Het medeleven hèquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef FrisianReds het volgende:
Ik ben blij met de warme reacties hier. Ik verkoop de speler omdat ik het geld zelf ook hard kan gebruiken. Zo ben ik onder andere toe aan een nieuwe trainer.
Net zoals bij de TU, iedereen opblijven zodat we het live kunnen volgen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:59 schreef MacMauser het volgende:
Moeten we trouwes allemaal om 7.00u de wekker zetten om te zien dat SW BC is geworden??![]()
1-0 voor met een Braziliaanse tiktak!![]()
Wat doet die gozer nu precies in je avatar?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef FrisianReds het volgende:
Ik ben blij met de warme reacties hier. Ik verkoop de speler omdat ik het geld zelf ook hard kan gebruiken. Zo ben ik onder andere toe aan een nieuwe trainer.
Lijkt erop dat ie de zijlijn opsnuiftquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat doet die gozer nu precies in je avatar?
Kan die toch beter cocaïne nemen? Of als dat te duur is lijm?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ie de zijlijn opsnuift
quote:F.C. The Saint
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
2-2. Dit was tegen de degradant.... Klote competitie. Vind het zelf ook niet super fair, maar goed. Met 46% bb in allebei de helfden super counter condities.quote:Krayn's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Dat is cker onverdiend. Maar ja, je kan het verwachten als je defs gaat trainen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
[..]
2-2. Dit was tegen de degradant.... Klote competitie. Vind het zelf ook niet super fair, maar goed. Met 46% bb in allebei de helfden super counter condities.
Heeft ie een serieuze kans om te winnen denk je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Net zoals bij de TU, iedereen opblijven zodat we het live kunnen volgen!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:24 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is cker onverdiend. Maar ja, je kan het verwachten als je defs gaat trainen..
Ik denk niet dat ie gewonnen heeft, ik denk wel dat ie in de top 5 zit. Vanwege het feit dat sommige mensen hem zo aan het bashen waren, waardoor die meer aandacht heeft gekregen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:28 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Heeft ie een serieuze kans om te winnen denk je?
Klinkt logisch. Ik verwacht ook dat Redeker wint. Ik zou er toch een beetje van balenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:40 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie gewonnen heeft, ik denk wel dat ie in de top 5 zit. Vanwege het feit dat sommige mensen hem zo aan het bashen waren, waardoor die meer aandacht heeft gekregen.
Maar teveel mensen kennen hem niet en zn speech was te vaag (in de zin van niet duidelijk genoeg wat ie nu precies wilt, behalve een nieuw management).
Ik had eerlijk gezegd eerst ook redeker gestemt, niet omdat ik hem zo goed vind. Maar omdat ik niemand anders herkende of geschikt vond.
IK heb er ook pas 3 Deamon dus lijkt me in december een goede ruil jij mij en ik jou!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:57 schreef Daemon19 het volgende:
Hierbij een schreeuw om supporters!
Ik heb pas 2 (3 met Outpost toekomstige slot erbij) supporters.![]()
Dus help me aan het gevoel geliefd te zijn en wordt mijn supporter!!
Red Daemons (506731)
(Uiteraard zijn deals mogelijk)
quote:20-08-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 134 210 ¤ aan entreegeld.
21-08-2006 Je hebt een speler verkocht en 769 250 ¤ ontvangen.
quote:Economie
Kapitaal: 83 119 ¤ (943 601) ¤
Sponsors: tevreden
Fanclub: 1234 leden
Supporters: in de wolken
Niet zo leuk eigenlijk....quote:Middenveld: redelijk (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: formidabel (laag)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: uitstekend (laag)
HatStats 230
Verdediging 71
Middenveld 69
Aanval 90
Ja, maar het is om mijn team te versterken, ik moet er een spits bij hebben die zeker 3,5 sterren haalt. Dan haal je bijna niet met een solid spits, dan moet hij er wel erg veel passen bij hebben. En dan kost weer centen. Ik neem aan dat een uitstekend spits met iets minder passen dat ook zou moeten kunnen halen. Of zit ik er nou helemaal naast?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:14 schreef SuperWeber het volgende:
Je kunt die grappen beter uithalen met een solid spits...
TSI? TSI zegt niks... dat hangt af van de vorm. Ik gok zo rond de tsi 2000, maar ik weet het niet zeker... Ik zou eerder kijken naar loon.. dat kan zeker nu nog, aangezien de lonen net bijgewerkt zijn. Loon zit zo rond de 1200 euro excl. denk ik... weet het niet zeker toch...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:04 schreef Lemming22 het volgende:
Sjezus, op dit moment gaat een goddelijk PM, matig passen, matig verdedigen van 26 eruit voor 600.000 en een beetje. Niet te geloven![]()
En een vraagje voor de spitsentrainers, hoeveel TSI heeft een kale hoge uitstekende scoren spits ongeveer?
Sterren zegt ook nie alles. Een uitstekend spits zonder passing is niet duur, maar haalt ook geen 3,5 ster. Wil je er toch eentje dan heb je die wel onder de 150.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja, maar het is om mijn team te versterken, ik moet er een spits bij hebben die zeker 3,5 sterren haalt. Dan haal je bijna niet met een solid spits, dan moet hij er wel erg veel passen bij hebben. En dan kost weer centen. Ik neem aan dat een uitstekend spits met iets minder passen dat ook zou moeten kunnen halen. Of zit ik er nou helemaal naast?
En wat passen, dat is vanaf matig?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:27 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Sterren zegt ook nie alles. Een uitstekend spits zonder passing is niet duur, maar haalt ook geen 3,5 ster. Wil je er toch eentje dan heb je die wel onder de 150.
Ik zou altijd kijken bij een spits naar wat passing en wat ervaring als je toch geen spitsentrainer bent. Specialiteit snel, onvoorspelbaar of technisch is een voordeel. Heb je t geld er niet voor dan kun je beter wachten dan iets kopen wat je ploeg eigenlijk toch niet veel beter maakt.
Oke dan, tijd om mijn rekenmachine uit de kast te trekkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:34 schreef Yankee_One het volgende:
schijnt dat 3/4 nivo's passen gelijk staat aan 1 niveau scoren. you do the math
quote:Middenveld: formidabel (hoog)
Die 7 waren er al 7 teveel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef fabianf het volgende:
Die bornado, wat een figuur. Eerst gaan verkondigen dat er teveel met modder gegooid wordt, en vervolgens "super"weber zeggen... Geen wonder dat je dan maar 7 stemmen haalt.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:25 schreef MacMauser het volgende:
1. BC-redeker 867 stemmen
2. JCLiquido 696 stemmen
3. Rudi-Assauer 286 stemmen
4. GM-Pandarve 275 stemmen
5. GDDG_S-Grass 196 stemmen
6. Kuijff 189 stemmen
7. clopin 177 stemmen
8. TheoBalzak 166 stemmen
9. SuperWeber 152 stemmen
En charismatisch natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:15 schreef -J-D- het volgende:
SW kansloos ten onder.
Zucht
De wereld is nog niet rijp voor een groot leider
We hebben geweldig weer gehad, behalve dan die laatste dag maar daar had ik geluk mee dat ik alleen danko jones en de lost prophets hoefde te zien en daarna met de trein naar huis kon. Want het was toen meteen een modderpoel. Maar het was zeker wel heel vetquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
1-1 in uitwedstrijd met PIC tegen 215 hatstats
stefmans/grumpey, hoe was lowlands ,zag gisteren beelden van de hoosbuien
Mijn ratings:quote:
Midfield: poor (very low)
Right Defence: inadequate (high)
Central Defence: passable (very low)
Left Defence: passable (low)
Right Attack: poor (very high)
Central Attack: poor (low)
Left Attack: poor (high)
Alles op de linkeraanval gooien, lijkt me duidelijk.quote:Midfield: poor (very high)
Right Defence: inadequate (low)
Central Defence: inadequate (high)
Left Defence: passable (low)
Right Attack: weak (very high)
Central Attack: poor (very high)
Left Attack: solid (very low)
quote:Je hebt een speler gekocht en 1 100 000 ¤ betaald, plus 3 024 ¤ voor zijn eerste week salaris
quote:Federico Kretzinger
TSI = 6 690, 24 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:ID Date Total Skill Index (TSI)/
Price: Age Form
58108021 19-08-2006 9 310
1 020 000 ¤ 24 solid
48280270 17-08-2006 6 620
900 000 ¤ 24 passable
75253236 15-08-2006 11 160
1 083 000 ¤ 24 passable
31379548 12-08-2006 6 810
900 000 ¤ 24 solid
31606308 11-08-2006 9 610
950 000 ¤ 24 inadequate
44252096 09-08-2006 7 030
918 000 ¤ 24 excellent
54048029 09-08-2006 8 620
903 000 ¤ 24 passable
50596603 07-08-2006 5 690
1 031 001 ¤ 24 weak
29083769 01-08-2006 11 480
1 173 000 ¤ 24 solid
52596080 27-07-2006 8 070
1 200 000 ¤ 24 solid
3 niveau's passen = 1 niveau scoren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:34 schreef Yankee_One het volgende:
schijnt dat 3/4 nivo's passen gelijk staat aan 1 niveau scoren. you do the math
Die staat cker op poppen..quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:43 schreef komrad het volgende:
ik heb ook maar gewonnen gisteren.
trouwens, ik had ook wel een aardige pull, kijk maar opde TL
YP
Voor 1.1 miljoen had je Briljant met matig passen sowieso.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:13 schreef Ruudt het volgende:
Die had je wel goedkoper kunnen krijgen..
[..]
I know maar daar heb ik geen tijd/energie voorquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:13 schreef Ruudt het volgende:
Die had je wel goedkoper kunnen krijgen..
[..]
Zal nu met std opstelling spelen. Wordt in week 7 een bot geloof ik. Als hij geen standaardopstelling heeft zal het een WO worden zo lang.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef twi het volgende:
Bij mij in de competitie zit iemand die al sinds 23-06-2006 niet in had gelogd. Inmiddels is ook die login informatie weg en is de pagina over de eigenaar compleet leeg. Hij heeft wel de hoogste stats van de competitie. Iemand een idee of zijn team dan gereset zal gaan worden tot bot, en of de spelers dan ook gereset zullen worden?
Beetje overbetaald, komt door dat passen..quote:
Hmm oke, wel zonde toch..quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef foetre het volgende:
[..]
I know maar daar heb ik geen tijd/energie voor
Denk het niet. 2x matig bijstat en vanaf 840 gaan ze ongeveer stijgen.quote:
Dat duurt wel langer dan 20 wedstrijden, voordat die 1,5 niveau gestegen is..quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:51 schreef twi het volgende:
Draai zo goed als quitte qua sponsorgeld en salaris/stadionkosten. Heeft het dan nog enig nut om van 5 assistenten naar 10 te gaan, een keeperstrainer in dienst te nemen of wat psychologen in dienst te nemen? Heb m'n "redelijk" coach pas een seizoen, dus die hou ik nog een seizoen of twee tot m'n toekomstig coach goed ervaring heeft (matig + 20 wedstrijden ofzo nu).
M'n handen jeuken om wat met m'n geld te doen, maar er is niksGeen zin om heel veel geld aan een trainee uit te geven terwijl ik er al genoeg heb, of trainees te verjongen. Denk dat ik maar gewoon moet proberen zo weinig mogelijk op Hattrick in te loggen en de verleiding te weerstaan, nu ik voor het eerst niet rood sta
Zag ergens dat het 28 punten zou duren, elke wedstrijd een punt. Dus zo'n 36 (8 + 28) wedstrijden, 2,5 seizoen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:56 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat duurt wel langer dan 20 wedstrijden, voordat die 1,5 niveau gestegen is..
Toffe sfeer, geweldig was het, en sjit, ik moet de was doen nu.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
1-1 in uitwedstrijd met PIC tegen 215 hatstats
stefmans/grumpey, hoe was lowlands ,zag gisteren beelden van de hoosbuien
en redeker weer BC
zorg gewoon dat je kunstgras hebt..quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:46 schreef Tomhoog het volgende:
kutweer, ik wil trainen!
Ik heb compleet overdreven, 2x 8-0.. zoals ik al zei, ze hebben de invloed van het zelfvetrouwen veranderd en dus ook de hoogte daarvan.. Je kan pas na een volgende wedstrijd of na de eco-update voor een daling van het zelfvertrouwen zorgen, maar ik dacht dat het geen invloed had op de bekerwedstrijd, enkel tegen teams die 5 plaatsen of meer lager dan je staan in de comp.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:57 schreef -J-D- het volgende:
Zelfvertrouwen: lichtelijk overdreven
Dit is nieuw voor mij.
Nog nooit zo hoog gehad, terwijl ik maar 2 potjes op rij won met 3-0
Lichterlijk overdreven dus, maar goed.
met 1 training moet hij wel kunnen stijgenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
Denk het niet. 2x matig bijstat en vanaf 840 gaan ze ongeveer stijgen.
nú naar die 10 assistent trainersquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:51 schreef twi het volgende:
Draai zo goed als quitte qua sponsorgeld en salaris/stadionkosten. Heeft het dan nog enig nut om van 5 assistenten naar 10 te gaan, een keeperstrainer in dienst te nemen of wat psychologen in dienst te nemen? Heb m'n "redelijk" coach pas een seizoen, dus die hou ik nog een seizoen of twee tot m'n toekomstig coach goed ervaring heeft (matig + 20 wedstrijden ofzo nu).
M'n handen jeuken om wat met m'n geld te doen, maar er is niksGeen zin om heel veel geld aan een trainee uit te geven terwijl ik er al genoeg heb, of trainees te verjongen. Denk dat ik maar gewoon moet proberen zo weinig mogelijk op Hattrick in te loggen en de verleiding te weerstaan, nu ik voor het eerst niet rood sta
k heb de afgelopen 2 seizoenen een paar spelers in de eerste 3 weken gekocht. sommige te duur, maar anderen weer voor een erg mooi prijsje. maar op zich is het wel waard zo lang je maar té veel betaald. als je na vrijdag een goed/redelijk hebt loopt deze over een seizoen voor op het gros van de andere 18 jarigen en dat is ook geld waard. kijk maar naar die mid van daemon. 18 jaar formi voor 850k eruit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:23 schreef Lennox het volgende:
Wat is de mening van jullie omtrend het kopen van 17 jarige op dit moment.
Ik heb nu 351k op een speler geboden die redelijk def, redelijk passen heeft en matig scoren (loon van 700). Die zal dus vrij snel stijgen. Goed/redelijk is voor mij helemaal niet te betalen. En 18 jaar goed/redelijk is ook vrij duur.
Verdien je dat ooit nog terug?
En gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:47 schreef Yankee_One het volgende:
nú naar die 10 assistent trainers, scheelt je een halve week training. en als ik jou was zou ik toch naar de middelen gaan zoeken om een tijdelijke goed coach te kopen. je FC heeft goed leiderschap en dat is natuurlijk erg mooi, maar het duurt nog lang voordat hij op goed ervaring zit. en die trainingtijd is heel kostbaar. de verloren training kost je meer geld dan een goed coach van 270k
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
En gedaanSta nu iets in de min (had maar 240k), maar dat kan ik ook nog wel even trekken tot aan zondag over een week
Mijn licht er over:quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef Ruudt het volgende:
Ik had een vraag over vleugelaanval een aantal posts naar boven, is er iemand die me kan vertellen of het zin heeft om daarvoor te kiezen met die stats?
Dat dacht ik al, maar was het toch al van plan te doen. De nieuwe situatie scheelt volgens HAM in totaal 1.4 week voor 18-jarige trainees, maar HAM zit er meestal iets naast.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
![]()
ik zei eerst dat 5 extra assistenten een halve week training scheelt, maar dat effect is afnemend exponentieel dus het effect is wat minder.
Het middenveld win ik zeker ja, dat is komende zondag sterker dan dat het afgelopen zondag was.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:15 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mijn licht er over:
Haal je meer dan uitstekend tactiekvaardigheid, dan zou ik het doen. Je zal het middenveld winnen denk ik zo? en zorgen dat je 1 of 2 kanten van zijn vleugels pakt. Dit hoeft niet per-se via vleugelaanval te gaan. Persoonlijk zou ik gewoon normaal spelen als het een niet al te beste tactiekvaardigheid is.
drang om iets met mun geld te doen ben ik reeds 2 seizoenen verloren haha. Overigens heb ik totaal onverwachts met 1-0 gewonnen van de belangrijkste titelkandidaat terwijl ik pic en uit speelde, dus was weer geniaal dit weekendquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar was het toch al van plan te doen. De nieuwe situatie scheelt volgens HAM in totaal 1.4 week voor 18-jarige trainees, maar HAM zit er meestal iets naast.
En het belangrijkste: ik ben de drang om wat met m'n geld te doen kwijtgeraakt
Verschil is dat jij 15 miljoen hebt, en ik voor het eerst in m'n hattrick-carriere ruim (voor een net gepromoveerde IX'erquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
drang om iets met mun geld te doen ben ik reeds 2 seizoenen verloren haha. Overigens heb ik totaal onverwachts met 1-0 gewonnen van de belangrijkste titelkandidaat terwijl ik pic en uit speelde, dus was weer geniaal dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |