedigen.
quote:van de site van SOKKER:
Het leuke aan Sokker is dat je elke match kan zien in 2D. Je ziet zo de zwakke- en sterke punten van je ploeg.
Sokker is volledig gratis, maar je kunt ook Plus kopen voor drie maanden of een jaar. Als je dit hebt, kun je van enkele extra mogelijkheden gebruik maken.
Sokker bestaat in Nederland nog niet zo heel lang, dus als je je haast kun je erg ver komen. Je kunt dus al snel bij de besten van Nederland komen, dat is bij online management spellen als hattrick zo goed als onmogelijk.
Yup, heb er ook een teampje, maar dat stelt echt niks voor. Hattrick is niet de meest moderne manager, maar qua gebruikersvriendelijkheid toch 10 keer zo goed als dat Sokker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:04 schreef MacMauser het volgende:
Iemand ooit gehoord van www.sokker.org ?![]()
[..]
Ik zag t net voor t eerst. Op zich ziet t er wel aardig uit, maar ik neem niet de moeite om daar ook nog tijd in te gaan stoppen.. T lijkt me toch een (slap) aftreksel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, heb er ook een teampje, maar dat stelt echt niks voor. Hattrick is niet de meest moderne manager, maar qua gebruikersvriendelijkheid toch 10 keer zo goed als dat Sokker.
Ongeveer zoals Hattrick, alleen hebben ze het een en ander veranderd. De opstelling is een flash-tooltje waar je spelers overal neer kunt zetten in plaats van een vaste opstelling. En waar ze moeten lopen in balbezit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:11 schreef Yankee_One het volgende:
hoe werkt het ongeveer dan?
had een supernatural mid met solid verdedigen en uitstekende conditie die ging er voor 2,5 slechts uit. hij was 23quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:54 schreef ScudRaket het volgende:
De eerste speler heb ik als indicatie op de TL staan:
[..]
Weet niet of ik er 3.2 mln voor kan krijgen, maar laten we het hopen.![]()
Bovendien een verkoopbare YP gemaakt:
[..]
Goh, het lijkt ergens op. Oh, op Hattrick, ze geven dat wel erg makkelijk weg aangezien er een sneer naar Hattrick staat, erg flauw. Een slap aftreksel dus, waar ik geen moeite in ga stoppen. Ze zullen de populariteit van Hattrick toch nooit kunnen benaderen. Ik ga er geen moeite voor doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:04 schreef MacMauser het volgende:
Iemand ooit gehoord van www.sokker.org ?![]()
[..]
Deadline over 3 dagenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
sokker.org![]()
iemand nog een WC keeper voor een luttele 2.4 miljoen![]()
id 7914592
Ik heb ook een WC keeper, waardeloos ervaring (die van jou formidabel), de mijne haalt 6 sterren en die van jou 7, de TSI van de mijne is 38 450 en hij is 19 jaar, TSI van de jouwe is 27 470 en die is 29 jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
sokker.org![]()
iemand nog een WC keeper voor een luttele 2.4 miljoen![]()
id 7914592
ik....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:14 schreef komrad het volgende:
Ik heb net mijn YP voor 401k verkocht, eind vorig jaar ook al een YP voor 883k verkocht, wie zegt dat investeren in de jeugd niet loont
sorry grumps
De spanning vergoedt veelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik....
vorig seizoen in totaal een verlies geleden van 239k met mijn jeugdopleiding...
De spanning en elke week weer de deceptie dat je een baggerpull hebt...quote:
Tsja, je hoeft maar één keer een superpull te doen en dan kan je twee, drie seizoenen vooruit. Zoals die van FrisianReds, tering.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De spanning en elke week weer de deceptie dat je een baggerpull hebt...
Dan koop ik liever voor 239K + een beetje extra wat ik gespaard heb een leuke speler. Of trainee. Loont meer dan een jeugdopleiding.
tsja maar als je die al 2 a 3 seizoenen niet doet.. dus alleen maar dikke shit pullt heb je er ook weinig aan.. Mn jeugdopleiding staat nu 3 seizoenen op uitstekend, de eerste 2 pullde ik ook alleen maar dikke bagger en af en toe eens iets verkoopbaars.. Daarom ben ik vorig seizoen eens gaan bijhouden wat het me oplevert/kost die jeugdopleiding... En 239k verlies was het resultaat.. ook dit seizoen ga ik het weer bijhouden... en daarna nog 1 seizoen en als het dan nog steeds niks is.. kap ik met de investering in mn jeugdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, je hoeft maar één keer een superpull te doen en dan kan je twee, drie seizoenen vooruit. Zoals die van FrisianReds, tering.
Bij mij wordt het steeds rendabeler. Het levert me nog niks op, maar het gaat steeds beter. Afgelopen seizoen voor 250k aan pure YP's (drie in totaal; 170, 40 & 40k) verkocht en nog 230k gevangen voor een doorgetrainde YP van het seizoen daarvoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja maar als je die al 2 a 3 seizoenen niet doet.. dus alleen maar dikke shit pullt heb je er ook weinig aan.. Mn jeugdopleiding staat nu 3 seizoenen op uitstekend, de eerste 2 pullde ik ook alleen maar dikke bagger en af en toe eens iets verkoopbaars.. Daarom ben ik vorig seizoen eens gaan bijhouden wat het me oplevert/kost die jeugdopleiding... En 239k verlies was het resultaat.. ook dit seizoen ga ik het weer bijhouden... en daarna nog 1 seizoen en als het dan nog steeds niks is.. kap ik met de investering in mn jeugd
blablaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb ook een WC keeper, waardeloos ervaring (die van jou formidabel), de mijne haalt 6 sterren en die van jou 7, de TSI van de mijne is 38 450 en hij is 19 jaar, TSI van de jouwe is 27 470 en die is 29 jaar.
De mijne is beter![]()
ontslagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
blabla
maar ff serieus, wat zou je voor mn keep geven?
Altijd leuk zulke dingetjes..quote:23-08-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 22 500 ¤
23-08-2006 Je ontvangt voor deze speler: 18 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Eensch.. Hattrick.. there is no other (better)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Goh, het lijkt ergens op. Oh, op Hattrick, ze geven dat wel erg makkelijk weg aangezien er een sneer naar Hattrick staat, erg flauw. Een slap aftreksel dus, waar ik geen moeite in ga stoppen. Ze zullen de populariteit van Hattrick toch nooit kunnen benaderen. Ik ga er geen moeite voor doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |