Het medeleven hèquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef FrisianReds het volgende:
Ik ben blij met de warme reacties hier. Ik verkoop de speler omdat ik het geld zelf ook hard kan gebruiken. Zo ben ik onder andere toe aan een nieuwe trainer.
Net zoals bij de TU, iedereen opblijven zodat we het live kunnen volgen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:59 schreef MacMauser het volgende:
Moeten we trouwes allemaal om 7.00u de wekker zetten om te zien dat SW BC is geworden??![]()
1-0 voor met een Braziliaanse tiktak!![]()
Wat doet die gozer nu precies in je avatar?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef FrisianReds het volgende:
Ik ben blij met de warme reacties hier. Ik verkoop de speler omdat ik het geld zelf ook hard kan gebruiken. Zo ben ik onder andere toe aan een nieuwe trainer.
Lijkt erop dat ie de zijlijn opsnuiftquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat doet die gozer nu precies in je avatar?
Kan die toch beter cocaïne nemen? Of als dat te duur is lijm?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ie de zijlijn opsnuift
quote:F.C. The Saint
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
2-2. Dit was tegen de degradant.... Klote competitie. Vind het zelf ook niet super fair, maar goed. Met 46% bb in allebei de helfden super counter condities.quote:Krayn's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Dat is cker onverdiend. Maar ja, je kan het verwachten als je defs gaat trainen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
[..]
2-2. Dit was tegen de degradant.... Klote competitie. Vind het zelf ook niet super fair, maar goed. Met 46% bb in allebei de helfden super counter condities.
Heeft ie een serieuze kans om te winnen denk je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Net zoals bij de TU, iedereen opblijven zodat we het live kunnen volgen!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:24 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is cker onverdiend. Maar ja, je kan het verwachten als je defs gaat trainen..
Ik denk niet dat ie gewonnen heeft, ik denk wel dat ie in de top 5 zit. Vanwege het feit dat sommige mensen hem zo aan het bashen waren, waardoor die meer aandacht heeft gekregen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:28 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Heeft ie een serieuze kans om te winnen denk je?
Klinkt logisch. Ik verwacht ook dat Redeker wint. Ik zou er toch een beetje van balenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:40 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie gewonnen heeft, ik denk wel dat ie in de top 5 zit. Vanwege het feit dat sommige mensen hem zo aan het bashen waren, waardoor die meer aandacht heeft gekregen.
Maar teveel mensen kennen hem niet en zn speech was te vaag (in de zin van niet duidelijk genoeg wat ie nu precies wilt, behalve een nieuw management).
Ik had eerlijk gezegd eerst ook redeker gestemt, niet omdat ik hem zo goed vind. Maar omdat ik niemand anders herkende of geschikt vond.
IK heb er ook pas 3 Deamon dus lijkt me in december een goede ruil jij mij en ik jou!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:57 schreef Daemon19 het volgende:
Hierbij een schreeuw om supporters!
Ik heb pas 2 (3 met Outpost toekomstige slot erbij) supporters.![]()
Dus help me aan het gevoel geliefd te zijn en wordt mijn supporter!!
Red Daemons (506731)
(Uiteraard zijn deals mogelijk)
quote:20-08-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 134 210 ¤ aan entreegeld.
21-08-2006 Je hebt een speler verkocht en 769 250 ¤ ontvangen.
quote:Economie
Kapitaal: 83 119 ¤ (943 601) ¤
Sponsors: tevreden
Fanclub: 1234 leden
Supporters: in de wolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |