I know, maar niet iedereen gaat het oude topic lezen, dus vandaar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:10 schreef fabianf het volgende:
[..]
Anders post je even 2x hetzelfde. Degenen die erin geïnteresseerd zijn worden verondersteld de ongelezen posts van het oude topic door te lezen en als ze het niet doen is het hun verlies. Maar bestraf degenen die het wel doen niet met het nogmaals plaatsen van exact hetzelfde. Dit komt vaker voor vandaar dat ik het nu eens zeg.
quote:Pieter Dukel (128647677)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 20
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Ik heb 5349 saldo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
Plz.. is er iemand die even op een briljant middenvelder kan bieden? 700k slechts.. voor 1M gaat hij ongeveer weg.. dus overboden word je sowieso.. alleen ik heb het nodig, moet voor vanavond een nieuwe keep hebben! Help!
Steun Uddel! Help Uddel te handhaven! Bied op een briljant middenvelder! Overboden word je zeker!
Help
Ik hoef maar één team onder me te houden.. en dat gaat lukken ja!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb 5349 saldo.
Kan ik je dat doneren in deze zware tijd?
Meer kan ik helaas niet voor je betekenen.
Maar wat boeit het eigenlijk?
Al stel je 11 Uddels op, degraderen doe je toch wel
Joralf de 2e
ik weet niet hoe hoog je van plan bent te eindigen in de compo, maar neem aan dat promotie er niet inzit. als je dus niet alles op de compo gooit, zou ik woensdag voor een stuntje gaan. en dus later je opstellingservaring opbouwenquote:
quote:Edward Land (128657436)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Waarom neem je aan dat promotie er niet in zit?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik weet niet hoe hoog je van plan bent te eindigen in de compo, maar neem aan dat promotie er niet inzit. als je dus niet alles op de compo gooit, zou ik woensdag voor een stuntje gaan. en dus later je opstellingservaring opbouwen
en ik dacht ook dat het 3 wedstrijden duurt voordat je een goede ervaring hebt in je opstelling
je mist sneller kansen met een slechte opstellingervaring
omdat mij dat niet gaat lukken met teams die 170-180 hatstats halen boven mequote:Op zondag 20 augustus 2006 14:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waarom neem je aan dat promotie er niet in zit?
Inderdaad, en om in de competitie het goed te blijven doen, zal ik toch tenminste wel goed formatie-ervaring moeten hebben. Een voordeel is, dat zn aanval slecht is..quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
omdat mij dat niet gaat lukken met teams die 170-180 hatstats halen boven me
maar nu je het zegt, je had niet zo'n moeilijke compo toch?
quote:Bekertegenstander met 4-5-1
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Ik denk dat ik wel 3-4-3 ga spelen, zodat mijn formatie-ervaring dan goed genoeg is voor de competitie en zijn aanval is slecht, waardoor hij weinig doelpunten zal maken. Daarnaast heb ik 60% van het middenveld dus is het wel goed als mijn aanval versterkt wordt door een 3e aanvaller.quote:Mijn verwachte ratings met 3-4-3 (slecht ervaring)
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |