quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:06 schreef Daemon19 het volgende:
Vraagje..
Ik moet woensdag in de beker tegen een 5e klasser. Op het eerste gezicht bij voorbaat verloren.
Maar na een beetje zijn wedstrijdarchief te hebben doorgespit, ben ik erachter gekomen, dat hij altijd de 1e bekerwedstrijd met zn A-elftal speelt (maar 1 wedstrijd in die week), en daarna altijd met zn B-elftal (2 wedstrijden in de week). En zn B-elftal kan ik wel hebben. Maar nu komt het..
Ik ga over 3 weken aanvallers trainen, dus moet ik van 3-5-2 naar 3-4-3 (op de woensdagen zal ik 4-3-3 spelen, of andersom). In ieder geval wil ik niet met slecht ervaring aan een competitiewedstrijd beginnen, dus zal ik op woensdagen in de weken ervoor (nog 3 om exact te zijn) 3-4-3 moeten spelen.
Nu is mijn vraag: Hoeveel keer moet je in een formatie spelen, tot de ervaring minimaal goed is?
En als het 3 wedstrijden duurt, zal ik dan met een 3-4-3 formatie spelen in de 2e ronde beker. Waarbij ik eigenlijk mijn eigen kansen deels verzwak door de slechte ervaring. Of zal ik voor de 'zekerheid' toch maar 3-5-2 spelen om mijn kansen op de 3e ronde te vergroten, maar daarbij wel mijn kansen op competitiewinst te verzwakken?
En daarnaast; In hoeverre is slecht ervaring met een bepaalde formatie - bij aanvang van een wedstrijd - een negatieve invloed?
En ik vind het wel een goed beleid!quote:another way of seeing it is that strengthening your strongest part saves the most money. If you got crap for defense, don't use a trainer to boost it, use some money. If you got high attack it can be boosted with a trainer, but will be expensive to boost by buying players and paying salaries.
These two arguments combined make out my policy.
quote:I use attacking, but for a different reason.
Goals put butts in seats. High scoring loses (4-5, for example) are better than low scoring loses (0-1, or 1-2), at least as far as the supporter mood is concerned.
Also, it's hard to win if you don't score.
quote:And in a few weeks self confidence will play a more important role. That would make an offensive coach even more important.
Nee, dit zijn automatisch gegenereerde berichten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:54 schreef Outpost76 het volgende:
DEAMON BEN JE NOG ONLINE?
Anders post je even 2x hetzelfde. Degenen die erin geïnteresseerd zijn worden verondersteld de ongelezen posts van het oude topic door te lezen en als ze het niet doen is het hun verlies. Maar bestraf degenen die het wel doen niet met het nogmaals plaatsen van exact hetzelfde. Dit komt vaker voor vandaar dat ik het nu eens zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:55 schreef Daemon19 het volgende:
exacte herhaling van ~een uur eerder gepost verhaal
Voor 0 op de lijst, jammer dat z'n verdedigen pas matig is..quote:Albrecht Slangen (128629266)
17 years, passable form, healthy
A popular guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and solid leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 460
Wage: 540 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: poor Set Pieces: wretched
damn, ik zie door jou post pas hoeveel salaris ik nu betaalquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:50 schreef Lennox het volgende:
Spelersloon 52 416![]()
Verwachte winst/verlies -70 950
naarquote:Spelersloon 148 360
De Dapp're Strijders gaan faillietquote:Spelersloon 262 496
Kapitaal: 326 150 ¤ (49 730) ¤quote:Verwacht inkomen/verlies -276 420
Inkomen/verlies van vorige week -148 719
quote:John Terberg (128639984)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Spelersloon 45 600
quote:Eize Janssen (128646347) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Kasssssssaquote:
I know, maar niet iedereen gaat het oude topic lezen, dus vandaar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:10 schreef fabianf het volgende:
[..]
Anders post je even 2x hetzelfde. Degenen die erin geïnteresseerd zijn worden verondersteld de ongelezen posts van het oude topic door te lezen en als ze het niet doen is het hun verlies. Maar bestraf degenen die het wel doen niet met het nogmaals plaatsen van exact hetzelfde. Dit komt vaker voor vandaar dat ik het nu eens zeg.
quote:Pieter Dukel (128647677)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 20
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Ik heb 5349 saldo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
Plz.. is er iemand die even op een briljant middenvelder kan bieden? 700k slechts.. voor 1M gaat hij ongeveer weg.. dus overboden word je sowieso.. alleen ik heb het nodig, moet voor vanavond een nieuwe keep hebben! Help!
Steun Uddel! Help Uddel te handhaven! Bied op een briljant middenvelder! Overboden word je zeker!
Help
Ik hoef maar één team onder me te houden.. en dat gaat lukken ja!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb 5349 saldo.
Kan ik je dat doneren in deze zware tijd?
Meer kan ik helaas niet voor je betekenen.
Maar wat boeit het eigenlijk?
Al stel je 11 Uddels op, degraderen doe je toch wel
Joralf de 2e
ik weet niet hoe hoog je van plan bent te eindigen in de compo, maar neem aan dat promotie er niet inzit. als je dus niet alles op de compo gooit, zou ik woensdag voor een stuntje gaan. en dus later je opstellingservaring opbouwenquote:
quote:Edward Land (128657436)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Waarom neem je aan dat promotie er niet in zit?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik weet niet hoe hoog je van plan bent te eindigen in de compo, maar neem aan dat promotie er niet inzit. als je dus niet alles op de compo gooit, zou ik woensdag voor een stuntje gaan. en dus later je opstellingservaring opbouwen
en ik dacht ook dat het 3 wedstrijden duurt voordat je een goede ervaring hebt in je opstelling
je mist sneller kansen met een slechte opstellingervaring
omdat mij dat niet gaat lukken met teams die 170-180 hatstats halen boven mequote:Op zondag 20 augustus 2006 14:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waarom neem je aan dat promotie er niet in zit?
Inderdaad, en om in de competitie het goed te blijven doen, zal ik toch tenminste wel goed formatie-ervaring moeten hebben. Een voordeel is, dat zn aanval slecht is..quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
omdat mij dat niet gaat lukken met teams die 170-180 hatstats halen boven me
maar nu je het zegt, je had niet zo'n moeilijke compo toch?
quote:Bekertegenstander met 4-5-1
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Ik denk dat ik wel 3-4-3 ga spelen, zodat mijn formatie-ervaring dan goed genoeg is voor de competitie en zijn aanval is slecht, waardoor hij weinig doelpunten zal maken. Daarnaast heb ik 60% van het middenveld dus is het wel goed als mijn aanval versterkt wordt door een 3e aanvaller.quote:Mijn verwachte ratings met 3-4-3 (slecht ervaring)
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Of z'n stats waren gewoon beter, daar heeft de tactiek verder niks mee te makenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:02 schreef Amadeo het volgende:
3-1 verloren
We speelden in dezelfde tactiek en de tactiekvaardigheid was bij allebei goed, dus waarschijnlijk had hij gewoon meer geluk of betere spelers
hehe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
Niet dat ik weet, maar ik had gewoon een keeper nodig voor vanavond en zoveel staan er niet op die voor vanavond aflopen.. en ik wil er ook niet eentje op het laatste moment kopen
En deze was niet echt heel goedkoop.. 1,35M voor neergelegd.. maargoed.. die 20% loonkosten is niet zo heel veel
Keepers hebben geen bijstats.. als er al een is met bijstats, dan worden die niet meegerekend bij de TSIquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:52 schreef Tomhoog het volgende:
sinds ik Pablo Bidaurrazaga heb gekocht sta ik in de min...![]()
formi mid van nu 27 jaar met koppen
100k maar volgende week sta ik weer gewoon plus
ik heb nu nog maar een redelijk keeper.. en opzich heb ik het ook niet nodig als ik naar me competitie kijk maar ik wil er liever wel eentje.
Goed(hoog)
gewoon eentje met geen bijstats maar wel hoge tsi?
lettend op vorm
Voor zover ik weet telt dat ook niet mee bij keepersquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
let ook op conditie!
Telt niet mee bij keeper.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:16 schreef Yankee_One het volgende:
let ook op conditie!
Mooi en handigquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:29 schreef Daemon19 het volgende:
Volgens mij ook niet..
Om de hoogte van keeperskill te bepalen:
http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php
http://keeper.hattricknippon.org/index.asp
http://www.databased.at/hattrick/x-ray/index.asp?starter=keepersup&tsi=4420&form=6
Ik denk: hé.. die ken ik ergens van..quote:10. Harlem F.C. 34 125 - 66 (+59) 64
Ja hoor.. hij heeft eerder bij mij in de competitie gezetenquote:08-05-2005 Harlem F.C. eindigde als nummer 1 in VI.568 (seizoen 14).
08-05-2005 FC Uddel eindigde als nummer 5 in VI.568 (seizoen 14).
Dit is echt ziekelijk jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef FrisianReds het volgende:
Ik heb vandaag een superjeugdpull gedaan:
Roderik Slits (128630246)
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 1 440
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: Frisian Reds
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Hij staat inmiddels voor 1.500.000,- op de lijst met als deadline 23-08-2006 om 18:57.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef FrisianReds het volgende:
Hij staat inmiddels voor 1.500.000,- op de lijst met als deadline 23-08-2006 om 18:57.
nop..quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef Space-Chinees het volgende:
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
haha ... is dit bij iedereen zo ?
Gadverdamme, vuile hufter!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef FrisianReds het volgende:
Unfairquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef FrisianReds het volgende:
Who doesn't!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Unfair
Ik kan het geld goed gebruiken
de prestatie beïnvloedt het niet, maar wel de TSI en loon toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet telt dat ook niet mee bij keepers
als ik het geld had zou ik m zo van je kopen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef FrisianReds het volgende:
Hoewel.. Ik trek net deze eruit..quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
als ik het geld had zou ik m zo van je kopen!
Super man.. Heerlijke pull. Ik ben wel blij voor je hoor, niet zoals sommige anderen hier![]()
Oei.. kut.. maar voor mij wel gunstig.. de huidige nummer 1 heeft namelijk met 0-9 gewonnen tegen het botteam en volgende week mag ik tegen hem aantreden. Hier kan ik misschien iets voordeel uithalen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:51 schreef maniack28 het volgende:
Na woensdag een 8-0 winst en nu weer een 8-0 winst heb ik:
Zelfvertrouwen: compleet overdreven
met
Sportpsychologen: 2 (3 000 ¤)
Ik weet dat de regels veranderd zijn, maar is het niet een beetje erg triest dat omdat ik 2x tegen een botteam speel mijn zelfvertrouwen meteen compleet overdreven is... en gaat deze nog zakken of moet ik die psychologen weer ontslaan?
edit - hij stond voor de match op sterk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |